Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tekee huomennakin töitä klo 7-18 :(

Vierailija
23.02.2011 |

Kuulemma ei ole muita vaihtoehtoja kun on niin moni sairaus- ja vuosilomille. Vituttaa.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sen joustajan pitää olla aina mun mies? Nytkin lapsilla on talvilomaviikko, jolloin heillä olisi energiaa touhuta isän kanssa kaikenlaista. Samoin myös minulla.

Mies on nyt ollut jo 3 viikonloppua putkeen töissä (normaalisti on yhden viikonlopun 6 viikon aikana). Lisäksi vaihtoi kaikki aamuvuorot (7-15) iltavuoroiksi (10-18) tälle viikolle. Ja nyt tekeekin loppuviikon töitä 7-18. Varmaan menee vielä viikonlopuksikin töihin tätä menoa.

ap

on tällä hetkellä saikkulaisia ja vuosilomalaisia, niin onhan se ihan jees joustaa työajoissa vai? Kyllähän sä osaat lapsille selitää, että nyt isällä on pitkät työajat kun isää tarvitaan töisssä poikkeuksellisen paljon. Toisaalta jos itse nariset ja tuot omalla asenteellasi ilmi vittuuntumisen niin kai sitä lapsetkin ihmettelee ja tuntee itsensä turvattomiksi.

ohis

Jaa-a. En oikein ymmärrä tän viestin kirjoittajaa. Jos rakastaa miestään ja haluaa viettää hänen kanssaan aikaa, onko se väärin? Tai miten korvaat lapsille sen, ettei isä ole paikalla kotona kuin pari tuntia illalla (etenkin kun kokoajan kyselevät koska tulee töistä)? ap

elämää. Kyllä aikuisen naisen pitää pystyä elämään ilman että se mies siinä vieressä on.

Vierailija
22/70 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies lähteeä 7.30 ja tulee 19.30. joka päivä. En edes muista milloin olisi lähtenyt myöhemmin tai tullut aiemmin. Hän toimii näin normaali-iltoina, jolloin ei ole iltatilaisuuksia. Sitten jos on edustamista, menee yhteentoista illalla. Tähän päälle vielä työmatkat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joustamaan siksi, että ei ole muita tähän hätään, jos muut kerran ovat saikulla ja lomilla...

Vierailija
24/70 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee joka aamu (ma-pe)n. klo 04.00 töihin ja tulee illalla 18-20 kotiin, joskus menee myös la tai su töihin! itse oon päivät pitkät kotona 2kk ikäsen vauvan kanssa... enkä valita... jonkunhan sen on leipää tähän taloon tuotava kun omat tulot on nyt pudonnut ja mahdollisesti jään vielä hoitovapaalle! oon niin tottunut tähän...onhan meillä illalla vielä hetki aikaa ja sit vloppusin!

Vierailija
25/70 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes saa kiitokseksi katella sun nyreetä naamaa?

Vierailija
26/70 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee joka aamu (ma-pe)n. klo 04.00 töihin ja tulee illalla 18-20 kotiin, joskus menee myös la tai su töihin! itse oon päivät pitkät kotona 2kk ikäsen vauvan kanssa... enkä valita... jonkunhan sen on leipää tähän taloon tuotava kun omat tulot on nyt pudonnut ja mahdollisesti jään vielä hoitovapaalle! oon niin tottunut tähän...onhan meillä illalla vielä hetki aikaa ja sit vloppusin!

Vierailija
27/70 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehen palkkapäivänä hymyilyttää näitten ylitöiden jälkeen, mutta kyl mä mielummin jakaisin joka arkipäivä (+viikonloput) miehen kanssa perhearkea 5 tuntia kuin että se yhteinen aika jää alle kaksi tuntiseksi.

ap

luultavasti sulle kuitenkin kelpaa miehesi tienaamat rahat?

miehes saa kiitokseksi katella sun nyreetä naamaa?

Vierailija
28/70 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

he ehtivät tutustua! mies myöskin hoitaa yms. vauvaa iltaisin ja vloppuisin, ja hyvin tulevat juttuun!=)

tuttava perheen isä on reissuhommissa ja on siis ma-pe pois kotoa (välillä toki työmaat on lähempänä ja kulkee kotoa töis). siellä lapset on jo isoja, 2 koulussa ja 1 eskarissa, mutta näin on ollut jo vuosia! ja lasten ja isän välit ovat oikein hyvät ja läheiset!

Vierailija
29/70 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä viikolla ma-to 10-22. Itse nautin vapaa-ajastani. Ollaan sitten yhdessä loppuviikko. V*tuttaa aina, jos jääkin puoleksi päiväksi kotiin.

Onneksi lapsi vasta tulossa, joten silloin tilanne tottakai eri.

Vierailija
30/70 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä pahemmaksi jos pystyt

siihen on tottunut

Vierailija
31/70 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi lapsia, olisi ihan sama kuinka pitkää päivää tekisi. Kyllä varovaisesti vihjailisin etsimään muuta työtä jos jatkuvasti olisi kaikki arki-illat töissä. Kerran mies jo vaihtoi työpaikkaa tämän takia (oma-aloitteisesti kun halusi enemmän aikaa lasten kanssa) ja kyllä elämänlaatumme parani huomattavasti. Parasta on kun ei tarvitse lohduttaa ikävästä itkeviä lapsia.

Vierailija
32/70 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän lapsia. Vaikka puoliso pärjäisi niin lapset tarvitsevat isäänsä! Toisilla vaan raha menee lasten edelle, niin surullista...

Meillä toinen osa-aikatöissä, toinen 8-16 ja ihanasti jää aikaa lapsille ja toiselle.Ja siinäkös osasyy miksi yli 10 vuoden jälkeen parisuhde kukoistaa =)

Vierailija
33/70 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutunut kärsimään yksinäni viikot kahdestaan n.2v pojan kanssa kun mies toisella puolella suomea töissä ja käväissyt viikonloput vaan kotona..loppuraskaus menossa ja kolotuksia ja särkyjä ihan muille jakaa...onneksi viikonlopussa mies palaa taas kotiin ja lähemmäs töihin niin pääsen viikoilla iltaisinkin nauttimaan äippäloman rauhasta..

Vierailija
34/70 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joillain isillä ja lapsilla on hyvät välit, vaikka harvoin ehtivät edes nähdä. Oletan vaan, että äitikin voisi hyvin, jos olis isä ollut paremmin läsnä silloin vauva-aikana, isojen kanssa nyt aina on muutenkin helpompaa.

Jaksuja kaikenlaisille vanhemmille ja työajoille!

Vierailija
35/70 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on leikkiä jotain perhettä jos mies on aina töissä tai missä lie? Onko tosiaan ihan ok, että mies luistaa perhe-elämästä ja lastenhoidosta

Ettekö koskaan mieti minkälaisen kuvat annatte lapsillenne?

Vierailija
36/70 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tuntii ja pääsee nukkumaan.

Pisimmillään ollut töissä 35 tuntia putkeen.

Kahvia, kahvia ja lisää kahvia

Vierailija
37/70 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun on ylitöitä niin tulee välillä ysin ja yhentoista välillä kotiin. Niin siellä firmassa tekee muutkin.

Vierailija
38/70 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen äiti ei tossa tilassa pärjäisi?? ei osisi antaa kuvaa??? tyhmä

Vierailija
39/70 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän lapsia. Vaikka puoliso pärjäisi niin lapset tarvitsevat isäänsä! Toisilla vaan raha menee lasten edelle, niin surullista...

Meillä toinen osa-aikatöissä, toinen 8-16 ja ihanasti jää aikaa lapsille ja toiselle.Ja siinäkös osasyy miksi yli 10 vuoden jälkeen parisuhde kukoistaa =)

Mulla on mies ollut reissuhommissa elokuusta lähtien, eli viikot pois ja to/pe tulee aina kotiin. Vituttaa ja hajottaa molempia, mutta voivoi kun ei mies tajunnut silloin 16-vuotiaana valita alaa, jossa ei joudu reissutöihin ja jossa vakkaripaikat ei olis niin kiven alla, ettei reissutöihin tarvis suostua.

Todellakin lapsi tarvitsisi isäänsä ja minä miestäni, mutta lapsi tarvitsee myös katon päänsä päälle.

Vierailija
40/70 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen äiti ei tossa tilassa pärjäisi?? ei osisi antaa kuvaa??? tyhmä