Mies tekee huomennakin töitä klo 7-18 :(
Kuulemma ei ole muita vaihtoehtoja kun on niin moni sairaus- ja vuosilomille. Vituttaa.
Kommentit (70)
meillä mies lähteeä 7.30 ja tulee 19.30. joka päivä. En edes muista milloin olisi lähtenyt myöhemmin tai tullut aiemmin. Hän toimii näin normaali-iltoina, jolloin ei ole iltatilaisuuksia. Sitten jos on edustamista, menee yhteentoista illalla. Tähän päälle vielä työmatkat.
joustamaan siksi, että ei ole muita tähän hätään, jos muut kerran ovat saikulla ja lomilla...
lähtee joka aamu (ma-pe)n. klo 04.00 töihin ja tulee illalla 18-20 kotiin, joskus menee myös la tai su töihin! itse oon päivät pitkät kotona 2kk ikäsen vauvan kanssa... enkä valita... jonkunhan sen on leipää tähän taloon tuotava kun omat tulot on nyt pudonnut ja mahdollisesti jään vielä hoitovapaalle! oon niin tottunut tähän...onhan meillä illalla vielä hetki aikaa ja sit vloppusin!
miehes saa kiitokseksi katella sun nyreetä naamaa?
lähtee joka aamu (ma-pe)n. klo 04.00 töihin ja tulee illalla 18-20 kotiin, joskus menee myös la tai su töihin! itse oon päivät pitkät kotona 2kk ikäsen vauvan kanssa... enkä valita... jonkunhan sen on leipää tähän taloon tuotava kun omat tulot on nyt pudonnut ja mahdollisesti jään vielä hoitovapaalle! oon niin tottunut tähän...onhan meillä illalla vielä hetki aikaa ja sit vloppusin!
Tottakai miehen palkkapäivänä hymyilyttää näitten ylitöiden jälkeen, mutta kyl mä mielummin jakaisin joka arkipäivä (+viikonloput) miehen kanssa perhearkea 5 tuntia kuin että se yhteinen aika jää alle kaksi tuntiseksi.
ap
luultavasti sulle kuitenkin kelpaa miehesi tienaamat rahat?
miehes saa kiitokseksi katella sun nyreetä naamaa?
he ehtivät tutustua! mies myöskin hoitaa yms. vauvaa iltaisin ja vloppuisin, ja hyvin tulevat juttuun!=)
tuttava perheen isä on reissuhommissa ja on siis ma-pe pois kotoa (välillä toki työmaat on lähempänä ja kulkee kotoa töis). siellä lapset on jo isoja, 2 koulussa ja 1 eskarissa, mutta näin on ollut jo vuosia! ja lasten ja isän välit ovat oikein hyvät ja läheiset!
Meillä töissä viikolla ma-to 10-22. Itse nautin vapaa-ajastani. Ollaan sitten yhdessä loppuviikko. V*tuttaa aina, jos jääkin puoleksi päiväksi kotiin.
Onneksi lapsi vasta tulossa, joten silloin tilanne tottakai eri.
pistä pahemmaksi jos pystyt
siihen on tottunut
Jos ei olisi lapsia, olisi ihan sama kuinka pitkää päivää tekisi. Kyllä varovaisesti vihjailisin etsimään muuta työtä jos jatkuvasti olisi kaikki arki-illat töissä. Kerran mies jo vaihtoi työpaikkaa tämän takia (oma-aloitteisesti kun halusi enemmän aikaa lasten kanssa) ja kyllä elämänlaatumme parani huomattavasti. Parasta on kun ei tarvitse lohduttaa ikävästä itkeviä lapsia.
teidän lapsia. Vaikka puoliso pärjäisi niin lapset tarvitsevat isäänsä! Toisilla vaan raha menee lasten edelle, niin surullista...
Meillä toinen osa-aikatöissä, toinen 8-16 ja ihanasti jää aikaa lapsille ja toiselle.Ja siinäkös osasyy miksi yli 10 vuoden jälkeen parisuhde kukoistaa =)
joutunut kärsimään yksinäni viikot kahdestaan n.2v pojan kanssa kun mies toisella puolella suomea töissä ja käväissyt viikonloput vaan kotona..loppuraskaus menossa ja kolotuksia ja särkyjä ihan muille jakaa...onneksi viikonlopussa mies palaa taas kotiin ja lähemmäs töihin niin pääsen viikoilla iltaisinkin nauttimaan äippäloman rauhasta..
että joillain isillä ja lapsilla on hyvät välit, vaikka harvoin ehtivät edes nähdä. Oletan vaan, että äitikin voisi hyvin, jos olis isä ollut paremmin läsnä silloin vauva-aikana, isojen kanssa nyt aina on muutenkin helpompaa.
Jaksuja kaikenlaisille vanhemmille ja työajoille!
Mitä järkeä on leikkiä jotain perhettä jos mies on aina töissä tai missä lie? Onko tosiaan ihan ok, että mies luistaa perhe-elämästä ja lastenhoidosta
Ettekö koskaan mieti minkälaisen kuvat annatte lapsillenne?
2 tuntii ja pääsee nukkumaan.
Pisimmillään ollut töissä 35 tuntia putkeen.
Kahvia, kahvia ja lisää kahvia
sitten kun on ylitöitä niin tulee välillä ysin ja yhentoista välillä kotiin. Niin siellä firmassa tekee muutkin.
millainen äiti ei tossa tilassa pärjäisi?? ei osisi antaa kuvaa??? tyhmä
teidän lapsia. Vaikka puoliso pärjäisi niin lapset tarvitsevat isäänsä! Toisilla vaan raha menee lasten edelle, niin surullista...
Meillä toinen osa-aikatöissä, toinen 8-16 ja ihanasti jää aikaa lapsille ja toiselle.Ja siinäkös osasyy miksi yli 10 vuoden jälkeen parisuhde kukoistaa =)
Mulla on mies ollut reissuhommissa elokuusta lähtien, eli viikot pois ja to/pe tulee aina kotiin. Vituttaa ja hajottaa molempia, mutta voivoi kun ei mies tajunnut silloin 16-vuotiaana valita alaa, jossa ei joudu reissutöihin ja jossa vakkaripaikat ei olis niin kiven alla, ettei reissutöihin tarvis suostua.
Todellakin lapsi tarvitsisi isäänsä ja minä miestäni, mutta lapsi tarvitsee myös katon päänsä päälle.
millainen äiti ei tossa tilassa pärjäisi?? ei osisi antaa kuvaa??? tyhmä
miksi sen joustajan pitää olla aina mun mies? Nytkin lapsilla on talvilomaviikko, jolloin heillä olisi energiaa touhuta isän kanssa kaikenlaista. Samoin myös minulla.
Mies on nyt ollut jo 3 viikonloppua putkeen töissä (normaalisti on yhden viikonlopun 6 viikon aikana). Lisäksi vaihtoi kaikki aamuvuorot (7-15) iltavuoroiksi (10-18) tälle viikolle. Ja nyt tekeekin loppuviikon töitä 7-18. Varmaan menee vielä viikonlopuksikin töihin tätä menoa.
ap