Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä uudesta Muodin huipulle -kaudesta?

Vierailija
23.02.2011 |

Minä odotin kovasti sarjaa alkavaksi, mutta vähän petyin. Ensinnäkin kilpailijoiden taustat jäi käsittelemättä, olisi ollut kiva nähdä jotain näytteitä niiden tyylistä ohjelmassa.

Eka tehtävä oli mun mielestä vähän liian yllätyksellinen, olisi voinut jäädä se kankaiden vaihto väliin, niin oltaisiin nähty varmasti parempia vaatteita. Kun tarkoitus kuitenkin oli esitellä kilpailijoiden designfilosofiaa, niin olisin suonut myös mahdollisuuden ajatella.

Kaikkein eniten ärsytti huono kuvaaminen. Puvut näytettiin joko kaukaa tai sitten nopeita lähikuvia joistain summittaisista yksityiskohdista. Ei ehtinyt kunnolla nähdä niitä asuja ja netistäkin puuttuu kuvat! (ainakin vielä eilen)

Janne Renvall vaikuttaa vähän paremmalta mentorilta kuin Jaakko Selin, mutta ei taida päästä Renvallikaan samalle tasolle kuin esikuvansa maailmalla. Syvyys ja paneutuminen puuttuu.

Kilpailijoista ei oikein osaa sanoa mitään tässä vaiheessa, koska jäivät jotenkin etäisiksi. Kauheella tohinalla tehtävän kimppuun ja sitten näytettiin tohinaa työhuoneella.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tippuja julkaistaan, en enää muista hänen vaatettaan. Eilenkin, kaksi hännänhuippua lavalla ja unohdin jo heidän vaatteensa. Ihan lopusta näin sitten sen pudonneen punaisen mekon, mutta en muista mitä se tokavika suunnitteli.

Ehkä noista vielä syntyy persoonia. Harvassa jenkkiohjelmassakaan ekassa jaksossa saa tuntumaa kilpailijoihin.

Kuka juonsi viime kaudella? Olen totaalisesti unohtanu. Ei ainakaan tämä nyt juontava.

Uskon, että sarja paranee vanhetessaan.

Vierailija
2/7 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtäväksi annettiin kuvata omaa designfilosofiaa, mutta käytännössä tehtävä oli "mitä saat raavittua kasaan mahdollisimman hirveistä kankaista".

Minä seuraan tätä sarjaa nimenomaan siksi, että on hienoa nähdä, miten ihmiset käyttää luovuuttaan ja millaisia töitä ne saa aikaiseksi. Tämä tehtävä olisi ollut ihan kiinnostava, jos suunnittelijoille olisi oikeasti annettukin mahdollisuus kuvata omaa designfilosofiaa: esim. pudotettu Paula - mitä mahdollisuuksia hänellä oikeasti oli kuvata omaa ekologista designfilosofiaansa, kun materiaalit oli täysin annettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoiko se eilen? Mulla meni ihan ohi, mutta saahan sen katsottua netistä. Saahan??!

Vierailija
4/7 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tippuja julkaistaan, en enää muista hänen vaatettaan. Eilenkin, kaksi hännänhuippua lavalla ja unohdin jo heidän vaatteensa. Ihan lopusta näin sitten sen pudonneen punaisen mekon, mutta en muista mitä se tokavika suunnitteli. Ehkä noista vielä syntyy persoonia. Harvassa jenkkiohjelmassakaan ekassa jaksossa saa tuntumaa kilpailijoihin. Kuka juonsi viime kaudella? Olen totaalisesti unohtanu. Ei ainakaan tämä nyt juontava. Uskon, että sarja paranee vanhetessaan.

Vierailija
5/7 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen kausi oli paljon parempi

Vierailija
6/7 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen kausi oli paljon parempi

Lisäksi oli ihmeen tasainen ikäjakauma. Tasapaksu junnuporukka, ei erityisiä lahjakkuuksia, sellainen mielikuva tästä syntyi. Toisaalta, mielipidettä on vaikea edes perustaa mihinkään, kun ainoa näyte oli satunnaisesti käsiin saaduista rumista kankaista väsätyt vaatteet.

Vierailija
7/7 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ollut tietoinen, että sitä on jo tullut yksi kausi. Mutta kyllähän tosta jäi jotenkin kotikutoinen ja (pardon my French) "juosten kustu" fiilis. Verrattuna jenkkiversioon kaikki oli jollain lailla halvempaa: Pieces-asusteet, mallit vähän sinne päin, koko ensimmäinen tehtävä...Se kankaiden vaihto oli todellakin vähän liikaa.

Tuntui siltä, että pudotuskin tehtiin vähän arpomalla, samoin voittajan valinta.

Ehkä tää tästä paranee, kun porukka pienenee, mutta vähän kalsa fiilis jäi eilisestä.