Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaas mitä aijon tehdä!

Vierailija
23.02.2011 |

Voitin Ässäarvalla 100000 euroa ja nyt meinaan antaa itselleni makean elämän kahdeksi vuodeksi!

Vuokraan itselleni yksiön lähikaupungista ja väitän saaneeni sieltä töitä. Menen sitten "työajaksi" sinne vetämään lonkkaa ja ehkä vähän opiskelemaan. ja laitan itse meidän perheen yhteiselle tilille n. 2000 euroa kuussa "palkkaa". Kun maksaa käteisenä pankista, siihen voi laittaa minkä tahansa nimen "työnantajaksi".

Lapset on tietty hoidossa ja koulussa. Kun palaan kotiin, jaksan olla heidän kanssaan ja tehdä kotitöitä, mikä ei nyt tahdo onnistua.

Miehelle en kerro koska muuten hän haluaa vetää lonkkaa ja väittää että minä olen jo löhöillyt tarpeeksi ;D

Tai sitten ne rahat hulahtaa keposesti meidän velkoihin eikä riitäkään...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan ottaa upean ylimmän kerroksen asunnon keskustassa. Läpitalon yksiö, paljon tilaa eikä kukaan taatusti kysele perään...

ap

Vierailija
2/12 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutt' turha mun on kadehtii, kun en koskaan edes niitä hanki =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voittajien nimet julkaistaan

ja lisäksi joudut maksamaan veroa lotto tuloista.

ole varovainen. Jos olet naimisissa niin miehesi on oikeutettu puoleen voitoistasi

Vierailija
4/12 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voittajien nimet julkaistaan

ja lisäksi joudut maksamaan veroa lotto tuloista.

Ei joudu maksaa veroa, voitothan maksetaan puhtaana käteen.

Vierailija
5/12 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen voittanut :)

Vierailija
6/12 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosi ihana onnenpotku. Mä olen kitkuttanut ja kärsinyt ihan riittävästi. Pakko saada vähän relata. 2000 "käteen" olis yli tuplapalkka verrattuna nykyiseen työhön, joten mieskin olis varmasti tyytyväinen. Perheen taloustilanne kohenee huomattavasti, ja voin ottaa vähän lisääkin rahaa käyttöön "tiskin alta" aina kun on tarvetta.

En usko että jäisin kiinni. Miestä ei juuri kiinnosta mun tekemiset ja jos mut joku tuttu tms siellä näkee, niin voin selittää että olen töissä siellä. Oon nytkin yksityisessä perheessä lastenhoitajana. Nyt vaan löyty kaks rikasta perhettä jotka maksaa yhdessä tuplapalkan :D

Perustan uuden tilin toiseen pankkiin ja ostan tonne piiloasuntoon oman läppärin, jonka tietoliikennettä mies ei pääse vahingossakaan näkemään.

ap

Vierailija
7/12 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos löydät sinne vielä jonkin ihanan salarakkaan

Vierailija
8/12 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos löydät sinne vielä jonkin ihanan salarakkaan

Sellainen tyyppikin löytyy, jonka sinne toivoisin. Mutta ehkäpä pidättäytyn siitä kuitenkin, on se tarpeeksi kivaa ilmankin rakastajaa. Dildon vois kyllä hankkia sinne ;)

Oman miehen kanssa ei mee hyvin. Seksiäkään ei ole ollut kolmeen vuoteen (eikä tee yhtään sen kanssa mieli) ja riidellään vaan koko ajan. Mutta lasten takia haluaisin pitää perheen kasassa. Ehkä tollanen todellinen oma aika lievittää stressiä sen verran että osaan olla rennompi kotona enkä sille miehellekään ihan koko ajan räjähdä (en siedä sitä että se koko ajan mestaroi mun elämää, arvostelee mut toimia, ojentaa mua miten kuuluu elää, mut tavarat ja projektit on aina tiellä jne... nyt voisin viedä niistä valtaosan tonne omaan valtakuntaani...).

ap

Vierailija
9/12 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaas mitä aijon tehdä!.

arrrgggg!!!

Vierailija
10/12 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipo. Ihan samanlainen kun mun mies. Eli ääliö.

Vierailija
11/12 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelusi perusteella teidän suhde ei taida olla kovin hyvä? vai, elä missään nimessä tuhlaa rahoja noin, sijoita asuntoon!! saat loppu elämäksi siitä vuokratuloja ja saat nauttia helpommista työajoista vaikka koko elämän!! kun lasket että saisit vaikka 400 euroa puhtaana kuussa eli 4800 euroa vuodessa niin olet saanut 20 vuodessa melkein saman summan ja sinulla on asunto edelleen! raha tulee rahan luo kun oikein sijoitat

-Mies-

Vierailija
12/12 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelusi perusteella teidän suhde ei taida olla kovin hyvä? vai, elä missään nimessä tuhlaa rahoja noin, sijoita asuntoon!! saat loppu elämäksi siitä vuokratuloja ja saat nauttia helpommista työajoista vaikka koko elämän!! kun lasket että saisit vaikka 400 euroa puhtaana kuussa eli 4800 euroa vuodessa niin olet saanut 20 vuodessa melkein saman summan ja sinulla on asunto edelleen! raha tulee rahan luo kun oikein sijoitat

-Mies-

Mutta jos haluaa kunnollisen yksiön niin siihen uppoaa aika iso osa noista rahoista. Ja entäs jos tulee jotain isoa remonttitarvetta tms? Jälkiäkin olis helpompi peitellä parin vuoden ajan kuin koko loppuelämän ajan... mutta lupaan vielä harkita asiaa...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän