Miksi ET aio äänestää Persuja?
Mä emmin vielä, mutta nyt luin että Soini kannattaa ydinvoimaa. Mulle ydinvoima on iso ei ei, joten pitäneekö etsiä muu puolue...
Kiinnostaisi tietää muiden mielipiteitä, saa tähän laittaa tietty miksi aikoo niitä äänestää!
Kommentit (76)
antaa ääntään persuille. Perussuomalaisten peruskannattaja on duunarimies enkä luota siihen, että he ajavat naisten asiaa.
Ja ketä ne ovat ne varteenotettavat ehdokkaat Timo Soinin jälkeen? Toni Halmeessa oli tarpeeksi vitsiä, minä sanon ei kiitos.
Soini kannattaa ydinvoimaa ja aborttia, sekä vastustaa homoliittoja.
Soini on myös sitä mieltä, että omaisille lisää vastuuta vanhusten hoidossa. Siihen en itse MITENKÄÄN enää repeäisi. Molemmat vanhemmat (eronneet) asuvat yli 200km päässä minusta. Työn ja perheen yhteensovittaminen on jo tarpeeksi raskasta, minusta ei irtoa enää kenellekään edes hyvää ajatusta. Hyvä kun jaksan edes tätä nykyistä rumbaa. Ja mitä näille vanhuksille, kenestä ei omaiset (minä ainoana omille vanhemmilleni) jostain syystä pysty huolehtimaan, käy??! Joudunko valinnan eteen lasten vai vanhempien hoito? Työtäkään en voi jättää, koska sitten joudun sosiaaliluukulle. Onko se Soinin päämäärä?!
Prosenttiluvut on ihan eri luokkaa valtion budjetista.
0,55% BKTsta. kansainvälinen tavoite kuitenkin olisi 0,7% BKT:sta, joten siihen on vielä hurjasti matkaa.
kyllä Suomen on parasta olla sähkön saannissa omavarainen, kannatan persuja ja ydinvoimaa!
ota tuosta sitten selvää...
kyllä Suomen on parasta olla sähkön saannissa omavarainen, kannatan persuja ja ydinvoimaa!
ota tuosta sitten selvää...
ja vanhukset heitteille. Miten itsekästä.
että voisin ihan sen vuoksi äänestää persuja. Protestiäänenä siis valtapuolueille naurettvasta maahanmuuttopolitiikasta. Persuilla ei ole kyllä mitään tarjottavaa noin muuten....
Veltto Virtasia, Suomen Sisun jäseniä yms. Näyttää jotenkin siltä, ettei puolueella ole mitään linjaa. Ehdokkaita on asettaa niin vähän, että kadulta on repästy kylähulluja riveihin, jotta saadaan paikat täyteen. Jos nyt sitten jotakuta jotenkuten järkevien kirjoissa olevaa äänestää, niin ääni saattaa mennä jollekulle ihan kahelille.
Lisäksi tuntuu siltä, että puolueen agenda perustuu sutkautuksille.
Soinin porukka heittelee teesejä joilla yrittävät kalastaa kaikkia protestiääniä. En usko heillä olevan kykyä johtaa Suomea ollenkaan.
En hyväksy rasismia enkä ulkomaalaisvastaisuutta etenkin kun tiedän, että muutaman vuoden päästä on hurja työvoimapula.
Maapalloa ei myöskään pelasteta Soinin teeseillä vaan tarvitaan vihreämpää politiikkaa vaikka en kannatakaan vihreää puoluetta.
en äänestä pellejä
en äänestä Kokoomusta.
0,55% BKTsta. kansainvälinen tavoite kuitenkin olisi 0,7% BKT:sta, joten siihen on vielä hurjasti matkaa.
mutta mun mielestä oman maan mummot ja papat ovat tärkeämpiä kuin kehitysmaiden asiat.
Pakko vissiin äänestää persuja. Kukaan muu puolue ei aja sellaisia asioita mistä mä tykkäisin.
koska siellä on vielä oma kruunu?
"Talouden Nobelin palkinnon saanut Paul Krugman pohti euron historiaa New York Times Magazinessa 12.1.2011. ”Eurooppalaiset sitoutuivat taianomaiseen ajatteluun ja romanssiin, että euro voisi onnistua, vaikka Euroopassa ei ole tarvittavia rakenteita tehdä yhteisvaluutasta toimivaa. Siksi olemme ongelmissa Kreikan ja Irlannin kanssa ja pelkäämme Espanjan talouden puolesta. Euro yhteisvaluuttana on epäonnistunut kokeilu.”"
http://www.perussuomalaiset.fi/mielipiteet/?issue=791