Miksi ET aio äänestää Persuja?
Mä emmin vielä, mutta nyt luin että Soini kannattaa ydinvoimaa. Mulle ydinvoima on iso ei ei, joten pitäneekö etsiä muu puolue...
Kiinnostaisi tietää muiden mielipiteitä, saa tähän laittaa tietty miksi aikoo niitä äänestää!
Kommentit (76)
persut ja minä emme ole samaa mieltä mistään muusta asiasta kuin mamupolitiikasta. Se taas ei riitä kun muuten sukset menee täysin ristiin.Persuissa on se vika että ovat kovia heiluttamaan huuliaan ja uhoamaan mutteivät koskaan esitä mitään järkeviä ideoita ongelmien ratkaisemiseksi. Siinähän sitten ihmettelevät kun tulee aika lunastaa lupauksia....
Persuissa on se vika että ovat kovia heiluttamaan huuliaan ja uhoamaan mutteivät koskaan esitä mitään järkeviä ideoita ongelmien ratkaisemiseksi. Siinähän sitten ihmettelevät kun tulee aika lunastaa lupauksia....
koska Soini ihan tasan tarkkaan tietää, ettei Markan takaisin ottaminen ja irtautuminen emusta ole missään todellisuudessa mahdollista. mutta asiasta jauhaminen, kerää mukavasti äänestäjiä. mielestäni tuollainen on suoranaista valehtelua, luvataan yhtä, vaikka tiedetään, ettei sitä mitenkään voi toteuttaa.
No populismi käytännössä on vaikka sitä, että Soinin mielestä markka pitäisi ottaa takaisin. Se ei ole mitään muuta kuin peräkylien ukkojen persauksen nuolemista, mitään realismia siinä ideassa ei ole.
Eikö populismia olisi olla evlut-ehdokas tai kääntyä sellaiseksi? Mutta Soini onkin katolinen, jonka mielipiteet mm. abortista herättävät useimmissa kauhistusta.
Mielestäni tämä on aika kaukana populismista.
koska Soini ihan tasan tarkkaan tietää, ettei Markan takaisin ottaminen ja irtautuminen emusta ole missään todellisuudessa mahdollista. mutta asiasta jauhaminen, kerää mukavasti äänestäjiä. mielestäni tuollainen on suoranaista valehtelua, luvataan yhtä, vaikka tiedetään, ettei sitä mitenkään voi toteuttaa.
Nykyisen eurojärjestelmän hajoaminen on hyvinkin mahdollista.
Onko Soini nimenomaan vaatimassa markkaa takaisin vaiko kenties uutta euroa niiden maiden kesken, jotka kykenevät hoitamaan raha-asiansa?
Populismi ja rasismi eivät iske minuun.
Se, että kuuntelee myös kansaa (toisin kuin esim. Kokoomus) ja se, että haluaa avoimesti keskustella maahanmuutosta (toisin kuin esim. RKP), on siis mielestäsi populismia ja rasismia? Mielenkiintoista.
En ole oikeistolainen (vaikkakin esim. akavalainen).
Avoimesti voi keskustella maahanmuutosta, mutta en vain voi sietää rasismia ja syrjintää.
Jaa Persut kuuntelee kansaa? Mitäköhän mä sanoin siitä populismista just? No, ymmärtänee ken ymmärtää. On vaan tosi surullista, että noilla jutuilla saa niin paljon ääniä ja täydestä menee.
Myöskään populismi ja "suomi-äijä" -asenne eivät iske.
jossa Soini ja ålandsbankenin johtaja näyttivät olevan varsin yksimielisiä nykyisestä rahaliitosta.
tavallaan iloinen persujen olemassaolosta, koska luulen että se tuo jotain muutospainetta perinteisten puolueiden politiikkaan ja asenteeseen.
Mutta muutoinhan persujen politiikka on irrallisia heittoja, "karjala takaisin"-tyyppistä meininkiä, jonka varaan ei kokonaista hallitusohjelmaa voisi rakentaa.
Lisäksi suoraan sanoen vituttaa se, että soini tavallaan lupaa mahdottomia asioita.
Kyllä tosiasia on se, että politiikassa joutuu tekemään melkoisia myönnytyksiä ja että moni asia määräytyy täysin suomen ulkopuolisista seikoista käsin, eikä se siitä mihinkään muuttuisi vaikka tempaisisimme itsemme irti eu:sta.
jossa Soini ja ålandsbankenin johtaja näyttivät olevan varsin yksimielisiä nykyisestä rahaliitosta.
sen ongelmista ja siitä, että osa pitäisi potkia liitosta pihalle.
ja se jos euroalue romahtaa, on aivan eri asia kuin se mitä Soini ajaa. Soini haluaa että Suomi irtautuu itse, samoin kuin Kioton sopimuksestakin, ja tekee itse omat päätöksensä. mikä on jäjetöntä ja epärealistista, mutta vetoaa tiettyyn kansanosaan = populismia.
Populismi ja rasismi eivät iske minuun.
Se, että kuuntelee myös kansaa (toisin kuin esim. Kokoomus) ja se, että haluaa avoimesti keskustella maahanmuutosta (toisin kuin esim. RKP), on siis mielestäsi populismia ja rasismia? Mielenkiintoista.
En ole oikeistolainen (vaikkakin esim. akavalainen).
Avoimesti voi keskustella maahanmuutosta, mutta en vain voi sietää rasismia ja syrjintää.Jaa Persut kuuntelee kansaa? Mitäköhän mä sanoin siitä populismista just? No, ymmärtänee ken ymmärtää. On vaan tosi surullista, että noilla jutuilla saa niin paljon ääniä ja täydestä menee.
Annattako esimerkkejä PS:n harjoittamasta rasismista ja syrjinnästä? Siis puolueen tasolla. Toki muutama sekopääehdokas löytyy, mutta niitä on joka puolueessa.
Onko Soini nimenomaan vaatimassa markkaa takaisin vaiko kenties uutta euroa niiden maiden kesken, jotka kykenevät hoitamaan raha-asiansa?
Markka takaisin heti – ja isommat tuopit
Salon Seudun Sanomat 14.2 2011 04:57:13
Markka takaisin ja erotaan EU:sta, vaatii Timo Soini, viimeksi viime torstain A-talk-lähetyksessä. Se on pienelle maalle yhtä realistinen ratkaisu kuin oli takavuosina Lapinlahden lintujen vaatimus pienten miesten puolesta: ”Lisää pituutta heti, tai ainakin isommat tuopit!”
joten EU:stä emme tule eroamaan. Mutta on ihan hyvä, että EU:ta tarkastalleen kriittisesti, eikä anneta tuosta vaan kaikkea valtaa pois kuten Kokoomus tekee.
Mm. siksi ääneni menee persuille.
Annattako esimerkkejä PS:n harjoittamasta rasismista ja syrjinnästä?
Toki puolue ei sitä virallisesti tue, mutta puolueen kannattajat ei muuta tunnu puuhaavankaan kuin googlettelevat mamujen tekemiä rikoksia jne. En todellakaan aio tukea puoluetta jonka kannattajakunta on tuollaista!!
– Katolilainen Timo Soini vastustaa aborttia.
– Puolueen kuntavaaliohjelmassa linjataan, että ”tervettä” kulttuuria on tuettava ja ”eliittikulttuuria” ei. Jälkimmäiseksi lasketaan kaikki kallis kulttuurituotanto, joka ei kiinnosta enemmistöä ihmisistä lainkaan.
Mutta aika paljonhan se on vain katteettomia lupauksia. Kritisoidaan kaikkea ja luvataan muuttaa asioita mutta mitään todellisia suunnitelmia ei ole. Kyllähän se on hyvä olla köyhien asialla mutta kaipaisin jotain realistisia ideoita, mistä ne rahat otetaan.
– Katolilainen Timo Soini vastustaa aborttia.
– Puolueen kuntavaaliohjelmassa linjataan, että ”tervettä” kulttuuria on tuettava ja ”eliittikulttuuria” ei. Jälkimmäiseksi lasketaan kaikki kallis kulttuurituotanto, joka ei kiinnosta enemmistöä ihmisistä lainkaan.
No onko kovinkin järkevää tukea esim. jotain oopperaa järjettömillä summilla per lippu? Kyllä sitä joikunaa kuuntelevat voivat itse maksaa koko summan.
Vastustavat kuolemantuomiota. Siksi en äänestä.
Uskon että niille verorahoille joita kuluu vankiloissa viruvien murhaajien ylläpitämiseen olisi parempaakin käyttöä.