JOULUKUISET 2011
Aloitan tämän ketjun jo valmiiksi tänne.
Tervetuloa kaikki joulukuulle 2011 vauvaa haaveilevat!
Hieman itsestäni tähän alkuun:
Olen 25v, mies 27v.
Esikoista haaveillaan ja nyt lähtee yk 12. Eli pitkään on mennyt jo.
Lokakuisia lukeneet tietävät, että sain viikonloppuna jo plussan, joka nyt näyttää kuitenkin muuttuvan menkkavuodoksi. Massiivivuodon alkua vielä odotan tänään, mutta totesin vaan, että pakko ruveta ajattelemaan jo kohti uutta kiertoa.
Kahdessa aiemmassa kierrossa olen myös saanut haamun, joka ei ole kestänyt. Punaviinillä yritin viime kierrossa lisätä kohdun verenkiertoa, mutta ilmeisesti ei onnistunut. Jos tämä alkaa monesti toistumaan, niin kesän korvilla pitänee varailla jo lääkäriaikaa.
Greippimehu on ollut käytössä viime kierrossa, joten nyt pitänee lähteä sitä ostamaan lisää kaappiin tätä alkukiertoa varten.
En oikein tiedä mistä kerätä motivaatiota uuteen kiertoon tuon saadun plussan jälkeen, mutta yritetään.
Marjana kp 2/30-37
Kommentit (516)
Alexandra- En vielä onnittele, kun niin toivoit. Salaa silti iloitsen puolestasi :)
Hatuli ja Satin- Mulla tuli ilmeisesti molemmissa raskauksissa kiinnittymisvuotoa. Esikoisesta oli sellaista niukkaa ja liman sekaista. Alkoi pari päivää ennen oletettua tätiä ja kesti muutaman päivän. Plussasin samana päivänä, kun tuhrua tuli(tais olla kp25/28).
Toisesta tuli sitten vähän enemmän ja selkeemmin verta, mutta paljon niukemmin kuin menkat, pikkuhousunsuoja riitti hyvin koko päiväksi. Muuten kp:t, ja muut taisi olla samat kuin esikoisestakin. Ja sekin vuoto toi toi myöhemmin ihanan paketin:). Tuohon aikaan täti tuli vielä kello kaulassa, niin tuo tuhru oli mulle silloin The merkki:)
Wilpuri-Toivotaan että sun taktiikka toimii. Itsekkin mietin samaa, kun tää vauvakuume hipoo jo mielenvikaisuutta.
Marjana- Älä vielä luovuta. Anna Toivon olla kylässä niin kauan kunnes paha-täti tulee kuokkimaan.
Tippuneille halit ja tsemppiä uuteen yritykseen!!
Oma masu.
Otsikosta varmaan arvaattekin mitä olen touhuillut eilisen ja tän päivän :) Eilen jomotti oikein hitosti mahasta ja maha oli ihan kova. Kävelyllä tuntui todella epämukavalta. Siinä jo vähän toiveet heräsikin kun oli niin kiristävä olo mahassa. Illalla sitten aloitin ja jatkelen täällä edelleen, mitäköhän olen syöny kun tää kaasuttelu hipoo jo koomisuutta.
Itse alan jo kyllästyä tähän oireiden etsimiseen. Ei mitenkään voi ajatella, että mulla on vaan pieni flunssanpoikanen, vaan tietenkin kaikki liittyy raskauteen, aivastelut, nuhat ja lämmöt. Ja nippailut mahassa ei mitenkään voi liittyä ilmavaivoihin. Testejäkin pitää katsoa röntgensäteillä, jos sieltä vaikka löytyisi se viiva ja voivathan ne olla tietysti viallisiakin. Omia eritteitä tutkitaan kuin niistä löytyisi lääke syöpään,Hiviin ja ilmastonlämpenemiseen. Ja jos on vetänyt pullon punkkua ja 2 pussia sipsiä, seuraavan päivän paha olo ja närästys on varmasti raskauteen liittyvää. Anteeksi tämä vuodatus, mikä kohdistuu siis vain itseeni!! Tuli taas vaan niin tautisen tyhmä olo aamulla vessassa, kun tein testiä ja tihrustelin sitä kaikissa mahdollisissa valoissa....tuloksen varmaan jo arvaattekkin.
Onneksi mies on sentään rauhoittunut ja tajuaa ettei tää oikeesti mee niinku leffoissa. On kuulemma tyytväinen, jos tänä vuonna raskaudutaan. Eiköhän lääkärille lähdetä kuitenkin ennen sitä. Mitenköhän tää muuten menee? Yritystä ei ole vielä vuotta täynnä, mutta täytin alkuvuodesta 35. Ja eikös se raja ole silloin puoli vuotta?
Toivottavasti niitä ++plussia++ tulee vielä lisää ja haamut vahvistuu!
Tintti-tyy kp7/28, yk8
P.S. ja taas kiitos Marjanalle, huomasin taas lunttaavani sun listasta, että missäs se mun kierto menee :)
Elikkäs vaikka kovasti olis sopinu kiinnittymisvuodoksi niin ikävästi kyllä vaikuttaa että alkaa yltyä vuoto ihan menkoiksi asti. Outoa kyllä kun ei vieläkään minkäänlaisia menkkakipuja ole. Ei sillä että kaipaisin mutta kummastuttaa... Noh kait se täytyy luovuttaa ja suunnata katse jo uuteen kiertoon. Se olis sitte varmaankin kp4 suurinpiirtein. Nyt en kyllä tiedä mistä päivästä lähtisi laskemaan kun oli niin outoa tuo alku.. Pieni toivo kuitenkin pidetään yllä :)
Niin ja vielä sitä piti sanoa että jos nyt on menkat nää ja uus kierto lähtis niin la olis ihan joulukuun lopussa eli toistaiseksi vielä täällä joulukuisissa pysyn. Tsemppiä kaikille! Alexandralla jännä paikka, toivotaan parasta mutta onnitellaan sitten torstaina jos hyvin käy :)
Taitaa jättää joulujunakin meikäläisen pois kyydistä... Vielä vähän pissittää normia useammin, muttei enää siihen malliin kuin aikaisemmin. Eilen oudot alavatsatuntemukset äitiyvät kunnon menkkamaisiksi säryiksi, mitä yleensä esiintyy aina muutama päivä ennen vuodon alkua, sitten pari päivää tyyntä myrskyn edellä ja sitten hanat aukeaa... Lisäksi tänään on hikoiluttanut välillä, eli kaipa ne lämmötkin ovat jo laskusuunnassa... Harmittaa jo valmiiksi!!! Alkaisi sitten jo se pirun vuoto, kun kuitenkin alkaa! Ihmeen lyhyeksi vaan jää sitten luteaalivaihe, kun munasolukin irtosi vasta kp 17 ja nyt vasta kp 26/28-31. Vai onkos se normaalin luteaalivaiheen pituus 10-16 päivää, jostain muistaisin näin lukeneeni.
Onneksi viikonloppuna tiedossa shoppailua ja syömistä hyvän ystävän kanssa, jotain lohtua sentään. Tosin kurja ravata koko ajan vessoissa, kun silloin varmaan runsain vuotopäivä.
Toivottelen haamujen vahvistumista ja plussia vielä muille piinailijoille! Kirjoittelen kyllä vielä tähänkin pinoon, mutta henkisesti valmistaudun jo siirtymään tammikuisiin!
Parempaa tiistaita muille!
Nyt on siis täti taas kertaalleen täältä kadonnut ja uutta ovista kohti siis mennään.
Nyt kyllä meinaan tilata digitestin taas oviksen bongaukseen sekä myöskin tikut joilla aloitella testaaminen.
Ollaan oviksen aikoihin tosin appivanhempien kanssa lomailemassa,mutta pitää toivoa,että jostain se rauhallinen kahdenkeskeinen hetki miehen kanssa löytyy jotta saadaan mahdollinen oviskin hyödynnettyä ;)
Sain kuin sainkin itselleni sen lääkäriajan.
Menee tosin yli puolenvälin ensi kuun joten odottamistahan tässä on senkin puoleen vielä.
Ja tokkopa siellä lääkärissä vielä muuta tapahtuu kuin keskustelua tilanteesta ja toivottavasti saan ruinattua lähetteen keskussairaalaan tarkempiin tutkimuksiin.
Jotain hyvää siis edes odotettavissa,
olen menettänyt uskoni siihen,että raskautuisin ilman röörien puhdistamista.
Loppuun on vielä onniteltava oikein super isosti plussan saaneita ja lähetettävä pahoittelu halaukset niille joille täti on itsensä tunkenut.
Minny kp7/29-32
Päätin tulla kurkistamaan mikäs täällä on tilanne... olen tietoisesti yrittänyt olla poissa täältä jo ihan senkin takia, että saa jotain muuta ajateltavaa...
Ensinnäkin isosti onnea plussanneille!!!
Joulutonttuja on siis tilauksessa ;)
Pahoittelut tädin kohdanneille ja puuuuuuh plussa tuulia meille vielä asianlaidasta tietämättömille.. :)
Omaan napaan ei oikeastaan kuulu kummempia... tätiä odotellessa. Tissit on arat ja lämmötkin vielä koholla reilussa 37 ja flunssa oireita... mutta joo niitä oli viime kuussakin joten ei kerro mitään... Eilen illalla ässäilyn jälkeen tuntui viiltävää kipua alamahassa?? mitä lienee... Saapa nähdä, mutta testaan aikaisintaan perjantaina jos tätiä ei ennen sitä näy :)
Risu kp28/27-30
Tellu: Maitohappobakteereja kehiin, niin ehkä vältyt mahataudilta. Se ei ole mukava
tauti. Ja olen samaa mieltä... Jos nämä kierrot menisi nopeammin, niin ei harmittaisi aina
aloittaa alusta. Minulla nämä kierrot on melko pitkiäkin vielä...
Tinttityy: Kuvasit varmaan monen muunkin vauvakuumeilijan tunteita! Sitä alkaa olla oikeasti hieman
mielenvikainen tämän kuumeilun kanssa. Minun mielestäni se raja on puoli vuotta, että pääsee lääkäriin,
jos ikää alkaa olla enemmän.
Hatuli: Joku täällä aiemmin mainitsi siitä,e ttä ensimmäinen kiertopäivä on kunnon vuotopäivä.
Tuhruja ei lasketa vielä.
Marie, pidetään vielä peukkuja, ettei täti löydä sinun luoksesi!
ON:
Lueskelin aiempia kirjoituksiani ja näköjään viime kierrossakin se täti rysäytti paikalle hieman viiveellä.
Ensin pari päivää tuhrua ja sitten kerralla kovat kivut ja vuodot päälle. Sitä odotellaan sitten näköjään vasta huomiselle.
Pelottaa jo oikein valmiiksi miten kipeä sitä sitten taas onkaan. Nyt hieman nipistelee mahaa pahaenteisesti. :(
Marjana kp 37/37 DPo 15
Marjana: itsekin ajattelin, että pitäisi ottaa jotain maitohappobakteereja, mutta onkohan jo liian myöhäistä? Voisihan niitä tosin vastaisuuden varalta käydä ostamassa. Millonkas Marjana testailet uudestaan??? Jännään vielä sun puolesta;)
ON: Taas on hieman huono olo, mutta toivon edelleen, ettei tauti paukkaisi päälle. Jospa selviäisin vain tämmöisellä ällötyksellä.
Mieskin meni jo tänään töihin, oli siis vain yhden kokonaisen päivän kotona lepäämässä. Taitaa olla siis aika lievä. Myös esikoinen oli eilisen kotona, mutta illalla oli jo ihan ok.
Minulla taitaa ovis osua viikonlopun tienoille, mikä sopii tietysti sikäli meille, ettää silloin on ainakin aikaa puuhailla... muulloin kun elämme niin eri kellonaikoja. Mieheni on varsinainen yökyöpeli ja minä taas aamuvirkku!
Kukas on muuten seuraava testailija?
Kp:t taitaa olla tänään 9/28 (-32)
Tellu
Marjana: Totta kai toivoa on kunnes täti tulee! Varsinkin kun sinulla on ollut noita sinulle täysin poikkeavia vuotoja! Luulisi sitä että haamu edes näkyisi, mutta toisaalta, itselläkin kiertopäivät jo pitkällä ja tosiaan juuri ja juuri näkyvän haamun sain eilen. Ja eikö täällä joku juuri sanonut että oli lukenut että on tosiaan hirveän yksilöllistä koska se plussa näkyy testissä. Turhauttavaa totta kai, mutta vielä tsempataan! :)
Tammikuisten pinoa ei ole vielä, se on meidän ”alkukiertolaisten” ongelma, että aina on ensimmäisenä seuraavassa pinossa. Mutta, toivottavasti ei tarvitse sitä tammikuisten pinoa ajatella ollenkaan, kummankaan! Niin ja itse ainakin olen sitä mieltä, että mielummin tammikuun alkuun, kun ihan joulukuun loppuun, joten kierto sinäänsä parempi näin.
Tellu1980: Vatsatauti on kyllä jotain ihan hirveetä! Toivottavasti sinä pääset pälkähästä, etkä saa tartuntaa.
Tiinu84: Hyvä asenne, kaikella on tarkoituksensa! Kieltämättä oireesi kuulostavat hyvältä, raskautumisen kannalta. Tsemppiä!
Tintti-tyy: Kiitos, olet ihana! :) Ja aivan mahtava vuodatus, itsellä ihan sama tunne!
Hatuli: Kiitos, jännityksellä huomista odottelen… Tulen sitten kertomaan! Oudot vuodot sinulla kyllä, ei voi kun ihmetellä.
Marie79: Pahoittelen!
Risu: Jännityksellä odottelen sinun perjantaisen testin tulosta. Tänne sitten heti kertomaan! Onnea!
ON: Tädistä ei vieläkään tietoa, onneksi! Samat oireet jatkuvat edelleen ja huomenna aamulla olisi vuorossa testaus. Pelonsekaisin tuntein sitä kohti mennään. Toivon niin paljon sitä plussaa, niinkun totta kai me kaikki, että oikein jännittää.
Plussapuhureita kaikille!!!
Alexandra, kp35/27-32
Kiitos Marjana listasta, sieltä ne kp:t tulee kyllä tarkastettua :)
Alexandra kp 35/27-32 yk 3
Lumikukka kp 35/28-?
Tinneri kp 33/31-34 yk 6
Hopeinen kp 31/28-30
Satin kp 29/32-46 yk 9
Risu kp 29/27-30
Uuve kp 28/23-30 yk 5
Tiiuli kp 27/30 yk 5
Marie kp 27/? yk 8
Hatuli kp 24
Nalle-pöh/Cami kp 23/23-28
Iltatähti kp 23/23-29
Tiinu kp 22/34-36 yk 1
Cherry kp 22/28-31 yk 2
Miiru kp 21/29
Millie kp 20/28
Vea kp 17/30-31
Huhti kp 16/31 yk 3
Piidu 16/29-30(37)
Christabel kp 15/?
Kiamari kp 15/28-30 yk 6
Tellu kp 10/28
Tintteli/Tintti-Tyy kp 8/28 yk 8
Minny kp 7/29-32 yk 9
Sassu kp 7/28-30
Natalia kp 7/27-29 yk 7
Gabriela kp 6/25-31
Eleanora kp 5/?
Timtam
Hkp
PLUSSANNEET:
Noaky kp 35/27-34 yk 1
Miisku kp 33/29-34 yk 5
Lindaliina (marraskuisista)
Ei tarvitse testailla enää tässä kierrossa vaan tammikuisiin käy tieni.
Aamulla herätessä ei tarvinnut edes vessassa käydä, kun tiesin menkkojen alkaneen. Mahakipu oli niin tuttu, että ei ollut erehtymisen mahdollisuutta.
Olo on melkoisen tyhjä. :(
Odottelen nyt ensi viikkoon ja katselen sitten uudestaan fiiliksiä soitanko sitä lääkäriaikaa. Kyllähän se kannattaisi tottakai.
Plussatuulia teille muille!
Nyt joutuisi joku muu ottamaan tuon listan päivityksen tehtäväkseen, jos haluatte sen helpottavan edelleen elämäänne. ;)
Marjana
Totta kai sinä soitat sinne lääkäriin!!! Hyvähän asiaan on saada selvyys. Tsemppiä!!!!!
Ja eiköhän meistä joku löydy, joka päivittelee listaa=)
Ja juuri kun löysin netistä tälläisen tekstin sinulle: "Raskaus kuivattaa usein limakalvoja, jonka seurauksen voi esiintyä yhdynnän jälkeistä verenvuotoa."
Samaa mieltä olen Tellun kanssa. Varaat ajan sinne lääkäriin. Voihan hyvin olla että ratkaisu löytyy helpostikkin ja jo seuraavaan kiertoon.
Jaksamista sinulle, olet mielessä!
Ollaan monessa pinossa jo kirjoiteltu samaan aikaan ja olisin niin kovin mielelläni sinulle sen plussan jo suonut.
Nyt vaan sitä lääkärinaikaa varaamaan!
Samoin tein itsekin ja jospa sitä sitten sitä kautta oltaisiin molemmat tilanteistamme paremmalla tolalla.
Edes tiedollisesti.
Kovasti tsemppiä ja voimia sinne!
Minny kp8
Todella suuret pahoittelut, Marjana! Olisin niin suonut sen plussan jo teille, kun yritystä on takana jo sen verran! Voimahalit!!! Varaile ihmeessä lääkäriaikaa itsellesi, niin pääset ainakin purkamaan huoliasi jollekin asiantuntijalle. Jos omalääkäri on nihkeä antamaan lähetettä, niin kannattaa kääntyä yksityisen puoleen. Hintaviahan ne ovat, mutta useimmissa paikoissa on mahdollisuus ultraan, mikä on mielestäni hyvä asia. Eli kierron puolivälissä nähdään, miten munasolu kypsyy ja arvioidaan mahdollinen ovis, kierron loppupuolella taas näkee, onko munasolu irronnut eli keltarauhanen näkyy ja katsotaan kohdun limakalvon paksuus. Ultralla näkee myös, jos munasarjoissa on monirakkulaisuutta eli pco-taipumusta (munasoluja kypsyy paljon, muttei irtoa läheskään joka kierto). Myös verikokeilla nähdään hormoniarvoja. Yksityinen voi heti ensimmäisen käyntikerrankin jälkeen antaa reseptin kouraan esim. clomifeenista (munasolun kypsymistä vauhdittava lääke) tai teroluteista (keltarauhasvalmiste). Tietysti aina on parempi, että ensin tutkitaan kunnolla syy ja vasta sitten hoidetaan, mutta useinhan lääkäri saa vihiä ongelmasta jo pelkästään kuuntelemalla. Kannattaa ottaa mukaan kuukautishistoria eli kalenteri matkaan, jo se kertoo paljon. Tsemppiä! Kyllä se vauva teille vielä tulee, vaikka nyt koetellaan!
Omaa napaa: Täällä kai kp 27/28-31. Kahden vaiheilla, alkaako menkat vai ei... Eilen huomasin, että rinnoista tihkuu maitoa, vaikka imetyksen lopettamisesta on jo 6 kk. Illalla oli tosi huono-olo, etoi ihan kunnolla. Pissittää jonkin verran norm. enemmän, ihme nippailuja ja tuntemuksia alavatsalla. Aamulla kyllä taas normaali olotila (paitsi pissitys). Ota tästä nyt sitten selvää... Tein aamulla testin (davidin 25 iu/ml) ja tyylipuhdas nega, pisti kyllä mielen maahan. Perjantaina kai teen seuraavan, jos ei menkat ala ennen sitä. En ole viitsinyt puhua miehelle mitään näistä ihme oireista, kun ne kuitenkin varmaan menevät tämän höpsömäisen ylikierroksilla käyvän vauvakuumeilun piikkiin!
Plussatuulia lopuille jouluvauvan kuumeilijoille ja tippuneille kunnon plussapuhurit seuraavan kiertoon!
Onnea paljon kaikille plussanneille!! Ja samaan hengenvetoon pahoittelut tammikuisiin tipahtaneille. Kiitos Marjana sinulle listan päivityksestä! Siitä on ollut kiva seurailla missä kukakin menee (ja missä itse menee...) Onnea seuraavaan kiertoon!
ON: Valkovuotoa tulee siihen malliin, että pitää ihan pikkuhousunsuojaa pitää. Tänään dpo 10(?) ja tein iltapäiväpissasta testin Davidin herkällä liuskalla. Aivan hailakka haamu piirtyi testiin. En nyt kuitenkaan tuuleta vielä. Huomenna uutta testiä. Lämmöt matalalla ja viimeksi vuoto alkoi dpo 11 vaikka olin juuri saanut hennon viivan. No, katsotaan. Harmittaa, etteivät verikokeen tulokset ole tulleet vielä. Tietäisi, minkä verran sitä keltarauhashormonia on niin osaisi sanoa voiko tämä mahdollinen raskaus jatkua. Ensi kierrosta olisi tarjoitus aloittaa ne lugesteronit.
Kamalasti en ole tässä kuussa kirjoitellut, kun pidin tätä jotenkin vain odottelukiertona niitä lugeja venaillessa, mutta tasapuolisesti tärppionnea jokaiselle!
UUVE dpo 10
...tai mitä lie! Töissä jyllää noro-virus ja aamuinen oksentelu voi johtua aivan hyvin siitä. Hoidin eilen muutamia noro-potilaita iltavuorossa ja taisin saada tartunnan.
No, kuitenkin...heräsin klo 06 siihen, että oksetti ja kävin oksulla. Sama parin tunnin päästä aamupuuroa keitellessäni sekää salilla kesken treenin. Lisäksi iski aiva tajuton väsy ja voimat lähti kaikki pois. Hyvä, kun kotiin pääsin! Soitin pomolle, että en ole työkuntoinen ja jäin päiväksi saikulle. Sitten vielä yksi oksu ja nukkumaan! Nukuin viisi tuntia. Nyt olo suht´ok.
Lisäksi nännit tuntuu herkiltä, mitä mulla ei yleensä tapahdu edes menkkojen aikaan. Olen myös ollut vähän mieli maassa ja kärttyinen. En kuitenkaan ole vielä sortunut kenellekään kiukkuilemaan! :D
En uskalla testata ja mietinkin, että milloin sen tekisin. Plussa olisi iloinen asia mulle, mutta ei kaikille muille. Tuntuu jo valmiiksi pahalta, kun moni kehoittaa aborttiin. Onneksi on niitäkin, jotka on "mun puolella"! :)
Tiinu
Hiukan oon pitänyt taukoa palstailusta,kun on taas ollut mieli maassa noiden aina vaan alkavien menkkojen myötä. Sen takia jo mietittiin yrityksen lopettamistakin, mutta päädyttiin kuitenkin vielä jatkamaan. Ja nyt taas kuumeilenkin taas ihan kunnolla vaikka tuossa alkukierrossa olin jo itsekin sitä mieltä ettei tässä mitään mieltä ole :) No nyt taas on kohta puoliin oviksen aika. Tikkuun ei ole vielä minkäänlaista viivaa tullut.
Plussanneitakin oli! Ainakin Noaky ja Miisku. Onnea teille! ja Tiinulla lupaavia oireita!
Ja tarinasi kyllä oli melko koskettava. Huh, mikä mies! Tosiaan parempi näin että paljasti todellisen luonteensa nyt eikä sitten kun lapsi on jo maailmassa. Hyvä että sait paikkasikin takaisin. Hyvin sitä pärjää yksinkin, kun siihen asennoituu niin. Ystäväni pärjää hyvin yksinään pienten kaksosten kanssa :)Ja sulla on asenne kohdillaan! Älä anna muiden vaikuttaa päätökseesi :)
Tintti-tyyllä ihana vuodatus =) Just noin se menee!!!
Marjanalle tosi isot pahoittelut! Voi kun oisit plussannut!
Marie: tuo maidontulo vaikuttaa lupaavalta! Ja olit testannut ei-herkällä, joten siitä ei voi mitään sanoa. Tsemppiä!!!
Uuvella myös oikein hyviä oireita! Mulla ainakin ollut melkoista sahara-tunnelmaa tuolla alakerrassa aina muutama päivä oiksen jälkeen aina menkkoihin asti. Toivotaan että viiva vahvistuu! Aika aikaisilla päivillä kuitenkin testasit.
ON: Ovista yritän bongailla vaihteeksi taas tikutellen. Joka toinen päivä taktiikalla mennään. Ei viivaa vielä eli kai on tulossa vasta.
Jepsis kp 15/28-31
Pahoittelut kaikille, joille täti on saapunut kimpsuineen..Pää pystyyn ja kohti uutta kiertoa..Vaikka se aina yhtä inhottavalta, surulliselta ja masentavalta tuntuukin..
Huhhuh. Täällä meillä on tapahtunut aivan hurjasti kaikkee..Meillä hajos videotykin lamppu, uus maksaa miltei 400e, mun palkasta jää maksamatta yli 60 tuntia (saan palkkaa huomenna kahelta viikolta 40e!!!!) Noh, toki noi maksamattomat tunnit tulee parin viikon päästä, mut eipä tuo 40e nyt paljon mieltä lohduta, elääkin pitäis ja laskutkin maksaa..No, onneks tuo tykin lamppu saatiin vakuutusyhtiöltä, tai siis osa siitä. Huomenna mennään pankkiin kun vaihdettiin pankkia ja nyt pitää viel hoitaa loput asuntolaina-asiat kuntoon..Sit vähä piristin mieltäni shoppailemalla netissä parilla sadalla..Juhlistan seuraavaa, hyvää palkkaa ;) Pikkusen ihmisen vaatteitakin tuli ostettua..
Pikkusista ihmisistä puheenollen, tää video on aivan mahtava! Saattaa olla et tuon on jo moni nähnytkin =)
ON: Yhtään en kyl odota tätiä saapuvaksi vielä tällä viikolla, jos edelliseen kiertoon on verrattavissa tää..Viime kierrossa tosiaan kp:t oli 38, kun täti pamahti seulana kylään..ja Sitä ennen, siitä päivästä kun menkkojen siis piti alkaa, mulla alkoi aivan tajutomman runsas valkkarin eritys..Ja ihan sama tässäkin kierrossa..Nyt pari päivää ollut..Tää on ihan sellasta kirkasta ja liukasta..(heh, pahoittelut! :) ) pikkuhousunsuojankin joutuu vaihtamaan ihan miltei tunnin-puolentoista välein..Rasittavaa..Tissit kipeytynyt nyt parin päivän aikana, oksettaa ja viluttaa, hikoiluttaa, pissittää, yms..Ei oo helppoa tää elämä naisena, mut silti, päivääkään en vaihtaisi pois =)
PLUSSAPUUH kaikille!! =)
Marie79: Oireesi kuulostavat kyllä todella lupaavilta! Onnea huomiselle testailulle!
Uuve: Varovaiset onnittelut sinulle! Mikä olisikaan sen ihanempaa kun että nyt olisi sinulle vihdoin SE kierto. :)
Tiinu84: Toivottavasti ei ole noro-virus! Jos itse toivot plussaa, toivon minäkin sitä sinulle! Tsemppiä!
Marjana: Kyllä harmittaa puolestasi! Tsemppiä!!
ON: Tänään nyt sitten testasin taas aamulla. Edelleen vaan haamuplussa. Oli se hieman vahvistunut tiistaista, mutta ei paljoa. Clearbluen testillä testasin. Toisessa reunassa viivanpaikkaa menee alhaalta ylös asti kapea viiva ja tänään oli koko viivanpaikan leveydeltä sellanen haalea varjo.(Hitto mitä selityksiä!) Huolestuttaa. Miksi se ei ole jo vahva plussa??
No, lauantaina testaan seuraavan kerran. Kyllä tässä on jo yöunetkin mennyt kun tätä pähkäilee :) Kärsivällisyys ei ole hyveeni... :D Oireita on edelleen, eli vatsaa nippailee, valkkaria, pissittää ja uutena oireena hikoilen enemmän kun normaalisti. Eli, jumpassa hiki vaan valuu noroina kasvoja pitkin. Hieman noloa... :)
Mahtavia plussatuulia kaikille!!!
Alexandra, kp36/27-32, yk3
Aurinkoista tiistai-aamua toverit! :)
Täällä kovasti oloja tunnustellaan ja mietiskellään. Hetkittäin tilanne ja mahdollinen raskaus ahdistaa ja pelottaa. Ei mun elämän näin pitänyt mennä! Enimmäkseen olen kuitenkin hyvällä mielellä ja salaa toivon plussaa. Kaikella on tarkoituksensa, uskon niin. Kyllä mä pärjään perskeles!!! :D
Menkkamaiset kivut senkun jatkuu ja alavatsassa tuntuu kummalliselta. Välillä kipu on voimakkaampaa varsinkin selän puolella ja välillä pelkästään vatsalla. Tuntuu, kuin kohtu olisi puhallettu täyteen ilmaa. Vaikea selittää! :D Eilen tunsin kunnon hulahduksen ja olisn varma, että menkat alkoi. Vessassa totesin sen olevan valkovuotoa. Hirveä määrä! Työkaverille juttelin ja se sanoi, että voi olla myös kohtutulehdus. Täytynee pian selvitellä asiaa. Menkoista laskettuna torstaina alkaisi 4. rv. Milloin sitä uskaltaisi testailla?
Miehestä ei ole kuulunut pihaustakaan. Hyvä niin. Harkitsen sitten yhteydenottoa, jos raskaus on alkanut...Ainakin hänen vanhempansa olivat asiallisia ja heillä on oikeus tietää. Vai?
Taidan mennä asioiden edelle. Nyt vielä jännätään ja keskitytään siihne! :D
Plussaonnea "siinä vaiheessa" oleville ja tsemppiä uudelle yk:lle muille! :)
Tiinu kp21/34-36