Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOULUKUISET 2011

22.02.2011 |

Aloitan tämän ketjun jo valmiiksi tänne.

Tervetuloa kaikki joulukuulle 2011 vauvaa haaveilevat!

Hieman itsestäni tähän alkuun:

Olen 25v, mies 27v.

Esikoista haaveillaan ja nyt lähtee yk 12. Eli pitkään on mennyt jo.

Lokakuisia lukeneet tietävät, että sain viikonloppuna jo plussan, joka nyt näyttää kuitenkin muuttuvan menkkavuodoksi. Massiivivuodon alkua vielä odotan tänään, mutta totesin vaan, että pakko ruveta ajattelemaan jo kohti uutta kiertoa.

Kahdessa aiemmassa kierrossa olen myös saanut haamun, joka ei ole kestänyt. Punaviinillä yritin viime kierrossa lisätä kohdun verenkiertoa, mutta ilmeisesti ei onnistunut. Jos tämä alkaa monesti toistumaan, niin kesän korvilla pitänee varailla jo lääkäriaikaa.

Greippimehu on ollut käytössä viime kierrossa, joten nyt pitänee lähteä sitä ostamaan lisää kaappiin tätä alkukiertoa varten.

En oikein tiedä mistä kerätä motivaatiota uuteen kiertoon tuon saadun plussan jälkeen, mutta yritetään.

Marjana kp 2/30-37

Kommentit (516)

Vierailija
221/516 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli huonoja uutisia, en jaksa vielä selittää. Sulattelen asiaa pari päivää ja kerron kun jaksan.... :(

Muille plussa-tuulia!!

Tintti-tyy

P.S. Korjatkaa, jos listassa meni jotain pieleen tai joku puuttuu. Ajatukset ei oikein toimi tällä hetkellä, joten jonkun haamu tms. saattoi jäädä bongaamatta. Sorry.

Vierailija
222/516 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malttanut enää, vaan testasin äsken predictorilla, negaa tuli :( Pakkauksen toinen testi on jäljellä, se saa odottaa sunnuntaihin, ellei tule ei-toivottu vieras...

Valkkaria tulee, rinnat edelleen kipeät viidettä päivää (maitotippoja), ja olo "flunssainen".

Iltatähti 26/25-28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
223/516 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan tämä viikko mennyt lomailessa ja nettievakossa. Ja edellisellä viikolla millään kerennyt täällä käymään. Pikaisesti lukaisin juttujanne ja hitsit ku mulla on niin lyhyt muisti etten enään millään muista mitä luin. Joten menee omanapaiseksi mun kirjoitus tällä kertaa.

Mut se jäi mieleen et plussia on tullut, onnea kovasti teille plussanneille.

Ja pahoittelut tätiin törmänneille.

Uusiakin on tullut, tervetuloa.

Täällä odotellaan tätia, jonka pitäis ilmestyä huomenna. Eli jälleen kerran kierto pitkittyi päivällä. Näyttäis joka kierossa tulevan päivä lisää. Mut oireita täällä ei oo muita ku todella kipeät nännit ja finninaama, murkkuikä tullut jälleen tänne.

-tinneri kp35/31-34 ja dpo14

Vierailija
224/516 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tänään tälläisen viivaparin :) Dpo 12 ja tasaisesti on viiva edellispäivästä vahvistunut. Kohta se on ihan oikea plussa :)

Tässä oireita:

- lämmöt koholla (noin 37,2)

- pissattaa (voi olla kuvitelmaakin)

- ajoittaista heikkoa päänsärkyä

- eilen huimasi koko päivän

- ikenet vuotaa verta hampaita harjatessa

- väsyttää...

Menkkoja odottelen siis vasta maanantaiksi, mutta saisi kyllä täti eksyä matkalla... Nyt jännittää joka vessakäynti. Mietityttää sekin, kestääkö limakalvot kun keltarauhanen kenkkuilee. Mutta päätin nyt kuitenkin olla surematta mahdollista keskenmenoa etukäteen :) Tulee jos on tullakseen. Ja viiva on tosiaan nyt jo paljon vahvempi kuin mitä oli keskenmenneellä kierrolla.

Kiitos kaikille tsempeistä ja plussapuhureita ihan jokaiselle!

UUVE dpo 12

Vierailija
225/516 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältäkin kaikille, en ole hirveästi ehtinyt koneella istuskelemaan kun muka on niin kiirettä koko ajan. Tämän kierron ajan ollaan tosiaan huppua käytetty, ja sitten myös heilutettu peittoja niin, ettei mies ns. tule sisään ;) Tämän leikkimisen riskit kyllä tiedetään. Kunhan seuraava kierto alkaa niin sitten taas yritetään ahkerammin :)S-elämää meillä on runsaasti, joka päivä yleensä, joten siitä ei pitäisi olla raskautumisen kiinni..Mutta katsotaan miten käy.

Työt pitää kiireisinä ja vapaa-ajallekin on paljon ohjelmaa tiedossa nyt keväällä, toivon mukaan saan pidettyä itseni sen verran kiireisenä, ettei "tarvitse" koko ajan vauva-asioita jankuttaa miehelle ;)

Melkein pitäisi siirtyä tästä suoraan tammikuisiin, kun tiedän, ettei tässä kuussa ole vaavia saatu alulle.

Tsemppiä nyt kaikille jännittäjille ja toivotaan,että plussaatte!!

Vierailija
226/516 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra kp 38/27-32 yk 3 (haamuilee)

Lumikukka kp 38/28-?

Tinneri kp 36/31-34 yk 6

Hopeinen kp 34/28-30

Satin kp 32/32-46 yk 9

pipiöysky kp 30/30

Tiiuli kp 30/30 yk 5

Marie kp 30/28-31 yk 8 (plussa???)

Hatuli kp 27

Iltatähti kp 27/23-29

Tiinu kp 25/34-36 yk 1

Cherry kp 25/28-31 yk 2

Miiru kp 24/29

Millie kp 23/28

Vea kp 20/30-31

Huhti kp 19/31 yk 3

Piidu 19/29-30(37)

Christabel kp 18/?

Jepsis kp 18/28-31

Kiamari kp 18/28-30 yk 6

mermaid 13/26-31

Tellu kp 13/28

Tintteli/Tintti-Tyy kp 11/28 yk 8

Minny kp 10/29-32 yk 9

Sassu kp 10/28-30

Natalia kp 10/27-29 yk 7

Gabriela kp 9/25-31

Eleanora kp 8/?

Risu kp3/27-30

Timtam

Hkp

PLUSSANNEET:

Noaky kp 35/27-34 yk 1

Miisku kp 33/29-34 yk 5

Uuve kp 30/23-30 yk 5

Lindaliina (marraskuisista)

Vierailija
227/516 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa saada lisää plussia meille.

Tinnneri-Testaa se plussa, kun oireet on niin lupaavat!

Ja sitten tää mun "tilanne"....

Aloitetaan alusta....

Mulla kun on tullut niitä outoja vuotoja tässä viime kuukausina, niin googletin mahdollisia syitä niihin. Yksi syy oli mm.sukupuolitaudit.. Mun mies on ollut aika "touhupeppu" ennen meidän suhdetta ja hypellyt kukasta kukkaan tosi kiitettävästi. Sain suostuteltua mieheni käymään sukupuolitautien polilla, vaikka ei hän kuulemma mitään(anteeksi seuraava sanavalintani)huoria ole koskaan vedelly, siis joo LOL, taudithan tarttuu vain homoilta ja huorilta.... No joo, tulokset tuli torstaina ja joo, meillä on taas jotain yhteistä ,nimittäin klamydia....

Eli mentiin sitten yhdessä perjantaina hakemaan ne lääkkeet sieltä, multa otettiin vaan pissanäyte ja annettiin kasa kortsuja käteen. Kävin itse testeissä ennen tätä suhdetta eli ei ole mulla onneksi ollut kovin kauaa toisinsanoen ei ole ehtiny tekemään mulle vaurioita. Onhan tää noloo, mutta onneksi oli "vaan" se ja onneksi lähtee lääkkeillä pois. Tässä nyt on vaan sellainen ikävä juttu, että joudutaan käyttämään kuukausi huppua :(. Jos en nyt sitten ole raskaana, tipahdan sitten helmikuisiin suoraan, voi paska sanon mä!!!

Tää on elämää ja onneksi se selvisi jo nyt, eikä lääkärin mukaan ole ehtinyt tukkia mun röörejä tässä ajassa. Mun mies on ihan paskana ja nolona ja peloissaan, että hänen takiaan koko vauva-haave meni persiilleen.

Mua ei noinvain lannisteta ja kuumeilen tän kierron ja varmaan sitten jään hetkeksi taustailemaan.

Tintteli

Vierailija
228/516 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin testaamaan tänään koska olen menossa kaverin kanssa syömään ja oluelle. Negahan sieltä tuli kuten arvelinkin.

Oireita on lämpö 36.8-37.2, alavatsa kipeä, hirveä jano ja kummallista, tekee mieli jäätelöä niin pirustija makarooneja. Ja eilen ananasta vaikken niin välittäkkään siitä.

Odottelen tätiä...katsotaan miten käy.

Vierailija
229/516 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas!

Täällä on ollut tänään vähän toivottomampi päivä. En jaksa uskoa koko juttuun! Oireetkin ovat vähentyneet. Hyvin pientä menkkatuntemusta on ja pissattaa, siinäpä ne. Ilmavaivat ovat vaivanneet pari päivää, mutta olen kyllä syönytkin siihen malliin, että huh huh! Anteeksi tällainen narina! Monella muulla on isompiakin murheita ja minä täällä vaan marisen...pahoittelut siitä!

Testailusta sen verran, että mitä ootte mieltä seuraavasta:

Ensi keskiviikkona on tullut kuluneeksi 13 vrk viimeisimmästä yhdynnästä tämän miehen kanssa ja olisi kp 29/34-36. Näkyisikö mahdollinen raskaus tuolloin testissä? Olisi menoa ja tahtoisin tietää...Vai vieläkö pitää odottaa?

Kiitos ja anteeks! :D Ensi kerralla ehkä paremmalla tuulella... :/

Tiinu

Vierailija
230/516 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille! Toivotaan, että plussia tulee vielä paljon lisää! Olen yrittänyt pysytellä vähän poissa täällä, että pysyisin järjissäni tämän vauva-homman kanssa. Viime kierrossa tuntui, että vauva, ovulaatio, kierto ja muut sellaiset oli mielessä koko ajan!

Mutta täällä siis taas. Kiertopäivä 20 menossa ja nyt odottelen, että pääsisin testailemaan. Jos ovulaatiotesteihin on uskominen, niin ovis oli viime sunnuntaina ja nyt on parin päivän ajan ollut ihan kummallinen olo..alavatsaa nipistelee ja väsyttää ihan hirveästi. Toisaalta viime kierrossakin kuvittelin itselleni kaikki mahdolliset raskausoireet, tahtovan mieli on voimakas :). Milloin sitä viitsisi testata?

-vea

kp20/30-31

Vierailija
231/516 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkakivut alkoi eilen ja tänään kp 1. Positiivista on se että kierto oli nyt "normaali" eikä niin lyhyt. Ketuttaa vaan se että joka kuukausi viikko on PMS-oireita(rinnat kipeät) ja melkein toinen viikko menkkoja:(

Onnea Uuvelle ja tsemppiä Tinttelille!

Iltatähti 1/27

Vierailija
232/516 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut iltatähdelle menkoista!

Kyllä minunkin mahaan koskee siihen malliin että täti taitaa tulla.

No ei mulla kyllä ole raskausoireita hirveesti joten jo aavistan tämän. Katsellaan miten käy.

233/516 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Uuve! Ihana juttu=)

Pahoittelut tammikuisiin tippuneille!

Tiinu, ei välttämättä näy plussa vielä noilla päivillä, mutta voihan sitä aina yrittää=)

ON:

Minä en taas ehtinyt koko viikonloppuna kirjoittelemaan tänne... Oli kuopuksen tarhakaverin synttärijuhlat ja esikoinen on ollut laskettelemassa koko viikonlopun yms. yms. Olemme taas mieheni kanssa olleet autokuskeja koko viikonlopun.

Ässäiltiin eilen ja tänään aamulla. Ja nyt aamulla minulla tuli puuhien jälkeen verta... ihan alushousuihin asti (piti laittaa side housuihin). Onkohan limakalvot vain niin kuivat vai mitä hittoa? Mitään kiinnittymisvuotoa se ei voi olla tässä vaiheessa, joten selitys täytynee löytyä toisaalta. Ihmetyttää vain kun ei ole koskaan tämmöistä ollut :O

Plussailkaahan ahkerasti=)

Tellu 14/28(-32) muistaakseni

(juuri äsken katsoin jonkun päivittämän listan ja nyt jo unohdin... hitsi miten hyvä muisti XD)

234/516 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uuve ja tarrasukkia sinne lähti nyt täältä tulemaan.

Pahoittelut tädin saaneille, mut se tammikuu on sit teidän kuu..

ON: tätiä ei vielä näy. Aloin aamusta miettimään oirelistaani. Viime viikonloppuna oli huimauskohtauksia, maanantaina tuli verta paperiin pyyhittäessä, finnejä tulee koko ajan lisää niin naamaan kuin selkään ja nännit on tosi kipeät.

Huomenna aamusta testin teen jos tätiä ei näy, täytyy myöntää et mitään menkkamaisia oireita ei kyllä oo.

-tinneri kp37/31-34

Vierailija
235/516 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täti kurvasi tännekin eilen lauantaina. Nyt siis kp 2/29 ja yk 9 tai 10. Onnea kaikille plussanneille ja plussiatuulia lopuille joulujunan odottelijoille! Minä siirryn nyt tammikuisiin!

Vierailija
236/516 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra kp 39/27-32 yk 3 (haamuilee)

Lumikukka kp 39/28-?

Tinneri kp 37/31-34 yk 6

Hopeinen kp 35/28-30

Satin kp 33/32-46 yk 9

pipiöysky kp 31/30

Tiiuli kp 31/30 yk 5

Hatuli kp 28

Tiinu kp 26/34-36 yk 1

Cherry kp 26/28-31 yk 2

Miiru kp 25/29

Millie kp 23/28

Vea kp 21/30-31

Huhti kp 20/31 yk 3

Piidu 20/29-30(37)

Christabel kp 19/?

Jepsis kp 19/28-31

Kiamari kp 19/28-30 yk 6

mermaid 14/26-31

Tellu kp 14/28

Tintteli/Tintti-Tyy kp 12/28 yk 8

Minny kp 11/29-32 yk 9

Sassu kp 11/28-30

Natalia kp 11/27-29 yk 7

Gabriela kp 10/25-31

Eleanora kp 9/?

Risu kp4/27-30

Timtam

Hkp

PLUSSANNEET:

Noaky kp 35/27-34 yk 1

Miisku kp 33/29-34 yk 5

Uuve kp 30/23-30 yk 5

Lindaliina (marraskuisista)

237/516 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuve!!! Ja pahoittelut kaikille tammikuisiin siirtyneille. Se on sitten niin, että uusi vuosi ei voisi alkaa paremmin kuin vauvan kanssa! :)

Itse vielä toivon jouluvauvaa, voi kun Uuven plussatuuli puhaltaisi tännekin päin! Ovis on varmaankin nyt ohi/päällänsä/just tulossa, valkkaria on tullu varmaan kolme päivää ihan runsaasti, nyt eilen oli sellasta sitkiää.. ja nyt näyttäs olevan vähenemään päin. Lämmöt tänään 36,7 et hiukka yläkanttiin. Kauhea vauvis päällä, kävin kattomassa huutonetin vaunutarjontaakin.... et kova on luotto tähän kiertoon. Harrasteltu on ahkerasti joka toinen ilta, tänään ajattelin vielä varmistella eilistä, jos sais miehen innostumaan.. toivottavasti tuo nyt riittäis, mut ens viikko jatketaan samalla tavalla varmuuden vuoks. Punkkua ostin pullollisen, kokeillaan nyt sitäkin tässä kierrossa :)

Peukut pystyssä siis!

Vierailija
238/516 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille ja samalla pahoittelut tädin uhreille. Aika vähän tuntuu vasta olevan plussauutisia mutta ehtiihän sitä vielä.

Lomat on nyt lusittu ja kylläpä oli mukavaa, viikko meni aivan liian nopeasti. Ässäilty on oikeaan aikaan siihen malliin, että siitä ei nyt ainakaan pitäisi olla kiinni. Vaikka en kyllä hirveästi ajatellut vauva-asiaa vaan nautittiin vain muuten lomasta ja toisistamme. :D Ja niin kai sen pitäisi olla joka kuukausi mutta on vain niin kovin vaikeaa pitää ajatukset kurissa.

Mitään tuntemuksia/oireita ei ole (eikä kai vielä voisikaan olla) mutta viime kuussa totesin että tissikipu alkaa ennen menkkoja tosi aikaisin, nytkin on jo arkuutta nänneissä vaikka vasta kp19 menossa. Siitä ei siis voi mun kohdalla päätellä raskauden suhteen yhtään mitään mutta ihmetyttää vain tuo oire kun en sellaista aiemmin muista huomanneeni, en ainakaan yli viikkoa ennen menkkoja. Vai pitäisikö se nyt ottaa huonona oireena ja merkkinä että mitään ei ole tapahtunut?

Vierailija
239/516 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi uusi tulokas foorumille. :) Ikää on 26v. ja miehellä reilusti enemmän. Yhdessä ollaan oltu sellaset reilut 5 vuotta. Vauvasta ollaan haaveiltu jo jonkin aikaa ja pillerit jätin pois viime vuoden puolella. Ensimmäisiä menkkoja pillereitten lopettamisen jälkeen sai odotella jonkin aikaa,mutta kyllä ne sitten tulivat ja kierto on ollut sama kuin joskus aikoinaan ennen pillereiden syöntiä.

Nyt menkat olisi pitänyt alkaa viime torstaina... Tein testin mammaksi.fi-sivuilta tilaamallani liuskalla pe ja la,mutta negaa näytti. Sen verran kuitenkin häiritsi tuo menkkojen poisjäänti,joten tein tänään uuden testin clear blue:lla ja PLUSSAA näytti!!! :) Toinen viiva vähän haaleempi,mutta näkyi kuitenkin ja miehenikin sen näki eli en siis kuvitellut vaan. :) Nyt täytyy vaan pitää peukut pystyssä,että kaikki menee hyvin.

Nyt vaan olen ihan pihalla kaikesta,että mitä nyt pitää tehä ja mitä tapahtuu seuraavaksi... Vinkkejä ja neuvoja kaivataan siis! :)

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille ja plussanneille!

Vierailija
240/516 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten paljon väkeä teitä täällä joulukuisissa on, siitäkin huolimatta että ilmeisen moni jätti tämän kierroksen väliin. Useempi elelee jänniä aikojakin, tsemppiä ja roppakaupalla plussia toivotaan! Uuvelle onnentoivotukset myös, kunpa kaikki menisi hyvin! :)

Taustalla olen oleillu ja ihmetelly. Viime kierto jätti niin karvaan maun, että aikansa taas kesti keräillä itsensä ja selviytyä kamalat menkat läpi. Nyt sitten jo hyvillä mielin uuden yrityksen kynnyksellä :) Tässä kierrossa lupaan ja vannon malttaa mieleni ja olla testailematta aikaseen! Ja tähän tekstiin sitten palaan kun dpo 8 löydän itseni tikku kädessä.. :D

En oikein tiedä kuulunko joulukuun porukkaan vaiko tammikuun, mutta olenpa nyt tässä kun seuraillut kuitenkin teitä oon. Viime kierto venähti 40 päivän mittaiseks, että jos samanlaista luvassa niin osote ois tammikuiset. Positiivisella mielellä ja lyhyempi kierto toiveissa. Tikutusruljanssin olen taas aloittanut (harkitsin luopumista, mutta ei sittenkään vielä) ja hiljaksiin katsellaan mitä tuleman pitää. Stressiä ja paineita vältellen :)

Kevättuulia plussien kera toivotellen

Anju 16/33-40