JOULUKUISET 2011
Aloitan tämän ketjun jo valmiiksi tänne.
Tervetuloa kaikki joulukuulle 2011 vauvaa haaveilevat!
Hieman itsestäni tähän alkuun:
Olen 25v, mies 27v.
Esikoista haaveillaan ja nyt lähtee yk 12. Eli pitkään on mennyt jo.
Lokakuisia lukeneet tietävät, että sain viikonloppuna jo plussan, joka nyt näyttää kuitenkin muuttuvan menkkavuodoksi. Massiivivuodon alkua vielä odotan tänään, mutta totesin vaan, että pakko ruveta ajattelemaan jo kohti uutta kiertoa.
Kahdessa aiemmassa kierrossa olen myös saanut haamun, joka ei ole kestänyt. Punaviinillä yritin viime kierrossa lisätä kohdun verenkiertoa, mutta ilmeisesti ei onnistunut. Jos tämä alkaa monesti toistumaan, niin kesän korvilla pitänee varailla jo lääkäriaikaa.
Greippimehu on ollut käytössä viime kierrossa, joten nyt pitänee lähteä sitä ostamaan lisää kaappiin tätä alkukiertoa varten.
En oikein tiedä mistä kerätä motivaatiota uuteen kiertoon tuon saadun plussan jälkeen, mutta yritetään.
Marjana kp 2/30-37
Kommentit (516)
Muttis kp 37/38-43 yk 8
Marjana kp 36/31-37 yk 12
Alexandra kp 33/27-32 yk 3
Lumikukka kp 33/28-?
Tinneri kp 31/31-34 yk 6
Wilpuri kp 30/27 yk 12
Hopeinen kp 29/28-30
Satin kp 27/32-46 yk 9
Risu kp 27/27-30
Uuve kp 26/23-30 yk 5
Tiiuli kp 25/30 yk 5
Marie kp 25/? yk 8
Hatuli kp 22
Nalle-pöh/Cami kp 21/23-28
Iltatähti kp 21/23-29
Tiinu kp 20/34-36 yk 1
Cherry kp 20/28-31 yk 2
Miiru kp 19/29
Millie kp 18/28
Vea kp 15/30-31
Huhti kp 14/31 yk 3
Piidu 14/29-30(37)
Christabel kp 13/?
Kiamari kp 13/28-30 yk 6
Tellu kp 8/28
Tintteli/Tintti-Tyy kp 6/28 yk 8
Minny kp 5/29-32 yk 9
Sassu kp 5/28-30
Natalia kp 5/27-29 yk 7
Eleanora kp 3/?
Gabriela kp 3/25-31
Timtam
Hkp
PLUSSANNEET:
Noaky kp 35/27-34 yk 1
Miisku kp 33/29-34 yk 5
Lindaliina (marraskuisista)
Omanapainen päivitys tähän ennen töihin lähtöä...
Eilen ässäilyt laukaisi taas(!) verenvuodon. Sitähän oli viime viikolla joka kerta, mutta eilen se oli hieman runsaampaa. Joutui useamman kerran pyyhkimään pois. Sen jälkeen ei ole tullut taas verta, mutta tuo eilinen vaikutti jo menkkavuodolta tai sen alulta. Tänä iltanahan niiden pitäisi alkaakin ihan virallisesti.
Kieltämättä olen yrittänyt henkisesti valmistautua niihin menkkoihin, koska korkealta tullaan alas nyt. Nuo merkilliset tiputteluvuodot on antaneet toivoa raskauden puolesta, koska minulla ei sellaisia ole koskaan ollut. Samoin 2-3 päivää kestänyt kuvotus ja etova olo. Rinnat on olleet ja ovat vieläkin ihan järkyttävän arat!
Kaikki nuo on saaneet miut uskomaan raskauteen, vaikka se pirun testi ei plussaa vielä antanutkaan eilisaamuna.
Yritän myös valmistautua siihen, että jos ne menkat alkaa, niin varaan lääkäriaikaa, että alkavat katsomaan missä mättää. En edes tiedä meneekö nämä omalääkärin vai jonkun muun kautta, mutta kai ne osaa minulle sen kertoa. Vuosi tuli yritystä täyteen, joten luulisi jo pääsevän melko helposti vastaanotolle.
Vielä kuitenkin se pieni toivon kipinä yrittää kantaa. Jospa se eilinen ässäilyvuotokin oli vaan raskauteen liittyvä asia.
Marjana kp 36/36-37 DPO 14 yk 12
Onnea plussanneille!
Tiinu: Onpas kurja tarina=( Onneksi kuitenkin kevät tekee tuloaan ja ehkäpä sinulla on tiedossa muita onnen aiheita ;)
Marjana: Millon testaat uudelleen? Oireet kuulostavat ainakin lupaavilta, joten ymmärrän että tiput korkealta, jos täti tuleekin =/
Kiitokset listan päivityksestä!
ON:
Viikonloppuna en kirjoitellutkaan mitään, vaikka kävin kyllä lukemassa kaikkien viestit. Käytiin lauantaina Huimalassa, jossa menikin oikeastaan koko päivä. Eilen tuli sitten anoppi ja appi kylään, joten eipä tässä ole ollut aikaakaan palstailulle.
Nyt väsyttää niin järkyttävän paljon, etten tiedä, mitä tästä työpäivästä tulee #O
Jos minä saisin päättää, niin kelloja ei kyllä veivattaisi mihinkään suuntaan!
Täti jätti hyvästit viikonloppuna, joka on tietysti kiva juttu. Nyt vaan pitäisi päättää, miten edetään tämän joulukuun yrityksen suhteen... Voisihan sitä mennä "varmoilla päivillä"... noooh, katsellaan=)
Tellu
Tintti-tyy: Jännityksellä odotan miten tilanteesi kehittyy! Onnea!
Noaky: Onneksi olkoon plussasta!!! Mahtavaa!! Saatiin nyt sitten vihdoin se veturinkuljettaja joulukuisten junalle!!!
Miisku80: Todella paljon onnea myös sinulle! Nyt on tällä palstalla kyllä oikea meininki, lisää samaa, kiitos!
Lindaliina: Paljon onnea sinulle! Pidän sormet ja varpaat ristissä että tämä pienokainen pysyy nyt matkassa mukana loppuun asti!!!
Marjana: Sama täällä, mies saa tietää testien määrästä ja tän palstan lukemisesta ja tänne kirjoittamisesta ja omenaviinitetikkatabuista yms. yms. vasta sitten kun ollaan plussattu :D
Tylsää tollaset negat!! Itsellä sama tilanne. Eli eilen aamulla testasin ja negan sain. Yllättävän vähän minäkään siitä petyin, jotenkin olo oli niin varma tästä asiasta, että ajattelin vaan ettei vielä näy. Ja tilanne on varmasti niin sinulla, sellanen on minulla tunne! Sinullahan noita oireita on kyllä nyt niin paljon etten ihan heti keksi mitään muuta syytä kun sen PLUSSAN!!! :) Koska nyt sitten meinaat testata seuraavan kerran? Itse ajattelin huomenna aamulla, jos vain unenpöpperöisenä muistan… :) Samassa veneessa nyt sitten ollaan… Niin ja yritä olla ottamatta vielä paineita noista vuodoista, koska sinulla ei ole niitä aikasemmin ollut ja tosiaan nyt on oireita vaikka muille jakaa, niin uskon kyllä sinun plussaavan! Plussatuulia!!
Eleanora: Pahoittelut tänne tippumisesta! Varsinkin kun olit jo plussannut. Tsemppiä ja yritä ottaa katse seuraavaan kiertoon, vaikka ei varmasti helppoa ole. Kevättä kohti!
Gabriela: Pahoittelut myös sinulle tädin saapumisesta!
Marie79: Tsemppiä piinailuun! Oireet ainakin kuulostavat hyviltä!
Tiinu84: En tiedä mitä tohon tilanteeseen edes voi sanoa muuta kun pahoitella aivan suunnattomasti! En voi edes kuvitella miltä sinusta tuntuu! Jaksamista sinulle!
Katjuli02: Pahoittelut! Jos jotain positiivista haluaa etsiä, niin jos la menee tammikuun puolelle, niin on lapsi ainakin sitten luokkansa vanhimpia, eikä nuorimpia, niin kun olisi joulukuisissa käynyt. Tsemppiä!
ON: Viikonloppu meni nopeasti, niin kuin yleensä. Koko viikonlopun tunsin oloni hyvinkin varmaksi siitä, ettei se täti sieltä enää tule. Eilen sitten testasin aamulla salaa itsekseni. Tarkoittaa siis sitä että hiivin testaaman ennen miehen heräämistä. Jostain syystä halusin tehdä sen yksin. No, negahan sieltä sitten tuli. Eilinen meni vielä siinä fiiliksessä, että kyllä se plussa sieltä vielä tulee, mutta tänään onkin sitten ihan eri tunne. Vatsaa nippailee samoin kun tädin aikana yleensä. Vaikka sitä on ollut jo pari viikkoa tasaisin väliajoin, niin jostain syystä nyt olen sitä mieltä että kyllä se täti sieltä vielä tänään tulee. Toivon totta kai ettei tulisi! Jos täti ei tule, niin testaan huomenna aamuna seuraavan kerran.
Plussatuulia kaikille!!!
Alexandra, kp33/27-32, yk3
Vihdoinkin niitä plussia! Onnea Noaky, Miisku80 ja Lindaliina!!!
Pahoittelut tippuneille :(
Meillä mulla on mielestäni niin kauan toivoa, kunnes täti tulee.
Oma ihq napa. Perjantaina sain tosiaan sen haamujen haamun. Ihmettelin sitä koko junamatkan ja siinä se tosiaan oli, ei mitään kuvitelmaa. Mutta kaikki testit on sen jälkeen ollu negoja. Toisalta ihmettelen miten olisi ollu edes mahdollista saada tikkuun jotain perjantaina, silloin oli maksimissaan dpo 8, mulla kun meni se ovis ohi niin en tarkkaa tiedä. Tänään on kai dpo 11 eli pitäis kai herkillä jo jotain näkyä. Tai sit tänään on "vaan" se kp 6. Ota tästä nyt selvää, kun täti ramppaa kylässä vähän väliä.
Oireita ei pahemmin ole. Rinnoista on tullu taas muutama maitotippa, kipeät ne ei ole. Nenä on aamuisin tukossa ja mahasta on nipannu muutaman kerran aika iloisesti. Hirveästi en jaksa innostua, kun niitä oireita tosiaan löytää jos haluaa. Maito tosin ihmetyttää, mulla on maitohanat menny äkkiä kiinni ja kaikki heruminenkin loppui melkein heti imetyksen lopetuksen jälkeen.
Mulla on vielä muutama testi laatikossa. Testailen ne vielä tällä viikolla ja sitten tyydyn kohtalooni, että nyt tosiaan mennään alkukierrossa.
Jotenkin nyt ei masenna niin pahasti vaikka tuo nega pysyisi.
Mutta toivottavasti muut vielä kartuttaa joulutonttu populaatiota!!!
Tintti-tyy kp 6/28 yk 8
Paljon onnea plussanneille!!
ON: Ei mitään ihmeitä, täti keräilee kimpsujaan ja kampsujaan tänään tai huomenna lähtee :)
Esikoisella on tänään 2v synttärit. Niitä pitäis illalla juhlistaa.
sassu kp5/28-30
Kiirettä pukkaa,joten en ole kerennyt kirjoittelemaan kunnolla.
Esikoisella synttärit jne :-)
No mutta parempi näin,ettei piinaviikko matelisi...
Onnea hirmuisesti kaikille plussanneille !! Tämähän tarkoittaa montaa pientä joululahjaa ;-)
On: väsyttää aivan tajuttomasti !
Vessassa pitää ravata jatkuvasti (viimeksi oli sama oire ;-) tai ehkä tämä vessailu onkin
väliaikaista. Pitää nyt ottaa realistinen asenne.
Silloin tiheämmin vessassa ravailu alkoi myös n. Viikkoa ennen tätiä.
Toivotaan parasta ;-)
Plussia,
Cherry kp 20?/28-31 yk2
Hei! Sulla on ongelma että ässäilyn jälkeen välillä tulee verta? Mulla oli sama ongelma muutama vuosi sitten, gyne totesi muistaakseni että mulla oli kohdunsun lähellä joku verisuoni niin pinnassa ja hauras että saattoi sitten ärsytyksestä aina välillä ruveta vuotamaan. Sanoi että jos se jatkuu ja haittaa verisuonen voi jotenkin "polttaa". Mutta ongelma meni itsekseen ohi eikä ole nyt vaivannut. Mutta kantsii käydä tarkistuttamassa kuitenkin.
Niin ja minusta, en ole täällä siis listoilla mitenkään mutta taustaillut ahkerasti:) Meillä olisi tarkoitus aloittaa toisen lapsen yritys vasta loppukesästä, täällä vähän kuumetta nostattelen :)
PLUSSASÄTEITÄ kaikille ja mukavaa kevättä!
heti kun muutamaan päivään ei käy! Mieletön kasa onnea plussanneille ja tsemppiä että kaikki menee hyvin! Ihanaa pikkutonttuja tulossa :)
Noniin, kannanpas oman korteni tähän outo-vuoto-buumiin. Lauantaina ihan pikku tuhrua, sunnuntaina hieman runsaampaa ja illalla sitten taas ei mitään, ja tänään taas hieman runsaampaa, muttei minkäänlaisia menkkakipuja. Mulla on aina ihan hirveet menkkakivut että nää ei voi olla tavalliset menkat. Ja myöskään eihän ne nyt vielä pitäis alkaa, mulla ei oo koskaan ollu lyhyitä kiertojakaan niin en usko sitäkään. Mutta ehkäpä se tässä lähipäivinä selviää jos onkin vaan omituiset menkat. Ajallisesti passais kyllä kiinnittymisvuodoksi enemmän kuin hyvin. Eikös se kiinnittyminen ole noin viikko hedelmöitymisen jälkeen..? Lisäksi tuo vuoto ei ole sellasta (anteeksi kuvaukset) veristä menkkavuotoa vaan enemmänkin ruskeaa limaa. Onko täällä jollakin kokemusta tuosta kiinnittymisvuodosta, voiko olla kuinka runsasta ja millaista ylipäätään on?
Meillä olis ens torstaina helsinkiin lähtö ja vähän olis lauantaina tarkoitus mennä juhlimaankin, pitänee tehdä testi ennen sitä jos tämä vuoto nyt ei kunnolla menkoiksi ylly. On tämä kyllä yhtä jännittämistä. Plussatuulia kaikille, jos vielä muutama tonttu saataisi tästä pinosta ;)
-hatuli kp22/ööö keskimääräisesti ehkä noin 28-32
Täällä yksi lisää outo-vuoto-buumiin!
Mulla tänään siis kp27/32-46(nyt ilm 35-36) ja vessassa käydessä tuli paperiin hieman vpun limaa. Tää kun alko vasta ni en osaa sanoa vielä mitä tuleman pitää, mutta eihän täs auta muu kuin odotella. Viime kerralla menkat alko just tällee...vaikka aluks elättelinki toiveita kiinnittymisvuodosta :/ Noin viikko ennen kunnon menkkoja tuli pikkasen verensekasta tavaraa paperiin ja sit viikon päästä siitä hanat aukes kunnolla. Eli nyt alkaa mun piinaviikko! Jotenki koittaa ajatella viel positiivisesti, et josko tää sitä kiinnittymisvuotoa ois. Täälläkin kaipailtaisi tietoa ihmisiltä joilla on oikeasti ollu kiinnittymisvuotoa ennen raskautta, millasta se on?
Nyt paljon plussatuulia joka kolkkaan! Junasta olisi kiva saada piiiiitkä :))
Satin 27/32-47(35-36)
Yö meni tosiaankin pipariksi, kun pikkuisella on kuumetta... Ja itseäni pissitti taas koko ajan, vaikken mielestäni juonut iltaa kohti normaalia enempää vettä. Illalla täytyisi raahustaa muutamaksi tunniksi töihin. Täällä ainakin on taas tullut yön aikana reippaasti lunta. On se kevät tosiaankin kiven takana!
Kiitos Marjanalle taas kp-listan päivityksestä ja ylläpidosta! Katselin eilen raskaustesti.fi tai .info sivustoja, ja siellä kirjoitettiin selkeästi, että hcg:n nousu on todellakin hyvin yksilöllistä, joten älkää heittäkö heti kirvestä kaivoon!
Omaan napaan ei siis mitään uutta ja kummallista, jatkuvaa pissitystä vaan (kp 25/28-31)!
Nimimuistini on maailman huonoin, mutta sinä, jonka mies käänsi täysin kelkkansa (nettituttavuus): voimahalit! Kyllä kaikki vielä muuttuu hyväksi, ja jos vaavi kasvaa jo masussasi, niin sinusta tulee varmasti loistoäiti!
Onneksi pomosi oli ymmärtäväinen ja sait pitää vanhan työsi, ei tarvitse ainakaan rahapolitiikkaa miettiä.
Marjanalle: Lääkäriajan varaamisesta kirjoittelit. Kyllä varmasti omalääkäri laittaa lähetettä eteenpäin, kun yritystä on vuosi takana. Hän voi itsekin määrätä jotain perusverikokeita ja papa-koetta, ainakin jos pyydät. Riippuu tietysti lääkäristä. Itse aikanaan menin suoraan yksityiselle. Piti aloittaa kierronkartoitus, eli selvittää milloin ja irtoaako munasolu ultran avulla, mutta olinkin sitten onnekseni jo raskaana esikoisesta. Toivotaan, että sinullekin se plussa tulisi ilman tutkimuksia!
Jaahas, pikkupotilas alkaa heräillä taas!
Plussarikasta viikkoa ja tsempitykset tädin riivaamille, katse kohti uutta kiertoa!
Onnittelut plussanneille, hitaasti niitä nyt alkaa tulemaan.
Mä olen nyt päättänyt jäädä taustailemaan tän vauvakuumeen kanssa. Kokeillaan nyt, jos tärppäis vaikka sillä keinolla, ettei seuraile kiertoa mitenkään eikä muutenkaan tarkkaile kehoaan jne...
Käyn välillä lukaisemassa teidän kuulumiset ja plussia toivottelen kovasti koko porukalle! Ainiin, täti tuli muuten eilen eli yk 13 alkoi! T.Wilpuri 1/27-30
Olipa hurja tarina Tiinu :- ( Sinuna olisin pelkästään huojentunut, että miehen tämä pimeä puoli selvisi jo näin aikaisin etkä ehtinyt rakastumaan ja sitoutumaan häneen sen enempää!! Luojan lykky, että lapsi ei vielä ehtinyt kuvioihin. Minä jos olisin sinä, ja jos nyt olet raskaana, pitäisin lapsen mutta EN antaisi uhkaavan miehen olla lapsen kanssa missään tekemisissä! Sulla on työpaikkakin, pärjäät kyllä lapsen kanssa kahden, ilman mieheltä mitään. Näin minä ajattelen, mutta olenkin tosi (yli?)herkkä mitä tulee uhkaileviin hirviöihin...
Tiiulin koirulle ehdottaisin tässä, makuasi tuntematta, nyt muutaman laidasta laitaan:
Pedro, Romeo, Lumo, Benny, Sokeri, Nappi, Elvis, Pekko, Maukka, ..? Tykkäätkö suomalaisista vai kansainvälisistä nimistä? Onko parempi jos nimi tarkoittaa jotain, tai ei? Mikä on kasvattajanimi, ehkä siitä vois johdattaa jonkun "oman" nimen? Tein niin aikanaan koirani kanssa ja näin se sai nimen Anni, joka sopi sille kuin kirsu naamaan :-)
Katjulille, Eleanoralle ja Wilpurille pahoittelut menkoista :- (
Alexandra: toivoa on vielä! Tsemppiä ja plussaonnea kp-kaimalle! Me jo Natalian kanssa pudottiin kelkasta seuraavaan kiertoon, ja eri päiville, mutta toivottavasti sä saat sen plussan!! :-)
Marjana: oireesi kyllä niin kuulostavat hyviltä, peukut on pystyssä ja paljon onnea ja plussatuulahduksia sinne!! :-)
Niinkuin toivon ONNEA kaikille teille, joilla on piinaviikot alkamassa tai päättymässä, toivottavasti mahdollisimman moniin plussiin!!!!
Minä itte: menkat alkoivat siis perjantaina klo 18:10, joten lasken sen perjantain vielä kp1:ksi, eikö niin? Eli tänään on kp 4 (korjaisitko please Marjana listaan; kirjoitin viimeksi niin myöhään yöllä, etten ajatellut, että päivä olikin jo vaihtunut. Kiitos!) Päätin nyt pitää kokeeksi yhden Clomittoman kuukauden ja katsoa sitten huhtikuussa taas. Olen menossa huhtikuun lopulla omalle gynelleni taas, saa nähdä mitä hän sitten ehdottaa? Toivoisin ainakin ultraavan, että nähtäs mitä sinne kuuluu...
t. Gabriela kp 4/25-31
PS. Sellanen ilouutinen, että miehen matka siirtyi taas, mutta nyt niin, että meidän pitäs pystyy "tapaamaan" ovikseni aikoihin! :-D
Monilla tuntuu olevan varsin toivoa antavia oireita! Tsemppiä tasapuolisesti jokaiselle!
Tiuku: Tämä on ensimmäinen kerta, kun minulla tulee verta seksin jälkeen. Koskaan aiemmin
ei tätä "ongelmaa" ole ollut ja nytkin yritin tulkita sen raskausoireeksi. Jos tuo tietenkin jatkuu,
niin menen siitä lääkärille valittamaan.
Olenkin miettinyt mikä tässä kierrossa on ollut erilailla kuin aiemmissa. Ainoa minkä keksin, on
omenaviinietikka. Ei kai se voi oikeasti tuota vuotoa tehdä?
Tänään on tosiaan muutama tiputteluvuoto tullut ja pyyhkiessä vähän verta/ruskeaa vuotoa.
Tein kuitenkin illalla Apteekin omalla testin ihan vaan nähdäkseni oikeasti tilanteen ja
negahan se oli. On melkoisen voimaton olo, vaikka kuinka olen yrittänyt tsempata itseäni.
Turhauttavaa aloittaa taas alusta koko kierto. :(
Ja toivoin niin, ettei minun olisi sitä lääkäriaikaa tarvinnut varata. Olisi vain niin hieno tunne,
että lapsi saisi alkunsa ilman, että minun pitää käydä ongelmasta keskustelemassa lääkärin luona.
Haluaisin vain niin päästä jonain päivänä ilmoittamaan miehelle, että siitä tulee isä.
Menkat ei vielä käynnistyneet siis kunnolla, mutta tänään on Dpo 14, joten yöllä tai huomenna alkavat
kunnolla.
Hemmetin vauvakuume!
Marjana kp 36/36-37 Dpo 14 yk 12
Marjana meillä meni autosta laturi + muuta. yli 300 euroa maksoi remontti, onneksi mies osaa vörkkiä ite aika paljon. Ois varmaan ollu tuplaten tuo summa jos ei osais...
Huonot uutiset senkun vaan jatkuu. Nyt on kahesta jo tosi huonoja uutisia, ei edes tiiä kummasta onkaan huonompia.. Välillä tuntuu että toinen ja sitten taas toinen... Vielä niin erilaiset asiatkin.
Ei saa ees kunnolla nukutuksikaan kun kummankin asiat pyörii kokoajan mielessä.
Eikä tule meille joulutonttuakaan, sekin selvisi viime yönä, että seki sitten siitä.
Että elämä osaa taas potkia päähän joka suunnasta!!
-Muttis 1/38-43 yk 9
Tellu1980: Onko tilanteeseen tullut selvyyttä?
Tintti-tyy: Plussaonnea kovasti sinulle, onnea testaukseen!
Cheeypie: Mukava että piinailuun muutakin ajateltavaa sinulla. Oireesi kuulostaa hyvältä!
Hatuli: Ikävä kyllä ei ole kiinnittymisvuodosta kokemusta, mutta kuulostaa kyllä että voisi olla sitä!
Satin: Onnea piinaviikkoon!
Wilpuri: Pahoittelut tädistä! Ihanan positiivinen olet! Tsemppiä!
Gabriela: Kiitos onnentoivotuksista!
Marjana: En ainakaan usko että johtuisi tosta omenaviinietikasta. Itselläni ei ainakaan vastaavaa, kylläkin olen ottanut tablettimuodossa. Itse uskon että on raskausoire. Pidän nyt edelleen sormet ja varpaat ristissä että täti ei tulisi käymään, vaan saisit vielä sen plussan tästä kierrosta, ilman lääkärikäyntiä! Tsemppiä, ei varmasti ole helppoa!!
ON: Tänään aamulla testasin clearbluen testillä ja sain siihen haamuplussan. Ihan kapea viiva toisessa reunassa viivanpaikkaa meni koko matkan alhaalta ylös. Mieskin näki sen, joten sellanen siinä kyllä oli, kun oikein testiä tihrusti :) Seuraavan kerran meinaan testata torstaina ja silloin toivon todella että saan kunnon plussan testiin! Vaikeeta tulee olemaan odottaa sinne asti, mutta näin olen suunnitellut. Ihmetyttää se että vasta haamu näillä päivillä, mutta yritän vielä pitää toivon yllä ja luottaa siihen että se vahvistuu.
Nyt toivon vielä ettette onnittele tästä haamusta. Olen suunnattoman taikauskoinen ja huonotuurinen, joten odotellaan vielä sinne torstaille, joohan? :) Varovasti olen jo onnellinen ja toivon nyt vaan kovasti että pikkunen tarraa kunnolla kiinni.
Oireet samat kun tähänkin asti. Vatsaa nippailee menkkamaisesti ja vessassa juoksen useammin kun normaalisti. Niin ja valkkaria on tullut koko ajan oletetusta oviksesta lähtien.
Plussaonnea kaikille!!! Varsinkin sinulle Marjana, toivon vielä sitä plussaa!!
Alexandra, kp34/27-32, yk3
Marjana kp 37/31-37 yk 12
Alexandra kp 34/27-32 yk 3
Lumikukka kp 34/28-?
Tinneri kp 32/31-34 yk 6
Hopeinen kp 30/28-30
Satin kp 28/32-46 yk 9
Risu kp 28/27-30
Uuve kp 27/23-30 yk 5
Tiiuli kp 26/30 yk 5
Marie kp 26/? yk 8
Hatuli kp 23
Nalle-pöh/Cami kp 22/23-28
Iltatähti kp 22/23-29
Tiinu kp 21/34-36 yk 1
Cherry kp 21/28-31 yk 2
Miiru kp 20/29
Millie kp 19/28
Vea kp 16/30-31
Huhti kp 15/31 yk 3
Piidu 15/29-30(37)
Christabel kp 14/?
Kiamari kp 14/28-30 yk 6
Tellu kp 9/28
Tintteli/Tintti-Tyy kp 7/28 yk 8
Minny kp 6/29-32 yk 9
Sassu kp 6/28-30
Natalia kp 6/27-29 yk 7
Gabriela kp 5/25-31
Eleanora kp 4/?
Timtam
Hkp
PLUSSANNEET:
Noaky kp 35/27-34 yk 1
Miisku kp 33/29-34 yk 5
Lindaliina (marraskuisista)
Alexandra: Minä puolestani pidän teille suuresti peukkuja! Sinullakin on jo kierto mennyt sen verran pitkäksi, että luulisi plussan olevan oikea plussa. :)
Ihana, kun olet kannustava, mutta minä olen oikeasti heittänyt kirveen kaivoon. Haamun ainakin olisi pitänyt näkyä eilen, jos olisi näkyäkseen.
Roikutan itseäni tuolla listalla vielä siihen asti, kunnes vuoto alkaa. Ei taida edes tammikuisten pinoakaan olla vielä... Minun kiertoni mukaan ainakin heittää suoraan tammikuisiin.
Marjana kp 37/37 Dpo 15 yk 12
Marjana: En usko, että omenaviinietikalla voi olla mitään tekemistä vuodon kanssa. Kyllä sen täytyy johtua nyt jostain muusta.
Älä sure sitä, jos joudutte lääkärin pakeille tämän vuoksi. Hyvähän se on selvittää, onko jossain jotain vikaa, kun tärppiä ei kuulu ja saada siihen apua=) Tsemppiä, kyllä te sen vauvan vielä saatte ihan varmasti... hyvää vain kannattaa ja joskus pitääkin odottaa!
Muttikselle pahoittelut tädin tulosta. Tsemppiä uuteen kiertoon. Itse olisin mieluusti siellä tammikuisissa yrittämässä, kun en varsinaisesti sitä loppuvuoden vauvaa yritä... tervetullut toki olisi vauva kuin vauva;)
).(
Meillä mies ja ilmeisesti myös esikoinen mahataudissa. Nyt en tiedä kiertääkö mahassa ihan vain myötätunnosta vai saanko minäkin sen hitsin taudin =/ Inhoan eniten maailmassa vatsatautia... YÖK!
Tämä kierto on mennyt jotenkin hurjaa vauhtia! Tajusin juuri, että mullahan on pian jo ovis.
Voi kun nämä kaikki kierrot hujahtaisivat tällä vauhdilla, niin ei tädin tulokaan ehkä harmittaisi niin paljon.
Nyt täytyy aloittaa työt. Hyvää tiistaita kaikille ja MYRSKYLUKEMIIN yltäviä plussatuulia joulutontun toivojille!
Tellu
Eli täti oli oven takana ja tuli nyt olohuoneeseen saakka. Parina aamuna siis tiputteli ja tänään alkoi vuoto sitten kunnolla. Eli ei joulukuun vauvaa meille tule. Kierto oli nyt 34 päivää (viimeksi 32) ja nyt taitaa laskettu aika mennä tammikuun alkuun jos tästä seuraavasta saa iltatähtemme alkunsa. Toivotaan näin ja tsemiä kaikille "kolleegoilleni".
Katjuli kp 1/32-34, yk 3