Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOULUKUISET 2011

22.02.2011 |

Aloitan tämän ketjun jo valmiiksi tänne.

Tervetuloa kaikki joulukuulle 2011 vauvaa haaveilevat!

Hieman itsestäni tähän alkuun:

Olen 25v, mies 27v.

Esikoista haaveillaan ja nyt lähtee yk 12. Eli pitkään on mennyt jo.

Lokakuisia lukeneet tietävät, että sain viikonloppuna jo plussan, joka nyt näyttää kuitenkin muuttuvan menkkavuodoksi. Massiivivuodon alkua vielä odotan tänään, mutta totesin vaan, että pakko ruveta ajattelemaan jo kohti uutta kiertoa.

Kahdessa aiemmassa kierrossa olen myös saanut haamun, joka ei ole kestänyt. Punaviinillä yritin viime kierrossa lisätä kohdun verenkiertoa, mutta ilmeisesti ei onnistunut. Jos tämä alkaa monesti toistumaan, niin kesän korvilla pitänee varailla jo lääkäriaikaa.

Greippimehu on ollut käytössä viime kierrossa, joten nyt pitänee lähteä sitä ostamaan lisää kaappiin tätä alkukiertoa varten.

En oikein tiedä mistä kerätä motivaatiota uuteen kiertoon tuon saadun plussan jälkeen, mutta yritetään.

Marjana kp 2/30-37

Kommentit (516)

Vierailija
201/516 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittleut niille joille täti on tullut kylään..

Itselläkin oli mieli maassa muutaman päivän silloin.. Nyt taas odottava tunne ja iloinen mieli kun alkaa ovis lähestymään :)

Mie täällä teidän joukossa notkun nyt vielä ainakin, laskeskelin että jos tärppää niin la ois ihan joulukuun lopussa, kai? (hiukan huono matikkapää):D

Hyviä päivänjatkoja kaikille ja plussatuulia testaajille!

202/516 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaavia oireita monella=) Toivottavasti oikeasta syystä!

Uuve, toivottavasti viiva vahvistuu!!!!

ON: Ei mitään ihmeempiä, olen koittanut sitäpaitsi olla kyyläämättä tätä kroppaani ihmeemmin. Ehkä tärppää helpommon kun ei stressaa? Sen verran olen kuitenkin kartalla, että ovis tekee tuloaan, koska kierron puoliväliä eletään.

Tammikuistenkin pino on jo näköjään olemassa, sinne minä todella haluaisin!!!! En nyt kuitenkaan tee mitään estääkseni sitä tonttuakaan tulemasta... olkoonkin sitten loppuvuoden rasitteet harteillamme, jos niikseen on.

Plussapuhureita vielä kaikille tontun toivojille!!!

Onkos meillä listan päivittäjää olemassa? Itse voisin loppukuun ajan sitä päivittää, mutta viikonloppuisin en yleensä edes käy koneella ja arkenakin vain töiden lomassa (joten kiireisinä päivinä saattaa jäädä). Olisiko täällä joku muu, jolta löytyisi aikaa ja puhtia enemmän???

Tellu 11/28(-32)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/516 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin taitaa kp30 vaihtua kp1, sen verran tuttu mahakipu ja hieman punaista pyyhkiessä...

Joten toivottelen muille parempaa onnea ja plussatuulia!

Marjanalle kiitokset listan päivityksestä vielä ja pahoittelut tippumisesta, mutta silti onnea uuteen kiertoon!

Risu kp1/27-30

Vierailija
204/516 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra kp 36/27-32 yk 3 (haamuilee)

Lumikukka kp 36/28-?

Tinneri kp 34/31-34 yk 6

Hopeinen kp 32/28-30

Satin kp 30/32-46 yk 9

Risu kp 30/27-30

Uuve kp 29/23-30 yk 5 (haamuilee)

Tiiuli kp 28/30 yk 5

Marie kp 28/? yk 8

Hatuli kp 25

Nalle-pöh/Cami kp 24/23-28

Iltatähti kp 24/23-29

Tiinu kp 23/34-36 yk 1

Cherry kp 23/28-31 yk 2

Miiru kp 22/29

Millie kp 21/28

Vea kp 18/30-31

Huhti kp 17/31 yk 3

Piidu 17/29-30(37)

Christabel kp 16/?

Jepsis kp 16/28-31

Kiamari kp 16/28-30 yk 6

Tellu kp 11/28

Tintteli/Tintti-Tyy kp 9/28 yk 8

Minny kp 8/29-32 yk 9

Sassu kp 8/28-30

Natalia kp 8/27-29 yk 7

Gabriela kp 7/25-31

Eleanora kp 6/?

Timtam

Hkp

PLUSSANNEET:

Noaky kp 35/27-34 yk 1

Miisku kp 33/29-34 yk 5

Lindaliina (marraskuisista)

Vierailija
205/516 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeästi vaan menin ja päivitin listan :)

Mun mielestä sitä voisi päivittää itse kukin, jos sitä ei ole vielä tehty. Mä roikun ainakin aika paljon koneella, niin toistaiseksi se ei mua ainakaan haitaa, mutta ei haittaa sekään, jos joku muu sen tekee.

Tintti-tyy

206/516 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitelkööt listaa aina se, joka ensiksi ehtii=)

Vierailija
207/516 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa napaa.. rinnat olleet maanantaista asti kipeät ja maitotippoja tulee. Nenä on tukkoinen. Muuten ei oireita. Viime kierron 25 oli poikkeuksellisen lyhyt kierto, odottelen muutaman päivän vielä.

Viime yönä näin unta että testasin pari kertaa ja viiva voimistui vaan :)

Piinaileva iltatähti 25/25-28

208/516 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa tietää plussajunaan paikkalippua nuo sinun oireesi.

JEEEE, toivottavasti saat vahvat viivat (kuten unessasikin)!

Vierailija
209/516 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ultrassa kävin kun ovulaatiota ei sitten kuitenkaan ole tapahtunut kolmeen kuukauteen vaikka tikut niin antoivatkin ymmärtää. Kohdun limakalvo on niin ohut ettei siihen pysty mikään kiinnittymään ja foliikkelit ei kasva tarpeeksi suuriksi. Nyt sitten syödään kaksi viikkoa terolutteja pari päivässä sitten odotellaan täti kylään ja ensi kuusta sitten mennään clomifenillä ja teroluteilla. Niillä se kolmisen kuukautta jos sittenkään ei mitään tuloksia ole nähtävissä niin uusi ultra ja annostusten nosto. Niin aikanaan päätin etten niitä lääkkeitä hae mut itku tuli kun tänään tuomion kuulin niin ei tarvinnut kahta sekunttia miettiä kun jo pyysin et aloitetaanko lääkitys heti. Paljon plussa tuulia kaikille. minä siirryn muutamaksi viikoksi taka-alalle käyn kyll lukemassa kuulumisia. mut tammikuisiin pääsen sitten itse taas yrittämään. Toivottavasti ne nyt vaan auttaisi.

Aurinkoista kevään odotusta kaikille.

Terv:Cami

Vierailija
210/516 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oireet kadonneet, kuin pieru saharaan! Saakutti! Nännit on ehkä aavistuksen normaalia aremmat, jos nipistää ja silleen "törröllä"/kovemmat. Menkkamainen tunne kävi alaselässä, mutta ei viipynyt kuin hetken. Mahapuolella ei tunnu mitään.

Eilinen meni vetelehtiessä oksutaudissa, mutta tänään olenkin ollut taas tarmoa täynnä! Koko asunto on siivottu ja haaveiltu pienokaisesta. Kyllä minä siitä hyvän huolen pitäisin yksinkin. Sitäpaitsi mulla olisi pirun hyvä tukiverkosto perheestä ja ystävistä! Ei siinä sekopäisiä ukkoja tarvittaisi! :D Harmi vaan, että lapsella ei olisi isää.

Toivottavasti tämä oireiden vähentyminen ei enteile pahaa. Kun ei ole edes mahdollisuuttaa uuteen yritykseen!

Hirmuisesti plussaonnea meille vielä mukana oleville ja voimahalit tipahtaneille! Minä testailen ensi viikolla.

Tiinu kp23/34-36

211/516 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta Tiinu! Tsemppiä muillekin piinailijoille, ja haamut vahvistukoot!!! Nyt meni jo sekaisin, et missä vaiheessa kenenkin piinailu on...

JA pahoittelut kaikille tädin yllättämille ja muille vastoinkäymisille :(

Mulla menossa nyt kp11/26-31. Ahkeraa ässäilyä joka toinen päivä on tarkoitus harrastaa koko kierron ajan ja hyvin on alkanu :) Meillä on menny aika monta kiertoa silleen, et ensin on innostuttu ja harrasteltu paljon putkeen, ajoissa tietty alotettu, ja sitte *ehkä* kriittisillä hetkillä ei ookkaan jaksettu enää touhuta ;) Nyt on tarkoitus sitte pitää huoli, että ei into lopu kesken.. Ovis oletetaan olevan viikonloppuna. En tikuttele.. mut valkkari on jo lisääntyny ja välillä munasarjat kipuillu.

Marjana, mä kävin alkuvuodesta gynellä, puolen vuoden päähän lääkäri lupas clomeja (?), jos ei mitään tapahdu. Kattoi, että kaikki muuten ok, paitti että ei nähny keltarauhasta, vaikka se olis pitäny olla - eli ovista vaille jäätiin siinä kierrossa. Se oli hämäävää, koska ovisoireita kuitenkin usein on - en enää tiiä et millon se on tai ei oo - kun ei se oo sillon ku luulen, että se on. Mutta silti en jaksa alkaa nyt vielä tikuttaa. Ekoilla yrityksillä jopa tikuttelin, mut oon väsyny "yrittämään". tjot. Se vain tässä on, et jos ei nyt pikkuhiljaa ala tärpätä, niin joudun miettimään sitte ens vuoden suunnitelmat töitten osalta uusiksi. No, en mieti sitä kuitenkaan vielä. Jouluvauva on NIIIIIN tilauksessa! :) Meillä siis menossa yk7-8, oon jo laskuissa sekasin.

Tsemppiä kaikille.

Vierailija
212/516 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risu: Pahoittelut! Tsemppiä uuteen kiertoon!

Tintti-tyy: Samaa mieltä Tellun kanssa, hyvä idea!

Iltis: Oireesi kuulostavat kyllä todella hyviltä! Maitoahan ei pitäisi tulla muuten kun raskaana. Koska meinaat testata? Ja ihana uni sinulla! Itse olen koko viikon nukkunut levottomasti ja nähnyt paljon unia testaamisesta, harvoin hyviä :( Stressaan sitä ettei sitä kunnon plussaa vielä testiin ole tullut ja sen huomaa kyllä unistakin…

Nalle pöh: Ikävä tilanne! Toisaalta positiivista on se että kävit lääkärissä ja saat lääkkeet! Siitä se sitten lähtee, toivottavasti jo ensimmäisellä kierrolla! Onnea!

Mermaid: Hyvä suunnitelma teillä! Tiedän juuri tuon tunteen että innolla aloittaa ja jaksaa innostua ja yrittää saada toistakin innostumaan, mutta sitten ehkä jopa kriittisimmilläkin hetkillä voi olla että into vähän laantunut ja väsymys saa voiton :) Tsemppiä!

ON: Yllättävän hyvin jaksan odotella aina sen kaksi päivää seuraavaa testausta. Lähinnä sen takia että vähän pelottaakin ja ajattelen että jos odotan sen kaksi päivää, niin ehkä se vihdoin on vahva plussa. Huomenna siis olisi taas tarkoitus testata. Huomaan kyllä luottavani jo siihen ettei täti tule, eikä vessassa käyminen enää ole niin pelottavaa :D Nyt pelkään sitten sen sijaan testausta. Aina jotain... :) Eilen kävin ostamassa raskausajan vitamiineja. Niitähän suositellaan jo yrityksen aikanakin. Miten on, syöttekö te muut niitä?

Uuve: Mikä tilanne? Onnea!

Hirmuisia plussatuulia kaikille! Kyllä siellä plussajunassa on tilaa vielä vaikka kuinka, sen verran vähän on plussaajia tästä kierrosta.

Alexandra, kp37/27-32, yk3

Vierailija
213/516 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut niille kenelle täti on tullut kylään :/

Itse tässä aikalailla tätiä jo oottelen...jotenkaan ei jaksa uskoa, että raskaana olisin. Ja kaiken kukkuraksi menin vielä testinkin tänään aamulla tekemään ja negahan se oli :/ Ei kai se välttämättä vielä edes testissä näkyisi kun tän kuun kierrosta uupuu vielä 4-5 päivää? Olin vaan niin malttamaton, etten voinut olla testaamatta. No, mutta ei kai sitä vielä luovuteta ennen kuin se täti on kimpsuineen saapunut ;)

Alexandra: Etköhän sinä raskaana ole ;) Nyt paljon tarrasukkia sinne! Aika ihanaa :)

Muillekin paljon plussatuulia :)

Ja ei sitten mitään aprillipiloja ;)

Satin kp31/32-46(35-36)

214/516 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risulle pahoittelut=( Toivotaan parempaa onnea seuraavaan kiertoon=)

Iltis, millon testipuikot kastuu???? Olen ihan täpinöissäni täällä ;D

Nalle pöhille onnea tammikuisiin=)

Alexandraa tekisi mieli jo onnitella, mutta koitan malttaa odottaa vielä...

Minä en ole syönyt noita vitamiineja nyt enkä aiemmissa raskauksissakaan. Olen aina vain pyrkinyt syömään terveellisesti, johon pyrin kyllä muutenkin. Paljon terveelliseemin en enää edes pysty syömään.

).(

Minä olen laihduttanut tässä kevään mittaan... ihan vain omaksi ilokseni (en ole ylipainoinen). Nyt on kiva kun alan huomata tulosta=) Olen siis vain pienentänyt hieman annoskokoja ja pitänyt vain yhden herkkupäivän aikaisemman usean herkkupäivän/ vk sijaan. Ruokavaliota en ole muuttanut, koska kuten jo aiemmin mainitsin... syön todella terveellisesti.

Nyt olisi kiva alkaa tuhota saavutettua tulosta vauvamahan merkeissä. Paljon enempää en uskallakaan nyt laihduttaa, koska minulla on paino pudonnut joka raskaudessa...

Meille on ilmeisesti tulossa viikonlopuksi vieraita, joten saa nähdä kuinka oviksen kanssa käy... meneekö rytinällä ohi, vai saadaanko oltua sen verran omissa oloissamme, että sen saa hyödynnettyä;D

Tellu öö, oisko 11 tai 12/28(-32)

Vierailija
215/516 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja hetken mielijohteesta testasin aamuyöllä. kp 24/34-36, nega!

Liian aikaista taisi olla. Menkkamaiset kivut palasivat illalla todella voimakkaina. Varsinkin alaselässä tuntuu, kuin menkat alkaisi hetkenä minä hyvänsä. Pisaraakaan ei ole tullut. Vielä. Ehkä mulla on vielä toivoa saada se plussa... :)

Tiinu

216/516 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais olla liian aikainen testaus;)

Ei vielä tarvitsekaan näkyä plussan tuossa vaiheessa!

Oireet kuulostavat lupaavilta, koita malttaa vielä testin kanssa.

Vierailija
217/516 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Tellu! Jonkun vain piti sanoa se "ääneen"! :D

Oireista vielä sen verran, että pissahätä on jatkuvasti! Tosin juon runsaasti vettä, koska urheilen paljon...normaalisti käyn yöllä vessassa kerran, viime yönä 3-4 krt. Raskausoire sekin? Hitsi, kun hullua pidetään jännityksessä! :D

Vierailija
218/516 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jännittävät päivät menossa myöskin. 29/30. Raskausoireita ei j5uuri ole muuta kuin alavatsa kipu ja lämmöt koholla. Ei jotenkin tunnu että olis tärpännyt mut katsotaan. Toinen yrityskerta ja 5 lapsi toiveissa.

Ihana lukea näitä keskusteluita täällä. Tuo niin toivoa itsellenikin.Testaan varmaan ensi viikolla.

Vierailija
219/516 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kp 29/28-31 ja aamun testi (yön yli "hautunutta" virtsaa) ja testi täysin nega, ehkä joku harmaa viivanpaikka näkyi hyvällä mielikuvituksella. Sitten se testin aprillipila: aamutestin klo 7 jälkeen olin käynyt vessassa varmaan 2 krt, juonut vettä runsaasti ja hetken mielijohteesta teen paketin viimeisen testin klo 11(vaikka pissa täysin laimeaa) ja kas kummaa, siinähän seisoo kaunis vaaleanpunainen viiva... Ei tullut heti vaan hieman viiveellä 10 min kuluttua ehkä. Siis miksi juuri nyt täytyy tulla viallinen testi, kun ei koskaan sellaista ole osunut kohdalle???!!! En todellakaan luota tuohon valeplussaan. Ei se hcg muutamassa tunnissa hyppää ylös ja vielä niin laimeasta, melkein veden värisestä virtsasta.

Tässä se taas nähdään, tyhmä olen, kun kiusaan itseäni noilla testeillä. Kaiken lisäksi tänään on hieman enemmän menkkamainen olokin. Eilen aamulla olikin taas ihan tosi huono olo, ällötti yli puolen päivän, koko ajan täytyi syödä. Sitä edellispäivänä ei mitään, ja tiistai iltanahan oli myös se ällötys. Luin, että hcg-määrä lisääntyy aina 48 h välein. Rinnoista ei ole enää maitoa tihkunut, eivätkä ole kipeätkään, ehkä hieman painavan tuntuiset. Pientä päänsärkyä on ollut ilmassa kolmena päivänä, mutta sitä mulla on usein ennen menkkoja. Kyllä täytyy sanoa, että omituinen ja poikkeuksellinen on tämä meikäläisen loppukierto, oireet voisivat viitata kumpaan suuntaan vaan. Ei ole ollut niitä kiukkupäiviäkään, eikä menkkoja enteileviä repäisykipujakaan äkillisten liikeiden yhteydessä. Ei auta kuin odotella. Välillä heittää jo pyyhkeen kehään, mutta sitten taas joku ääni sanoo, että toivoa on kunnes täti saapuu. Niinpä niin...

Alexandralle jo varovaiset onnittelut, kyllä se plussa siitä pian on täysin selkeä!

Anteeksi, että oli noin omanapainen vuodatus näin perjantaille.

Hyvää ja plussarikasta (ovis- tai raskaustesti) viikonloppua kaikille!

Vierailija
220/516 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra kp 37/27-32 yk 3 (haamuilee)

Lumikukka kp 37/28-?

Tinneri kp 35/31-34 yk 6

Hopeinen kp 33/28-30

Satin kp 31/32-46 yk 9

Uuve kp 30/23-30 yk 5 (haamuilee)

pipiöysky kp 29/30

Tiiuli kp 29/30 yk 5