Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOULUKUISET 2011

22.02.2011 |

Aloitan tämän ketjun jo valmiiksi tänne.

Tervetuloa kaikki joulukuulle 2011 vauvaa haaveilevat!

Hieman itsestäni tähän alkuun:

Olen 25v, mies 27v.

Esikoista haaveillaan ja nyt lähtee yk 12. Eli pitkään on mennyt jo.

Lokakuisia lukeneet tietävät, että sain viikonloppuna jo plussan, joka nyt näyttää kuitenkin muuttuvan menkkavuodoksi. Massiivivuodon alkua vielä odotan tänään, mutta totesin vaan, että pakko ruveta ajattelemaan jo kohti uutta kiertoa.

Kahdessa aiemmassa kierrossa olen myös saanut haamun, joka ei ole kestänyt. Punaviinillä yritin viime kierrossa lisätä kohdun verenkiertoa, mutta ilmeisesti ei onnistunut. Jos tämä alkaa monesti toistumaan, niin kesän korvilla pitänee varailla jo lääkäriaikaa.

Greippimehu on ollut käytössä viime kierrossa, joten nyt pitänee lähteä sitä ostamaan lisää kaappiin tätä alkukiertoa varten.

En oikein tiedä mistä kerätä motivaatiota uuteen kiertoon tuon saadun plussan jälkeen, mutta yritetään.

Marjana kp 2/30-37

Kommentit (516)

Vierailija
141/516 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjanalle kiitos päivityksistä, ihanaa kun viitsit, pysyy paremmin kartalla.

Plussatuulia kaikille ja kärsivällisyyttä piinailuun.

Se ois loma nyt, nähdään reilun viikon päästä. Ja toivottavasti täällä on silloin paaaaljon iloisia uutisia.

kiamari

Vierailija
142/516 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On menny hetki ku oon viimeksi vieraillu täällä eli ehkä on vaan helpompi kysyy näin ku alkaa kaikki lukemaan eli onkos junaa alkanu kertymään täällä vielä?

Oma: meillä ollaan oltu silleen "harjoittelulla" ja häitä suunniteltu eli kiirettä pitää. kierrostakin oon jo ihan ulkona... mikähän päivä lie menossa :) varmaan jotain 11/29-30(37).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/516 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi on pakko sanoa, että vaikka en tänne juuri mitään ole kirjoittanutkaan niin hengessä olen koko ajan mukana :)

On ihana kun on tällainen paikka minne voi jakaa ilot ja surut. Muutamaan otteeseen on tullut tippa linssiin kun näitä juttuja lukee, mutta onneks saa monesti myös hymyillä ja nauraa :)

En jaksa mitenkään kaikille erikseen kommentoida, mutta tasapuolisuuden nimissä toivon kaikille oikein paljon plussatuulia!

Minusta on ihanaa lukea muiden kuulumisia, joten ajattelin, että kuitenkin omiakin uutisia laitan muiden lueskeltavaksi :) Eli nyt tulee sitä "omaa napaa" ;)

Täällä siis kierto on jo pitkällä, tänään kp24. Ekaa kertaa kokeilin tässä kierrossa ovulaatiotestejä...ja ihan totta, ne näytti toimivan! Mun megapitkä kierto näyttäis tällä kertaa olevan 35 tai 36. Ovis saatiin siis tikuilla kiinni ja ei tartte kolmee viikkoo ässäillä...onneks ;) Mitä mieltä ootte? Pitäiskö oviksen aikana ässäillä joka päivä vai riittäiskö joka toinen? Alan olemaa jo aika epätoivonen näitten yritysten kaa. Tässä kierrossa greippimehua on ryypätty ja nyt on muutamana iltana ehitty punkkua lipitellä...jospa se tästä... Vaikuttaakohan kuinka paljo mun oma positiivinen ajattelu? Nyt ku ovistestit näytti plussaa ni jotenki on itelläki semmonen rauhallisempi olo et ehkä tästä joskus jotain tuleeki. Mut se on kyl varma, et ovistesteillä mennään jatkossakin jos nyt ei mitään tapahdu ;)

satin kp24/32-46(35-36)

Vierailija
144/516 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole sitten mitään housuun saakka tullut eilisen illan olemattoman tiputtelun jälkeen. Mitähän tämä sitten meinais? Lähipäivät varmaan sen kertovat :-)

Katjuli kp 32/31 yk 2

145/516 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: Ai kamala, moiset vauvakutsut voisi olla aika hankala paikka. Ihania varmasti,

mutta minulla ainakin nostaisi myös tunteet pintaan. Tuo hyvä mielialasi on kyllä hienoa!

Toivotaan, että raskausfiilis on myös todellista raskautta.

Katjuli, mukavaa, ettette jättäytyneet pois kuumeilijoista. :)

Muttis: Voi itku, nuo autorempat on niin keljuja! Mikä siinä sitten meni? Minullakin hajosi

auto tässä kuukausi takaperin, mutta selvisin onneksi noin 200 eurolla siitä remontista.

Tintti-tyyn oireilu kuulostaa kyllä melkoisen lupaavalta! Mitäs testi sanoi tänä aamuna?

Ja tosiaan voihan sitä vuotoa tulla, vaikka olisi raskautunutkin. Minäkin paras puhuja, kun

näistä omista vuodoistani olen ollut ihan hysteerinen välillä. :D

Marie, minä yritän kotona mieheltäkin piilotella näitä kuumeilun aiheuttamia toimia. Tunnustan vasta sitten

hankkivani hurjasti r-testejä ja lukevani jatkuvasti vauvafoorumia ym, kunhan tärppi on käynyt. :D

Piidu: Ihan varmaa veturinkuljettajaa ei vielä ole saatu. Tintti-tyy ainakin vaikuttaisi nyt potentiaaliselta

vaihtoehdolta. :)

Satin: Varmaan tuokin on yksilöllistä kannattaako ässäillä joka päivä vai joka toinen päivä. Lääkärit taitaa suositella

nyt sitä joka toista päivää, että ainakin siittiöitä olisi sitten tarpeeksi. Itselle jotenkin on se joka päivä ässäily ollut

mielenrauhaa tuova rytmi. :) Tosin muutenkin aika aktiivisia ollaan.

Oma: Ainakin pari kyseli miten olen malttanut olla testaamatta. Enhän minä meinaa malttaakaan,mutta kun on 3 kertaa

saanut haamun, joka ei ole kestänyt, niin pelkää sitä. Silti testasin nyt tänä aamuna Mammaksin David-testillä (herkällä).

Kyllä se minun mielestäni on negatiivinen. Jos kovasti alan tuijottaa, saattaisin kyetä näkemään tai kuvittelemaan jotain haaleaa,

mutta se on suuremmalla todennäköisyydellä vain mielikuvituksen tuotetta. Sinänsä vielä ei harmita edes, koska kiertoa on vielä

jäljellä, eikä plussa olisi välttämättä näkynytkään. En vain tiedä nyt milloin testaan seuraavan kerran. Kaapissa on tasan yksi

raskaustesti.

Oireita kyllä on. Rinnat on ihan turvoksissa ja tosi arat! Eilen töissä oli kuvottava olokin. Eilisaamuna tuli taas hieman sitä

punertavaa/ruskeaa vuotoa (n. 1rkl), mutta sen jälkeen taas ei mitään. Oireilu antaa uskoa, joten korkealta tullaan täälläkin alas, jos

täti saapuu paikalle.

Miehen ystävälle (tai siis hänen avovaimolleen) oli syntynyt lapsi pari päivää sitten. Mies puhui siitä eilen ja äänestä kuuli, että

jonkinlainen vauvakuume sielläkin nostaa päätään, vaikka hän ei niin suoraan asiasta puhukaan. Oli melkoisen suloista.

Ja toisaalta surullista, jos tämäkään kierto ei tuota toivottua tulosta...

Tsemppiä kaikille ja mukavaa viikonloppua!

Marjana kp 34/34-37 DPO 12

146/516 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttis kp 35/38-43 yk 8

Marjana kp 34/31-37 yk 12

Miisku kp 33/29-34 yk 5

Noaky kp 33/27-34 yk 1

Katjuli kp 32/31 yk 2

Alexandra kp 31/27-32 yk 3

Gabriela kp 31/25-31

Lumikukka kp 31/28-?

Tinneri kp 29/31-34 yk 6

Wilpuri kp 28/27 yk 12

Hopeinen kp 27/28-30

Satin kp 25/32-46 yk 9

Risu kp 25/27-30

Uuve kp 24/23-30 yk 5

Tiiuli kp 23/30 yk 5

Marie kp 23/? yk 8

Hatuli kp 20

Nalle-pöh/Cami kp 19/23-28

Iltatähti kp 19/23-29

Tiinu kp 18/34-36 yk 1

Cherry kp 18/28-31 yk 2

Miiru kp 17/29

Millie kp 16/28

Vea kp 13/30-31

Huhti kp 12/31 yk 3

Piidu 12/29-30(37)

Christabel kp 11/?

Kiamari kp 11/28-30 yk 6

Tellu kp 6/28

Tintteli/Tintti-Tyy kp 4/28 yk 8

Minny kp 3/29-32 yk 9

Sassu kp 3/28-30

Natalia kp 3/27-29 yk 7

Timtam

Hkp

Vierailija
147/516 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vain nopeasti täältä ilmottelen, että meillä on huomenaamulla se jännittävä hetki, ku eka raskaustesti korkataan! Mun siskoni on tulossa yökylään, joten siinä mielessä vähän hankala tilanne, varsinki jos plussa tulee, ei haluttas vielä kertoa kellekään. Mutta jos naama on ku hangonkeksi niin mitäs sitten sanot?? :) No, olen vieläkin sitä mieltä että jotkin jättikautiset sieltä on tulossa, rinnat on nimittäin niiiiiin kipeät että heräsin yölläkin monta kertaa kipuun kun olin kääntynyt puoliksi mahalleen :( Tosin tipan tippaa ei vielä ole näkynyt. Hui.. pelottavaa :) Tai oikeastaan jännittävää. Tsemppiä kaikille, hyvää viikonloppua ja mä ilmottelen sitten jossain välissä miten meillä kävi!

Vierailija
148/516 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin testi miehen kanssa jo nyt kun se sisko on tulossa yökylään, ja ME PLUSSATTIIN!!! (Anteeksi huuto mutta tää on niiiin suuri asia!) Voitteko uskoa että oli vähän epäuskoinen olo, kaks yhtä tummaa viivaa ilmesty samantien testiin! Nyt, toivottavasti muillakin tulee plussaa, puhallan niin paljon plussatuulta kuin ikinä pystyn!!

Vierailija
149/516 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka pitkästä aikaa :)

Onnittelut Noakylle :)

Lueskelin tänään pitkästä aikaa näitä viestejä ja olin jättänyt kuumeilut jo taustalle, mutta Noakyn innostamana päädyin testaamaan äsken ja plussa tuli tännekin!!!

En voi uskoa tätä! Mielestäni ei edes ässäilty oikeaan aikaan... teen kyllä vielä uuden testin tänään. Ei tätä voi uskoa :) :)

Plussatuulia muillekin!!!

Vierailija
150/516 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noaky ja Miisku! Ihana lukea positiivisia uutisia :)

Iltatähti 19/25-29

Vierailija
151/516 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kuulun marraskuisiin mutta siellä näyttää olevan aika hiljaista jo.

Tänään sitten testasin kun menkat on jo melkein 2 viikkoa myöhässä. Testiin tuli että raskaana ja että hedelmöittyminen on tapahtunut 3 viikkoa sitten, jee!

Otan aika iisisti kun on 2 keskenmenoa takana niin ei uskalla kauheesti innostua.

Plussatuulia kaikille!

Lindaliina rv 5 ja jotain

Vierailija
152/516 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän alko tuleen ihan mahtavia uutisia!!!! jouluksi siis pikku tonttuja tulossa :) Mahtavaa mahtavaa mahtavaa!!! ja muillekkin vielä paljon paljon paljon plussa tuulia!!!

Vierailija
153/516 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänään alkoi aika runsas vuoto. Sain jo plussan ja viikkoja omien laskujen mukaan 4+6. Taisi olla siinä sitten tämä meidän marraskuinen:(

Eleanora

Vierailija
154/516 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia täällä tosiaan! Plop plop plop kolme plussaa! :-) Valtavat onnittelut Noakylle, Miisku80:lle ja Lindaliinalle!!

Ja lisää plussia saadaan toivottavasti heti aamusta! :-)

Pahoittelut Eleanoralle jos ei vuoto lopu :-(

Mulla sitten alkoi menkat. Tää oli ihan ihmeellinen kierto, kun ei ollut juuri mitään tuntemuksia?! Jos en olis ultrassa omin silmin nähnyt hienoa "täydellistä" follikkelia, epäilisin että koko alakerta oli lähtenyt kuukaudeksi lomille.. Vaan eipä sitten natsannutkaan.

Huomisille testaajille paljon plussaonnea!! Ja kaikille tietysti!

t. Gabriela kp2/25-31

155/516 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttis kp 36/38-43 yk 8

Marjana kp 35/31-37 yk 12

Katjuli kp 33/31 yk 2

Alexandra kp 32/27-32 yk 3

Lumikukka kp 32/28-?

Tinneri kp 30/31-34 yk 6

Wilpuri kp 29/27 yk 12

Hopeinen kp 28/28-30

Satin kp 26/32-46 yk 9

Risu kp 26/27-30

Uuve kp 25/23-30 yk 5

Tiiuli kp 24/30 yk 5

Marie kp 24/? yk 8

Hatuli kp 21

Nalle-pöh/Cami kp 20/23-28

Iltatähti kp 20/23-29

Tiinu kp 19/34-36 yk 1

Cherry kp 19/28-31 yk 2

Miiru kp 18/29

Millie kp 17/28

Vea kp 14/30-31

Huhti kp 13/31 yk 3

Piidu 13/29-30(37)

Christabel kp 12/?

Kiamari kp 12/28-30 yk 6

Tellu kp 7/28

Tintteli/Tintti-Tyy kp 5/28 yk 8

Minny kp 4/29-32 yk 9

Sassu kp 4/28-30

Natalia kp 4/27-29 yk 7

Eleanora kp 2/?

Gabriela kp 2/25-31

Timtam

Hkp

PLUSSANNEET:

Noaky kp 35/27-34 yk 1

Miisku kp 33/29-34 yk 5

Lindaliina (marraskuisista)

156/516 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Noaky, Miisku ja Lindaliina! Hienoa, että saatiin joulukuun plussajuna liikkeelle.

Kieltämättä olisi mukavaa päästä itsekin siihen liittymään. Testasin tänä aamuna uudestaan Mammaksin David-testillä (herkällä). Silmät haluaisi uskoa haamujen esiäitiin, mutta järki sanoo, ettei siinä mitään ole. Jos olisi, niin luulisi sen jo näkyvän oikeasti melko selkeästi.

Testasin ihan siksi, kun eilen oli taas niin selkeitä oireita. Rinnat on niin arat, että halaaminenkin sattuu. Iltapäivällä oli huono olo, joka meni ohi syömällä, vaikka edellisestä ruokailusta ei ollut pitkä aika. Illalla alavatsaa poltteli ihan kuin menkat alkaisi, mutta ei ne alkaneet.

Näinköhän se oma kroppa huijaa minua.

Evelinalle hurjasti pahoitteluja! Harmittaa puolestasi. Gabrielalle tsemppiä uuteen kiertoon!

Marjana kp 35/35-37 Dpo 13

Vierailija
157/516 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, siitä se juna lähti puksuttamaan! Napatkaapa, kuskit paljon matkustajia kyytiinne! Täällä ainakin ollaan peukku pystyssä asemalla odottamassa :)

Marjana: Tsemppiä! Inhottavaa, kun olisi oireita vaikka muille jakaa, eikä testi suostu tottelemaan. Ehkä ovis oli myöhemmin, vai testasitko ovistesteillä? Myös matka munajohtimesta kohtuun on kai aika ykslöllinen, toisillahan kiinnittyminen voi tapahtua hieman nopeammalla aikataululla ja toisilla kestää hieman kauemmin. Itsekin testailin esikoisesta aikoinaan haamujen haamun, seuraavana päinä negan ja sitten vasta alkoi vahvistua. Toivotaan lähipäivinä selkeää plussaa! Teilläkin yritystä jo sen verran takana, että olisi aika tulla tuloksia.

Pahoittelut Eleanoralle vuodosta! Toivotaan, että se on vaan harmitonta alkuraskauden vuotoa, joka kuulemma on aika yleistä. Etkös olekin kirjoitellut kolmosten pinoon myös? Itsekin siellä olin, mutta on käynyt hiljaiseksi kirjoittelut.

Omaa napaa: Päivät matelevat tuskastuttavan hitaasti. Nyt kp 24/28-31. Ke aamulla ehkä testaan, jos ei ole "menkat alkaa parin päivän sisään"-olo. Silloin olisi oviksesta 10 päivää, kun se oli kerran viime sunnuntaina. Vaarallista tämä kuumeilu, kun alkaa väkisinkin tarkkailla kaiken maailman olemattomia oireita. Muka pissittää useammin, nälättää (tosin aina kierron loppupuolella), appelsiinihimo iski, yölläkin nälkä, housut kiristää (johtuisko liiasta syömisestä? :) ) jne. Kaikki todennäköisesti mielikuvituksen tuotetta!

Täällä ainakin ihana aurinkoinen kevätpäivä! Tosin nyt oleillaan sisätiloissa, koska meidän pienempi on kipeä. Mutta pääasia, että lumet alkaisivat pikkuhiljaa sulaa.

Plussatuulia minäkin puhkun!

Vierailija
158/516 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitä peittelemään tai häpeämään. Tapahtunut, mikä tapahtunut! :(

Tutustuin netin treffipalstalla mieheen, johon kovasti ihastuin. Hän antoi myös kaikin tavoin ymmärtää, että oli ihastunut minuun. Asumme eri paikkakunnilla, mutta jo HYVIN LYHYEN tutustumisen jälkeen olin muuttamassa miehen luo ja olimme sopineet, että vauva saa tulla. Yhdessä haaveilimme jouluvauvasta. Molemmilla ikää lähemmäs 30 v. Toisella yli, toisella vähän alle.

Järjestin työt yms. uudelle paikkakunnalle ja muutto olisi ollut ensi viikolla. Muutama päivä sitten mies kuitenkin pimahti päästään! Suuttui mulle mitättömästä asiasta ja muuttui hirviöksi! Enää hän ei halunnutkaan minua EIKÄ vauvaa, joka mahdollisesti jo kasvaa vatsassani.

Hän oli erittäin ilkeä, ivallinen ja uhkaava. Hän suhtautui todella välinpitämättömästi mahdolliseen raskauteen ja mun tilanteeseen, joka meni sekaisin ehdittyäni jo järjestellä muuton kaikilta osin. Onneksi nyt kuitenkin sain jatkaa vanhassa työpaikassani, kun itkien menin pomolle kertomaan tilanteeni.

Anyway, tästä eteenpäin tämä vauva-asia on yksin mun juttu. Jos olen tullut raskaaksi, olen iloinen! En vain olisi halunnut sen tapahtuvan näin. Toivottavasti mies kantaa vastuunsa, jos meille lapsi syntyy!

Vatsassa tuntuu painetta ja vihlaisuja. Jännittävää! :)

Onnea plussanneille!

Tiinu kp 19/34-36

Vierailija
159/516 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahoittelut Tiinulle..Itsellä vähän samankaltainen tarina teini-iästä, mutta se nyt oli sellaista teinihömpötystä (Ilman vauvajuttuja kuitenkaan!!)..Tuli oma juttuni mieleen kun sinun tarinaasi luin, 15v nuoremman näkökulmasta tosin..

Nyt se työviikko olis viimein ohi..Tää vapaata ja sit huomenna taas töitä..Oon ollu aika naatti, tänäänkin nukuin miltei puol 12 asti ja sit ennen yhtä nukahdin ja heräsin vasta puol 4...Että minuu sylettää kun koko vapaapäivä on mennyt vetkutellessa, vaikka tääl kotonakin olis töitä ollut ihan riittämiin..Noo, ei maha minkää =) Kyllä kai sitä ehtii siivoo ja järjesteleen paikat myöhemminkin..Oon ehkä vähä turhan kriittinen kodin siisteyden ja puhtauden puolesta..Minuu ahdistaa jos yksiki tavara on sinne kuulumattomalla paikalla :D Ruoka uunissa ja miestä oottelen töistä saapuvaksi =)

Meillä on yks ongelma..Koissunpennulle pitäisi nimi keksiä..Nyt ollaan sitä kuttuttu kasvattajanimellä, mut tahottais kyl keksii sille joku toinen nimi..Mutta, me ei vaan tahdota päästä ukon kanssa yhteisymmärrykseen siitä. Onko täällä kivoja nimiehdotuksia urospennulle?

Kai ne menkatkin sieltä lähenee, mitään oireita mistään ei oo..Jännittää vaan tuo kierron pituus, et pysyykö tuossa normaalissa, vaiko onko taas pitkä..viime kierto oli 38 päivää..Onkohan minus jotain ongelmaa..Yleensä menkat on ollu kuin kellon lyömä, tasan tarkkaan alkanut ja viel miltei ihan kellolleenkin..Mut yhtäkkiä, kierto humpsahti yli viikolla pidemmäksi..Noh, toivotaan, että ei, koska oon niin malttamaton :)

Muksaa sunnuntaipäivän jatkoa! Ja plussapuhureita alkavalle viikolle!

Vierailija
160/516 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto jatkuu edelleen TODELLA runsaana ja kivut on menkkamaisia. Ei sille tietenkään mitään voi. Eräs ystäväni, joka on kätilö, sanoi että yhdet luomumenkat pitäis sitten odotella ja jos vuoto jatkuu viikon runsaana, pitää mennä polilla käymään.

Marie: Joo, kolmosten pinossa olen kirjoitellut myös mutta siellä on kovin hiljaista nykyisin.

Eleanora ja runsas vuoto, kiertopäivistä ei nyt pitkään aikaan sitten tietoakaan :/