Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOULUKUISET 2011

22.02.2011 |

Aloitan tämän ketjun jo valmiiksi tänne.

Tervetuloa kaikki joulukuulle 2011 vauvaa haaveilevat!

Hieman itsestäni tähän alkuun:

Olen 25v, mies 27v.

Esikoista haaveillaan ja nyt lähtee yk 12. Eli pitkään on mennyt jo.

Lokakuisia lukeneet tietävät, että sain viikonloppuna jo plussan, joka nyt näyttää kuitenkin muuttuvan menkkavuodoksi. Massiivivuodon alkua vielä odotan tänään, mutta totesin vaan, että pakko ruveta ajattelemaan jo kohti uutta kiertoa.

Kahdessa aiemmassa kierrossa olen myös saanut haamun, joka ei ole kestänyt. Punaviinillä yritin viime kierrossa lisätä kohdun verenkiertoa, mutta ilmeisesti ei onnistunut. Jos tämä alkaa monesti toistumaan, niin kesän korvilla pitänee varailla jo lääkäriaikaa.

Greippimehu on ollut käytössä viime kierrossa, joten nyt pitänee lähteä sitä ostamaan lisää kaappiin tätä alkukiertoa varten.

En oikein tiedä mistä kerätä motivaatiota uuteen kiertoon tuon saadun plussan jälkeen, mutta yritetään.

Marjana kp 2/30-37

Kommentit (516)

Vierailija
121/516 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu1980: Päivitystä tilanteeseesi, miten meni illalla? Voimia ja halauksia sinulle!

Minny: Pahoittelut tänne tippumisesta! Ymmärrän enemmän kun hyvin tunteen että voipa raskautuminen nyt olla vaikeeta! Itsellä sama tunne, vaikka vasta pari yrityskiertoa takana, joten noilla kiertomäärillä saa mielestäni jo tuntua epäreilulta ja epätoivoiselta kun täti tulee käymään. Outoa ettei ultraan sua haluaisi, oletko harkinnyt yksityiselle menoa? Saisit sitten ainakin kaikki tarkastettua, niin voisi sitten hyvin mielin jatkaa yrittämistä. Tsemppiä!

Sassu90: Pahoittelut tädin saapumisesta! Katse vaan uuteen kiertoon, vaikka se ei aina heti helppoa olekkaan. Mielellään olisin sinut veturinkuljettajana nähnyt.

Marie79: Kiitos positiivisista sanoistasi, oikeassahan sinä olet! Aurinkoista kevättä!

Iltis: Tervetuloa! Nimimerkkisi iltis on tuttu varmasti monellekin tällä palstalla. ”Kaimasi” plussasi muistaakseni lokakuisissa ja käy aina välillä täällä meitä moikkaamassa ja neuvomassa…

Tintti-tyy: Kyllä todella oudolta kuulostaa että täti tulisi jo noin aikaisin! Vaikeeta on kyllä uskoa että se tosiaan olisi täti jo. Harmittavaa, kun kroppa on sekaisin. Tsemppiä!

Hatuli: Pakkasta täällä etelässäkin, mutta onpahan ainakin aurinkoista! Ja kesää kohti mennään kuitenkin koko ajan, ihanaa!

Huhti: Tervetuloa mukaan ja pahoittelut rankoista ajoista! Ei muuta kun uusia plussatuulia!

Christabel: Samaa mieltä vauvanvaatteista! Aina kaikista katalogeistakin katson vauvanvaatteet, ja kaupassakin niitä ihailen! Tällä hetkellä kyllä katselen myös äitiysvaatteita… Eilen tuli H&M katalogi ja siitä jo katselin että minkälaisia äitiysvaatteita sitä kesäksi hankkisi. :D Jos sitä nyt vaikka ensin yrittäisi saada sen plussan!

Katjuli: Päivät kuluvat hitaasti odottaessa, mutta kuluvat kuitenkin. Tänne sitten vaan kertomaan heti kun olet taas testannut. Plussatuulia!

Tiiuli: Voipi hyvinkin olla että teillä tärppää tästä kierrosta juuri sen takia, ettet ole asiaa ehtinyt hirveästi ajatella!

Marjana: Itse ainakin olen edelleen sitä mieltä että olet raskaana ja sen takia tollaisia pieniä vuotoja. Jotenkin on muistikuva että joku olisi niistä kirjoitellut jollain aikaisemmalla palstallakin, että ässäilyn aikana voi alkuvaiheessa käydä noin, mutta että ei ole mitenkään vaarallista. Näin ainakin muistelisin. Yritä ottaa rennosti, vaikka ei varmasti ole helppoa! Positiivista on se, että vuotoa tulee vain vähän ja vain ässäilyn aikana tai jälkeen. Jos olisi tädistä kyse, niin olisihan se vuoto siitä jo vahvistunut. Outo tunne alavatsalla kuulostaa myös hyvältä oireelta! Olisiko paineentunnetta? Muistaakseni plussanneet ovat sellaisesta puhuneet.

Kiamari: Sama täällä, koko ajan vaan enemmän ja enemmän tottuu ajatukseen jouluvauvasta, siis lahjasta! Lomalla ei kannatakkaan testailla, sillon varmasti on aikaa ässäillä tarpeeksi ilman testailujakin ja sehän on pääasia. Ja sitä on varmasti sitten rennompikin.

ON: Vatsa on kipuillut nyt jo päiväkausia. Samaa kivuntunnetta oli myös viime viikolla aika-ajoin. Yleensä ei tosiaan täti näin minulla itsestään varottele, joten toivon totta kai parasta. Samalla yritän pitää jalat maan päällä ja ajatella, että ne onkin vaan menkkakipuja. Yritän mennä päivä kerrallaan. Vessassa käynti alkaa olla miltei hysteeristä tädin tarkkailua :) Olen sopinut itseni kanssa, että jos täti tulee, niin huomenna on luvassa kuohuviinia ja levy suklaata lohdutukseksi. Mutta ei tosiaan harmittaisi jättää viinin juomista ensi vuoteen :)

Plussatuulia kaikille kevään kunniaksi!

Alexandra, kp29/27-32, yk3

Vierailija
122/516 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että tilanne edes vähän aukesi sinulle enemmän. Harmittavaa on kyllä yksin kuumeileminen! Meillä tosiaan tein sitä ensimmäiset kaksi kiertoa ja nyt vasta mies osallistuu ja se onkin niin ihanaa. Yksin kuumeilu on yksinäistä. Mutta, parempi sekin kun ei mitään. Miehillä menee tunteet välillä oikein vuoristorataa. Toivottavasti saatte viikonloppuna viimeistään puhuttua asiasta, ymmärrän hyvin ettei lasten kuullen puhuta vauva-asiasta.

Voiko niukat menkkasi johtua raskautumisesta? Oletko testannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
123/516 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan hyvillä mielin nyt. Mies oli oikein hyvän tuulinen eilen, eikä tuntunut stressaavan koko aiheesta... mietinkin, että olen ehkä tulkinnut häntä vähän omaan naiselliseen tapaani ;D

Näin menkkojen aikaan saatan olla hieman tunteellisempi kuin muuten ja otan kaikesta nokkiini... Mieheni ei missään vaiheessa ole sanonut, ettei sitä vauvaa haluakaan. Olin vain sitä mieltä hänen kommenteistaan, ettei hän halua sitä yhtä paljon kuin minä, joten siitä vedin omat johtopäätökseni.

Edelleen kuitenkin haluan aivan selkeän suomenkielisen vastauksen kysymykseeni, että halutaanko me sitä vauvaa vai ei! Yksin en tosiaan jaksa kuumeilla. Ja tuntuisi tylsältä toiselle kertoa mahdollisesta tärpistäkin, jos jo etukäteen tietäisin, ettei uutinen välttämättä olisi mikään mieluisa=/

Ei johdu raskaudesta. Täti tuli ihan kuitenkin ajallaan. Ja muistaakseni viimekierrossa menetettiin oviskin... mitä lie puuhattiin kun ei ässäilty ;)

Nyt on vaan jostain syystä niukemmat ja kivuttomat menkat =O

Mutta enköhän saa vielä kärsiä niistä runsaammista ja minulle tyypillisesti kivuliaistakin menkoistakin, joten olen nyt ihan tyytyväinen osaani=)

Tellu

Ai niin... TERVETULOA UUSILLE!

Vierailija
124/516 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Tulin kirjoittelemaan kuulumisia ja ajatuksia muuten vaan. :)

Täällä kierto on nyt suurin piirtein puolivälissä ja otolliset ajat ovat käsillä. Hitsin pimpulat, kun miehen töiden takia ei voida "touhuilla" kuin joka toinen päivä! Ehkä se riittää...Mä vaan stressaan, että ovis menee sivu suun! Ensikertalaisena ja ekalla yrityskierrolla sitä vaan on niin täpinöissään. Hassua! :D

Mitään poikkeavia tuntemuksia kehossa en oo havainnut. En oo koskaan tuntenut ovulaatiota, mutta toivon kehon toimivan niinkuin pitää! Kärsimätön olo on odotellessa niitä päiviä, kun aletaan jännätä tosissaan! ;)

Mukavaa viikon jatkoa kaikille!

Tiinu

Vierailija
125/516 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kierrolla oli oireita melko aikaisessa vaiheessa, viiltäviä kipuja alavatsalla, kipeät rinnat, maitotippoja... pahoinvointia, olikin vatsatauti mutta ällötys jatkui pitkään, hajut tuntui voimakkaalta..sitten täti tulikin ennakkoon. Ja mulla oli vielä tässä kierrossa ihmeellinen pikkuvuoto kp6 ässän jälkeen.

Taitaa kuumeilu pistää kropan ihan sekaisin.

Yritän muistella aikaisempia raskauksia. Molemmat lapset ovat saaneet alkunsa näihin aikoihin vuodesta! Esikoinen on joulukuun vauva ja toka on tammikuussa syntynyt!

Esikoisesta jotenkin tiesin ennen plussaamista että olen raskaana, oli kuvotusta ja huimausta. En ollut juurikaan lukenut ja tietoinen niin paljon oireista mitä tulisi, kun raskautuminen oli tavallaan yllätys.

Toisesta yritin havannoida oireita, mutta en muista mitään huomanneeni. Tuntui vaan että kohta menkat alkaa. Menkkakipuja ja valumisen tunnetta.

Nyt en ole huomannut mitään, ja yritän olla miettimättä koko asiaa. Reilu viikko vielä piina-aikaa!

Mun mies on höpsö vauvakuumeinen.. Juttelee jo mun vatsalle onko siellä meidän pikkuinen :) Menee varmaan ihan sekaisin jos siitä tulee totta!

Iltis kp18/25-29

Vierailija
126/516 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kulisseihin :)

Moi vaan kaikille pitkästä aikaa.

Plussatuulia puhaltelen kaikille, peukut ojossa!

Täällä oli toinen ILTIS palstalla, voisitko vaihtaa lempinimesi johonkin muuhun, koska itse olen ILTIS ja olult sitä jo pitkään ;). Ei pahalla, mutta selvyyden vuoksi. Tai liitä ILTIksen perään vaikka numeroita tms.

OMAT: vatsa kasvaa, etominen hellittää, päätä särkee usein, sykkeet kuulen hienosti omalla dopplerilla kotona koko perheen voimin kuunnellaan.

ILTIS (se alkuperäinen) 13+6 viikkoa

Vierailija
127/516 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin vähän aikaa palstalla ollut että oli jäänyt huomaamatta sama lempinimi!

Voin olla Iltatähti vai onko se varattu jollekin?

Vierailija
128/516 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää on nyt sitä itseään. Pikaisen päässälaskun mukaan ehdin silti vielä joulukuisiin. Toisaalta parempi, että täti tuli kunnolla. Se kertoo luultavasti vaan jostain väliaikaisesta kiertohäiriöstä. Mulla on aikaisemmissa raskauksissa ollut runsastakin vuotoa, mutta ne on tullu vasta plussauksen aikoihin ja sen jälkeen. Kuopuksen kanssa runsasta veristä vuotoa oli 10 päivää.

Marjana-Mun mielestä ei tarvii olla huolissaan tuosta pienestä vuodosta. Muistan mäkin lukeneeni, että sitä voi sattua seksin jälkeen raskaana ollessaan :). Mullakin on muutama kerta ollut vastaavaa.

Iltatähti-Munkin mies on ihan höperö tän vauvajutun kanssa. Kattelee, silittelee ja pussailee mun mahaa sellanen koiranpennun haaveileva katse silmissä.

Iltikset-Eipä mun mielestä oo mitään väliä, jos teillä on samat nimimerkinlempinimet, näkyyhän se oikea nimimerkki kuitenkin ja kirjoittelette ihan eri ketjuissakin.

Kaikille uusille tervetuloa.

Ja pahoittelut tippuneille.

Tulkitsen myös itseni nyt tippuneeksi perävaunun pitäjäksi.

Täällä myrskyää oikein kunnolla, sähkötkin lähti hetkeksi.

Voi kun alkais satelemaan niitä plussia!!! Jos ne vaikka tarttuis :)

Tintteli kp 2/28 Pidän kuitenkin ton 28, kun se on ollut sitä monta vuotta, luotan siihen että tää tästä vielä normalisoituu.

*muoks* yk 8 lähti sitten käyntiin

Vierailija
129/516 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis menkat alkoi... alkoi oikeestaan jo eilen illalla, mutta oli vielä sen verran vähäistä, että tämä päivä taitaa olla se kp1. Olin tähän kyllä jo varautunut sen tiistaisen negan jälkeen, ettei ny enää ottanu niin koville. Jonon hännille siis käypi tieni... tässä ketjussa kuitenkin vielä pysyn, kun laskettu aika osuis vielä joulukuun puolelle. En tiedä mitä sitä nyt tekis toisin, että tärppäis... pitäisköhän se greippimehu ottaa uudestaan tässä kierrossa käyttöön? Mitähän muita "vippas" konsteja sitä on millä vois avittaa raskaaksi tuloa?

Marjana: mun mielestä toi vuoto kuulostaa aika lupaavalta jos ei sulla ikinä ennen edes sellaista ole ollut!

Sassulle pahoittelut tädin tulemisesta =( Taidettiin testata negatkin samana päivänä jos oikein muistan... no mutta ei muuta kun uutta kiertoa kohti!

Alexandralle kaikki peukut pystyssä! Ainakin oireet vaikuttavat ihan lupaavilta.

Tintti-tyy: On kyllä outoa jos menkat tulee noilla kiertopäivillä... onko varppina menkat vai olisko kuitenkin jotain runsaampaa kiinnittymisvuotoa? Toivotaan kuitenkin, että jos se on sekaisin mennyt kierto niin palautuisi nopeasti normaaliksi.

Niin ja tervetuloa kaikille uusille ja toivotetaan meidät jonon hännille pudonneetkin uudestaan tervetulleeksi tähän kiertoon... olkoon tämä nyt SE kierto =)

Natalia kp 1/27-29 yk 7

Vierailija
130/516 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sitten tein aamulla testin (kaikkia teitä ajatellen, hih) ja negahan sieltä tuli. Hurjalla mielikuvituksella voin nähdä siinä jossain valossa viivanpaikan, mutta en sellaista selvää haamua kuin kuukausi sitten tasan samanmerkkisellä testillä. Kyllä tämä oikeasti on ihan nega. Mutta menkat ei ole alkaneet, vaikka siltä kokoajan tuntuu ja on painontunnetta ja vähän kiputuntemuksiakin nyt molemmin puolin. Katsellaan mitä tapahtuu. Kuten Alexandra sanoi, vessassakäynti alkaa kyllä olla aika hysteeristä tsekkailua.. ;-)

Pahoittelut niille, joilla menkat alkoi ja tsemppii ja PLUSSAONNEA niille, jotka vielä jännää!!!

t. Gabriela kp29/25-31

Muokkaus: on siis niin vähän raskaana oleva olo, että jos olis plussa tullut olisin varmasti peffalleni lentänyt. Siksi ei toi nega niin masentanut - ja onhan toivoa, kunnes menkat alkaa.. ;-)

Vierailija
131/516 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aiemmin kerroin kuinka en ole havainnut kehossani mitään erikoisempia tuntemuksia. Nyt on kuitenkin peruttava puheeni!

Iltapäivällä alkoi tuntua alaselässä siltä, että menkat alkaisi ja paperiin jäi vessassa vähän tuhrua. Niin vähän, että sitä tuskin huomasi. Vatsassakin tuntuu kummalliselta. Turvottaa!

En ihmettelisi tätä parin viikon kuluttua, mutta nyt on vasta kp 16/34-36! Ei kai ne menkat vielä voi alkaa? Vai voiko?

Onko teillä vastaavanlaisia kokemuksia? Mistä tällainen voi johtua? Kiitos ja anteeks! :D

Tiinu

Vierailija
132/516 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessakäyntti oli pettymys eli täti taitaa olla tulossa. Voi hitsin hitsi. Harmittaa... nyt taidemme jättää ainakin seuraavan kierron väliin eli palailen tänne sitten kun on taas ajankohtaista.

Katjuli kp 31/31 tai kp 1/31

133/516 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa TELLU, että miehesi ei ainakaan jyrkästi kieltäytynyt asiasta. Kuten itsekin ajattelit,

niin kyllä se olisi sen "ei" osannut sanoa, jos ei ollenkaan haluaisi. Tsemppiä teille! :)

Alexandra: Toivottavasti viinipullo jää korkkaamatta. :) Oletko lämpöjä mittaillut, onko olleet

koholla?

Tiinu, sitä on yhtä täpinöissään tässä vaiheessakin, vaikka yrityskertoja on jo 12. :D Eli se ei tule

helpottamaan ainakaan. :D joka toinen päivä ässäily kuulostaa ihan hyvältä rytmiltä. Onnea oviksen

metsästykseen! Tuo tuhru voi olla oviksen aikaan saamaakin.

Iltatähti, käyttäkäämme sinusta tätä pitempää versiota. :)

Iltis-original: Mukavaa kun piipahdit meitä moikkaamassa ja leppoisia raskauspäivä!

Gabriela: No höh, veturinkuljettajan paikka olisi ollut vieläkin auki! Sinullakin vielä onneksi

päiviä mahdollisuus plussata! Peukkuja!

Moni oli tädin saanut vieraakseen, joten pahoittelut!

Oma napa: Tänään on ollut päivän aikana vähän etovaa oloa, mutta senkin voin tulkita siihen, etten ehtinyt

kunnolla syömään päivällä. Rinnat on nyt melkoisen arat.

Tuo vuoto jäi tosiaan taas eiliseen ja pientähän se oli. Kyllähän se periaatteessa toiveita herättää, kun koskaan

ei ole tuollaista ollut, mutta toisaalta se vähän pelottaakin. Piinavia hetkiä kyllä eletään! En enää tiedä miten päin olisin, kun kierto on näin lopussa ja jännittää!

Marjana kp 32/31-37 DPo 10

134/516 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttis kp 34/38-43 yk 8

Marjana kp 33/31-37 yk 12

Miisku kp 32/29-34 yk 5

Noaky kp 32/27-34 yk 1

Alexandra kp 30/27-32 yk 3

Gabriela kp 30/25-31

Lumikukka kp 30/28-?

Tinneri kp 28/31-34 yk 6

Wilpuri kp 27/27 yk 12

Hopeinen kp 26/28-30

Satin kp 24/32-46 yk 9

Risu kp 24/27-30

Uuve kp 23/23-30 yk 5

Tiiuli kp 22/30 yk 5

Marie kp 22/? yk 8

Hatuli kp 19

Nalle-pöh/Cami kp 18/23-28

Iltatähti kp 18/23-29

Tiinu kp 17/34-36 yk 1

Cherry kp 17/28-31 yk 2

Miiru kp 16/29

Millie kp 15/28

Vea kp 12/30-31

Huhti kp 11/31 yk 3

Piidu 11/29-30(37)

Christabel kp 10/?

Kiamari kp 10/28-30 yk 6

Tellu kp 5/28

Tintteli/Tintti-Tyy kp 3/28 yk 8

Minny kp 2/29-32 yk 9

Sassu kp 2/28-30

Natalia kp 2/27-29 yk 7

Timtam

Hkp

Vierailija
135/516 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu1980: Kuulostaa tutulta! Itsekkin otan joskus helposti itseeni vastaavissa tilanteissa ja varsinkin kun on kyse itselle niin tärkeästä asiasta! Meilläkin mies ehdotti että josko hakisin itselleni mieluisampaan työhön ja sitten siksi aikaa lopetettaisiin yritys. Voit ehkä kuvitella että siinä sitä sitten kyynelsilmin seisoin että etkö sä haluakkaan lasta. Kyllähän se haluaa, oli vaan sitä mieltä että jos työssään ei viihdy, kannattaisi ehkä vaihtaa. Itse vaan priorisoin sen lapsen, työ on vaan työ. Oikeassa olet siinä, että puhuminen kannattaa ehkä vielä. Saa sitten ainakin kaikki selväksi molemmille. Toivottavasti ehditte viikonlopun aikana ja mielellään totta kai jo tänään puhua asiat läpi! Niin ja olen sormet ja varpaat ristissä että miehesi ja sinun kommunikointi tässä asiassa on mennyt vähän pieleen ja oikeasti molemmat haluatte palavasti jatkaa kuumeilua!

Tiinu84: Älä ihmeessä stressaa siitä että ”vain” joka toinen päivä ehditte ässäillä! Sehän on se paras mahdollinen! Sitä mielestäni lääkäritkin suosittelee kun yrittää, että joka toinen päivä. Joten, teillä taitaa mennä ihan nappiin jo heti ensimmäisestä kierrosta.

Iltis: Tsemppiä piinailuun! Ei kyllä ole helppoa kun jatkuvasti tarkkailee itseään oireiden toivossa. :)

Tintti-tyy: Onnea uuteen kiertoon ja kiva että ehdit vielä joulukuisiin, niin ei tarvitse uutta palstaa viel perustaa. Ehdit vielä plussaamaan kaikkien muiden kanssa!

Natalia80: Pahoittelut tädistä! Kiva kuitenkin että ehdit vielä joulukuisiin sinäkin. Vippaskonsteja on toki… :D Itse olen juonut greippimehua ensimmäisestä yk:sta, punaviiniä toisesta ja nyt tässä kierrossa lisäksi syön omenaviinietikkatabuja. Näistä ainakin tuo punaviini on sellainen että jopa lääkäreiltä on ihmiset saanut varmistusta siihen että oikeesti auttaa.

Gabriela: Kuulostaa siltä että meillä on samanlaiset oireet, niin ja kp:t totta kai! :D Eiköhän sovita että plussataan molemmat tästä kierrosta! Ja kyllä, tädin tuloon asti ei heitetä toivoa!

Katjuli02: Pahoittelut!

Marjana: Lämpöjä en ole missään vaiheessa mittaillut, joten nyt on varmaan parempi olla mittaamatta :) Toistaiseksi tätiä ei näy, joten mielessäni juhlin jo… Vatsa nippailee välillä ja sen lisäksi juoksen kyllä vessassa koko ajan! Juon kyllä paljon vettä päivän aikana, mutta kyllä nyt olen saanut juosta useammin kun yleensä. Toivon siis että nyt se nappaisi. Kohta se on jo viikonloppu ja aika testailla. Jännitän kyllä itsekkin ihan hirveästi! Meinaatko nyt sitten huomenna testata? Itse vielä harkitsen että testaanko huomenna vai sunnuntaina. Pelkään sitä että jos testaan huomenna ja se onkin nega. Jotenkin mielummin otan tädin kun negan. Varsinkin kun huomenna menossa vauvakutsuille, voi sitten olla tunteet pinnassa... Plussaonnea sinulle Marjana, toivon todella että tämä on SE kierto sinulle!!!

ON: Vessassa juoksen koko ajan ja joka kerta pelottaa... Hysteerisesti tarkkailen alushousuja, ettei vaan tätiä näy. Naurattaa kyllä tällänen käytös :D Jos tänään ei tätiä näy, niin silloin alan kyllä olemaan aika varma. Joka tapauksessa korkeelta pudotaan jos se sieltä tulee. Olen jo mieltänyt että minähän olen nyt raskaana :)

Hyvää viikonloppua ja plussaonnea kaikille!!!

Alexandra, kp30/27-32, yk3

Vierailija
136/516 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli juttelimme eilen ja kyllä me seuraavan kierronkin iltatähteä yritämme. Kunnolla menkat eivät ole vielä alkaneet (pientä tiputtelua olikin eilen) eli en osaa sanoa että koska on varsinaisnen kp 1.

Katjuli kp 32/31 tai kp 1/31

Vierailija
137/516 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä kävi, että autoon tuli se kalliimpi remontti...

Kyllä nuo yllättävät menot on inhottavia =(

Kodinhoidon tuella ei palijo ylimääräsiä maksuja sais tulla.

Äitiyspäiväraha tuntuis kyllä tässä vaiheessa ruhtinaalliselta =)

Jouduttiin perumaan suunniteltu reissukin, kun nyt ei ole millä sinne lähteä, tosi kurjaa =(

).(

Oireita ei vieläkään ole ollut juri lainkaan mikä on todella kummallista, tosin en ole juuri liikkunutkaan kovin paljon...

Ottiapa tuosta sitten selvää!

Eilen paleli kylläkin koko päivän ja se on harvinaista minun kohdalla, voi olla lentsun alkua tai sitten! Jänskättää

Testailla en aio ennekuin ensviikolla jos täti ei ole tullut ajallaan. Toista kertaa en halua turhaa haamua...

-Muttis 34/38-43 yk 8

Marjanalle jälleen kerran iso kiitos kiertopäivälistasta! Ite oisin jälleen kerran ihan pihalla missä sitä mentäis... =D

Vierailija
138/516 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi anteeksi kaikille, että yksi kärsimätön luulo-oireinen hörhö piinaa teitä typerällä jo maanisuutta hipovalla vauvakuumeellaan.

Että sitten pitikin mennä....

Aamulla sitten päätin unenpöpperössä tehdä joka-aamuisen ovis-testin lisäksi r-testin.

Tuloksena oli haamujen haamu. Oon tehny noita samoja ennenkin enkä mitään viivanpaikkaa ole nähny? Siinä tosiaan on jotain eikä vaan mielikuvituksen tuotetta. Tässä on nyt ollu niin paljon outoa, että ajattelin etten siinä mitään häviä,vaikka testaan ja kun noita testejä polttelee laatikossa vielä 10. Eilen join muutaman siiderin ja oksensin ne ja paljon muuta jännää ulos. Ja nää mun menkat on oudot. Vaikka verta tulee jonkun verran, niin se ei ole mulle tavanomaista tummaa ja hyytymiä sisältävää, nami:), voipi tietty olla erilaista, jos en ovuloinu ollenkaan. Onko jollain tietoa noista Davidin herkistä, antaako viivanpaikkaa tms. Luonnollisesti teen uuden testin joka aamu siihen asti, että tulos on selvä.

Ovistesti oli paljon tummempi kuin tähän mennessä, muttei läheskään testiviivan tasoa.

Tiinu-komppaan Marjanaa, voi hyvin liittyä ovikseen.

Muuten mikä ihmeen "outo vuoto"-buumi nyt on meneillään? Sitä tuntuu olevan vähän kaikilla.

Katjuli-Kiva ettet jätäkkään meitä, ja toivotaan että liityt meidän outo vuoto-jengiin ja plussailet!

Marjana- Toivon niin että plussaisit! Miten maltat olla testaamatta.

Alexandralle samat sanat kun Marjanalle!!

mutterimamma-sä oot paljon fiksumpi kun mä. Varsinkin jo tuo mun viivanpaikka on turha haamu.

Nyt harmittaa, kun oon tänään lähdössä viikonloppua viettämään kavereiden luo. Ajattelin, että saan hetkeksi muuta ajateltavaa. En pääse lukemaan teidän testituloksia enkä kertomaan omista. On siellä tietenkin kone, mutten halua ottaa sitä riskiä, että jään kiinni:) Voi kun sunnuntaina olisi koko ketju täynnä hyviä uutisia.

Toivotaan, että noi viimepäivien tuulet olisi ollut niitä kuuluisia ja kauan kaivattuja +++tuulia.

Kenellekkään en vielä pahoittele, kun kukaan ei ole vielä varsinaisesti tippunut mun viime viestin jälkeen.

Tintti-tyy, Kp eos, katellaan sunnuntaina.

P.S. Marjana sun ei tarvii muutella mun tilannetta tuolla listalla. Voi olla, että tuo mun tulos ei tuosta vahvistu. Ja kiitos taas kerran päivityksistä listalla.

Vierailija
139/516 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Väliaikatietoja lähettelen. Ei ole kautisia kuulunut, tosin en yhtään luota siihen että ne ei varmasti tule, koska tämmönen jännittäminen ja stressi saa aina kierron heittelemään miten sattuu. Mikäli ovulaation tunnistin, pitäisi siitä olla kuitenki jo ainakin 16-18 päivää, joten siinä mielessä jännittää ettei kautisia näy. Vielä olen sitä mieltä että testaamme sunnuntaina mikäli menkkoja ei näy ennen sitä. Hui, jännittää todella! Ketä muita testaa sunnuntaina? Saas nähdä millasia uutisia saadaan tänne! :) Toivottavasti plussauutisia!! Ja tietenkin muiltakin, jotka testaa ennen tai jälkeen su.

Asiasta viidenteen, flunssa näyttäs pukkaavan, nenä aamusin tukosa ja kurkku kipee. Aivastuttaaki vähä väliä. Just nyt ku on muutenki kiire ja käytän työssäni ääntä paljon. Pysykäähän terveinä ja nauttikaa auringosta!! :)

Edit. En tainnu muistaa kertoa että hääpukuni tuli toissa päivänä ja nyt on varmaa että mahdun pukuun vaikka olis kuinka iso maha:D Se nimittäin lähtee just sopivasti leveneen aika pian rintojen alapuolelta. Eipä tarvi miettiä uuden puvun hankintaa jos tärppi käy ;)

Vierailija
140/516 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkaa olla jännät paikat jo monella! Kuinka pystytte olemaan testaamatta???? Ei ymmärrä, itse olisin jo tehnyt varmaan aika vuoren testejä :)

Kyllä nittä veturinkuljettajia taatusti löytyy viikonlopun jälkeen!

Tiinu: Myös täällä ollaan sitä mieltä, ett oudot oireesi olivat ovikseen liittyviä. Myös minulla on aina ovispäivänä vatsa ihan turvoksissa ja aika arka, muutamia tunteja se kestää ja sitten on taas normaali. Ennen esikoista moista en havainnut, mutta synnytyksen jälkeen ja kuukautiskierron käynnistyttyä kyllä tuntui ovikset vähän liiankin selvästi!

Omaa napaa: Nyt siis kp 22/28-31. Eilen oli outoa menkkamaista särkyä alavatsalla, sellaista ihan pientä, mutta tänään taas ihan normiolo. Ehkä johtui ke-iltaisesta pupuilusta... Äh, tulisipa jo ensi viikko. Toisaalta pelottaa niin hirmusti, jos taas menee unelmilta jalat alta, mutta haluaisin päästä jo testaamaan, näkyykö edes jotain. Olen tilannut jo aikoja sitten mammaksilta davidin testejä (25 iu). Viimekierrosta tuli selkeä viivanpaikka, mutta ei näkynyt väriä. Aikaisemmissa kierroissa ei ole tullut edes viivanpaikkaa. Kyllä joku saisi varmaan hyvät naurut, jos näkisi nämä kaikki kuumeiluun liittyvät oheistoimet :)

Iloista plussarikasta viikonloppua kaikille!