Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOULUKUISET 2011

22.02.2011 |

Aloitan tämän ketjun jo valmiiksi tänne.

Tervetuloa kaikki joulukuulle 2011 vauvaa haaveilevat!

Hieman itsestäni tähän alkuun:

Olen 25v, mies 27v.

Esikoista haaveillaan ja nyt lähtee yk 12. Eli pitkään on mennyt jo.

Lokakuisia lukeneet tietävät, että sain viikonloppuna jo plussan, joka nyt näyttää kuitenkin muuttuvan menkkavuodoksi. Massiivivuodon alkua vielä odotan tänään, mutta totesin vaan, että pakko ruveta ajattelemaan jo kohti uutta kiertoa.

Kahdessa aiemmassa kierrossa olen myös saanut haamun, joka ei ole kestänyt. Punaviinillä yritin viime kierrossa lisätä kohdun verenkiertoa, mutta ilmeisesti ei onnistunut. Jos tämä alkaa monesti toistumaan, niin kesän korvilla pitänee varailla jo lääkäriaikaa.

Greippimehu on ollut käytössä viime kierrossa, joten nyt pitänee lähteä sitä ostamaan lisää kaappiin tätä alkukiertoa varten.

En oikein tiedä mistä kerätä motivaatiota uuteen kiertoon tuon saadun plussan jälkeen, mutta yritetään.

Marjana kp 2/30-37

Kommentit (516)

Vierailija
81/516 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsista kun aika taas kuluu ja tänne tullut hurjasti tekstiä! Ihan ensinnä onnea hirmuisesti plussanneille! On se niin mahtava fiilis. Vaikka pelottavaa myös jos sitten tuleekin mutkia matkaan. Mutta sellaisia ei kannata miettiä, mihin itse ei voi vaikuttaa... Tarrasukkia siis kovasti!

Tintti-tyy anteeksi en huomannut vastata aikaisemmin, kyselit syytä enkelin lentoon, varsinaista syytä ei löydetty, mutta jonkinlainen napanuorakomplikaatio se oli. Ei ollut mihinkään kiertyneenä enää syntyessä, mutta jostakin syystä siis oli hapentulo estynyt. Hyvä siis sinänsä ettei minussa ole mitään vikaa, minkä vuoksi myöhemmin voisi käydä jotain samantapaista. Oli vain mielettömän huonoa tuuria.

Ei mitään tietoa ole ovulaatiosta, mutten millään viitsisi alkaa tikuttaa. Valkovuodosta olen yrittänyt seurailla, mutta hieman joo meinaa olla hankalaa. Mutta en ota paineita, tärppää kun tärppää. Sitä toivoo tietysti että onnistuisi yhtä helposti kuin ekalla kerralla, vaikka takeitahan siihen ei ole. Mutta katsellaan nyt muutama kuukausi ja jos ei ala onnistaa niin voisi kai niitä ovistestejäkin kokeilla. Toistaiseksi kuitenkin ilman.

Nyt tosiaan kp15 taitaa olla että ovis vois olla aika lähellä, ellei sitten jo mennyt. Ei ole ainakaan kovin hyvin peittoa nyt heiluteltu kun oli ystäväkin viikon ajan kylässä. Noh toivottavasti ei ollut aikanen ovulaatio. Anteeksi nyt höpöttelen vain omiani vaikka oli tarkoitus vastailla ja kommentoida muitakin, mutta en millään nyt jaksa lukea kaikkia teidän viestejä. Yritän olla ahkerampi jatkossa :D

-hatuli

Vierailija
82/516 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuisista tänne jo viikko sitten tipahdin, mutta hetken piti asiaa sulatella. Nyt siis uudella innolla taas yritykseen, vaikka kieltämättä välillä maistuu puulta tämä pakkoseksi ja aikataulutus. Onneksi kohta on loma, joka sattuu varsin sopivaan aikaan projektin kannalta, ollaan kyllä molemmat miehen kanssa todella loman tarpeessa.

kiamari kp 6/28-30, oiskohan nyt yk6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/516 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu, tervetuloa joukkoon! En kunnolla marraskuisia ehtinyt lueskella,

mutta lokakuisista jäit kyllä mieleen.

Kiamaralle myös tervetuloa ja pahoittelut!

Sassu muistaa sitten tulla kertomaan testin tuloksen heti aamulla!

Alexandra: Oireesi kuulostaa hyvältä ja mahtavaa, ettei teillä sattui ovis

loman aikoihin. Se helpottaa kummasti, kun oikeasti aikaa ässäillä mielin määrin.

Muttis: Toivotaan pahan olon johtuneen vauvauutisista, eikä vain pikaisesta oksennustaudista.

Sitäkin on nimittäin ollut liikkeellä nyt.

Tintteli: Miehet on oikeasti monessa asiassa herkempiä kuitenkin kuin naiset.

Meillä ainakin mies tuntuu reagoivan asioihin aina voimakkaammin. Ja kun minäkin olen

mielestäni herkkä ihminen, niin joskus sitten oikeasti miettii, miten herkkä se toinen osapuoli

onkaan. Tässä vauva-asiassa myös mies oli äärimmäisen huolissaan, että onko vika hänessä, kun ei muksua kuulu.

Sitten kun ruvettiin noita haamuja saamaan ja voi todeta, että ainakin hedelmöittyminen tapahtuu, niin piristyi koko mieskin.

Vaikka on toki hengessä mukana, kun minä olen murehtinut miksi se kiinnittyminen ei onnistu.

Ihan mahtavaa, kun niin monella on nyt jännät paikat käsillä. Aamulla tuota listaa päivitellessä tuli ihan sellainen

tärinäolo, kun ajattelin miten monen puolesta saa jännittää nyt. :)

Jokohan sitä Lumikukkaa uskaltaa onnitella vai odotellaanko vielä uutta testiä? Veturinkuljettajaa tässä ruvetaan tosiaan kaipaamaan!

Oma napa: Myös tänään tuli pari pientä tippaa "värillistä" vuotoa. En tiedä oliko se oikeastaan punaista vai enemmän

ruskeaa, mutta kuitenkin valkovuodosta poikkeavaa. Mutta ihan vain pari tippaa. Eli la-iltana tuli ihan punaista verta vähän enemmän (1-2 rkl)

ja eilen pari ruskeahkoa tippaa ja tänään jotain haaleamman väristä. Voi että tämä on jännää!

Rinnat on hieman painavan tuntuiset, mutta muuten ei mitään oireita. Lämmöt on ollut tosin koholla.

Jos tuo vuoto ei enteile aikaisin alkavia menkkoja, niin ajattelin testata lauantaiaamuna.

Kiitos kaikille kannustuksesta. Toivotaan tosiaan tuon vuodon olevan kiinnittymistä ja sen vaavin tarraavan tiukasti kiinni!

Marjana kp 29/31-37

84/516 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttis kp 31/38-43 yk 8

Marjana kp 30/31-37 yk 12

Miisku kp 29/29-34 yk 5

Sassu kp 29/28-30

Noaky kp 29/27-34 yk 1

Katjuli kp 29/31 yk 2

Alexandra kp 27/27-32 yk 3

Natalia kp 27/27-29 yk 6

Gabriela kp 27/25-31

Lumikukka kp 27/28-?

Tinneri kp 25/31-34 yk 6

Wilpuri kp 24/27 yk 12

Hopeinen kp 23/28-30

Satin kp 21/32-46 yk 9

Risu kp 21/27-30

Uuve kp 20/23-30 yk 5

Tiiuli kp 19/30 yk 5

Marie kp 19/? yk 8

Tintti-tyy kp 17/26-28

Hatuli kp 16

Nalle-pöh/Cami kp 15/23-28

Tiinu kp 14/34-36 yk 1

Cherry kp 14/28-31 yk 2

Miiru kp 13/29

Millie kp 12/28

Vea kp 9/30-31

Piidu 8/29-30(37)

Christabel kp 7/?

Kiamari kp 7/28-30 yk 6

Tellu kp 2/28

Timtam

Hkp

Vierailija
85/516 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttis: Vaikeeta on kuvitella että sitä vessanpönttöä halailemaan ihan ilman syytä joutuisi, joten eiköhän se plussa sieltä ole tulossa!

Tintti-tyy: Voin kuvitella että olit suunnilleen hermoromahduksen partaalla, kun ei julkaisu toimi… :) Tsemppiä!

Sassu90: Periksi ei anneta ennen kun täti tulee, jos sillonkaan! Alavatsakipuilu voi olla myös oire.

Noaky: Hyvältä vaikuttaa! Tollasia ajatuksia meillä on varmaan vähän kaikilla. Toivoo niin paljon että tärppäis, mutta samalla yrittää valmistaa itseään pahimpaan. Piinailua, piinailua :)

Gabriela: Kiitos, paluu lomalta suoraan piinaviikolle! :) Nimenomaan niin että toivoa on kunnes täti tulee!! Kyllä jo perjantaina voi testata, tai jopa torstaina, jos et pysty odottamaan :D

Minäkin nyt vielä kommentoin tohon joulukuussa syntymiseen… Eli, sama juttu, kukaan kavereistani ei ole ikinä valittanut asiasta, niin outoa kun se onkin. Ja heillä on syntymäpäivät 20.12. ja 27.12. eli ihan joulun tienoilla. Mutta Gabrielan pointti nimipäivästä oli hyvä. Itse jossain vaiheessa ajattelin että jos tulee poika, niin Adam olisi kiva nimi. Kunnes tajusin että silloin lapsiparalla olisi tosiaan synttärit, nimpparit ja joulu samassa kuukaudessa. Jos siis sattuisi nyt tärppäämään :) Joten, ihan niin julma en ole.

Katjuli02: Meitä piinailijoita on nyt kyllä tälle viikolle jo paljon. Se on kiva, niin saa sitten vähän vertaistukea. Loppuviikosta ehdottomasti testailemaan!

Natalia80: Samat fiilikset, pääsiäistä kohti! Eihän sinnekään ole enää kun se kuukausi :) Ja kesää kohti tässä kuitenkin mennään, paremmin sitä jaksaa koko ajan. Saa nähdä maltanko odottaa sunnuntaihin… Yritän ainakin! :D Koska meinaat itse testata??

Lumikukka83: Haamu on kohta vahva plussa! Varovaiset onnittelut siis! :) Yritäppäs nyt sitten ryhtyä meille veturinkuljettajaksi, sille on jo kysyntää!!

Miiru75: Jaksamista sinulle, ei varmasti ole helppoa!

Kiamari: Nautinnollista tulevaa lomaa!

Marjana: Kyllä lupaavalta kuulostaa oireesi. Nyt se kyllä tulee se kunnon plussa! Kohta lähtee kyllä joulukuisten plussajuna kunnolla käyntiin, sen verran paljon on piinailijoita! Sen lisäksi mielestäni marraskuisissa oli harmittavan vähän plussia, joten tilastollisesti niitä pitää nyt tulla kahta kauheammin!

Tellu: Kyllä sinua tällä palstalla jo kaipailin, olet niin ihanan positiivinen ja kannustava! Ikävää silti että tänne tipahdit, mielummin olisin sinulle sen plussan suonut.

ON: Aika kuluu hitaasti. Kuten varmasti kaikilla muillakin piinailijoilla ja meitähän tosiaan on paljon nyt tähän samaan ajankohtaan! Pelonsekaisin tuntein odotan päivien kulumista. Toiveet on korkealla ja sieltä sitten tiputaan, jos täti tulee käymään. Mies lähtee työmatkalle torstaina ja tulee kotiin vasta lauantaina, joudun siis kaiken lisäksi piinailla yksin sen ajan. Toisaalta, yritän kyllä aina olla miehelleni kertomatta piinaviikosta. Kyllä hän tietää että tänä viikonloppuna tiedetään, muttei tarkkaan minä päivänä tädin pitäisi tulla yms. Yritän säästää toista tältä piinailulta.

Kiitos Marjana listasta, pysyy niin hyvin perillä kaikkien tilanteesta!!

Alexandra, kp27/27-32, yk3

Vierailija
86/516 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aamulla testin ja negaa näytti :(

Voi että harmittaa..

Maha kipuilee aina välillä, mutta valkovuoto ei ole miksikään muuttunut, empä tiedä jos ei torstaina ole alkanut nii testaan sitten uudelleen..

kp29/28-30

87/516 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan aurinkoinen päivä tiedossa=)

Sassu: Älähän nyt masennu. Ei kannata luovuttaa ennen kuin täti on oikeasti saapunut... eikä silloinkaan kannata kuin suunnata katseen uuteen kuukauteen=)

).(

Minä en ole nyt ihan varma tästä oman tädin kyläilystä... on taas niin epämääräistä vuotoa (aivan kuten viime kierrossakin). Taisi olla viimeksikin näin, että tuli hyvin vähäistä vuotoa muutaman päivän ja sitten vasta alkoi kunnolla. Ärsyttää=/

No kai ne hanat aukeaa ihan huolella sitten tämän viikon aikana, mutta kp:stä ei nyt sitten mitään hajua, kun eikös ne lasketa vasta ensimmäisestä KUNNON vuotopäivästä? No ihan sama, mennään nyt noilla kp:llä ainakin toistaiseksi... aarrgggh!

Vieläkin olen hieman epäileväinen tuon joulukuun vauvan suhteen, varsinkin kun minulla la menisi sinne joulukuun lopulle (26.12.). Saatan siis ihan tarkoituksella kieltäytyä ässäilyistä tuossa kierron puolivälin tienoilla... no joopa joo, niin vissiin ;)

Tellu

88/516 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kävi kuten arvelinkin ja täti pamahti huusholliin kimpsuineen ja kampsuineen. Eli kp1/26-31, ihan ajallansa alkoivat eli kp29. Hieman mietityttää tuo ovuloimattomuus, mitä epäilen... mitähän siihen keksis? Voisko sitä jotenkin varmistella? Tikuttelemaan en jaksa alkaa, et ollaan vaan aktiivisia koko kuu ;) mutta että jos se ovis nyt edes tulis!!

Laskettu aika menee jouluaaton nurkille... olispa kerrankin kunnolla aikaa valmistautua jouluun, kun äitiysloma alkais siinä joulukuun nurkilla :) Nyt on ollu niin monta työjoulua takana, että ei oo ehtiny korttejakaan väsäillä tai kaappeja siivoilla.. Sittehä sitä ehtii maha pystyssä :D Joutuu joululahjatkin hommata hyvissä ajoin, jos käy niin et pukki käykin laitoksella.. Pidetään peukkuja!

Peukkuja myös muille ja jaksuja menkkojen kanssa.. samas venees ollaan *halit*

Vierailija
89/516 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on kevät ja kaimat juoruilee kovaäänisesti takapihan puissa.

Tellu- Mulla tosiaan oli jotain merkkejä tuolla tekstissä, niin siksi pätkäisi sen. No, taas opin jotain uutta:)

Noaky- Kyllä sä varmaan pukuun mahdut, vaikka nyt tärppäiskin. Ja toivotaan, että niin kävi. Koska aiot testailla?

Miiru75-Sano miehellesi, ettei noin saa tehdä!! Epäreilua :(

Hatuli- Siksi just kyselin, että onko sama riski olemassa jatkossakin, onneksi ei siis ole.

Todella monella on piinapäivät käsillä, miten ihmeessä maltatte olla testaamatta?? Ja niin paljon lupaavia oireita.

MÄ- Eilen tuli mullakin ruskeaa tuhrua pyyhkiessä, mutta kun kp on vasta 17, niin se ei ole SITÄ tuhrua :( Alkaa vaan mietityttää mitä toi tuhru on? Jostain luin, että voisi liittyä ovikseen, mutta sitä ei ole näkynyt. Papa ja sp-testeissä kävin syksyllä ja niissä kaikki ok eli ei voi niistäkään johtua. Muuten kyllä on ovuloinut olo limojen perusteella, mutta tikut näyttää negaa ja ne oviskivutkin on puuttunut.

Tänään tuli vähän huono äiti olo. Poika 7v. tuli herättelemään mua kertomalla, että oli tyhjentäny ja täyttänyt tiskikoneen ja keittänyt mulle kahvia, kun sä olet niin väsynyt. Ja pikkuveli halusi aamupalaksi maksalaatikkoa, niin mä lämmitin sille sitä. Tietenkin todella ihanaa, mutta ei tuon ikäisen kuuluisi huolehtia tuollaisista asioista. Oon toisn ollu pari päivää kipeä ja eilen valitin miehelle, kun ei vaan jaksa. Poikien omatoimisuus on varmaan jäänyt päälle, kun olin kuitenkin 4 vuotta yh ja silloin meinasi oikeesti loppua kädet ja aika kesken.

Plussailkaa!!

Titityy

Vierailija
90/516 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa ihanasti ainakin täällä Pohjanmaalla, joten ottakaapa naiset tästä hienosta kelistä ilo irti! Illaksi lupas tänne jo räntää joten täytyy yrittää nauttia itsekin kun vielä ehtii :)

Tintti-tyy: Joo enköhän mahdu, ja tosiaan olen sen puvun sillä silmällä valinnut että pitäis mahtua.

Pelonsekaisin tuntein tässä ollaan, koska on ihan sellanen tunne että menkat alkaa mutta vielä ei ole mitään näkynyt. Koska kierto on pisimmillään ollut sen 34 päivää, olen ajatellut testata tämän viikon sunnuntaina eli 27.3 mikäli menkat ei sitä ennen ala. Huhhuh, elämäni ensimmäinen raskaustesti.. Haluan vain olla varma että se kans näyttää kunnolla, mikä tilanne on, siksi haluan odottaa su asti.

Nyt kouluun, tsemppiä kaikille ja voimia!!

91/516 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan aurinkoinen keli on myös täällä suunnalla!

Aamupäivä mennyt siivotessa ja nyt lähden ulkoilemaan kunnolla! Vapaapäiväkin sattui vielä kaikeksi onneksi.

Millos kukakin meinaa testata?

Alexandra: Jospa teetkin la-aamuna testin sinäkin, niin saattaisi olla miehelle

kotiinpaluun kunniaksi ihania uutisia. ;)

Sassu: Voi harmi! Elätin jo toiveita, että saadaan plussajuna oikeasti käyntiin.

Toivotaan vielä sitä plussaa kuitenkin. Niin kauan kuin tätiä ei näy, on toiveita!

Mermaid, no kehno! Ei sinun pitänyt tänne tippua. Tuohon ovulaation puuttumiseen en

osaa sanoa mitään. Mutta ainakin ihan lääkkeillä toki se saadaan aikaan. Eli jos se alkaa

puuttumaan usein, niin kannattaa käydä lääkärissä. Melko helposti siihen kuitenkin saa avun.

Titityy Tinttelille vähän samoja kommentteja tuon oviksen suhteen. Kannattaa käydä lekurin pakeilla.

Oma napa: Täällä ei nyt mitään uusia oireita ole ehtinyt tulemaan.

Minulla on lauantaina Dpo 12, joten silloin aion testata. Eikähän se välttämättä silloinkaan

vielä näyttäisi, mutta haluan testata viikonloppuna, enkä esim. maanantaina ennen töihin lähtöä.

Mammaksilta pitäisi tänään saapua postilaatikkoon herkkiä r-testejä, joten sittenhän ne kuumottaa

kohta omassa kaapissa ja hypin varmaan seinille ennen lauantaiaamua. =D

Marjana kp 30/31-37 Dpo 8(?)

Vierailija
92/516 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotot mermaid tädin saapumisesta, mutta pää pystyssä vaan uuteen kiertoon :)

Ja Noakylle tsemppiä ja peukkuja testailuun! Tiedän tuon tunteen, mullakin aina testailussa on sillai että ennemmin pidän itteä jännityksessä muutaman ekstrapäivän ennen testiä että varmasti sitten kans näyttää sen plussan, vaikka toisinaan sitä kuitenkin sortuu liian aikaisessa :D

Tuli noista haamuplussista ja vääristä plussista mieleen, että eikös se oikeastaan ole aina plussa mikä plussa. Jos testi näyttää edes haaleaa viivaa niin silloin sitä on raskaana, mutta monesti vaan käy niin että tuleekin varhainen km ja menkat tuleekin normaalisti. Eli hedelmöityminen ja kiinnittyminen tapahtui kyllä kun kerran sitä hormonia oli jo keho alkanut tuottaa.. Tässä vain ääneen pohdin kun tuolla aikaisemmin puhuttiin haamuista :)

Omia ajatuksia sen verran, että vaikka hirmu vauvakuume on niin oikeastaan toivon ettei tässä kuussa tärppäisi. Jos nyt lähtis tästä kierrosta, olis la noin joulukuun puolivälissä tai myöhemmin eli aika lähellä jouluaattoa. Ennemmin odottelisin nyt sitä tammikuuta, koska koko viime vuoden odottelin joululahjaa niin tuntuu että haluaisin kaiken menevän tällä kertaa aivan eri tavalla. Tuntuisi aika rankalta jos la olis lähes samana päivänä kuin meidän enkelillä..

Mutta mutta, aurinkoista kevätpäivää kaikille :) (vaikka virallisesti vissin on vieläkin talvi, ite oon kyllä jo ihan keväässä...)

Vierailija
93/516 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettei vielä saatu plussauutisia. Mutta ei kannata heittää vielä toivoaan. Ja niin monella todellakin on jännät ajat käsillä! Aina innolla odotan, että pikkuinen nukahtaa päiväunille ja pääsen lukemaan kuulumisianne!

Täällä taitaa olla menossa kp 19/28-31. Ovis on kai jo ollut, ainakin lh-plussa tuli lauantaina. Peittoja on heiluteltu ahkerasti ennen ja jälkeen ovisplussan. Se ahkeruus tässä vaan tuottaa sen ongelman, etten tiedä, joko "kuiva kausi" alkoi vai tuleeko vielä ovislimoja (sorry limajutut). No, eräs naistentautien dosentti kyllä sanoi, että todennäköisesti ovuloin myöhään, joten kai se vielä tänään täytyy innostaa mies petijumppaan, ihan varmuuden vuoksi :)

Nämä seuraavat päivät ovat kyllä niin pitkästyttäviä, kun ei voi muuta kuin odottaa ja odottaa. Toisaalta ei haluaisi ajatella mitään kiertopäiviä yms., kun koko ajan pelkää, että ne tutut pms-oireet ilmaantuvat. Mulla yleensä viikon kuluttua oviksesta on kiukkupäivä, jos mitään toivottua ei ole tapahtunut. Eikö kiinnittyminen mahda olla n. viikko oviksen jälkeen?

Täällä, missä asutaan, on oikea vauvabuumi meneillään. Joka talossa pieniä lapsia taikka vauvamahaa... Tahtoo kanssa! Vaikka kiitollinen toki olen kahdesta jo olemassa olevasta lapsestamme. Mutta eihän se vauvakuume siitä vähene, päinvastoin!

Nyt herättelemään pikkuista, niin lähdetään hakemaan esikoista koulusta!

Vierailija
94/516 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aamulla tein mammaksin herkän testin ja negaa näytti. Nyt kuitenkin jo dpo 12 eli olis pitäny jo näyttää, jos olis raskaana ollu. On tää kyllä niin turhauttavaa. Voi kun saisikin ajatukset pois tästä vauvakuumeesta ja pystyis ajattelemaan, että tulee jos on tullakseen. Tuntuu ettei tää elämä nykyään pyöri kun yhden asian ympärillä. No se on helpommin sanottu kun tehty =)

No mutta ei muuta kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Menkkojen alkua siis odotellaan ja sitten siirrytään joulukuisiin =) Eli jonon hännille käypi tieni...

Niin ja muutaman kilon vois taas sitten uuden kierron kunniaksi taas tiputtaa =)

Natalia kp 27/27-29 yk 6

Vierailija
95/516 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sassulle ja Natalialle tsemppiä ja pahoittelut negasta! Mutta ei nyt vielä heitetä kirvestä kaivoon! Monille on käynyt niin, että plussan näkee vasta vähän myöhemmin. Peukkuja!!

Onko Lumikukalla uutisia? Onko haamu vahvistunut? Nimimerkin perusteella sopisit aika hienosti joulukuisten junanvetäjäksi, mulla ainakin kulki assosiaatio lumikukka -> joulutähti tai hyasintti :-)

Tellu: Kp1 on se ensimmäinen selvä vuotopäivä, tuhruttelua ei lasketa kiertopäiviksi. Ja jos selväkin vuoto alkaa vasta kl 18 jälkeen illalla, niin kp1:ksi kuuluu laskea vasta se seuraava päivä.

Kiamarille tervetuloa ja pahoittelut, että marraskuisista putosit.

Mermaidille pahoittelut menkoista. Ovulaatiosta: Mulle selvisi joulukuussa ultrassa, että vaikka olen luullut tuntevani ovulaation joka kuukausi, en suinkaan olekaan!? Munasarjoissani oli useita muumioituneita munarakkuloita. Sain tähän vaivaan Clomifen-lääkityksen, jonka pitäisi vaikuttaa niin, että ovuloin. Suosittelen siis ehdottomasti käymään ultrassa jos vähänkin epäilyttää - olin itse ihan varma, että tunnistan oviksen vaan enpäs edes ovuloinut!

Miirulle sydämestäni pahoittelut, että mies ei ole täysillä yhtä vauvakuumeinen. Vähän liiankin tuttu tunne mulle - elämäni aikana olen asunut kolmesti avoliitossa ja kolmasti mies (eri mies joka kerta) "ei ihan vielä" ollut valmis lapsiin.. Eikä sitten koskaan ollutkaan, minun kanssani. Noh, ne on menneitä ne, mutta tuntuu silti puolestasi niin väärältä, tosi vaikea tilanne! Tsemppiä - toivottavasti tosiaan miehesi mieli muuttuu pian! -Ja hei, ethän sä ole edes mikään vanha vielä! :-) Mä kuumeilen edelleen (tuosta aiemmin kirjoittamastani johtuen) sitä esikoistani ja pyöreitä täytän tasan kuukauden kuluttua. Joukon seniori, voi eeeeeii ;-)

Tintti-tyy: eikös tuhru kp17 voisi olla vaikka kiinnittymistä! Jos sulla on tässä kierrossa ollut ovis vähän aiemmin? Ja sitten, anteeksi mutta mun on pakko sanoa, että aina en teitä äitejä ymmärrä :-) Jos mun esikoiseni osais noin oma-aloitteisesti hoitaa mua ja pienempää veljeään pakahtuisin varmasti ylpeydestä!!! :-) En oikeasti ymmärrä miten voit sanoa tai kokea olevasi huono äiti kun olet opettanut poikasi huolehtimaan muista ja olemaan oma-aloitteinen - molemmat koko loppuelämän ajan hyviä taitoja!! :-)

Hatuli, tykkään siitä mitä sanoit, että haamuplussakin on plussa.. sitä ei tule ajatelleeksi kun sitten raskaus ei syystä tai toisesta jatkukaan, mutta haamuistakin pitäs ja sais olla iloinen! Mutta ei toivota haamuja, toivotaan kaikille OIKEIN SELVIÄ PLUSSIA testeihin!!!

Marie79: mä olen kans huomannut oikeen beibibuumin ympärilläni! Pelkästään omille kavereilleni on syntymässä/syntynyt tänä vuonna 11 lasta! Enkä ole kaksikymppinen, enkä edes kolmekymppinen! Plus lisäksi kaikki ne vauvamasut ja lapsoset joita päivittäin näen. Välillä tuntuu, ettei lehdissäkään kirjoiteta muusta kuin että se ja sekin julkkis nyt odottaa...

Alexandra: En ollut itse tullut ajatelleeksikaan, mutta ihana Adam (joka on myös mun yksi lempparinimiä!) :-) olis tosiaankin myös joulukuussa nimppariaan viettävä! Erinomainen perustelu miksei sitten sitä nimeä (vaikka ei se isällekään taida tuo nimi ihan kelvata..) Kiitos kannustuksesta! Yritän malttaa ainakin torstaihin, jolloin olis kp29…

Oman navan alla.. no ne piinapäivät todellakin! Koko ajan tuntuu, että menkat alkaa, mutta se on vaan valkovuotoa, ja olen päättänyt että se on hyvä merkki.. ;-) Tänään on lisäksi ihan törkeen kylmä ja kurkku kipee, vaikka ulkona on upea ilma… Lisäksi tänään olen ekaa kertaa elämässäni tuntenut raudan maun suussani! Hienoja oireita olis minusta.. ;-) Muistelin tehneeni raskaustestejä aiemmin aina kp29, mutta katsoin muistiinpanoistani, niin viime vuonna olenkin testannut parikin kertaa kp27 - joka olis tänään… Mutta jos nyt malttaisin torstaihin asti… Katsoin testejä kotona tänään sillä silmällä, ja yhdessä on herkkyys 20, toisessa 25 ja yhdessä ei kerrota. Yritän tässä arpoa, minkä sitten teen jos niin pitkälle päästään.. Mitä pienempi luku sen herkempi, vai?

Katjulille, Noakylle, Alexandralle, Marjanalle ja Muttikselle TSEMPPIÄ piinailuun! Loppuviikkoon vai viikonloppuunko kaikki tähtää? Onneksi nyt on kuitenkin JO tiistai… ;-P

Ihanaa aurinkopäivää kaikille!

t. Gabriela 27/25-31

Vierailija
96/516 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli sen takia huono äiti olo, kun poika stressaa äidin puolesta tekemättömistä hommista. Tietty olen iloinen ja ylpeä, mutta jotenkin säälitti pikkumies joka laittaa tiskejä ennen kouluun menoa, kun äiti vaan nukkuu. Toisaalta lämmittää sydäntä, kun poika ajattelee äitiä.

On siis tosiaan melkein viikon ollu jo tosi kaamee olo, huippaa, oksettaa, väsyttää ja pieni päänsärky aamusta iltaan. Mitään ei jaksais tehdä ja syöminenkään ei auta tuohon huippaukseen. Kuumetta ei ole, pieni nuha vaan. Mieheltä jo pyysin ettei ihan vielä laita mua vaihtoon, kyllä mä tästä vielä piristyn. Jos kp:t olisi eri, niin olisin tästä olotilasta innoissani.

Sun oireet kuulostaa kyllä hyvältä!!

Tuli mullekkin toi kiinnittymisvuoto mieleen, jos se ovis olisi tosiaan ollu aikainen, kun testailin vasta kp 12 alkaen. Ennen ei tällästä tiputtelua ole ollut, vaikka olin monta vuotta ilman pillereitä. Tänään tuli vielä hiukka vaaleenpunaista paperiin, mutta siihen se on jäänyt. Mahassa on kyllä hyvin menkkamainen olo ja maha turvottaa, plääh.

Voi tätä kuumetta ja tää ryhmä vaan pahentaa sitä :) Mutta ei haittaa, se plussa tuntuu sitten sitäkin suuremmalta.

Tintteli-tyy kp17 tai jotain/jotain

Vierailija
97/516 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on vietetty siivouspäivää ja samalla vähän salaa ihastelin (taas) muutamaa uutta vauvanvaatetta, jotka olen kaappiin ostanut odottamaan, että pikkuinen sitten joskus saapuu.

Tsemppiä kaikille jännittäjille, kertokaa sitten uutisia tänne! Itselläni ei mitään uutta raportoitavaa.

Christabel kp 8/27 yk 1

Vierailija
98/516 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen kurkkaus ja huh, miten paljon tekstiä! Kaikille tasapuolisesti tsemppiä ja plussatuulia ja kaikkea mukavaa! Niin ja uusille tervetuloa!

ON: Ovis oli ja meni, nyt dpo 2. Nyt sitten loppuviikosta verikokeisiin, selvittelevät siellä nuo keltarauhashormonin määrät (Mulla olleet aiemmin liian matalat. Sain gyneltä ensi kierroksi luget liian lyhyeen luteaaliin, niin siksi tsekataan. Viimeksi ja edelliskerralla sain positiivisen testin, mutta silti menkat tulivat pari päivää etuajassa.). Wilpuriko se oli joka kysyi? Tästä kierrosta en ihmeitä odottele, seksiä kyllä oli päivä ennen ovista ja ovispäivänä, mutta tuskinpa se pieni kaveri pysyisi matkassa nytkään, kun ei viimeksikään. Ehkäpä sitten niiden lugejen kanssa viivat pysyvät tikussa ja pieni ihmistaimi matkassa :) Kaikki greippimehut ja punaviinit olen jättänyt kauppaan, ensi kierrosta sitten kaikki konstit käyttöön :)

Töissä kamala hulabaloo, mutta kesäloma lähestyy! Sen jälkeen odottaakin sitten työttömyys, mutta oon päättäny olla ajattelematta sitä vielä :)

Anteeksi oma napa, en oo jotenkin ihan kasassa nyt että pystyisin keskittymään... Kiitos Marjaanalle listoista!

Pluspuuuuuuuh!!

UUVE dpo 2

Vierailija
99/516 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä merkkiä tädistä, yllättävää kyllä;) Mutta olo on kyllä harvinaisen menkkamainen!

Marie, mua ihan nauratti, kun sun viestin luettuani tajusin, että mullakin on kiukkupäivä tasan viikko oletetusta oviksesta! Sitten se kiukku tasaantuu yhtä nopeasti kuin alkoikin ja menkkoja odotellaan taas seesteisin mielin...ois tietty kiva odotella jotain muuta mutta nää kaikki jutut on niin selviä merkkejä tädin lähestymisestä. Mutta ihmeitähän voi aina tapahtua, joten odotellaan nyt sitten ihmettä;)

Mermaid, sama ovuloimattomuus muakin mietityttää mutta eipä siihen taida mitään kotikonsteja tyyliin greippimehu olla...lääkäriin se on vaan marssittava hakemaan apuja! Sulla on hyvä, positiivinen pointti ton jouluvauvan suhteen! Kun on joulun alla äippälomalla niin ehtii tehdä hyvin jouluvalmisteluja;)

Uuve, sullahan ois nyt täydellinen ajankohta tulla raskaaksi, kun kerran työttömyys on uhkana! Siitä vaan loppusyksystä äippälomalle, mars!!

Mutta tää mamma taitaa nyt lähteä unten maille, kun toi kuopus on keksinyt alkaa heräämään klo 5.45...huh...aikainen aamu taas odottaa! Öitä ja paljon plussatuulia! T. Wilpuri kp25/27

100/516 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttis kp 32/38-43 yk 8

Marjana kp 31/31-37 yk 12

Miisku kp 30/29-34 yk 5

Sassu kp 30/28-30

Noaky kp 30/27-34 yk 1

Katjuli kp 30/31 yk 2

Alexandra kp 28/27-32 yk 3

Natalia kp 28/27-29 yk 6

Gabriela kp 28/25-31