Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOULUKUISET 2011

22.02.2011 |

Aloitan tämän ketjun jo valmiiksi tänne.

Tervetuloa kaikki joulukuulle 2011 vauvaa haaveilevat!

Hieman itsestäni tähän alkuun:

Olen 25v, mies 27v.

Esikoista haaveillaan ja nyt lähtee yk 12. Eli pitkään on mennyt jo.

Lokakuisia lukeneet tietävät, että sain viikonloppuna jo plussan, joka nyt näyttää kuitenkin muuttuvan menkkavuodoksi. Massiivivuodon alkua vielä odotan tänään, mutta totesin vaan, että pakko ruveta ajattelemaan jo kohti uutta kiertoa.

Kahdessa aiemmassa kierrossa olen myös saanut haamun, joka ei ole kestänyt. Punaviinillä yritin viime kierrossa lisätä kohdun verenkiertoa, mutta ilmeisesti ei onnistunut. Jos tämä alkaa monesti toistumaan, niin kesän korvilla pitänee varailla jo lääkäriaikaa.

Greippimehu on ollut käytössä viime kierrossa, joten nyt pitänee lähteä sitä ostamaan lisää kaappiin tätä alkukiertoa varten.

En oikein tiedä mistä kerätä motivaatiota uuteen kiertoon tuon saadun plussan jälkeen, mutta yritetään.

Marjana kp 2/30-37

Kommentit (516)

Vierailija
41/516 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli. Kuudetta tässä kovasti haaveillaan - minä enemmän ja mies vähemmän aktiivisesti. Ikää minulla 38, miehellä 42. Silmäilin tätä ketjua ja totesin, että täällä on muitakin tämän ikäisiä, joten tohdin ilmoittautua mukaan ;)

Raskaushistoriasta sen verran, että viime joulu meni meillä todella myttyyn. Olin onnellisesti siunatussa tilassa, mutta joulupäivänä alko vuoto rv 10+0. Sen jälkeen mennään nyt kolmatta kiertoa.

Ovis on ilmeisesti lämmöistä päätellen nyt ohitse ja edessä piinaava vajaa pari viikkoinen.....

Tänään on kp 18/28-30. Ennen km:a kierto oli 28, mutta km sekoitti sitä sen verran, että piteni hieman. Viime kierto oli tuo 30.

Vierailija
42/516 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan taas kaikille ja tervetuloa uusille. Itselläni on nyt sitten (onneksi) ensimmäiset kunnon kuukautiset pillereiden lopettamisen jälkeen, eli tästä alkaa sitten varsinainen ensimmäinen yrityskuukausi. TOSIN mies nyt vähän himmailee sen suhteen, ettei halua jouluvauvaa, koska ei oikein ketään joulukuussa syntynyt ole iloinen syntymäkuukaudestaan. Joten tässä kuussa ehkä sitten on kumia käytössä ovulaation aikaan, mutta mitään ihmeempiä ehkäisykommervenkkejä ei aleta käyttämään. Pysyn kuitenkin matkassa mukana tässä ketjussa ja siirryn sitten aikaan sinne tammikuulle odottaviin, jos ja kun todennäköisesti raskautumista ei tapahdu.

Iloitsen näistä menkoistani ja toivon, että kierto lähtee sujuvasti käyntiin.

Christabel kp 2/27 (ainakin ennen muinoin ennen minipillereitä oli) ja yk1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/516 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christabel - Mulla on myös nyt ekat kunnon kuukautiset pillereiden jälkeen, ja jos tästä kierrosta nappaa niin joululle osuisi laskettu aika. Me miehen kanssa ollaan kans mietitty, miten ikävää on jos synttäri osuu aivan vuoden loppuun, mutta toisaalta taas mietin että viitsiikö sitä "hukata" kokonaista kiertoa, kun ihanaahan se olisi jos nappaisi nopeasti. Meillä on siis yritys täysillä päällä myös tässä kierrossa, kuluisi nyt vaan ne päivät niin että pääsee ovuloimaan!

Vea kp 4/30-31 yk2

44/516 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttis kp 27/38-43 yk 8

Marjana kp 26/31-37 yk 12

Miisku kp 26/29-34 yk 5

Sassu kp 25/28-30

Noaky kp 25/27-34 yk 1

Katjuli kp 25/31 yk 2

Alexandra kp 23/27-32 yk 3

Natalia kp 23/27-29 yk 6

Gabriela kp 23/25-31

Lumikukka kp 23/28-?

Tinneri kp 21/31-34 yk 6

Wilpuri kp 20/27 yk 12

Hopeinen kp 19/28-30

Satin kp 17/32-46 yk 9

Risu kp 17/27-30

Uuve kp 16/23-30 yk 5

Tintti-tyy kp 13/26-28

Hatuli kp 12

Nalle-pöh/Cami kp 11/23-28

Tiinu kp 10/34-36 yk 1

Miiru kp 9/29

Millie kp 8/28

Vea kp 5/30-31

Piidu 4/29-30(37)

Christabel kp 3/?

Timtam

Hkp

45/516 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista! Wilpuri, en kyllä pistäisi pahakseni, vaikka joutuisin syksyllä

tämän työtehtävän toiselle jättämäänkin vauvamahan takia. Se olisi äärimmäisen hyvä syy. :)

Äläkä sinä luovuta siellä nyt. Kyllä se jossain vaiheessa tärppää. Meilläkin yritystä nyt takana vuosi,

mutta täällä palstalla en ole pyörinyt kuin syyskuisista asti. Siinä vaiheessa vissiin alkoi

hermostuttaa jo, kun ei tärpännyt.

Piidulle ja Hopeiselle tervetuloa joukkoon! Hopeinen, ei me täällä ikää katsota. Vauvakuume on

vauvakuume, vaikka ikää olisi minkä verran. Sinullakin ikävä kokemus takana. :( Tsemppiä nyt eteenpäin, että

saisitte ensi jouluksi oman joulutontun.

Monella on näköjään tuo jouluvauva vähän kammotusasia. Onhan se sinänsä hieman keljua, jos joulun aikaan on syntymäpäivätkin,

mutta eiköhän ne lapset senkin asian kanssa osaa elää. :) Itsellä tosin menee melko sujuvasti, että jos tästä kierrosta

tärppäisi, laskettu aika olisi ihan joulukuun alussa itsenäisyyspäivän aikoihin. Ja jos taas ei tärppää, niin seuraava menisi jo tammikuun

puolelle, kun tämä kierto on sen verran pitempi.

Oma napa: Eilen alkoi sitten kunnon valkovuoto. Ihan sellaista kermamaista. Lämmöt eilen ja tänään 37,0 eli koholla.

Ja rinnat on hieman arat erityisesti nännien alueelta. En nyt oikein tiedä mihin tuo rintojen arkuus perustuu tässä vaiheessa.

Jos ovis oli maanantaina kovan kivun aikaan, nyt olisi Dpo 4. Jos se kipu olikin jotain muuta, ja ovis oli aiemmin, niin nyt eletään aikaa

Dpo 6-9. Hankala mennä nyt sanomaan, kun en tikutellut. Eniten uskon kuitenkin tuohon maanantain kipuun eli tänään Dpo 4.

Marjana kp 26/31-37 yk 12

Vierailija
46/516 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON: Tympii niin ootella ens viikkoo, mitä tuo tullessaan. Huomenna testaan kun on kaverin synttärit.. jos nega niin aijon muutaman ottaa. Ke-to pitäs sit alkaa niin ei kai se mitään tee jos sit vaikka ens viikolla plussaksi kääntyisikin???

Illalla oli lämpö 36,9c, ei kipeeksi tulon oireita. Mahaa nipistelee edelleen ja aamulla heräsin siihen kun oli ihan tautisen huono-olo :/ Jospa ois jotain positiivista ennustetta.. ei vaan uskalla ennustella.

Daaaa... hulluks tulee näitten aatoksien kanssa :D

Lumikukka ja dpo 9

Vierailija
47/516 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vea,

samassa veneessä sitten ollaan :) Vähän vielä jännittää miten kierto lähtee minipillereiden jälkeen käyntiin, että vaikka nyt tuli kunnon menkat niin milloinkas seuraavat mahtaa tulla, vai lähtikö tämä tästä sujuvasti taas rullaamaan.

Jouluvauvasta vielä.. tavallaan se ei minua häiritsisi, mutta monelta joulukuussa syntyneeltä (esim. oma siskoni) on kuullut, että olisi ollut mukavampaa syntyä jossain muussa kuussa. Ja mies kun on tässä projektissa mukana niin täytyy hänen mielipidettään kuunnella ;) Voipi olla, että vaikka nyt kumin käytöstä keskustellaan niin ilman sitä sitten kuitenkin jossain kohtaa jatketaan. Ettei tämä niin ehdotonta ole. Siksi pysyn täällä mukana vauhdissa ja jänskäilen :)

Tammikuun vauvan "tekemisestä" aiotaan ottaa kaikki ilo irti :D Mutta eihän sitä elämässä saa kaikkea itse päättää, jos vaavi haluaa joulukuulle syntyä niin tervetullut on, tietenkin.

Christabel kp 3/~27 yk1

Vierailija
48/516 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt sitten kihlat virallisesti vaihdettu ja häitä kesälle 2012 suunnitellaan :)

Nyt oon miettiny että pitäisköhän odottaa beben hankkimista kunnes on häät vietetty mutta toisaalta mitäpä se haittais vaikka vaavi olis sillon tulossa tai jo tullut??.. Onko teillä esim kokemusta häistä kun on raskaana tai jo lapsia??

49/516 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ja hyvää viikonloppua kaikille!

Lumikukka: Varmasti piinaavia hetkiä, kun sen plussan sait jo kerran.

Mikä testi se oli, joka ylipäätään antoi noin aikaisessa vaiheessa plussan?

Onneksi nykyisin ei ihmiset katso kieroon, vaikkei alkoholia käyttäisikään.

Raittius on in. :) Jos tuo sinulla plussaksi kääntyy, niin kyllähän se kiinnittyminen

on jo tapahtunut, jolloin alkoholi menee verenkierrossa kohtuun ja sikiöön asti.

Joku viisaampi voinee kertoa tarkemmin, mutta tämä on minun käsitykseni.

Piidu: Onneksi olkoon kihlojen johdosta! :) Eihän ne häät ja vauva poissulje toisiaan.

Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee. Meillä asia on ratkaistu niin, että odotellaan ensin

se vauva ja mennään sitten vasta naimisiin. Kihlat on vaihdettu jo 1,5 vuotta sitten, mutta kun

se vauvakuume iski päälle niin pian sen jälkeen, niin päätettiin

suunnitella häitä vasta myöhempään ajankohtaa. Minä siis en halua itse mennä sitten vauvamahan kanssa naimisiin.

Se on siis henkilökohtainen valinta, eikä ns. mielipide asiaan.

Ystäväni meni raskaana naimisiin ja toinen tuttavani sitten, kun lapsi oli 1,5-vuotias.

Molemmat häät olivat aivan mahtavan upeat. Eli jokainen tehköön asiat niinkuin parhaaksi näkee. :)

ON: Täällä ei mitään uutta. Eilen oli vielä valkovuotoa, mutta näyttäisi vähenevän.

Lämmöt olleet 37,0 (normaali 36,7).

Onneksi on vapaa viikonloppu, että voi keskittyä ulkoiluun ja eläimiinsä. Viime viikko

oli sellaista häslinkiä kaikin puolin. Ja ehkä pientä maalausurakkaa voisi yrittää kotonakin

suorittaa.

Rentouttavia hetkiä kaikille ja oviksen bongaajille aktiivista peiton heiluttelua! :)

Marjana kp 27/31-37 (Dpo 5?)

50/516 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttis kp 28/38-43 yk 8

Marjana kp 27/31-37 yk 12

Miisku kp 26/29-34 yk 5

Sassu kp 26/28-30

Noaky kp 26/27-34 yk 1

Katjuli kp 26/31 yk 2

Alexandra kp 24/27-32 yk 3

Natalia kp 24/27-29 yk 6

Gabriela kp 24/25-31

Lumikukka kp 24/28-?

Tinneri kp 22/31-34 yk 6

Wilpuri kp 21/27 yk 12

Hopeinen kp 20/28-30

Satin kp 18/32-46 yk 9

Risu kp 18/27-30

Uuve kp 17/23-30 yk 5

Tintti-tyy kp 14/26-28

Hatuli kp 13

Nalle-pöh/Cami kp 12/23-28

Tiinu kp 11/34-36 yk 1

Miiru kp 10/29

Millie kp 9/28

Vea kp 6/30-31

Piidu 5/29-30(37)

Christabel kp 4/?

Timtam

Hkp

Vierailija
51/516 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin olisi tarkoitus mennä naimisiin, ennen tai jälkeen vauvan. Marjanan kanssa samoilla linjoilla siitä, etten halua mennä mahan kanssa naimisiin. Sen verran turhamainen oon, että haluan olla parhaimmillaan hääpäivänä, ilman turvotusta, pöhötystä ja suonikohjuja..Ja sitten tietysti se alkoholin nauttiminen. Mun mielestä on silti hienoa, että ihmiset menee naimisiin silloin kun se vauva on tulossa. Ja voihan tehdä niinkin, että menee nyt naimisiin ja pitää ne bileet sitten joskus. Sitäkin tapahtuu nykyään. Mutta Paljon onnea Piidulle jokatapauksessa!!

Alkoholista sen verran, että joskus jostain luin että sikiön aivosolut uusiutuvat vielä rv~10 asti ja alkoholi ei tekisi ennen sitä sikiölle tuhojaan. Tuosta on jo aikaa ja faktatkin on voinu muuttua sen jälkeen.

Ja sitten oma(.). Innostuin sitten tilaamaan ovis ja r-testejä. Tikutin ovista kp 12=haamu, 13=nega, 14=nega, mitä h...ä??? Vaihtoehtoja on siis vaan 2, ovis oli tosi aikainen tai sitten en ovuloinu tässä kuussa. Olisi viimeistään tänään pitäny näyttää jotain, kun kierto on aika tarkkaan se 28 päivää. Oviksenomaisen nippauksen tunsin alkuviikosta, mutten uskonu sen vielä olevan ovis. Täytyy vaan tikutella vielä muutama päivä ja odottaa vaan sitten kiltisti kierron loppuun.

Joko me kohta saadaan plussia tännekkin???? Mä haluun!!

Tintteli kp14/28....

52/516 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tädin seurassa. Tai no ovella vasta, mutta tulin jo kurkkimaan tännekin puolelle. Nyt siis kp26/26-31, vaaleenpunasta valkkaria, PAHAT pms-oireet ja kipiät paikat. Toiv. pian vaihtuis kierto, niin saa alkaa toivoa jouluvauvaa :)

Loppuvuoden lapsista on ollu puhetta.. meillä kuopus on syntyny marraskuussa ja onhan siinä vähän eroa, kun vertaa esim. "ikätoveriin", joka on syntynyt saman vuoden tammikussa. Se, että synttärit on jouluna ei musta muuten oo niin paha, mutta onhan siinä sitten säätämistä, että saa juhlittua synttäreitä.. jos vaikka ihan joulunpyhinä syntyis. Toisaalta harvemin sitä synttäreitä juhlitaan muutenkaan just oikeena päivänä, et eikait siinä. Sitäkin oon miettiny, et millanen lahjaähky se sitten olis.. mutta ehkä siitäkin selviää :)

Täällä siis kovasti toivotaan ja odotetaan jouluvauvaa. Olishan siinä joulun taikaa sitten tosissaan :)

53/516 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mermaid, hankihan se plussa vielä siellä marraskuisissa!

Oma napa... Ässäiltiin tuossa illalla ja yhtäkkiä havaittiin minun vuotavan verta. Ei paljoa, mutta sen verran kuitenkin, että sen selkeästi huomasi.

En ymmärrä mistä se johtuu. Kp 27, eikä varmasti ole vielä menkat alkamassa. Jos maanantain kova kipu oli ovulaatiota, niin nyt on vasta Dpo 5. Jos ovis oli aiemmin, niin siltikin mennään vasta jotain Dpo 9. Hirvittää tämmöiset!

Osaako kukaan sanoa mitään asiaan?

Marjana kp 27/31-37

54/516 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttis kp 29/38-43 yk 8

Marjana kp 28/31-37 yk 12

Miisku kp 27/29-34 yk 5

Sassu kp 27/28-30

Noaky kp 27/27-34 yk 1

Katjuli kp 27/31 yk 2

Alexandra kp 25/27-32 yk 3

Natalia kp 25/27-29 yk 6

Gabriela kp 25/25-31

Lumikukka kp 25/28-?

Tinneri kp 23/31-34 yk 6

Wilpuri kp 22/27 yk 12

Hopeinen kp 21/28-30

Satin kp 19/32-46 yk 9

Risu kp 19/27-30

Uuve kp 18/23-30 yk 5

Tiiuli kp 17/30 yk 5

Marie kp 17/? yk 8

Tintti-tyy kp 15/26-28

Hatuli kp 14

Nalle-pöh/Cami kp 13/23-28

Tiinu kp 12/34-36 yk 1

Cherry kp 12/28-31 yk 2

Miiru kp 11/29

Millie kp 10/28

Vea kp 7/30-31

Piidu 6/29-30(37)

Christabel kp 5/?

Timtam

Hkp

Vierailija
55/516 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippahei ja uusi kuumeilija =)

Tai no, ei uusi kuumeilija, mutta tässä ryhmössä kylläkin =)

Lokakuusta asti kirjoittelin tuolla toisessa ketjussa, mutta siellä on saatu aikaseksi niin paljon plussia, että se sit vallan hiljeni =) Mikä on toki aivan ihana asia..

Voisin kertoa vähä ihtestäni..Elikkäs, mie oon 19, täytän loppuvuodesta pyöreitä. Mies täytti helmikuussa 25. Olemme (lue = Minä oon) kuumeillut lokakuusta asti ja marraskuusta yrityskertoja on kertynny. Mut eipä oo tuottanu tulosta :( Kun ollaan vauva-asiasta miehen kanssa keskustellu niin on vaan sanonnu et eikai viel/ei oo viel oikee aika, mut sit taas siitä huomaa et kyselee hurjasti kaikesta kierrosta/oviksesta/yms ja on se muutaman kerran sanonnu et ei häntä haittaa yhtään vaikka se vauva tulisikin nyt jo. Asumme kymenlaaksossa, omassa 60 neliöisessä kerrostalokaksiossa. =)

Nyt meillä alkoi uusi vaihe elämässä kun kävimme perjantaina hakemassa 10 viikkoisen koirapennun ja nyt menee kaikki oikeestaan koiran ympärillä..

Tämä kierto on tainnu mennä hukkaan jo..Nyt kiertopäivä 17/30 (viime kierto oli kyl 38). Ei oo ollu kyl mitään oireita oviksesta eikä täällä kyl ässäiltykään oo..Mies tehny viikon pitkää aamuvuoroa niin eipä sitä sitte oo itekään rohjennu alotetta tehä ku toinen miltei nukahtaa sohvalle istualteen ku töistä tulee! Nooo, ensi kierrossa sitten =) Mielenkiinnolla odottelen kyl tuota kierron loppua et miten pitkäksi se nyt venähtää, jos venähtää. Viime kiertoa ihmettelin ku oon aina ollu ihan päivän tarkka ja nyt sitte viime kierrossa yli viikon menkat myöhässä..Testejäkin tein vaikka millä mitalla ja turhauduin kun ei tuottanu tulosta..

Mutta, tälläinen sepustus minusta (ja miehestäni)!

Me toivotellaan koissuvauvan kanssa kaikille mukavaa ja lumista (ainakin meillä Kotkassa) sunnuntaipäivää! =)

Tiiuli

Vierailija
56/516 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille!

Kolmatta lasta toivotaan, ikää minulla ja miehellä 31-v. Lapset vm 2003 ja 2009. Yritystä on ollut jo 8 kk, mutta ei vielä merkkiäkään tärpistä... Turhauttavaa, mutta ikävä kyllä niin tuttua. Kumpainenkaan lapsi ei ole helpolla saanut alkuaan, luomusti kyllä, mutta kauan on kestänyt (siksi niin pitkä ikäero).

Ovistestejä olen käyttänyt, vaikka kierto onkin melko tasainen ja kroppa kyllä antaa selkeät merkit oviksen ollessa käsillä, mutta niiden testien kanssa on vaan niin kiva "leikkiä" :)

Ovisplussa tuli siis eilen (kp 16 vasta), joten tänään tai huomenna pitäisi munasolun irrota, jos on irrotakseen.

Joku kyseli häistä, jos on jo lapsia. Meillä oli esikoinen parivuotias silloin kun mentiin naimisiin. Ei haitannut tahtia, koska isovanhemmat ja kummit huolehtivat hyvin pienokaisesta juhlissa. Jos vauva on ihan pieni, niin tietysti äiti ainakin on enemmän kiinni hoitamisessa, varsinkin jos imettää (kannattaa miettiä pukua senkin kannalta). Mutta tuskinpa raskaus taikka vauveli on mikään este tai hidaste, miettii vaan järjestelyt tilanteen mukaan! Onnea muuten kihlauksesta!

On se naisen mieli niin kumma... Joka kierron päätyttyä, tai jo pms-oireiden kanssa kamppaillessa, ajattelen, että nyt loppu kuumeilu ja itsensä kiusaaminen tällä vauva-asialla, mutta silti vaan löydän itseni laskeskelemassa päiviä ja tekemässä niitä lh-testejä. Kunpa vaan tulisi se plussa siihen toiseenkin testiin, meille kaikille!

No, tsempataan toisiamme, niin eiköhän se siitä. Tämä palsta on siitä ihana, kun tänne voi tulla avautumaan aina, kun siltä tuntuu ja aina joku ymmärtää. Mutta nyt viihdyttämään esikoista, pienempi uhmaaja vielä nukkuu!

Kuulumisiin!

57/516 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille!

Ja Tiiulille onnittelut koiranpennusta! Minkä rotuisen kaverin olette hankkineet?

Voittekin varautua, että se elämä pyörii seuraavat puoli vuotta sen koiran ympärillä. :D Sitten ainakin meillä alkoi helpottaa, kun oli takuuvarmasti sisäsiisti. Tosin sen jälkeenkin vielä söi yhtä sun toista, jos pennun aika kävi pitkäksi (kun molemmat tietenkin kävi töissäkin).

Marie: Sitkeästi olette kyllä yrittäneet, mutta ihanaa kun olette jo kaksi lasta kuitenkin saaneet. Onko teitä tutkittu jossain vaiheessa, että miksi ei meinaa tärpätä?

Oma napa: Tilitin tuossa eilisiltana pienen kauhun vallassa tuosta verenvuodosta seksin aikana/jälkeen. Tänään päivällä myös tuli pikkuhousunsuojaan pikkuisen ruskeahkoa vuotoa. Siis todella vähän.

Olen tässä pähkäillyt mistä se johtuu, koska yleensä tällaista ei esiinny. Googlettaminen herätti pienen toivon, että voisiko se olla kiinnittymisvuotoa. Mutta voiko sitä tulla parinakin päivänä?

Sitten tietenkin piti jo pelätä huonompiakin vaihtoehtoja, kuten tulehduksia yms, mutta kun mitään muita oireita ei ole, eikä valkovuotoa tule yhtään normaalia enempää.

Enkä usko menkkojen alkavan vielä. Vaikka miten laskisin, niin menkat ei pysty alkamaan vielä.

Marjana kp 28/31-37

Vierailija
58/516 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen täysin unohtanut ilmottautua tänne.

Onnea Piidulle kihloista! Mekin mentiin loppuvuonna "vasta" kihloihin,ollaan seurusteltu kuitenkin jo viisi vuotta.

Joku kyseli häistä/vauvasta vauvasta/häistä

Me ollaan menossa naimisiin vuonna 2012 mutta ajateltiin vielä vauvaa ennen häitä. Tosin,meillä on sellainen sopimus,että raskaana en häissä ole,eli jossei natsaa ennen syksyä,siirrämme sen häiden jälkeiseen elämäntilanteeseen. Toivottavasti ei nyt kuitenkaan niin kauaa mene !

) . (

Viime kierto oli ihmeellisen ihmeellinen. 3 päivää menkat myöhässä säännöllisen 28 sijaan (?) ja haamu (?) Joten ihmettelemistä oli. Nyt taitaa olla muuten ovis ovellakin,laskinperhesuunnittelu-sivujen kautta kolmien edellisten menkkojen mukaaan mahdollista ovispäivää. Periaatteena on ainakin vielä (!) ettei ovistikkuja yms. oteta käyttöön vaan mennään ns. luomuna.

Plussa tuulia!

Cherry,

kp 12/28-31 yk 2

Vierailija
59/516 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on näemmä muillakin samat suunnitelmat mitä meillä, eli häät on loppukesästä 2012. Tarkoitus olisi tähdätä vauvan yrittämisen ajoittaminen niin, että syntyisi ennen häitä, jos on syntyäkseen. Jos ei, niin sitten taukoa yrityksessä ja sama tohina päälle häiden jälkeen. Tällä hetkellä olen sitä mieltä, etten halua olla raskaana häissäni, mutta voihan se mieli vielä muuttua.

Täällä nyt menkat ohi ja todennäköisesti peitot heiluvat huppu päällä, koska tuon jouluvauvan suhteen ollaan vähän sitä mieltä, että mieluummin jollekin muulle kuukaudelle. Mutta katsotaan :) Tänäänkin kyllä ässäiltiin ilman huppuja, joten..

60/516 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttis kp 30/38-43 yk 8

Marjana kp 29/31-37 yk 12

Miisku kp 28/29-34 yk 5

Sassu kp 28/28-30

Noaky kp 28/27-34 yk 1

Katjuli kp 28/31 yk 2

Alexandra kp 26/27-32 yk 3

Natalia kp 26/27-29 yk 6

Gabriela kp 26/25-31