Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOULUKUISET 2011

22.02.2011 |

Aloitan tämän ketjun jo valmiiksi tänne.

Tervetuloa kaikki joulukuulle 2011 vauvaa haaveilevat!

Hieman itsestäni tähän alkuun:

Olen 25v, mies 27v.

Esikoista haaveillaan ja nyt lähtee yk 12. Eli pitkään on mennyt jo.

Lokakuisia lukeneet tietävät, että sain viikonloppuna jo plussan, joka nyt näyttää kuitenkin muuttuvan menkkavuodoksi. Massiivivuodon alkua vielä odotan tänään, mutta totesin vaan, että pakko ruveta ajattelemaan jo kohti uutta kiertoa.

Kahdessa aiemmassa kierrossa olen myös saanut haamun, joka ei ole kestänyt. Punaviinillä yritin viime kierrossa lisätä kohdun verenkiertoa, mutta ilmeisesti ei onnistunut. Jos tämä alkaa monesti toistumaan, niin kesän korvilla pitänee varailla jo lääkäriaikaa.

Greippimehu on ollut käytössä viime kierrossa, joten nyt pitänee lähteä sitä ostamaan lisää kaappiin tätä alkukiertoa varten.

En oikein tiedä mistä kerätä motivaatiota uuteen kiertoon tuon saadun plussan jälkeen, mutta yritetään.

Marjana kp 2/30-37

Kommentit (516)

Vierailija
441/516 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä toivottas pikkukakkosta... Mulla toooosi epäsäännöllinen kierto, joten en tiedä tärppääkö enää toistamiseen :( ovulaatiotestitkin ovat apteekintädin mielestä turhaa... ideoita? :) otetaan kaikki neuvot vastaan! Toivotaan parasta.......

Vierailija
442/516 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana, ei ole vaikea arvata miten sinun tilanteessasi käy...Jos et ota uutta työtä vastaan niin et tule raskaaksi ja jos otat työn niin olet raskaana ennen kuin kissaa ehdit sanoa;) Toi oikeasti auttaa, että ajatukset siirtyy raskaaksi yrittämisestä johonkin muualle! Itse huomasin sen konkreettisesti kuopusta yritettäessä.

Tossa tuli Gabriela samalla sulle vastaus eli ei kuumeilla esikoista vaan jo kolmatta. Esikoinen on ekaluokkalainen ja kuopus 3-vuotias. Meilläkin löytyy tassuterapeuttina kissoja kaksin kappalein;) Me ollaan päätetty tän kolmannen kohdalla, että tulee jos on tullakseen. Eli tutkimuksiinkaan en lähde sen vuoksi, että en tule raskaaksi. Jos isompia ongelmia tulee niin sitten tietysti täytyy käydä tarkastuttamassa tilanne.

Timtamille tervetuloa! T.Wilpuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/516 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt uskaltauduin tänne keskusteluun liittyä, olenhan näitä jo lueskellut nopsasti vauvakuumeilun lomassa :)

Mulla takana yksi alkuraskauden keskenmeno joulukuussa 2010 ja oon ihan ihmeissäni ollut kropastani, että missä mennään. Raskaus toiveissa, mutta asiaa vähän vaikeuttaa se kun en tiedä missä mennään kierron kanssa. Ensimmäiset menkat km:n jälkeen tuli tammikuun lopussa, seuraavat JO KAHDEN VIIKON PÄÄSTÄ. Nyt en siis tiedä, koska seuraavien oikein pitäis tulla. Eli kierto "hieman" sekaisin.

Tässä ollaan kyllä tehtailtu ahkerasti, että jos jossain kohtaa tärppäis oikeeseen kohtaan kun ei voi tosiaan ton sekavuuden takia ajoittaa mitään tarkkaan :D

Alavatsan ja oikealla puolella munasarjojen kohdalla pientä kipuilua esim. välillä kävellessä ja aivastaessa tai nopeaa liikettä tehdessä. Valkovuoto ollut nyt muutamana päivänä erittäin runsasta, mutta nyt näköjään vähä hiipuu. En millään halua uskoa, että kuvittelen nämä oireiksi, sillä mulla oli ihan samoja oireita edellisen raskaudessa. Tosin kiinnittymisvuotoa en ole bongannut tällä kertaa, mikäli olen jo raskautunut..

Eilen tein Clearbluella testin ja hetken tarkasteltuani, siellä oli haaamujen haamu! Mutta en uskalla edes varmaksi sanoa oliko se edes haamu, mutta kyllä mieskin sen huomasi kun sanoin että kääntele nyt vaan ja kato tarkkaan :D Ens viikolla alkaa oleen käsillä ajat jollon voisin testailla uudemman kerran :)

Vierailija
444/516 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole kyllä epäilystäkään...

Viime viikon epäily ei sitte ollukaa kiinnittymisvuotoo(vaikka sitä ois kovasti tietty toivonu) vaan jotaa muuta.

Eli Nyt kp1/32-46 yk9 :/

445/516 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttis kp 11/38-43 yk 8

Marjana kp 10/30-37 yk 12

Miisku 10/29-34 yk 5

Sassu 9/28-30

Alexandra kp 7/27-32 yk 3

Natalia kp 7/27-29 yk 6

Gabriela kp 7/25-31

Tinneri kp 5/31-34 yk 6

Wilpuri kp 4/27 yk 12

Minttu 1/29 yk 8

Satin 1/32-46 yk 9

Timtam

Hkp

446/516 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satin: Suuren suuret pahoittelut! Mielenkiintoinen ajankohta kuitenkin tuolle vuodolle.

Onhan se silti voinut olla jotain kiinnittymisvuotoa, kun on tuohon aikaan ollut.

Wilpuri on varmasti prikulleen oikeassa tässä asiassa, että varmasti en tule raskaaksi,

jos en ota sitä uutta vastuualuetta vastaan. Tässähän on täysin mahdollista, että se tehtävä tarjotaan

eräälle toiselle työntekijälle, enkä suoraan sanoen tässä tilanteessa pistäisi sitä lainkaan pahakseni.

Mutta jos sitä tarjotaan minulle, niin aion ottaa sen vastaan. Ihanaa, kun sain teiltä tukea tähän asiaan

ja vahvistusta omille ajatuksilleni. :)

Alexandra: Tiesin, että työkaverini yrittää raskautta, mutta hänellä tärppäsi heti ensimmäisestä kierrosta ja lapsia on

ennestäänkin. Enemmän hän oli harmissaan, että hänellä onnistui heti ja me ollaan yritetty näinkin kauan. Eli oikeastaan

en tässä tapauksessa ole tuntenut juuri mitään kateuden pistosta. Enemmänkin tunne on sellainen, että haluaisin vaan niin

päästä siihen samaan tilanteeseen kuin hän. :) Tämä ihminen on kyllä todella hyvin ollut minulle tukena ja jännittää kierron viimeisiä päiviä kanssani.

Minttu: Ikävää jos ne menkat alkoi sielläkin suunnalla. Tassuterapia toimii kyllä aina! Varmasti aika pienellä määrällä ne omenaviinietikkakapselitkin menee. Tosiaan liuoksena annos on noin 1-3 rkl/vrk.

En ole itse niin tarkasti mittaillut paljonko olen teeheni sotkenut sitä.

Gabriela: Meitä ei ole tutkittu vielä. Alunperin ei edes yritetty raskautta sen kummemmin, eikä mietitty ajoituksia. Eli joku kierto on mennyt varmasti alussa hukkaan sen takia. Myöhemmin aloin tunnistaa

ovulaation todella selvästi, eli se ei mene enää sinänsä ohi. Mutta välillä meillä on mennyt myös työvuorot niin pahasti ristiin, että ovis on jäänyt hyödyntämättä.

Nyt olen 3 kertaa saanut r-testiin haamun ja viime kierrossa sitä voi sanoa oikeasti jo plussaksi. Mutta menkat on sitten kuitenkin alkaneet parin päivän päästä. Eli jotain siellä yrittää tapahtua ja olen nyt

yrittänyt tehostaa kiinnittymistä kaikilla näillä greippimehuilla, omenaviinietikalla ja punaviinillä. Jos tästä kierrosta ei tärppää, niin sitten on tarkoitus lääkäriaikaa varata. Ei ole haluttu hätiköidä nyt, kun elimistö

on kuitenkin ruvennut toimimaan siten, että se raskaus saattaisi olla mahdollista, koska hedelmöittyminen ainakin tapahtuu.

Täällä on muuten myös kevättä rinnassa ja olen tiiraillut työpaikan ikkunasta palomiehiä 2 päivää. =P

HkP: Jännät paikat! Toivotaan, että se on oikeasti plussa ja vahvistuu ensi viikoksi!

Marjana kp 10/30-37 yk 12

Vierailija
447/516 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu2011: Suuret pahoittelut tädin saapumisesta! Itse en ole vielä löytänyt omenaviinietikkaa tabletteina ainakaan lähiapteekista. Tiedän että niitä on, joten huomenna ajattelin prismasta taas katsella niiden perään. Itsekkään en voi sietää omenaviinietikan makua ja siitä syystä tabletit on mukavemmat. Muistaakseni niitä tulisi ottaa se 1 tabletti päivässä, mutta en kyllä ole ihan varma.

Gabriela: Kevät on todellakin tuloillaan ja eilen oli kyllä ainakin täällä todella ihana ilma! Kyllä piristää kummasti mieltä!

Timtam: Tervetuloa! ”Varmin” keino on varmasti vaan yksinkertaisesti ässäillä tarpeeksi usein koko kierron läpi. Pahoittelen, kun en parempaa neuvoa voi antaa. Itsellänikään ei ovis oireile mitenkään, joten ihan ”hakuammuntaa” on. :)

Wilpuri: Ihailtavaa olla mukana tulee jos on tullakseen asenteella, oikeesti! Nostan hattua!

Hkp: Tervetuloa! Pahoittelen keskenmenostasi ja samalla onnittelen haamusta! Toivottavasti siitä kehkeytyy teille kunnon plussa ja uusi raskaus!

Satin: Kyllä se täti saa mielen niin mustaksi että! Tsemppiä!

Marjana: Ihanaa kun sinulla on ”oikeessa elämässäkin” tukea yrittämiseen! Itse en ole puhunut asiasta kenellekkään ja joskus siihen olisi kyllä tarvetta... Nyt vaan pidetään sormet ja varpaat ristissä että tästä tulisi teidän kierto, olette yrittäneet niin pitkään, että olette kyllä jouluvauvan ansainneet!

ON: Täti vihdoin kokonaan poissa ja mieli oviksessa. Yritän olla stressaamatta, mutta huomaan ajattelevani taas tätä "projektia" miltei koko ajan. Se ei varmasti ainakaan auta raskautumisessa, joten yritän keskittyä muihin ajatuksiin. Toivoisin, kuten totta kai kaikki täällä, niin paljon että tämä olisi nyt se kierto! :)

Nauttikaa keväästä ja auringosta!

Alexandra, kp8/27-32, yk3

Vierailija
448/516 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua alko kiinnostaa toi kiinnittymisvuoto eli kuinka monella sellasta tms ollut ja miten se eroaa valkovuodosta? hmmmm :)

aurinkoisia plussatuulia kaikille! ihana lukea muidenkin mietteitä :)

Vierailija
449/516 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne sitä tiputtiin... eli minun osalta plussajuna jätti aseman väliin marraskuisissa ;)

Noh ihan hyvillä mielin kuitenkin, vähän taustana kerron itsestäni koska osa uusia... Eli olen 30 kuumeilija jolla noin 10 vuoden lapsettomuus takana dg: selittämätön lapsettomuus ja nyt joulukuussa 2010 diagnosoitiin kilpparin vajaatoiminta, jota olen sairastanut ilmeisesti jo ainakin 8 vuotta...

on voinut siis vaikuttaa raskautumiseen jo vuosien ajan mutta toki siellä voi olla muutakin.

Katsellaan tässä ja kuumeillaan nyt, että onko tyroksiinilla positiivista vaikutusta raskautumiseen, jos ei tässä 6-12 kk aikana näy tulosta niin hoitoihin taitaa sitten tie taas viedä..

Tsemppiä kaikille oviksen odotteluun ja sitä kautta plussatuulia! Toivotaan että saadaan parhaat joululahjat ikinä!

Risu kp2/27-30

Vierailija
450/516 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas hävisi viesti taivaan tuuliin...mä joskus inhoon näitä koneita yli kaiken!!! Kysyy kyllä vähän motivaatiota kirjoittaa uudestaan samoja tarinoita:(

Alexandra, mun on helppo olla mukana tolla asenteella "tulee, jos on tullakseen", kun meillä kuitenkin on jo kaksi lasta. Jos haaveiltaisiin esikoisesta niin tilanne olisi luultavasti ihan toinen;)

Risu, teillä on hirmu pitkä aika yritystä takana, huh! Tsemppiä! Toivotaan, että kevätaurinko saa teillä ja kaikilla muillakin hormonit hyrräämään ja saadaan jouluksi ne vauvat kainaloon;)

Timtam, kysyit kiinnittymisvuodosta...mulla ei ollut kummastakaan lapsesta kiinnittymisvuotoa mutta sitä tulee viikon sisällä ovulaatiosta ja se on yleensä vähän värillistä, rusehtavaa tai punertavaa.

Omaa napaa...täällä odotellaan tädin poistumista mikä ei luultavasti tapahdu ihan lähipäivinä, niin paljon tulee vieläkin vuotoa. T.Wilpuri

Vierailija
451/516 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

wilpuri: juu pitkä taival on takana.. jotenkin sitä on ollut sinut tän asian kanssa jo jonkin aikaa mutta nyt tuo vajis diagnoosi ja varsinki se et selvis et oon sairastanu sitä piilevänä jo ainakin 8 vuotta sai taas kuumeilun aikaan... ihmeen helposti sitä ottaa tuon tädin tulonkin... tuntuu vaan et no uus kierto edessä ja uusi mahdollisuus :)

Nyt sitä odotellaan sitten ovista... milloinkahan se mahtaa tässä kuussa tulla... viimeksi tuli jo kp11 ja dpo:t meni niinkin pitkälle kuin 17, mutta kierto ei silti ollut sen pidempi kuin normaalistikaan... 28 päivää... uskaltaiskohan sitä sortua tikutteluun... jotenkin tuntuu et sitten ois vielä neuroottisempi kuin normaalisti :D

Niin ja hoi jos jollain on tietoa niin onko tuo mun luteaali liian pitkä (dpo17) ja jos on niin mitä haittaa siitä on?? vai onko siitä haittaa... entäs jos oviski tulee noin aikaisin vai onko se aikaisin kun kp11?

Risu

Vierailija
452/516 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kiinnittymisvuotoa tosiaan silloin kun olin viimeksi raskaana, se oli niinkuin valkovuotoa mutta vaalean ruskeaa. Silloin kun sitä tuli, en edes tajunnut mitä se oli :) vasta myöhemmin älysin että se oli sitä :)

tää siis vastaus kun tuolla ylempänä sitä kyseltiin!

453/516 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttis kp 11/38-43 yk 8

Marjana kp 11/30-37 yk 12

Miisku 10/29-34 yk 5

Sassu 9/28-30

Alexandra kp 7/27-32 yk 3

Natalia kp 7/27-29 yk 6

Gabriela kp 7/25-31

Tinneri kp 5/31-34 yk 6

Wilpuri kp 4/27 yk 12

Minttu 1/29 yk 8

Satin 1/32-46 yk 9

Timtam

Hkp

454/516 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: Minäkään en olisi varmasti tälle työkaverille kertonut raskaushaaveista,

ellei hän olisi aloittanut sitä keskustelua. Siinä samalla sitten tunnustin asian ja

se helpotti omaa oloa kummasti, kun tietää, että on ihminen, jonka kanssa voi jakaa

tämän ja joka halaa silloin, kun tarvitsee. Kukaan muu ei sitten tiedäkään tästä.

Ne omenaviinietikkakapselit/-tabletit löytyy varmaan parhaiten luontaistuotekaupasta, jos

ei tavallisissa marketeissa sitten satu olemaan.

Uskomattoman vaikeaa se on tosiaan unohtaa tätä vauvaprojektia. Se on mielessä jatkuvasti, vaikka

kuinka yrittää keskittyä muuhun.

Risu: Sinnikästä yritystä teillä on ainakin ollut! Tervetuloa joulukuisten sakkiin.

Minusta on käsittämättömän uskomatonta, että sinulta ei ole kilpirauhasarvoja otettu aiemmin!

Sehän on ihan peruslabratutkimus, joka kuuluu tehdä hyvin herkästi, jos oireita siihen on. Ja kyllähän

lapsettomuus on yksi sellainen. Miten se nyt hoksattiin sitten tutkia?

Entäs jos se ovis on kuitenkin ollut myöhemmin kuin kp 11, jos et ole sitä tikuttanut? Vai tunnetko sen

vaan niin selvästi? Minä en osaa kommentoida kyllä tuota pitkää luteaalivaihetta mitenkään.

Oma napa: Enää yksi työpäivä ja sitten alkaa talviloma! Sinne talviloman puoleen väliin tai

loppupuolelle pitäisi sen oviksenkin ajoittua. Eli täytyy pitää huoli, että ollaan ihan kaksistaan siinä vaiheessa,

että päästään hyödyntämään ovis kunnolla. Riittävä ennakointi on toiminut tähän asti ihan hyvin

eli ässäilyjä joka päivä tai joka toinen päivä siinä vaiheessa, kun ovisaika alkaa lähetä. Minä tunnen oviksen niin

selvästi silloin, kun iskee päälle, että jos mies ei silloin ole vieressä, eikä ole ennakoitu, niin huti kyllä menee.

Etukäteen ei välttämättä niitä oireita ole juurikaan. Ja tikuttamista en harrasta.

Marjana kp 11/30-37

Vierailija
455/516 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan nyt sellaista että minä testasin tänää Pregcheckin testillä haalean plussan! Kuten tuolla marraskuisissa jo kerroin, olin liian hätäinen ton tädin tulon suhteen...

Minä en uskalla vielä riemusta kiljua kun etkös sinäkin Marjana saanut plussan ja silti menkat alkoi??? Millä testillä teit ja millä DPO:lla?

Mulla on kp 30/25-29 ja DPO16. Tein testin vasta vähän aikaa rakossa olleesta pissasta ja kolmen aikaan iltapv:llä. Nyt huomenaamulla teen apteekin testin aamupissasta... Saas nähdä mitä näyttää.

Koittakaa nyt sitten heilutella peittoja ahkeraan lomalla jotta onnistuisi! Toivon sinullekin kovia plussatuulia!!!++++++++++

Ja ilmoittelen sitten aamulla jos plussa vahvistuu.....

456/516 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Minttu ihanaa! Pysy vaan tiukasti siellä marraskuisten junassa mukana! :)

Minä olen 3 kertaa peräkkäin nyt sen plussan testannut. Kaikilla kerroilla on ollut Dpo 14 tai Dpo 13 ja testit on olleet Apteekin oma tai Clearblue. Viimeisin oli Clearblue viime kierrossa ja iltapissasta tehty testi. Se on ottanut kaikista kovimmille, koska vaikka viiva oli vaalea, niin se oli silti selkeä plussa.

Mutta sinun vaavin alulle nyt vaan kovasti tarrasukkia matkaan ja toivon koko sydämestäni, että saat tänä aamuna jo vahvemman plussan! :)

Se mitä minulle on tapahtunut, ei kosketa sinua mitenkään. Sinulle ei tarvitse käydä niin!

Tarkoitus on tosiaan pitää kyllä sellainen "kutuloma" :D Eli peittoja heilutella urakalla. Toivottavasti onnistuukin niin. Näin kun toivoo, niin sitten saa jonkun hiivatulehdusen tms. :D

Marjana kp 12/30-37

Vierailija
457/516 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timtam: Kiinnittymisvuoto on käsittääkseni ihan verta, ei valkovuotoa. Eli, voi tulla vähän vuotoa kiinnittymisen aikaan, eli yleensä reilusti ennen tädin tuloa. Viisaammat voivat korjata, jos olen väärässä :)

Risu: Pahoittelut! Toivottavasti tästä kierrosta nappaa, olet kuitenkin jo 10 vuotta odottanut :)

Wilpuri: Harvoin kuulee kenenkään täällä sanovan, että jo olemassa olevat lapset hillitsevät vauvakuumetta. Yleensä päinvastoin. Itse esikoista kuumeillessa tuntuu kyllä järkeenkäyvältä, että jos lapsia jo on kaksi, niin pystyy ottamaan homman rennommin. Toivotaan nyt kuitenkin että teillekin vielä iltatähti tulee.

Marjana: Viimeinen työpäivä sinulla edessä ennen talvilomaa. Joten, hauskaa lomaa! Nauti ja yritä ottaa rennosti ja olla ajattelematta tätä ”projektia”! Vaikka tiedän tasan kuinka vaikeata se on… :) Ihanasti sattuu sinulla ovis loman yhteyteen, eipä ainakaan pitäisi ajoituksen kanssa tulla ongelmia. Ja varmasti kiva kun tunnet oviksen niin selvästi, niin tiedät sitten että saatte sen varmasti myös hyödynnettyä. Nautinnollisia hetkiä!

Tänään käyn tosiaan illalla prismassa (ilman miestä), joten ehdin sieltä sitten etsiä niitä omenaviinietikkatabuja. Luulisi kyllä noin isosta kaupasta löytyvän! Muuten pitää lähteä luontaistuotekauppaan ostoksille!

Minttu2011: Onneksi olkoon! Tarrasukkia!

ON: Päivät tuntuu matelevan eteenpäin. Onneksi tänään alkaa viikonloppu, se meneekin aina sitten ihan luvattoman nopeesti!

Alexandra kp9/27-32, yk3

Vierailija
458/516 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: oviskivut oli mulla kp11, joten siitä päättelin, mutta en mä kyllä ole varma... voihan se olla et ovis oli kuitenkin sitten pari päivää myöhemmin... Nii ja nuista kilppari arvoista niin nehän on multa otettu jo sillon vuosia sitten ja olen silloin jo ollut vajaalla, mutta lääkäri ei ole nähnyt syytä lääkitykseen ja enhän mä ite silloin tiennyt koko vajaasta mitään tai koko sairaudesta.. onneksi kuitenkin nyt asia on selvinnyt :)

Mintulle paljon onnea ja tarrasukkia!

Alexandralle ja kaikille muillekkin mukavaa oviksen odottelua ;)

Risu kp3/27-30

Vierailija
459/516 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin malttamattomana odottelen täällä Minttu2011:n varmistusta plussasta.. Ihanaa! Peukut on pystyssä!!! bd bd bd

Marjanalle ihanaa ja villiä talvilomaa miehen kanssa ;-) Sattuipas teille hyvään aikaan ovis ja loma :-D Jos yhtään lohduttaa, mulla pyörii myös törkeen paljon mielessä tää vauvaprojekti... Esim kun kuulin, (kun siis päivät varmistui), milloin mies lähtee matkalle, niin laskin samantien, että hänpä loistaa poissaolollaan juuri seuraavan kierron oviksen aikaan.. hmph!! :-/ Mutta, pysytään positiivisena, voishan se tärpätä jo tästä kierrosta... ;-) Tai sitten keväämmällä.

Ai niin, se vielä, että tykkäisin sun työpaikasta Marjana, ainakin sijainnista jos sieltä voi palomiehiä tiirailla! ;-P

Timtam: tervetuloa kuumeilemaan!

Hkp: toivottavasti haamu vahvistuu positiiviseksi testiksi! Millon meinasit tehdä uuden testin?

Satin: pahoittelut menkoista, mutta jotain hyvääkin - varmasti siellä jotain yritti tapahtua, kuulosti niin kiinnittymisvuodolta.

Risulle myös pahoittelut menkoista ja tänne putoamisesta. Hirmuisen kauan olette lasta halunneet! Se on kuitenkin hyvä, että nyt tiedetään siitä kilpirauhasesta - se voi hyvinkin olla syy tähänastiseen lapsettomuuteen! Ja onneksi olet vielä noin nuori, aikaa on. Pitkästä luteaalivaiheesta en osaa sanoa mitään, mutta liian lyhythän on se huono juttu, olisko pitkä sitten hyvä? :-)

Aiemmin minä luulin tunnistavani ovulaation melkein joka kierrossa ja hämmästys olikin suuri, kun kuulin että mulla on PCO, eli EN todellakaan ovuloi joka kuukausi!! Mitä lie tuntemuksia ne mun "ovistuntemukset" sitten olleet?! Gynskani sanoi, että PCO on hyvin yleinen sairaus, jota 5-10% KAIKISTA naisista sairastaa ja se on yleisin lapsettomuuden syy. Siksi mä suosittelisin lämpimästi kaikille, että ultraatte munasarjojenne kunnon, onko siellä ylimääräisiä muumioituneita munasoluja ja ovuloitteko lainkaan. Pelkät omat tuntemukset ei näköjään koko totuutta kerro, kuten sain itse oppia.

Täällä on kp9 ja alkaa olla selvästi ovis lähenemässä tai sitten toi kevätaurinko saa vaan ne hormoonit HYRRÄÄMÄÄN... :-P Tekis mieli tehdä lounastreffit miehen kanssa kotiin ;-)

Gabriela kp9/25-31

Vierailija
460/516 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tänään masis ku tuntuu lähipiirissä tulevan koko ajan yllätysvauvauutisia: "ei me ees yritetty" tai sitten "heti tärppäs" :/ onnellinen oon toki, mutta ehkä vähän turhautunut, sillä itse en edes tiedä onko mun kuukautiskierto 28, 33 vai 69päivää!! rupee siitä sitten laskemaan ovulointia... *huoh*. Valeovulaatio-oireita tuntuu olevan sillon tällön, mutta ne paljastuu siis aivan oman pään tuotteeks.... Mites te, jotka käytätte niitä ovulaatiotestejä, niin miten usein siihen pissataan? Eli jos on vähän epäsäännöllinen kierto siis.... Ei kait ihan joka pvä? hmmm. Nyt mulla on periaatteessa kp 29/28 tai 29/69 tai.. eli miten sen haluaa laskea ;) ihanaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille!