JOULUKUISET 2011
Aloitan tämän ketjun jo valmiiksi tänne.
Tervetuloa kaikki joulukuulle 2011 vauvaa haaveilevat!
Hieman itsestäni tähän alkuun:
Olen 25v, mies 27v.
Esikoista haaveillaan ja nyt lähtee yk 12. Eli pitkään on mennyt jo.
Lokakuisia lukeneet tietävät, että sain viikonloppuna jo plussan, joka nyt näyttää kuitenkin muuttuvan menkkavuodoksi. Massiivivuodon alkua vielä odotan tänään, mutta totesin vaan, että pakko ruveta ajattelemaan jo kohti uutta kiertoa.
Kahdessa aiemmassa kierrossa olen myös saanut haamun, joka ei ole kestänyt. Punaviinillä yritin viime kierrossa lisätä kohdun verenkiertoa, mutta ilmeisesti ei onnistunut. Jos tämä alkaa monesti toistumaan, niin kesän korvilla pitänee varailla jo lääkäriaikaa.
Greippimehu on ollut käytössä viime kierrossa, joten nyt pitänee lähteä sitä ostamaan lisää kaappiin tätä alkukiertoa varten.
En oikein tiedä mistä kerätä motivaatiota uuteen kiertoon tuon saadun plussan jälkeen, mutta yritetään.
Marjana kp 2/30-37
Kommentit (516)
ja ihanaista naistenpäivää myös täältä!! :)
Työkiireet painaa päälle joten en oo ehtinyt pyöriä täällä, mut toisaalta hyväkin niin ei ehdi ajatella... ;)
Gabrielalle ja natalialle kivoja peiton heilutusaikoja ;)
Täällä ovis kolkuttelee varmaankin viikonloppuna tai alkuviikosta nyt kp7 menossa ja kui hitaasti nää päivät taas matelee jos kp:tä katselee... ei malta odottaa :) kauhea ristiriita kun toisaalta ei ehdi ajatella mutta silti päivät matelevat eteenpäin.. En sitte ole ainakaan vielä uskaltautunut ovista tikuttelemaan.. jospa se auttais ettei stressaisi liikoja.
Apua unohdin mitä piti kommentoida :) noh mukavia oviksen odotteluja kaikille ja pahoittelut tippuneille!
Risu kp7/27-30 (viimeksi 28)
Mahtavaa naistenpäivää siskot!
Olen edelleen vain kännykän varassa, joten hieman hankaloittaa kommentointia. Ovis ilmeisesti monella ajankohtainen.. Tsemppiä ajoituksiin!
Ja pahoittelut marraskuisista tipahtaneille.
Omanapa odottelee myös ovista. Tänään on tuikkaillut oikeaa munasarjaa jo enempi, joten kaukana ei olla. Nyt on ässäilty joka päivä viimeiset 3 päivää, joten kädet ristissä toivon oviksen tulevan. Jotenkin oviksen metsästys tekee seksistä hieman stressaavaa. Mahtavaahan se aina on,mutta jo aamulla alkaa miettimään, että ei saisi jäädä peittojen heiluttelu missään nimessä unohtua. Oviksen jälkeen on paljon rennompaa.
Punaviiniä kävin ostamassa loppukiertoa varten tänään.
Marjana kp 16/30-37
Nalle pöh: Pahoittelen tädistä ja olen peukut pystyssä puhtaaseen mammoon!
Tintti-tyy: Ihana tapa herätä pojan kahvitteluihin! Tylsää noissa miehissä on usein se että tätä projektia saa määrätyssä määrin pitää omana tietonaan. Ja silloin kun yrittää olla avoin ja kaiken kertoa, niin toinen voikin sitten tippua vielä korkeammalta ja olla mieli maassa niin kun teillä. Harmittavaa että joudut nyt katumaan kertomista. Ei ole helppoa!
Wilpuri: Nautinnollista oviksen bongailua teille! Sopivasti viikonlopulle sattuu! Mukava kuulla että joku kertoo kuinka raskaudet on ollut elämän parasta aikaa!
Natalia: Painon pudottaminen on aina yhtä vaikeeta! Itse laihduin viime keväänä 7 kiloa ja otin ne sitten kaikki takaisin viime syksynä, huokaus. Nyt sitten taas menossa elämäntaparemontti. Varsinaisella dieetillä en ole. Eikä ylipainoakaan siis ole, mutta tulee paremmin toimeen itsensä kanssa vähän pienempänä. Toivottavasti illan ässäilyt riittää teille ja nyt sitten vaan sitä punkkua kehiin! Tuntuu auttaneen niin monelle, että itsellänikin on sellainen kotona odottamassa :)
Marjana: Samaa mieltä olen tosta ässäilystä oviksen aikoihin. Itsellä varsinkin kun ei oikein tiedä koska se ovis on, niin sitten tarkkaan laskee että ainakin joka toinen päivä PITÄÄ ässäillä ja onhan se sitten koko päivän mielessä. Niin ja miehelle ei tosiaan voi sanoa että näin tehdään, vaan pitää muuten houkutella :) Mutta, teidän ässäilyt kuulostaa todella hyvältä, toivottavasti ovis nyt tulisi pian! Nautinnollista loppulomaa!
ON: Ovista yritän bongailla siinä onnistumatta. Varmuuden vuoksi sitten pyrin siihen että ässäiltäisiin vähintään se joka toinen päivä. Ei kyllä aina ole helppoa, mutta toistaiseksi on onnistunut. Omenaviinietikkatabuja syön nyt sitten ja juon totta kai myös sitä greippimehua :)
Alexandra, kp14/27-32, yk3
Mitähän tämäkin on kun eilen saunassa ollessa tunsin navan tavallaan takaa nipistävää/pistävää kipua?
Tunsin raskaana ollessa saman tyylistä kipua ja neuvolassa sanoivat että voi olla kääntymis kipua, mutta olin silloin jo n8kk..
Onko kellään ollut samanlaista?
Mulla nyt rv 5+0 tänään, eka neuvola tiistaina, oireita on: tissit arat, nippailuja nivusissa ja alamahassa, väsymys ja ihan mahdoton ruokahalu varsinkin iltaisin!!!!
Suurkiitos onnitteluista kaikille ja tsemppiä plussaamisille! Käyn välillä kurkkaamassa tännekin, oon nyt tuolla kaksplussan +40-pinossa....
Minttu
Onnittelut plussaajille!!++++++++++++++++++++
On niin pöllöjä...
Eilen mieheni tuskaili, että turhaan me tässä edes yritetään, kun mä en tuu raskaaksi. Oli ilmeisesti molemminpuolista turhautumista ilmassa, kun onnistuttiin saamaan aikaan kunnon riita ja ilmaan lensi myös idea koko vauvaprojektin lopettamisesta. Meidän tappelu onneksi päättyi kunnon sovintoseksiin :) Eilen oli vasta kp3 ja silti hanat jo kiinni?
Muuten oli aika kivs päivä. Mies toi ruusuja ja suklaata(siis ennen riitaa)naistenpäivän kunniaksi. Lähdin yksinään ostoksille ja tämä mun 7v. oli taas järjestänyt yllätyksen äidille. Oli laittanut meille "herkkupöydän" ihan yksinään. Pöytä oli katettu serveteitä ja itsetehtyjä nimilappuja myöten. Menulla oli mm. omenoita, suklaata ja toffee kastiketta hienosti hammastikkuihin laitettuna, meetwursti paahtoleipiä leikattuina ja nekin hammastikuissa. Kynttilätkin poika oli vieny pöytään, muttei ilman lupaa ollu vielä sytyttänyt niitä. Keittiössä oli ihan kamala kaaos, mutta miten siitä olisi voinu napista.
Alexandra ja Natalia- Mullakin tosiaan sellanen 5 kiloo saisi lähtee, vaikkei sitä ylipainoa olekkaan. Hyvin tässä vielä ehtii kesään mennessä ja vaikka se maha päättäis alkaa kasvamaan, liikkua voi silti. Ja eihän raskaus tarkoita sitä, että pitää puputtaaa suklaata ja sipejä kokoajan :)
Menispä nyt pari viikkoa äkkiä, niin saatais kuulla ensimmäisiä plussia. Mä oon niin kärsimätön teidänkin puolesta. Mä varmaan sabotoin raskauteni liialla yrityksellä :/
Tintteli kp 4/26-28 yk7
Nyt olis hesan reissu heitetty. Lääkäri ilmoitti et kaikki näyttää ainakin päällepäin hyvältä biopsiaa ei tarvinnut ottaa ja kotiin tulee sitten vielä tarkemmat tulokset. =) Mut se täti puuttuu ja testit näyttävät negaa =(. Eilen aamulla vessassa käydessä tuli paperiin vähän vaalean punaista juovaa ja ajattelin jo että nyt se täti tuli ja kohta hanat aukeaa mutta ei mitn sen jälkeen. Tänään sitten tein uuden testin ja edelleenkin se tai siis ne oli negaa. Aamulla kotona tehty mammaksin herkkä ja päivällä sairaalassa tehty CB:n se missä on kaksi samassa paketissa ja molemmat oli negoja. Otti sairaalassa vielä sen verestä otettavan testin tuloksen saan sitten perjantaina iltapäivällä ja soittelinkin jo klinikalle ja pyytelin ottamaan yhteyttä että missä ne mun menkat oikein on =D. Se on huonoa siirtyä seuraavaan yritykseen jos toinen laittaa hanat kiinni ja vuotoa ei vaan tule. Aikaisemmat kierrot on olleet jo syksystä saakka sitä 22-23 ja nyt on jo menossa se 29 aikanaan ne pysyi siellä 28 mutta sytojen jälkeen oli poissa lääkkeillä sen 4 vuotta kokonaan ja nyt viime vuonna lääkärit aloittivat taas vuodot niin pysynyt kierto siellä normaalin rajoissa. Vasta toimenpide tehty ja sen jälkeen 3 ultraa ollut kaikki näytti viimeksi todella hyvältä molemmin puolin oli kasvamssa toisella puolella alkoi kaksi olla melkein valmista ja limakalvokin oli kunnolla alkanut jo paksuuntua sain välissä jo kunnon ovis plussatkin ja nyt kaikki hävisi sitten kun seinään... Sitä ei vaan millään jaksaisi enää odotella et milloin ne alkaa. Rinnat on kyllä todella kipeät ja vessassa ravaan jopa kerran yössä aina tossa 4 aikaan sitä on kestänyt jo sen viikon verran mut voi hyvinkin johtua siintä et sitä vaan odottaa et milloin se täti taas tulee meille kylään. Ja kohta kuukauden tilin käyttänyt noihin testeihin kun ei vaan voi olla testaamatta =) katsoin tänään sitten molemmilla niin ovulaatio kun raskaustestillä niin molemmat oli negatiivisia... Onkos kenelläkään muulla käynyt niin että täti vaan jättää tulematta?!? Jos sitä vaan jollakin jaksais odottaa sinne perjantaihin ja jos sittenkin on vielä nega eikä tätiä kuulu niin sitten ens viikolla taas klinikalle ultraan jos ne aloittais sitten jo jotakin lääkkeitä millä saa sen vuodon alkamaan.
Mutta tätiä odotellessa tai sitten ne negat voisivat jo vaihtua meidän perheessä plussaan =)
Illan jotkoja ja plussa tuulia
Cami KP 29/23-28
Sassu90: Itsellä ei ainakaan ole vastaavaa ollut. Toivottavasti joku muu osaa neuvoa…
Minttu2011: Onneksi olkoon nyt vielä! Nauti!
Tintti-tyy: Aivan mahtavaa aloitekykyä pojallasi! Ihanaa! Kateellinen olen, niinkun varmasti moni muukin täällä!
Ja oikeassa olet noista kiloista! Itsellä ainakin tarkoituksena syödä terveellisesti kyllä raskaanakin ja edelleen vahtia kiloja, ettei pääse repsahtamaan. Helpompaa on yrittää pitää itsensä koko ajan kurissa, kun sitten yrittää laihduttaa kilokaupalla raskauskiloja. Mutta, jos sitä nyt vaikka ensin tulisi raskaaksi :) Eihän sitä sitten ikinä tiedä että miten käy :D
Nalle pöh: Hyvä että kaikki hyvin! Alan enemmän ja enemmän vain uskoa että sinä olet raskaana ja jostain syystä vain se ei testeissä vielä näy. En keksi mitään muutakaan syytä asialle. Joten, yritä parhaasi mukaan jaksaa odotella sinne huomiselle asti! Saatte varmasti viikonlopun kunniaksi ilouutisen!
ON: Lomakuume kasvaa. Huomisen vielä kun jaksaisi ja sitten saa kauan odotetun viikon loman! Positiivista on sekin että sitten aika kuluu nopeasti ja olenkin jo kierron lopuilla loman jälkeen. Mies on yllättänyt positiivisesti viime aikoina puhumalla enemmänkin tästä projektista. Eilen sanoi että hänellä on ihan sellainen tunne, että tästä kierrosta nappaa. Saa nähdä, sitä toivotaan! Mutta, vielä sen viikon verran pitää yrittää vähintään joka toinen päivä ässäillä, varmistaakseen mahdollisuudet!
Vaikuttaa siltä että jonkin verran on porukkaa, jotka meinaavat tosiaan jättää joulukuun kokonaan väliin. Itse en siihen pysty. Niin, ja tosiaan se oma seuraavankin kierron la taitaa osua vielä joulukuulle... Joten, täällä olen vielä pitkän aikaa!
Alexandra, kp 15/27-32, yk3
Minttu, kiva kuulla sun kuulumisia ja ois kiva kuulla jatkossakin! Täytyy varmaan käydä kurkkailemassa siellä toisella palstalla missä kirjoittelet;) Oletkin saanut tosi aikaisin ekan neuvolan! Yleensähän eka käynti menee nykyään lähemmäs kymmentä raskausviikkoa.
Monilla on pieni painonpudotus mielessä...mulla ois sama homma. Viimeksi tulin raskaaksi heti, kun olin saanut kolme kiloa pois. En tiedä, oliko sillä merkitystä raskautumiseen, kun ylipainoa ei kuitenkaan ollut mutta näin kävi. Mä olen kyllä aina päässyt raskauskiloista hyvin eroon, imetys on kuluttanut niin paljon kaloreita!
Nalle pöhille toivotaan tätiä tai plussaa! Epätietoisuus on kyllä kaikista rasittavinta! Kyllä plussan pitäisi muutaman päivän sisällä näkyä, jos on tullakseen.
Alexandra, mietin juuri samaa, että aika hiljaista on täällä joulukuisissa! Moni on jättänyt tän kuukauden väliin eli saadaan nyt kuumeilla pienellä porukalla;)
Tänne ei mitään uutta, pitäis kai lähteä ulkoilemaan kuopuksen kanssa...T. Wilpuri
Anteeksi jo etukäteen nyt menee taas aivan avautumiseksi =)
Soitin siis klinikalle jo eilen mun kuukautisista ja tädin puuttumisesta. Niille ketkä ei ole aikaisemmin seurailleet kirjoituksiani niin sairastin vuonna 2005 istukka syövän 7 kasvaimella ja silloin pienen kylämme lääkäri teki niinkin hienon päätöksen kun kolme niistä oli kohdusta läpi mennyt että emme poista kohtua vaan laitamme tupla klipsit paikoilleen koska uusi raskaus voi viedä hengen kunnes kohtu on täysin parantunut niin sitten potilas voi itse poistattaa klipsut tai hakeutua hedelmöityshoitoihin. Nyt sitten avaus on tehty ja olemme päässeet yrittämään uutta raskautta. Pääsimme jo pari vuotta sitten mut silloin löytyi oikeasta rinnasta kasvain siksi eilen kävin taas mammossa. Onneksi hyvin tuloksin tällä kertaa. Minullahan siis on lapsia edellisestä liitosta ja nyt on uusi mies ja sillä ei ole omia ollenkaan siis ensimmäistä yhteistä olemme nyt yrittämässä.Siis aikaisemmat kirrot ovat olleet nyt sen 22-23 viime vuonna kesällä ne olivat vielä sen 28 ja kellon tarkasti alkoivat. Toimenpiteen jälkeen ovat tulleet normaalisti kerran ja nyt ne vaan puuttuvat. Klinikalta täti sanoi tänään et odotellaan vielä kuukausi ja sitten varataan aika lääkärille... SIIS MITÄ kokonainen kuukausi!!! Eikö se nyt prkl... jo tajua et minä olen odottanut jo sen 6 VUOTTA et pääsen yrittämään kerran vielä. En halua odottaa mitään kuukautta haluan ne lääkkeet nyt heti tänne. Nyt sitten ilmoitti että siellä ei varmaan ole ovulaatio tapahtunut ollenkaan. Siihen sitten totesin että teidän ovulaatio testesissä sittne on varmaan jotakin vikaa kun niitä minulle olette myyneet ja kahden eri merkkisillä testeillä saman aikaisesti olen testannut joka aamu toimenpiteen jälkeen ja molemmat kyllä antoivat samalle päivälle sen vahvan plussan niin saankos niistä sitten edes rahat takaisin jos kerran ei ole ovulaatiota ollutkaan.... Miks sitä paskaa vaan näyttää tulevan meidän ovista sisään. Onko noiden ihmisten niin vaikea ymmärtää sitä asiaa että minä en vaan enää pysty odottamaan. Vaikka tiedän että siinä saattaa hyvinkin mennä se pari vuotta ennenkun mitään tapahtuu niin haluan kuitenkin yrittää nyt sen pari vuotta niin et täti käy kylässä eikä niin et mitään ei tapahdu. Eikä sitä minun veri arvoakaan ollut vielä vastattu. On kuulemma niin vähän näytteitä nyt labrassa et ehkä huomenna tai sitten vasta maanantaina käy niitä tekemään.... Ihania pikkukaupungin juttuja. Ihan kun olis pienet pms oireet kun tulee hirveä itku potku avautumis juttu tänään aamusta =).Meillä nuorimmainen vielä aamu kuudelta jo tuli herättämään ja sanoi et nyt äiti mennään isän haudalle ja otetaan kaakaota ja pipaleita mukaan =) Nyt sitten retki isän haudalle on alkamassa ja meinasin kävellen sinne lähteä. Siellä tulee vaan niin paskat fiilarit kun aikanaan suunniteltiin yhdessä et vielä me sen yhden teemme ja nyt toinen on poissa. Mut elämä jatkuu mulla on ihana mies ja toine tähtenä taivaalla. Niin outoa kun se onkin niin ihminen vaan rakastaa kahta miestä samaan aikaan.
Cami KP 30/22-28
Mä taidan olla tyhmä, mutta teen sen silti, siis testaan. Tänään on kp5 ja täti pitäisi vielä olla kyläilemässä, mutta katosi jo kp 2. Hanat oli tosiaan vuorokauden ihan täysillä auki, niin en aikaisemmin edes ajatellut mitään muuta. Mutta, mutta, nännit on edelleen kipeät ja alamasu juimii, repii ja sellanen paineen tunne kokoajan. Sitten vielä sekin, että täti tuli 2 päivää etuajassa.
Oon kyllä varautunut negaan, mutta en saa mielenrauhaa ennenkuin varmistan asian.
Mitenköhän pääsen ostamaan sen testin ilman ettei mies saa tietää??
Cami-Sulle tosiaan on satanut kakkaa sisään ovista ja ikkunoista. Kunnon itku-potku-raivari auttaa aina :) Pakko sinnekkin on kohta paistaa aurinko, se tuntuukin sitten superhyvältä!
Mullakin oli mielessä tää joulujunan ohitus. Ihan vaan lasten takia. Mutta jos niin kävis, että siihen pääsen, niin lapset menee varmaan isänsä luo jouluna. Ne taitaa mennä sinne muutenkin, kun viime joulu oltiin meidän perheen luona. Me olllaan lasten isän eli exän kanssa tosi hyviä kavereita. Joulut ollaan vietetty yhdessä, vaikka erosta on jo 4 vuotta. Viime jouluna isäni mulle nauroikin, että sulla on sit voita leivän molemmin puolin, kun on exät ja nykyiset mukana :)
Mä kerron sit miten testauksen kävi, jos saan sen hankittua. En panisi pahakseni, jos tänne jäänkin. Meillä on täällä kiva pieni porukka.
Tintti kp5/26-28 yk7
Lomakuume kasvaa täälläkin... yksi aamu enää ja sitten viikon loma, jee!! Ja samat ajatukset kuin sullakin alexandra eli ensi viikko menee varmaan nopeasti niinkuin lomat yleensäkin ja sitten pääseekin jo testailemaan. Sain tosiaan silloin tiistaina sen ovisplussan ja eilenkin näytti vielä melko vahvaa viivaa ja pupuiltiin siis kumpanakin päivänä ja punaviinin aloitin eilen. Mulla oli kyllä kummat ovis kivut, kun alkoivat sellaisella menkkamaisella jomotuksella jo silloin tiistaina ja jatkuivat eilen. Viime kierrossa kun sain ovisplussan niin siitä seuraavana päivänä nippaili muutaman tunnin ajan vasemmalta puolelta ja selkeesti niinku tiesi että nyt irtos. Ja nyt kyllä vähän pelottakin että oliko meidän ajoitus vähän liian myöhäinen kun päivällä sain plussan ja vällyjen väliin päästiin vasta illalla. No näillä se on mentävä ja toivottava, että testit on oikeassa ja plussasta noin 24 tunnin päästä on ovulaatio. Niin ja kunnot ovislimat tuli myöskin silloin tiistaina päivällä... voi voi voi, kuinkahan käy! Todelliset piinaviikot alkaa!!
Moni on tosiaan jättämässä joulukuun väliin. Itsekin ehkä ajattelen niin, että alkuvuodesta olisi mukavampi syntyä, mutta en kyllä sen takia jättäisi kiertoa väliin. Nyt sen on tässä puolen vuoden aikana huomannu ettei kaikki mene niinkuin elokuvissa ja onko sillä syntymäajalla nyt loppupeleissä niin paljon merkitystä. Ja niinkuin alexandrakin niin minäkin kun pääsen tämän kierron loppuun niin aloitan uudelleen joulukuisissa =)
Camille pahoittelut! Kuukausi on pitkä aika odottaa, toivottavasti asiat selviävät ennen sitä.
Tintti-tyy... tuloksia odotellaan ja peukkuja pidetään =)
Natalia kp15/27-29 dpo1 yk6
Eli kolmannesta lapsukaisesta haaveillaan. Ikää 34 ja nykyiset lapset vuosilta 2003 ja 2005. Hormoonikierukka poistettiin 9.11. ja 3 menkat nyt tulleet aika lailla säännöllisesti 31 päivän kierrolla. Tämä on nyt toinen kierto kun vauvan hankinta on ollut mielessä:-)
Nyt on h-hetket saada se joulukuun vauva. Vatsassa on sellaisia tuntemuksia eka kertaa kierukan poiston jälkeen, että ovulaatio on nyt ehkä tapahtumassakin ihan kunnolla :-)Ja sitä ovis-tikuttelukin kertoi eilen.
t. katjuli02 kp 17/31, yk 2
Täältäkin kolkuteltaisin joulukuun junaan, kuten jo vähän ennakoitiin tässä taannoin.. Kovasti yritin jo marraskuun junaan, mutta eipä onnistunut :/
Millie kp 1/28
Viime viikolla tuli tehtyä kaks testiä joista eka oli "haamu" mutta nytpä luulen että CB tais tehdä mulle vain tepposet nimittäin seuraava ja sama testi puhdas nega. Tänä aamuna testasin apteekin omalla, kun menkkojen olis pitänyt eilen alkaa ja puhdas nega sieltäkin tuli. Mulla on aikamoinen flunssa alkamassa ja alavatsaa nipistelee ja tulee niitä repäisykipuja ja on vaan semmonen tunne että nyt olen raskaana. Turhauttavia vain noi negatestit :D Tosin ne kaks ekaa kyllä testasin jokatapauksessa liian aikaisin.. Sillon kun olin viime vuoden lopulla vielä raskaana ennen km:a oli mulla samanlainen flunssa kuin nyt, ei kuumetta juuri lainkaan ja muutenkin tuntemukset ihan samat mutta silloin tuli kyllä puhdas positiivinen jo.. On tää vaan niin hermoja raastavaa :D Melkein pillahdan välillä itkuun kun näkee vauvoja ja sitten tulee taas mieleen se, että miksimiksimiksi se eka raskaus ei voinut onnistua.. Höh kai tää tästä.
Sain sit ostettua ja tehtyä sen testin. Tulos oli haamujen haamu... Arvioitu dpo on kuitenkin jo 17, luulis että vähän tummempi viiva tulisi.Pitänee odotella aamuun ja tehdä testi uudelleen. Kyseessä oli supermarketin halpistesti ja paketissa oli onneksi 2.
hkp- siis mullakin on todella raskautunut olo ja outoja oireita. Ja mullakin on tullu aikaisemmin heti selkeä plussa. Tosin silloin on ollu kyseessä netistä hankitut herkät testit
En siis oo yhtään fiksumpi, plääh. Sellanen kutina kuitenkin, että tänne joulujunaan jäädään.
Tintti kp5/26-28 yk 7
(mitäs tää nyt temppuilee - näyttää vain osan tekstistäni?) :-o Viides yritys muokata ... toivottavasti eivät läjähdä kaikki näkyviin!
Voi Cami. Onpa sua koeteltu!! :'-( Isot onnittelut vakavan sairauden voittamisesta ja uuden onnen löytämisestä! Toivon kovasti, että saisit mahdollisimman pian tietoa ja hoitoa, että pääsette yrittämään. 6 vuotta on todella pitkä aika odottaa, että pääsis yrittämään odottamista... Tsemppiä!! Siitä olen samaa mieltä, että kahta voi rakastaa yhtä aikaa, kyllä vaan.
Tintti-tyy: Olen samaa mieltä, miehet on usein aika pöllöjä.. :-D Mutta on ne aika ihaniakin
Mulla oli pitkät pätkät kaikille kirjoitettuna mutta niin vaan hävis suurin osa eetteriin, vaikka luulin seivanneenikin.. :-(
Pahoittelen, en nyt jaksa kirjoittaa uudestaan!
Tsemppiä siis vaan kaikille ja iloisempaa huomista toivottaen, mulla on ollut joku ihmeen hormonaalinen musta hetki puoli päivää, johon ei auttanut muu kuin itku, kun en syytäkään tiennyt ja kaikkihan on hyvin...
t. itkupilli-Gabriela 15/25-31
Gabrielalle onnittelut täydellisestä follikkelista, toivotaan että siinä on pienen täydellisen vauvan alku =)
Nalle pöhille pahoittelut. Onneksi olet kuitenkin löytänyt asiasta jotain positiivista ja ei muuta kun leuka pystyyn ja kohti uutta kiertoa =)
Tintti-tyy: komppaan wilpuria.. meidän kohta 7 vee ei todellakaan pystyisi samaan, että on todellakin omatoiminen, ei voi muuta sanoa!
Alexandra: mullakin olis tarkoitus pudottaa muutama kilo ja aina kun on menkat alkanut niin olen positiivisesti yrittänyt ajatella, että nyt on taas kuukausi aikaa tiputtaa vähän painoa... no samoissa lukemissa mennään kuin 6 kuukautta sittenkin ettei aivan putkeen oo tää mun laihdutus menny =) Varsinaisesti ei ylipainoa ole, mutta muutama kilo on päässy hiipimään niin niistä olis kiva päästä eroon. Jonku 5 kiloa kun sais pois niin olisin tyytyväinen... no helpommin sanottu kuin tehty =)
Vähän lisää vielä omaa napaa eli tänään siis sain sen ovisplussan niin kun vähän odottelinkin. Tänään on kyllä nippaillu alavatsassa siihen malliin, että toivottavasti se ovulaatio nyt sitten on vasta huomenna eikä jo tänään. Ei olla nimittäin pupuiltu sitten lauantain kun ajattelin vähän säästää paukkuja ja tänään päästään vällyjen väliin vasta illalla... voi toivottavasti ei ole liian myöhäistä =/
Niin ja punaviini tonkan kävin tänään hakemassa et jos sitä nyt sitten alkais juomaan taas joka ilta.
Natalia kp 13/27-29 yk6