Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOULUKUISET 2011

22.02.2011 |

Aloitan tämän ketjun jo valmiiksi tänne.

Tervetuloa kaikki joulukuulle 2011 vauvaa haaveilevat!

Hieman itsestäni tähän alkuun:

Olen 25v, mies 27v.

Esikoista haaveillaan ja nyt lähtee yk 12. Eli pitkään on mennyt jo.

Lokakuisia lukeneet tietävät, että sain viikonloppuna jo plussan, joka nyt näyttää kuitenkin muuttuvan menkkavuodoksi. Massiivivuodon alkua vielä odotan tänään, mutta totesin vaan, että pakko ruveta ajattelemaan jo kohti uutta kiertoa.

Kahdessa aiemmassa kierrossa olen myös saanut haamun, joka ei ole kestänyt. Punaviinillä yritin viime kierrossa lisätä kohdun verenkiertoa, mutta ilmeisesti ei onnistunut. Jos tämä alkaa monesti toistumaan, niin kesän korvilla pitänee varailla jo lääkäriaikaa.

Greippimehu on ollut käytössä viime kierrossa, joten nyt pitänee lähteä sitä ostamaan lisää kaappiin tätä alkukiertoa varten.

En oikein tiedä mistä kerätä motivaatiota uuteen kiertoon tuon saadun plussan jälkeen, mutta yritetään.

Marjana kp 2/30-37

Kommentit (516)

Vierailija
381/516 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole mitään oireita mihinkään suuntaan, kipeenä ollut viikonlopun ja välillä ollut huono olo mut pistän sen flumssan piikkiin :)

viikonloppuna sitten selviää miten täällä on käynyt

sassu

kp 26/28-30

Vierailija
382/516 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miiru kp 40/29

Myrttis kp 39/(31)34

Millie kp 38/28

Huhti kp 35/31 yk 3

Piidu 35/29-30(37)

Christabel kp 34/?

Anju kp 31/34-40

Alanis kp 29/26-28

Tellu kp 29/28 yk 3

Tintteli/Tintti-Tyy kp 27/28 yk 8

Minny kp 26/29-32 yk 9

Sassu kp 26/28-30

Natalia kp 26/27-29 yk 7

Gabriela kp 25/25-31

Eleanora kp 24/?

Hatuli kp 22

Risu kp 18/27-30

Timtam

TulevaÄippä

PLUSSANNEET:

Noaky kp 35/27-34 yk 1

Miisku kp 33/29-34 yk 5

Uuve kp 30/23-30 yk 5

Tinneri kp 38/31-34 yk 6

Vea kp 25/30-31

Jepsis kp 31/28-31 yk 6

Hkp kp 36/?

Lindaliina (marraskuisista)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/516 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Hkp ja Alanis.

Ja pahoittelut tippuneille, liityn seuraanne muutaman päivän päästä.

Napaseni-Ei oikein mitään. Nännit polttelee ja niin poltteli viime kierroksessa ja täti tuli seuraavana päivänä :(. Testit ei näytä mitään ja harmittaa.. Kohdunnapukka on edelleen niin ylhäällä/takana etten tiedä sen tilanteesta mitään. Tänään tuli vähän verta ässäilyn jälkeen...täti siellä jo kolkuttelee.

Tintti-tyytteli 27/28

384/516 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea HKP!!!!!!

Tintti-tyy, älähän nyt ole niin negatiivinen. Kyllä voit ihan hyvin olla raskaana, vaikkei mitään oireita olekaan! Toivottavasti ei ole täti kurvannut paikalle?!?

).(

Tänne ei mitään uutta edelleenkään... ei tunnut yhtään miltään. Ei menkkamaista juilintaa eikä viitteitä tärppiin!

Yleensä tosin tulen kipeäksi vasta kun on oikeasti kp 1, joten ei se "tuntemattomuus" tarkoita, etteikö täti voisi tulla hetkenä minä hyvänsä. Olihan minulla jo edellisessä kierrossakin täti ihan reilusti myöhässä, joten odotellaan...

Nyt aloitan työt...

Tellu 30/28(-32)

Vierailija
385/516 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miiru kp 41/29

Myrttis kp 40/(31)34

Millie kp 39/28

Huhti kp 36/31 yk 3

Piidu 36/29-30(37)

Anju kp 32/34-40

Alanis kp 30/26-28(plussa?)

Tellu kp 30/28 yk 3

Tintteli/Tintti-Tyy kp 28/28 yk 8

Minny kp 27/29-32 yk 9

Sassu kp 27/28-30

Natalia kp 27/27-29 yk 7

Gabriela kp 26/25-31

Eleanora kp 25/?

Hatuli kp 23

Risu kp 20/27-30

Timtam

TulevaÄippä

PLUSSANNEET:

Noaky kp 35/27-34 yk 1

Miisku kp 33/29-34 yk 5

Uuve kp 30/23-30 yk 5

Tinneri kp 38/31-34 yk 6

Vea kp 25/30-31

Jepsis kp 31/28-31 yk 6

Hkp kp 36/?

Alanis-En vielä laittanut sua plussaneisiin, toivottavasti voidaan tehdä se sun reissun jälkeen

Miiru, Myrttis, Millie ja muut "ylikiertolaiset", olettekohan täällä vielä???

Vierailija
386/516 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on ainakin ihana ilma, jos ei muuta ihanaa tähän päivään löydy.

Paljon ei ole kommentoitavaa, kun hiljaista tuntuu taas olevan. Jännityksellä odotan miten muiden tastailussa käy. Kukaan ei ole vissiin ihan lähipäivinä testaamassa.

Tellu-Miten pitkään sä jaksat odottaa?

Mulla ei enää edes ole testejä, enkä niitä ostakkaan ellei täti nyt jostain syystä myöhästy oikein kunnolla. Vaikea on uskoa, että se plussa sieltä vielä tulisi, kun aikaisemmilla kerroilla oon saanut selvän plussan jo kp26 ja nyt ei edes haamua.

En tiedä mitä masussa tapahtui, mutta kaikenmaailman vihlaisut ovat täysin kadonneet jo monta päivää sitten.

Taidan ottaa taas ovistikut käyttöön. Onko jotain hyviä ehdotuksia merkistä? Mulla on ollu niitä Davidin testejä, mutta en oikein tykänny niistä.

Tammikuisiin tiiraileva

Tintti-tyy kp 28/28

387/516 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

testaan aikaisintaan viikonloppuna... ainakin näillä näkymin.

Ihan vain siksi, että

a) ei ole yhtään raskautunut olo

ja

b) minulla on taustalla se 32 päivän kierto

Älähän nyt vielä tiiraile tammikuisiin päin;)

Tellu

Vierailija
388/516 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tästä siirryn tammikuisiin, menkat alko tänään.

Muille parempaa onnea raskautumisen suhteen :)

sassu kp 1/28-30

Vierailija
389/516 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollu aika sekavaa oloa, ei ole jaksanut olla linjoilla..

Olo ollut viime kuun menkkojen jälkeen vähä että plaaaaaahhh..

Onnea plussanneille ja peukkuja joilla piinaillaan :)

Ja niitä oireita; Kaameita menkkakipuja ollu, selkään koskenu, väsyttäny ja maitoa tuli toissa yönä yöpaitaan.. mulla ollu aina kellontarkat menkat. Aamulla menin vessaan ja ei näy, eikä myöhemminkään. Kävin testin ostossa ja oisin voinu pistää pääni pantiks että on negatiivinen vaan se olikin POSITIIVINEN!!!!!!!!!!!! :)

Woooooot??? Vähäistä oli hommailu kierron puolivälissä vaan joku pieni sitkeä sissi näköjään mukaan tarttui :)

Vaan katsellaan miten äijän käy..

Kuulostellaan ja jännäillään :)

Lumikukka kp28/28

Vierailija
390/516 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon Lumikukka! Tosi ihana uutinen! :-) Kyllä se vaan tuntuu olevan monelle ihan uskomaton paikka sen plussan näkeminen, vaikka sullakin oli aika selviä oireita... ;-)

Onnea myös hkp:lle! Aivan mahtavaa! :-)

Ja Alanikselle hyvää Lontoon matkaa vähän myöhässä kun taidat olla siellä juuri nyt... :-P ja onnittelut haamusta! Positiivinen tulos se on haamukin! :-)

Mermaidille ja Sassulle pahoittelut ja hyvät matkat tammikuisiin. Enköhän minäkin täältä teitä seuraa...

Tellu, millaset tuli hampaista kun valkaisit? :-9 Ja hei, etukäteispahoittelut ;-) Olen nimittäin pääsiäisenä luultavasti täydessä nettikatveessa mökillä, joten vaikka olis uutisia kertoa, en varmaankaan pääse niitä tänne kertomaan. Sulle siksi pahoittelut, kun olet ollut niin ihanan innokas kaikkien testausten kanssa! :-)

Tintti ei yhtään tiiraile vielä tammikuisiin, toivoahan on vielä! :-)

Täällä kp26 eikä oikeen mitään oireita. Ihan vähä nippailee siellä täällä (itseasiassa juuri nyt kovastikin, mutta kyllä se taas laantuu) ja nännit on kosketusarat, mutta ei sen kummenpaa. Jotenkin tuntuu, että ei se vaan taaskaan tärpännyt. Tänään olen kyllä ihan aurinkoisella tuulella, toisin kuin eilen, jolloin olin ihan down down kaikesta - ja samanlainen olin ollut (katsoin "tuntemustilastostani") juuri pari päivää ennen edellisiä menkkoja myös.. :-/ Mutta katsellaan. Niin kauan kun menkat pysyy poissa on toivoa eikä toivosta pidä luopua.. En kyllä varmaan mökillä oikein pääsis testailemaankaan. Meitä on siellä aikamoinen kööri väkeä, ehkä parempikin odottaa kunnes pääsee kaupunkiin taas. Jos niin pitkälle päästäis niin sillon olis kp33! Oikeesti en kyllä tiedä testaanko vai en...!

t. Gabriela kp26/25-31

391/516 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hyvä, etten ole testannut...

Aamulla alkoi sellaiset menkkajomotukset, että odottelen tätiä tälle päivälle saapuvaksi!

Toisaalta olen hieman haikealla tuulella, hieman jo toivo heräsi, mutta toisaalta taas ihan tyytyväinen... enhän alunperinkään halunnut jouluvauvaa.

Eikä ässäiltykään oikeastaan tässä kierrossa kuin ns. varmoina päivinä, joten olisihan se pieni ihme ollut, jos tärppi olisi käynyt.

Lumikukalle onnittelut!!!!

Gabriela, se mun valkaisuhomma jäi melko lyhyeen. Oli inhottavaa koittaa nukahtaa muotit ja mömmöt suussa, joten jäi valkaisut kahteen yöhön (suositus on 3-8 yötä). Sitä paitsi aineet vihloivat toisen yön jälkeen niin paljon, etten enää halunnut niitä enempää käyttää. Kuitenkin tulosta tuli hieman. Minulla on melko vaalea hammasluu, joten kahdessa yössä tuli jo hieman kirkkaammat hampaat...

Nyt työn touhuun!

Tellu

Vierailija
392/516 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miiru kp 42/29

Myrttis kp 41/(31)34

Millie kp 40/28

Huhti kp 37/31 yk 3

Piidu 37/29-30(37)

Anju kp 33/34-40

Alanis kp 31/26-28(plussa?)

Tellu kp 31/28 yk 3

Tintteli/Tintti-Tyy kp 29/28 yk 8

Minny kp 28/29-32 yk 9

Natalia kp 28/27-29 yk 7

Gabriela kp 27/25-31

Eleanora kp 26/?

Hatuli kp 24

Risu kp 21/27-30

Timtam

TulevaÄippä

PLUSSANNEET:

Noaky kp 35/27-34 yk 1

Miisku kp 33/29-34 yk 5

Uuve kp 30/23-30 yk 5

Tinneri kp 38/31-34 yk 6

Vea kp 25/30-31

Jepsis kp 31/28-31 yk 6

Hkp kp 36/?

Lumikukka 28/28

Alanis-En vielä laittanut sua plussaneisiin, toivottavasti voidaan tehdä se sun reissun jälkeen

Vierailija
393/516 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Lumikukka!!

Pahoittelut Sassulle.

Gabriela- testaa ihmeessä! Voit sitten huoletta/onnellisena mökkeillä.

Tellu- Mennään sitten samoilla päivilllä tammikuisissa, jos molempien tuntemukset käy toteen. Toivotaan kuitenkin, että oltais niin väärässä :)

Tätiä odotellen. Nyt on sellanen fiilis alapäässä, että odotan tätiä tulevaksi hetkenä minä hyvänsä. Mulla tulee aina täti päivänä todella kostea päivä ja jossain välissä "kosteus" alkaa sisältämään verta. Näin myös sellaista unta, että olin ulkona ja mun perässä tuli kauhee verivana.

Siis miehet on niin ihania ja "ihania", ainakin mun. Mun miehen veli yrittää myös lisääntyä avovaimonsa kanssa(hekin yrittävät ensimmäistä yhteistä, yritystä takana melkein yhtä kauan kuin meillä),en edes tienny että mun mies on jutellut meidän vauvahaaveista. Nyt selvisi, että veljekset oli pistäneet kilpailun käyntiin kumpi raskauttaa vaimonsa ensin. Ja pojathan ovat siis +-30. Mun mielestä toi on oikeasti aika hauskaa, moni saisi varmaan aika raivarin. Raivari tulee varmaan siinä vaiheessa, kun toinen raskautuu ja toinen ei sitten millään.

Ja on mun mies oikeestikkin aika ihqu. Luettiin Iltalehden nettisivuilta jotku todellisen rakkauden merkit. Siinä oli 7 tosirakkauden merkkiä ja mies täytti 6 niistä. 7. oli joku kokkausjuttu. No nyt mun täydellisen ei-kokkaava mieheni on kokkailut viimeiset 3 päivää, että täyttää kriteerit :). Ruuat on ollu aika mielenkiintoisia, eilen jopa oikeasti tosi hyvää.

Mä jään tänne odottelemaan vierasta, en kyllä kahveja tarjoo sille tädille.

Tintti-tyy 29/28

Vierailija
394/516 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tintti-tyy! Oi! ON ihana mies sulla! :-) Must toi veljesten välinen "kisakin" on kiva, mutta toi, että mies haluaa täyttää kaikki lehtijutun tosirakkauden kriteerit ja SE saa hänet jopa hellan ääreen, wau! :-) Oikeasti hymyilyttää tuollainen suloisuus! (Melkeen tippa linssissä täällä, herkkyyttä ilmassa, olisko raskauden merkki, heh?) ;-) Jotkut miehet on oikeasti helmiä!

Meillä täyttyy ko. lehtijutun kohdista kans 6, kaikki paitsi mun kuskaaminen, kun ei mies aja... ;-)

Tellu: mä nukun hammaskiskot suussa joka yö, joten varmaan valkaisuainemömmöt ei tuntus kummemmilta? Outoa, mutta koen mielenkiintoa hampaidenvalkaisemiseen ekaa kertaa nyt? :-o

).(

Pieniä menkkatuntemuksia olis, mutta sitkeästi toivossa elän kunnes alkaa.. Oli kerrankin niin hienot limat sillon, että toivon siksi, että olisin ovuloinut tässä kierrossa!! Olen muuten varannut gynen pääsiäisen jälkeen, niin että toivottavasti saadaan sitten uutta tietoa ja uusia hoitoja, jos nyt ei ole tärpännyt. Välillä epäilen, että mulla on liian lyhyt luteaalinen vaihe, mutta siihenhän saa apua?

t. Gabriela 27/25-31

395/516 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu nuo valkaisulusikat ovat huomattavasti huomaamattomammat kuin purentakisko, joka sinulla ilmeisesti on joko bruksaukseen tms?

Ne valkaisulusikathan ovat ihan ohuet.... ikään kuin olisi vain kalvo omien hampaiden päällä. Minä vaan olen semmoinen yökkijä, etten jaksanut sitä touhua ;D Tosin päivällä saatan innostua joku viikonloppu valkaisemaan (niitä aineita on myös päiväkäyttöön)... saas nähdä! Raskaana ollessa niitä ei saa käyttää!!!!! Siksi minäkin olen niillä nyt pelleillyt kun toivon, että sekin hömpötys olisi joskus kiellettyä;D

Sitten omaa höpinää....

Kävin lukemassa noita mun alkukierron tuntemuksia ja huomasinkin, että olen mietiskellyt sitä, milloin kp:t vaihtuu loppukierrosta ykköseksi. Ja itse olen ilmoittanut kp 1 jo sen ekan tuhruvuotopäivän, eli ei minulla ole vielä silloin varsinaisesti täti tullut vaan vasta myöhemmin... noh, ei se mitään! Olkoot nuo tämän kierron kp:t väärin merkattuna, ensikierrossa katson sitten tarkemmin, mistä alan laskemaan uutta kiertoa!

Nyt olen jo suunnannut katseeni tammivauvaan ihan pää pystyssä=) Odotan edelleen sitä hiton tyhmää tätiä=/ Juilii, särkee, v***ttaa jne....

Vierailija
396/516 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti alkoikin näyttäytyä jo tänään.

Kierto lyheni jälleen päivällä...

Plääh...toivottavasti edes ensi kuuksi ennättäisin saada kutsun gynelle.

Tärppi onnea muille.

Minny kp1/28-31 ja yk10 =(

397/516 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on useampikin plussannut sillä välin, kun en ole lukemassa käynyt. Onnea kaikille tasapuolisesti! :)

Tintti-tyyn miehen herttaisuutta huokailin ääneen. Vautsi mikä mies!

Plussailkaahan ahkerasti ja munarikasta pääsiäistä jokaiselle! ;)

-Marjana tammikuisista

398/516 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on jo parempi mieli... näinhän tämän pitikin mennä!

Plussaonnea kaikille!

Vierailija
399/516 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miiru kp 42/29

Myrttis kp 41/(31)34

Millie kp 40/28

Huhti kp 38/31 yk 3

Piidu 38/29-30(37)

Anju kp 34/34-40

Alanis kp 32/26-28(plussa?)

Natalia kp 29/27-29 yk 7

Gabriela kp 28/25-31

Eleanora kp 27/?

Hatuli kp 25

Risu kp 22/27-30

Timtam

TulevaÄippä

PLUSSANNEET:

Noaky kp 35/27-34 yk 1

Miisku kp 33/29-34 yk 5

Uuve kp 30/23-30 yk 5

Tinneri kp 38/31-34 yk 6

Vea kp 25/30-31

Jepsis kp 31/28-31 yk 6

Hkp kp 36/?

Lumikukka 28/28

Vierailija
400/516 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lista lyhentynyt eilisestä.

Minäkin siirryn Tellun ja Minnyn mukana tammikuisiin.

Alkaa yk 9.

Plussia teille jäljellä oleville+++.

Viime yönä pamahti täti paikalle. Tuli kerralla ja kunnolla niinkuin vanhaan hyvään aikaan. Hyvää tässä on se, että täti tuli ihan ajallaan ilman tuhruja. Mulla kun ne viime kierrot on ollu vähän outoja varmaan siitä "pöpöstä" johtuvia. Lääkkeet on tehnyt tehtävänsä ja kroppa toimii taas niinkuin kuuluukin. Aamulla olin jostain käsittämättömästä syystä hirveän onnellinen. Mietin, että meille tulee vaavi lähellä mun omia synttäreitä, ööh olenkohan hiukkasen optimistinen tänään:)

Minäpä tungen nokkani nyt tammikuisiin, pitäkää te täällä plussa-bileet. Joku muu varmaan päivittää listaa?

Tintti-tyy kp 1/28 yk9