JOULUKUISET 2011
Aloitan tämän ketjun jo valmiiksi tänne.
Tervetuloa kaikki joulukuulle 2011 vauvaa haaveilevat!
Hieman itsestäni tähän alkuun:
Olen 25v, mies 27v.
Esikoista haaveillaan ja nyt lähtee yk 12. Eli pitkään on mennyt jo.
Lokakuisia lukeneet tietävät, että sain viikonloppuna jo plussan, joka nyt näyttää kuitenkin muuttuvan menkkavuodoksi. Massiivivuodon alkua vielä odotan tänään, mutta totesin vaan, että pakko ruveta ajattelemaan jo kohti uutta kiertoa.
Kahdessa aiemmassa kierrossa olen myös saanut haamun, joka ei ole kestänyt. Punaviinillä yritin viime kierrossa lisätä kohdun verenkiertoa, mutta ilmeisesti ei onnistunut. Jos tämä alkaa monesti toistumaan, niin kesän korvilla pitänee varailla jo lääkäriaikaa.
Greippimehu on ollut käytössä viime kierrossa, joten nyt pitänee lähteä sitä ostamaan lisää kaappiin tätä alkukiertoa varten.
En oikein tiedä mistä kerätä motivaatiota uuteen kiertoon tuon saadun plussan jälkeen, mutta yritetään.
Marjana kp 2/30-37
Kommentit (516)
Lumikukka kp 42/28-?
Hopeinen kp 38/28-30
pipiöysky kp 34/30
Tiiuli kp 34/30 yk 5
Tiinu kp 29/34-36 yk 1
Miiru kp 28/29
Myrttis kp 27/(31)34
Millie kp 26/28
Vea kp 24/30-31
Huhti kp 23/31 yk 3
Piidu 23/29-30(37)
Christabel kp 22/?
Jepsis kp 22/28-31
Kiamari kp 22/28-30 yk 6
mermaid 17/26-31
Tellu kp 17/28 yk 2
Tintteli/Tintti-Tyy kp 15/28 yk 8
Minny kp 14/29-32 yk 9
Sassu kp 14/28-30
Natalia kp 14/27-29 yk 7
Gabriela kp 13/25-31
Eleanora kp 12/?
Hatuli kp 10
Risu kp7/27-30
Timtam
Hkp
TulevaÄippä
PLUSSANNEET:
Noaky kp 35/27-34 yk 1
Miisku kp 33/29-34 yk 5
Uuve kp 30/23-30 yk 5
Tinneri kp 38/31-34 yk 6
Toivottavasti meni oikein kaikkien kp:t.
Lindaliina (marraskuisista)
Tosi paljon loppukiertolaisia, eikö kukaan uskalla testata???
Siellä olisi niin monta potentiaalista junamatkustajaa;)
).(
Taas kiirettä töissä ja muutenkin kiireinen päivä tiedossa. Töiden jälkeen pitää kiiruhtaa keskimmäisen lapsukaisen vanhempain varttiin.
Huoh, mitähän siellä taas jutellaan.
Meidän keskimmäinen on muuten ihan järkevä koulussa, mutta on ruvennut kiroilemaan koulussa ja kirjoittelevat kavereiden kanssa kaikkia tyhmiä (homo- yms. juttuja) koulupapereiden reunoihin=( Järkeä on koitettu puhua, mutta kun ei mene pojan umpiluuhun! Kotona ei ole koskaan mitään vastaavaa ongelmaa... ehkä siellä "joukossa tyhmyys tiivistyy".
Ihanaa kun lumet sulaa! Eilen olin töiden jälkeen ahkeroimassa lumikasojen kimpussa. Yritin kaivaa toista kuistiamme katolta pudonneiden lumien alta näkyviin ja sainkin jo hieman sitä lattiaa paljastettua=) Kyllä voi pienestä ihminen iloita. Vein eilen myös osan lasten ja omista talvitakeista jo autotalliin kaappiin ja toin ohuempia sisälle. Päätin, että nyt saa kevät tulla! Yhdet talvitakit jätin ja niitä joutunee vielä hetken ainakin lapset käyttämää.
Tänne ei mitään sen kummempia... ovis on lienee ollut ja mennyt, en tiedä. En sitä edelleenkään osaa bongata! Minä suuntaan katseeni jo seuraavaan kiertoon, vaikka tätäkin kiertoa on vielä jäljellä ihan reippaasti.
Plussailkaahan loppukiertolaiset ahkerasti=)
Tellu 17/28
Eipä täti vielä ole saapunut vaikka tuntuu siltä koko ajan että nurkan takana piileskelee. Maha on kipeä ja lämpöäkin on.
Tilasin netistä pari testiä...pitäis tulla tänään tai huomenna joten testailen jos ei ala vuotamaan.
Kiva kun sataa vettä niin lumet sulavat ja kesä lähestyy.
Ens viikolla alkaisi työt ja isukki jää tytön kanssa kotiin. Vähän jännittä!
Mietin samaa kuin Tellu, että miten nuo "ylikiertoiset" malttavat olla testaamatta. Saattahan siellä olla joku tipahtanutkin, joka ei tipahtamisen tuskaltaan ole käynyt täällä :/
Kovin hiljaiselta tuntuu tää palsta nyt. Pikaisen laskujen mukaan meitä on vielä 27. Kaikkiaan on ollu 36 joulukuista, josta siis jo 9 tippunut ja vain 4 plussannut. Huonot on meidän prosentit, joten nyt olen päättänyt, että kaikki loput plussaa :) Voin jo kuvitella kärttyisten kätilöiden mietteet, kun ne ovat kaikki joulupyhät meidän synnytyksissä, "täällä on liikkeellä joku hullu nettiryhmä, jotka kaikki päätti poikia joulukuussa ja tukkia synnärit". En siis mitenkään optimistinen tänään =D
Hmm...mulla on tänään vähän outo olo, jos joku ei vielä huomannu o_O. XDDD
Mä olen jotenkin onnistunut rauhoittamaan tätä kuumettani. Päätin ottaa sellasen tjot-meiningin ainakin kesän lopulle. Sitten mennään lekurille, jos on vielä syytä.
En tiedä mikä mut sai taas luottamaan tähän hommaan, että kyllä se vaavi sieltä tulee kun on sen aika. Tiedossa kuitenkin on, että me molemmat kyetään lisääntymään. Mulla siis 2 hyvinkin konkreettista todistetta asiasta ja mieskin on saattanut entisensä 2 kertaa raskaaksi. Hänen exä vaan päätyi molemmilla kerroilla aborttiin?? En edes halua tietää enempää, niin paljon se ketuttaa, kun toiset vaan tulee vahingossa raskaaksi ja eikä edes halua niitä, Mur.
Tähän kiertoon on pieni toivo, koska niin selvästi bongasin oviksen. Kipuineen ja limoineen ja kaikkineen. Ässäilytkin vielä osu oikein ja se vahinko vielä siihen päälle. Niin siitä meidän huppu-vahingosta. Soitin sinne polille ja sanoivat, että kun se kävi noin äkkiä, niin ne lääkket vaikuttaa vielä kehossa, eli nou hätä. Nyt vaan pitäis pysyä sängystä pois ainakin viikko, ettei taas käy samaa. Mitenköhän mä selitän tän mun yli-halukkaalle miehelleni, jolle tädinkin vierailu on liian pitkä??
Oon muuten tässä siivoillu vaatekaappejani. Paljon oli lähdössä tunika-tyyppisiä paitoja ja mekkoja kiertoon, mutta sitten laitoinkin ne takas. Ne kun olisi niin kivoja sitten ison mahan kanssa:)
Kukaan ei toivottavasti ole tippunut sitten eilisen. Ja me loputhan sitten plussataan :)
Tulipa taas oikein liirum-laarum-viesti.
liirum-laarum-tintteli-tyy kp 15/28
hei liirumlaalurm-tinttelityyteli :) (ja toki muutkin) Kivat jorinat sulla ja todellakin me aiotaan tukkia synnärit jouluna :) Tosi positiivista! Ihmettelen tosiaan plussien vähäistä määrää - marraskuussakaan ei minusta kovin montaa tullut. Itse ajattelin testata dpo 10 joten 3 päivää pitää vielä malttaa. Haluisiin niiiiin tohon plussanneiden listaan, mutta paha pelko on ettei taaskaan tärppää kun ei oireita ole ja nyt dpo 7. Tai onhan noi rinnat paisuneet mut niin ne on joka menkkakierrossa... YHYY mä en ala jos ei tärppää...
Mytsi-Myrttis kp 27/34
p.s. pipiöysky - tää on nyt vähän höpöjuttu mut oon lukenu sun nikin koko ajan väärin pipipöksy :D Sori!
Mä oon ihan sekaisin näitten mun kiertojeni ja kipuilujeni kanssa. Tosiaan olin tuntevinani sen oviksen tuossa muutama päivä sitten, mutta nyt on sitten taas toiselta puolelta alavatsaa samalla tavalla kipeä ja pistää niinkuin viimeks oli toiselta puolelta. Ääääh...ei tää nyt taas voi olla ovis, vai onko mahollista et eka irtoo munasolu toiselta puolelta ja parin päivän päästä toiselta..? Hmm pitäisköhän mennä lääkäriin niin sais jotai selvyyttä...tai edes tutulle neuvolan tädille pirauttais :P
Tintti-tyy on tarkkaan laskeskellu meidän prosentteja :D ihan kiva! mut harmi kyllä miten on lyhyt juna, kyllä nyt aletaan kiireellä sitä pidentää, vielä ehtii!
On se ihan huippua kyllä kun lumi sulaa, mutta on tää kyllä taas sellasta pesurumbaa valkoisen koiran kanssa. Ihanaa!
Oli muuten hyviä juttuja uusimmassa Vauvassa tuosta vauvan yrittämisestä, aika suppeasti kyllä mutta jokunen ihan hyvä vinkki oli. Hii mulla on tällanen joku ihme kevätfiilis meneillään vaikka ulkona sataa vettä ja on harmaata mut jotenki on niin hassua kaikki. Kevättä kaikille! Heh :DD
Mukava lukea teidän juttuja kun jaksatte kirjoitella. Ja todellakin työllistetään synnärit urakalla joulukuussa :D
Mulla alkaa ovis olemaan käsillä tai on parhaillaan?
ei ole mitään tuntemuksia asian suhteen, eilen illalla ässäiltiin ja toivottavasti tänäänkin, mies ollu vaan niin väsynyt iltasin ettei sitä taho kiinnostaa mikään muu kun tv kattelu :(
Nyt testailkaa, niin saadaan ilon aihetta. Kaikille testaajille +++
sassu kp14-28/30
"hullu nettiryhmä tukkii synnärin joulunpyhinä" :DDDD Mä niiiin haluan siihen ryhmään :) Nyt vielä ehtii, pidetään peukkuja kaikille!
Mulla on kans vähän epäselvä olo, ovis ikäänkuin olis ollu, isoimmat limat ollu ja lämmöt kohos viikonloppuna. Sitte ne tipahti ja eilen sain vain ankeita 36,2 asteita :( eikä ne tänäänkään oo noussu ku himpun yli 36,5. Nyt just repii oikeeta munasarjaa, mikähän siellä on menossa... kun ei oo tikutellu niin ei tiiä. Nyt on kyllä pupuiltu ahkerammin kuin ennen. Eilen pidettiin taukoilta ;) mut tänään jatkuu. Punkkua lipitän iltasin sen lasillisen verran. Huh, ymmärrän jollain tasolla, että siihen vois jäädä koukkuun - mä ainakin saan pienen huppelin jo siitä lasinpohjasta :O jos nyt ei tärppää, niin joka kiertoon en kyllä tätä "hoitoa" pysty ottaa.
Ovis siis vois olla jo ollu, tai sitten se on just nyt. Tästä kaks viikkoa ni kierto olis kp31. Eli tänään viimestään, jos luteaalivaihe pitää paikkansa. Mistäs sitä tietää :/ Varmasti viikonlopun yli hommaillaan, kaiken varuiksi.
Jatketaan harjoituksia! Tsempit kaikille ja ++++++ multakin!
Mitäpäs tänne, ainakin jonkun verran on tullut plussia ja sitten se täti kurvaillut joillekin kylään..
Itse oon vaan ollu töissä ja töissä ja töissä...Kerranki ku olis ollu miehen kans samaan aikaan yks vapaa niin se menee lupaan ittensä 12h töihin. Että kiehu eilen :D Noo, rahaahan tuo sit vaan tietää..Noo, onneksi kohta on pääsiäinen ja päästään rentoutumaan pärnuun kylpylään 4 päiväksi! IHANAA! =) Ja laskeskelin tuos ohimennen, et silloin pitäis olla seuraavan oviksen (jos siis tästä kierrosta ei oo tärppiä tullut, epäilen..) ja sit päästään ainaki viettää murun kanssa kahdenkeskistä aikaa yllinkyllin ;)
Kiertopäivät nyt laskujen mukaan 34..En oo testaillu, en ees viel suunnitellut testaavani missään vaiheessa..Mitään odotuksia ei oo..Oireita kylläkin..tissit taas ihan tositosi kipeet ja kaikki etoo, mikään ei maistu ja pissittää koko ajan..Tänään aattelin et teen oikein jotkut ihana herkkuvoileivät teen kanssa aamulla, menin jääkaapille ja kaikki oksetti..Söin sit miehen kuraläpän aamupalaksi kun se oli ainut edes hieman siedettävä vaihtoehto...:D Viime kiertohan mulla meni sen 8 päivää yli ja silloin tein testin ainaki 3 kertaa..Nyt päätin, että ootan tuon 8-10 päivää yli ja jos ei kuulu eikä näy niin sit ehkä testaan..Tää on vaan niin rasittavaa, oon malttamaton.
Mutta, mukavaa keskiviikkoa kaikille ja paljon plussapuhureita! =)
Tiiuli
Tulipa testit postissa ja heti piti kokeilla. Ja negaa näytti. No aamulla uudelleen ja jos silloin nega niin uskotaan etten ole raskaana. Maha turvoksissa ja rinnat kipeät.
Mä ainakin olen syyllistynyt ollut viime aikoina enempi taustailuun... Haluaisin vastata jokaiselle jotain henkilökohtaista, mutta aina on olevinaan niin kiire (ja mulla siihen menee aikaa..)
Isot onnittelut plussanneille ja paljon paljon jokaiselle perheelle ONNEA raskauteen!! :-)
Oikein hauska ajatus, että koko ryhmä painellaan samalle synnärille jouluna :-D
).( Nyt on kp13. Tää on se Clomifeniton ja greippimehuton (lähes) kierto. Aika vähän mitään tuntemuksia oli alkukierrosta, vaikka yleensä mulla muilii ja tuikkii alavatsassa harva se päivä kp6:sta eteenpäin. Sitten toissapäivänä kp11 bongasin täysin yllättäen ovislimaa?! (sori nyt jos joku ei kestä - must nää limat ym on niin luonnollisia juttuja, että mä en hätkähdä muitten limoista, mutta en tokikaan halua ällöttääkään teitä). Sanoin vessasta tullessa kaverille, jonka kanssa olin ulkona, että jos oikeen tosissaan oltais tässä lasta tekemässä veisin miehen punkkaan NYT HETI ;-) Mutta kummastelin, että miten se nyt niin aikaisin?? Ja sitten tänään taas?? Onko teillä muilla kananmunanomaista limaa usemapanakin päivänä kierrossa? Luulin, että vain yhtenä, sinä viimeisenä. Asia on nimittäin niin, että en ole ollenkaan joka kuukausi kunnon kananmunalimaa edes huomannut, joten vauvakuumeinen heti ajattelee, että olisko se sitten merkki, että ovuloisin tässä kuussa?? Toivotaan... ;-)
Tsemppiä ja peukkuja kaikille ja aurinkoisia kevätterkkuja!
t. Gabriela kp13/25-31, joka on vieläkin tässä ryhmässä, koska jos nyt tärppäis, la olis joulukuun viimesenä päivänä...
Heippa kaikki!
Uusi kuumeilija täällä siis ilmoittautuu.. toiveena olisi ehtiä vielä joulukuulle.
Olen 30v, mies 34v. Esikoinen olisi toiveissa ja helmi-maaliskuun vaihteessa jätettiin ehkäisy pois eli tämä lienee yk 1 (jos oikein koodin ymmärsin:). Ajatuksella "antaa tulla", yritetään olla stressaamatta asiasta turhia. En ole greippeihin ja punaviineihin tai muihin avituskeinoihin tutustunut kyllä yhtään eli olen todellakin "aloittelija" :)
Nyt menossa kp 27/28-36 (pillereillä oli tietty säännölliset mutta normaalisti on aina ollut epäsäännölliset.. joten piruko tuosta kierrosta tietää tarkkaan..). Jännitystä ilmassa joko olisi ehkä tärpännytkin.. Oireita ilmaantunut, viimeisimpänä (viimeiset 3 pv) jatkuva yleisluontoisen oloinen pahoinvointi (ei siis mahatautia tms.), muutoin rintojen, erityisesti nännien suorastaan järkyttävää arkuutta ja lähes nonstop jöpötystä (erityisen kivaa töissä ollessa..), pissattaa useammin ja alavatsajuilimista on (ei kuitenkaan menkkakipujen oloista :/ ). Vajaa vko oletetun ovulaation jälkeen tuli parina päivänä pyyhkiessä paksuhkoa limaa (hiukan veristä, vaaleanpunertavaa) ja samoihin aikoihin oli hiukan alavatsalla nippailua, sen jälkeen ei minkäänlaista vuotoa.. ja kk alkamista odotellaan, testiä ei varmastikaan vielä kannattaisikaan tehdä?
Olen kyllä aika yllättynyt noinkin vahvoista oireista jo tässä vaiheessa jos olisikin tärpännyt.. varsinkin pahoinvoinnista. Olen kuvitellut että se tulee mahdollisesti kuvioihin mutta myöhemmin vasta?
Oli tullut plussa =) Onnea Tinneri!!!
Pahoittelut tammikuisiin pudonneille =(
Ja Tervetuloa uusille!
Gabriela: Mulla ainakin voi tulla useampana päivänä tuota kananmunavalkuaislimaa =) Ja usein tuleekin. Kunnon ässäilyt aloitellaan ekana limapäivänä,kun en ole ihan selvillä tuleeko sitä siis ennen vai jälkeen oviksen vaiko juuri oviksen aikaan.
Omalla kohdalla ollut hiukan hiljaiseloa. Aloittelin tällä viikolla työt hoitovapaan jälkeen ja tytöt meni hoitoon. On ollut pientä härdelliä totuttautua tähän uuteen rytmiin.
Oviksen bongasin lauantaina. Ässäilty on joka toinen päivä. Eli pe ja su. Eilinen jäi väliin kun nukahdin sohvalle :) En kauheesti odota tästä kierrosta tärppiä, kun on kaikenlaista stressiä ym. johtuen em. asioista. Mutta toivotaan parasta!
Vähän on plussia tullut tähänkin pinoon, ihan niin kuin marraskuisiinkin. Nyt juna täyteen että päästään rääkkäämään niitä kätilöitä synnärille jouluna =)
Jepsis 22/28-32
Sulla kuulostaa oireet kyllä lupaavilta =) Eikös oireet saata alkaa jo noin viikon päästä oviksesta. Ja kiinnittymisvuodolta kuulostaisi tuo pieni vuoto. Toivotaan parasta! Tsemppiä! Koskas meinaat testata?
Yllättävän vähän tosiaan on tässäkin kuussa plussia, muutamia lupaavia oireita tuntuu tosin parillakin olevan, kiva.
ON: Tissit on edelleen kipeät, mutta niistähän ei voi mitään tulkita, oli siis viime kierrossakin kipeät. Hämmästyttää vain että miksi ne juuri nyt äityivät oireilemaan, vai voiko olla niin että ennen vauvakuumetta en vain kiinnittänyt niihin huomiota. Tänään töissä erehdyin ottamaan kiireessä pari juoksuaskelta, eikä tuntunut kivalta yhtään. Alavatsa on kipeä ja nivusiin sekä alaselkään sattuu mutta nekin olen kyllä tulkinnut urheiluun liittyväksi enkä niinkään raskausoireiksi. Välillä pääsee pintaan "mitä jos kuitenkin" -ajatus mutta yritän hillitä itseni.
Huoh, rasittavaa tämä odottelu, miten sitä jaksaa vielä viikon piinailla.
Tsemppiä kanssapiinailijoille ja paljon plussatuulia meille kaikille!
kiamari
Mukava aina välillä pitkin päivää käydä täällä kurkkimassa onko tullut uusia "jorinoita". Ja vielä mukavampi on lukea plussa-uutisia! Antaa toivoa itsellekin. :)
Nyt alkaa olla jännät hetket käsillä täälläkin! Huomenna jo kp 30/34-36, jipii! Jos ei vuotoa loppuviikon aikana tule niin sitten kyllä alan epäilemään josko sittenkin... ;) Selässä ja vatsassa on hentoa menkkamaista särkyä, ei muita oireita tällä hetkellä. Aika normaaliksi voisin em. oireita lukuunottamatta olotilani kuvailla. Tahtoisin niin mukaan synnärirynnäkköön!!! :D
Tsemppiä taas kaikille missä vaiheessa "projektia" menettekin! :)
Tiinu
Tervetuloa Kaunisikävä! Oireesi kuulostavat tosi hyvältä=) Josko pääsisit hetimmiten odotuspuolella!
Muillakin toivoa antavia oireita... katsotaan, millainen rynnäkkö sinne synnäreille saadaan aikaiseksi;)
).(
Ei ole mitään tuntemuksia, tosin ei vielä tässä vaiheessa tarvitsekaan. Meillä ei kyllä ihmeemmin ässäilty otolliseen aikaan edes, joten ei kovin kummoisia odotuksia olekaan tämän kierron suhteen. Olen sitä paitsi koittanut enemmänkin pidättäytyä ässäilyistä tässä kierrossa... seuraavassa kierrossa jumpataan sitten enemmän (toivottavasti)!
Olen miettinyt, että ovuloinkohan ollenkaan... kun ei taaaskaan ollut mitään tuntemuksia silloin kun oletan oviksen olleen. Niitä limojahan minulla on ollut, mutta ne on tainneet olla tosi myöhäisessä vaiheessa kiertoa... nyt en muista limojen bongauspäiviä tarkasti. Onkohan sillä jotain merkitystä raskautumisen kannalta, jos ovis on myöhäisessä vaiheessa? Plaah, olen ruvennut stressaamaan tämän vauva-asian kanssa, vaikka päätin, että mennään ihan omalla painolla tämän homman kanssa.
Stressaava Tellu=/
Lumikukka kp 43/28-?
Hopeinen kp 39/28-30
pipiöysky kp 35/30
Tiiuli kp 35/30 yk 5
Tiinu kp 30/34-36 yk 1
Miiru kp 29/29
Myrttis kp 28/(31)34
kaunisikävä kp 28/28-36 yk 1
Millie kp 27/28
Vea kp 25/30-31
Huhti kp 24/31 yk 3
Piidu 24/29-30(37)
Christabel kp 23/?
Jepsis kp 23/28-31
Kiamari kp 23/28-30 yk 6
mermaid 18/26-31
Tellu kp 18/28 yk 2
Tintteli/Tintti-Tyy kp 16/28 yk 8
Minny kp 15/29-32 yk 9
Sassu kp 15/28-30
Natalia kp 15/27-29 yk 7
Gabriela kp 14/25-31
Eleanora kp 13/?
Hatuli kp 11
Risu kp 8/27-30
Timtam
Hkp
TulevaÄippä
PLUSSANNEET:
Noaky kp 35/27-34 yk 1
Miisku kp 33/29-34 yk 5
Uuve kp 30/23-30 yk 5
Tinneri kp 38/31-34 yk 6
Toivottavasti meni oikein kaikkien kp:t.
Lindaliina (marraskuisista)
...harmaa sellainen.
Näin unta, että sain kaksoset. Ei ihan ruusunpunainen uni ollut, kun veli alkoi vaatia toista lasta itselleen? Hänen mielestä olin pihi, kun en voinut edes yhtä antaa heille, kun mulla oli kuitenkin 2?? Oon siis tapellu koko viime yön erittäin rakkaan ja läheisen veljeni kanssa :)
Myrttis- Mäkin luin aluksi pipipöksy :) Ja sitten luin eilen, että kaunisilta(=kaunisikävä) :)
Hatuli&mermaid-Itsellä samat fiilikset oviksen kanssa. Ensin olin ihan varma että meni jo, sitten tuntui taas että se tulee vasta nyt? Tikut on loppu eli mutulla nyt mentiin.
kaunisIKÄVÄ-tervetuloa, laitoin sut listaan
Äsh,pakko lopettaa kesken. Palailen myöhemmin
Tintti-tyy
Ihana aurinko palasi lomilta, ainakin tännepäin Suomea.
Tänään on täti tullut taas kyläilemään turhankin monelle, H****n lumppu!!!
Lyhyeltä näyttää meidän joulujuna :(
Mahaa on nipistellyt ikävästi koko aamun. Valittelin unissanikin kipuja miehelle. Kipu on jo vaimentunut, mutta vielä liikkuessa sattuu. Sattuu tuonne vasemmalle alas, mistä nippaili aikasemminkin, kun luultavasti bongasin oviksen.
Eilen kävi ikävä vahinko pupuillessa. Huppu hajosi ja huomattiin se vasta kun oltiin lopetettu. Nyt joutuu soittelemaan ja kyselemään sen vaikutuksista, joudutaanko hakemaan uudet napit?
Ei mun varmaan tarvitse murehtia hääpaikasta, kun miehellä tuntuu olevan todella kiire. Eilen ehdotteli jo maistraattia. Haluaisi naimisiin jo tässä kuussa. Yritin vähän jarrutella sitä. Mä haluun kuitenkin sen valkoisen morsiuspuvun ja kirkkohäät! Jos rahaa olisi, niin saisihan ne toteutettua nopeastikkin. Mutta tällä hetkellä menee talous muutenkin todella huonosti, kun autojen korjaukset maksaa ~5000 ja kaiken kukkuraksi mun tulot on tässä kuussa 250€(tota en jaksa edes miettiä enää, kun tuli täysin yllätyksenä ja v****s on vieläkin suuri).
Oli aika omanapainen keskustelu, mutta kauheasti ei ollut kommentoitavaa eilisestä, niin päätin kommentoida itseäni :) kätevää!
Tintti-tyy kp 14/28
P.S. Tänään aloin miettimään, että jos se mun vuoto kp18-20? oli vaan välivuoto eikä täti. Se tarkoittais että nyt olisi jo kp 31 eikä 14. Mistäköhän senkin saisi tietää? Vähän tekisi mieli testata, mutta toisaalta olen melko varma, että ovis oli just.