Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOULUKUISET 2011

22.02.2011 |

Aloitan tämän ketjun jo valmiiksi tänne.

Tervetuloa kaikki joulukuulle 2011 vauvaa haaveilevat!

Hieman itsestäni tähän alkuun:

Olen 25v, mies 27v.

Esikoista haaveillaan ja nyt lähtee yk 12. Eli pitkään on mennyt jo.

Lokakuisia lukeneet tietävät, että sain viikonloppuna jo plussan, joka nyt näyttää kuitenkin muuttuvan menkkavuodoksi. Massiivivuodon alkua vielä odotan tänään, mutta totesin vaan, että pakko ruveta ajattelemaan jo kohti uutta kiertoa.

Kahdessa aiemmassa kierrossa olen myös saanut haamun, joka ei ole kestänyt. Punaviinillä yritin viime kierrossa lisätä kohdun verenkiertoa, mutta ilmeisesti ei onnistunut. Jos tämä alkaa monesti toistumaan, niin kesän korvilla pitänee varailla jo lääkäriaikaa.

Greippimehu on ollut käytössä viime kierrossa, joten nyt pitänee lähteä sitä ostamaan lisää kaappiin tätä alkukiertoa varten.

En oikein tiedä mistä kerätä motivaatiota uuteen kiertoon tuon saadun plussan jälkeen, mutta yritetään.

Marjana kp 2/30-37

Kommentit (516)

1/516 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttis kp 22/38-43 yk 8

Marjana kp 21/31-37 yk 12

Miisku kp 21/29-34 yk 5

Sassu kp 20/28-30

Noaky kp 20/27-34 yk 1

Katjuli kp 20/31 yk 2

Alexandra kp 18/27-32 yk 3

Natalia kp 18/27-29 yk 6

Gabriela kp 18/25-31

Tinneri kp 16/31-34 yk 6

Wilpuri kp 15/27 yk 12

Satin kp 12/32-46 yk 9

Risu kp 12/27-30

Tintti-tyy kp 8/26-28

Nalle-pöh/Cami kp 6/23-28

Miiru kp 4/29

Millie kp 3/28

Timtam

Hkp

Vierailija
2/516 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vain pikasesti ).(

Mies ollu sairaslomalla, käyny vieraita ja kaiken huipuksi saatu huonoja uutisia.

Huonot jutut liittyy läheiseen ihmiseen ja niistä en jaksa kertoa enää kenellekään.

Miehen sairaslomasta huolimatta pupuiltu pari kertaa. Oviski pitäs olla nyt käsillä, en oo jaksanu seurailla.

Tärppää jos tärppää...

-Muttis 22/38-43 yk 8

Superkiitos Marjanalle listasta! Pysyy ees jotenkin kartalla kierron suhteen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/516 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan siirtyä marraskuisista tänne joulutonttujen sekaan :)

Tosiaan lopetin Cerazettet 3 viikkoa sitten, sen jälkeen 5 päivän kuluttua tuli muutamia päiviä kestäneet tiputteluvuodot. Mitään "kunnon" menkkoja ei ole näkynyt vielä. Pienen pieni mahdollisuus tietty olisi, että saisi vaavin marraskuulle, mutta ehkä pitää olla realistinen ja tulla tänne odottelemaan, että kunnon vuodot alkaa ja pystyy seuraamaan kropan toimintaa :) Yhden negan olen testannut. Olen 32-vuotias ja kolmatta lasta kuumeilen.

Vierailija
4/516 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christabel: Kolmatta minäkin kuumeilen,iltatähteä :) Tällä hetkellä lapset 11 ja 8 (tänä vuonna 12 ja 9) ja itse parin kuukauden päästä 36.

Kuvittelin että en tähän pisteeseen enää tulisi mutta kummasti se vaan iski kuumeen minuunkin vielä kerran :) Puolisen vuotta kohta olen haaveillut, en vaan ole vastakaikua saanut mieheltä. Nyt alkaa ehkä näyttyämään vähän vihreää valoa asialle.

Toivottavasti se pikkuinen tonttu saataisin meidän perheeseen ensi jouluksi.

Vierailija
5/516 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti tonttuvauva tulee teidän perheeseen tänä vuonna :) Enpä itsekään ihan heti ajatellut tähän tilanteeseen päätyväni, jos koskaan, mutta niin ne ajatukset muuttuu :) Itselläni lapset 9v ja 6v tänä vuonna.

Jännityksellä odottelen miten tässä käy, kaksi ensimmäistä raskautumista ovat olleet helppoja, mutta onhan tässä jo ikää vähän enemmän. Katsotaan miten käy.

6/516 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttis, toivottavasti kaikista vastoinkäymisistä huolimatta teillä tärppäisi. Yleensähän se tärppää silloin, kun vähiten odottaa/yrittää.

Oma napa: eilen oli jotain menkkamaista polttelua alavatsalla yleisesti koko päivän. Juuri sellaista, mitä olisi silloin, kun menkat on juuri alkaneet. Menkkojen aika ei kuitenkaan ole vielä, joten en tiedä mihin liittyi. Voihan se olla oviskipuakin, vaikka yleensä se ei ole minulla tuollaista ja oletan edelleen oviksen olleen hieman aiemmin.

Saahan nähdä...

Marjana kp 22/31-37

Vierailija
7/516 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille!!

Olen 27v. tänä vuonna 28v. kuuden lapsen äiti, tosin kaksi enkelinä. tyttö -02, poika -04, -tyttö -06, poika -08 ja enkelipojat 3/10 rv.13 ja 1/11 rv 15.

Ensimmäisen enkelin kohdalla vauvvasta ei löytynyt patologisissa tutkimuksissa vikaa mutta napanuorasta puuttui yksi ateriasuoni. Toisen patologisten tutkimusten tulokset saadaan kuun lopussa.

Olin sitä mieltä kun laskimme hautaan toisen poikamme, veljen viereen, etten enää IKINÄ olisi raskaana.. vaan niin ne ajatukset muuttuu. Olen lukenut jonkun aikaa pinoja ja kuulostellut itseäni mille ajatus uudesta vauvvasta tuntuisi, pelottaa ja paljon vaan se kaipuu on jotain käsittämätöntä :( Laastariksi varasimme koiranpennun, jonka saamme ensi viikolla.. ihana kun saa jotain hoitaa. Myös lapsille tärkeä terapeutti näiden kokemusten jälkeen ja kovasti odottavatkin. Tuumivat että hoidetaan sitä koiraa kun ei saatu vauvaa.. vaikka olisi se vauvakin vielä kiva.

Mies on ollut aika vaitonainen asian suhteen, enkä ole painostanut puhumaan. Toissa päivänä kuin puun takaa tuumas että haluaisi vielä sen pienen elävän käärön tuoda sairaalasta kotiin. Ja niimpä jäi sillä hetkellä meidän ehkäisy pois.. enää ei epäilytä itseäni yhtään, kun tietä että toinen haluaa yhtä paljon, nyt vaan toivotaan jos onnistuu jossain vaiheessa että nyt meinisi kaikki hyvin loppuun saakka.

Yhdet kuukautiset on ollut km jälkeen ja vuosin kuin seula.. jotain hirveetä, pahempaa kuin jälkivuoto. Katsoin tuolta laskurista niin ovulaatio on sen mukaan ollut nyt viikonloppuna.. siis piinaviikot tiedossa.

En vaan tiiä mitä oli kun eilen aamulla kävin vessassa, jäi paperiin vaaleanpunaista vuotoa ja vaan sen vessareissun aikana.. mietin et pitäskö testata jos onkin jotain.. en tiiä, niin sekasin vielä kaikesta, tästä uudesta vauvva toiveesta :)

Anteeksi siskot vuodatus, vaan kyllä helpotti. Onneks ei tarvii hulluksi tulla näiden ajatusten kanssa.. :)

Ja onnea nyt jokaiselle yritykseen.. toivotaan että saadaan maailman parhaat joululahjat :)

Lumikukka kp19

Vierailija
8/516 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs ole ehtinyt kuin käydä lukemassa pikaisesti kaikkien kuulumiset... Marraskuisista tippuneille pahoittelut ja onnea tähän kiertoon :) Uusille tervetuloa!

Yritän iltasella käydä lukemassa paremmin kuulumiset!

On: Ovis aika taitaa olla käsillä ainakin limoista päätellen.. kipua ei vielä ole ollut lukuunottamatta muutamaa tuikkaisua. Ja varmahan en voi olla koska en tikuttele.

Mukavaa viikonalkua!

Risu kp13/27-30

Vierailija
9/516 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen kurkistus täälläkin, kun pitää lähteä taas liikenteeseen!

Onpas ollut hiljaista viikonlopun aikana mutta eiköhän se ala taas tänään vilkastumaan;)

Me saatiin lapset mummolaan lauantaina ja saatiin miehen kanssa pitkästä aikaa vapaa ilta! Olipas virkistävää ja tuli kyllä tarpeeseen. Siinä samassa hyödynnettiin oviskin ja nyt vaan odottelemaan tuottiko tuloksia...T.Wilpuri

Vierailija
10/516 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että kauheasti tapahtunut täällä kun olen ollu 4pv poissa :) Meillä alkaa olemaan jännät paikat parinpäivän sisällä pitäis tädin tulla, tai mielummin jättää tulematta :D Tekisi jo mieli ostaa apteekista testi ja kokeilla mitä se näyttää, mutta yritän jaksaa odottaa loppu viikkoon jos tätiä ei näy..

Paljon plussatuulia kaikille +++

toivotaan että monella tärppäisi tässä kuussa, saataisiin sitten pikkutonttu vauvvoja paljon :)

kp 21/28--30

Vierailija
11/516 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on kolmatta päivää alavatsakipuja, kuten Marjaanallakin. Ihan sellaista kuin pitäisi olla menkkojen alkaessa. No, toisaalta ei ole pillereiden lopettamisen jälkeen kunnon vuotoa tullut, vaan jotain tiputtelua muutaman päivän, niin ihan menkatkin olisivat tervetulleet :)

Lumikukka, otan osaa, rankkoja menetyksiä sinulla. Onneksi elämässä on paljon hyvääkin ja toivotaan, että nyt menee asiat tällä kertaa "oikein". Paljon oman pään sisäistä työtä sulla on tiedossa, uusi raskaus nostaa vanhat muistot pintaan, mutta me kaikki täällä varmasti tsempataan mukana :) Onnea yritykseen! Niin, ja tervetuloa mukaan.

Risu nyt vaan peittoa heilumaan sitten, kun ovis on käsillä ;)

Wilpurilla ja Sassulla on jännät ajat edessä, uutisia odotellessa.

Täällä jatketaan odottelua, joko menkkojen tai raskauden. Vähän jotenkin ärsyttää, kun ei tiedä missä mennään, mutta minipillereiden lopettamisen jälkeen kropan käynnistymisessä saattaa kestää.. Joten ei auta kuin odottaa.

Hyvää uutta viikkoa kaikille!

Vierailija
12/516 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas täällä, pää putsattuna.

Testailin siis uudelleen viime viikolla ja negahan se oli. Vaikka se oli odotettavissa, niin jotenkin masennuin siitä turhankin paljon, monta päivää meni tyhjässä olotilassa. Sitten kävi vielä niin, että yksi tuttu joutui synnyttämään enkelinsä rv 20+ ja sekin kolahti muhun tosi pahasti. Mieskin toi mulle taas kukkasia ja lakritsia, vaikka ei edes tienny mikä on hätänä.

Viikonloppuna lapset oli isällään, mä irrottelin oikein urakalla ja vauvahaaveet jäi taka-alalle. Nyt pystyy taas kuumeilemaan normaalisti.

miiru75-tervetuloa! Itsekkin jouduin pehmittelemään miestä monta vuotta ennenkuin tuotti tulosta ja se olikin sitten 2 viikkoa ja plussasin :)Toivottavasti sullakin sujuisi yhtä nopeasti. Mullakin 3. haaveissa ja ikää on jo(vasta)35v.

Marjana- Ihanaa kun jaksat päivittää meidän kp:t, laiskan ei tarvii itse laskea :)Me ässäillään muutenkin joka päivä, niin en niin kauheasti seuraa päiviä(paitsi sitten kierron lopulla). Toivotaan, että sulla nyt tärppäisi! Itselläni kävi kakkosen kanssa niin, että multa otettiin jo verikokeita, kun raskautta ei kuulunu. Kun tulokset vihdoin tulivat, olin just plussannu :)

Christabel-tervetuloa. Mäkin mietin mitäs kroppa sanoo masusta tässä iässä. Itselläkin tosi helpot raskaudet takana.

lumikukka- tervetuloa ja voimahalit sinne.

sassu-tee se! plussaa!!! :)

Itsellä on ovis odotettavissa viikon lopulla. Mulla nippailee sen verran agressiivisesti, että sitä ei voi olla huomaamatta.

Kiitos kaikille tsemppauksesta!

tintteli kp 9/26-28

Vierailija
13/516 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon täällä välillä kirjoitellu joissakin ryhmissä, pomppinut vähän siellä täällä mutten ole päässyt asettumaan vielä oikein :D Mutta ajattelin nyt liittyä vähän tiukemmin vaikkapa tänne joulukuisiin nyt sitten kun jos tästä kierrosta tärppää niin la olis joulukuun puolivälissä.

En ole jaksanu vielä niin tosissaan kuumeilla vaikka vauvakuume on hirmuinen! Ollut rankkoja kuukausia takana, viime joulukuussa oli laskettu aika ja marraskuun puoliväliin päästiin kunnes piti hyvästellä meidän enkeli. Loppusuoralla siis oltiin ja kaikki piti olla hyvin, yhtäkkiä vaan kävi niin ja joulu oli elämäni ankein. Mutta nyt pikkuhiljaa alkaa elämä normalisoitua ja jaksaa taas jauhaa vauva-asioista täällä. Mukava päästä kirjoittelemaan. Yk:ta nyt en tiedä kun ollu niin sekaisin synnytyksen jälkeen kierto, mutta sanotaan nyt vaikka yk3 kun kahdet tavalliset, kunnon menkat on tässä ollu ja viime kierrossa kerkesin jo testiäkin tehdä. Eli alan olla pikkuhiljaa kärryillä taas. Aika turhauttavaa on kyllä alkaa taas kaikki alusta kun tasan vuosi sitten olin tasan tarkkaan samassa tilanteessa ja sitten tärppäsi ja la oli 24.12 ja nyt taas kuumeilen ja vauvaa ei vieläkään ole...

Lueskelin että täällä pinossa on muillakin ollut rankkoja kokemuksia, haleja teille kaikille ja plussia toivon ihan koko pinolle!

Vähän taustaa sen verran että itse täytän kohta 23 ja mies on 27, yhdessä oltu neljä ja puoli vuotta, ei ole lapsia ennestään, joka ikinen tavara, mitä voi kuvitella vauvan tarvitsevan, on jo valmiina, pois silmistä kylläkin.

Mutta se minusta, tästä lähtien keskityn tulevaisuuteen ja toivon oikeaa plussapuhuria tähän pinoon!

-kp8

Vierailija
14/516 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän tähän suhtautuisi....Tein apteekin testin ja plussahan se. Vaalea vaan näkyy ilman kääntelyä ja vääntelyä!! Ja mikä varmuutta luo niin apteekin testit ei oo koskaan näyttäny väärää plussaa mulla. Eli ei viikonlopun hommat vaikuttanu vaan menkkojen jälkeen päivä vuodon loppumisesta oltiin ilman kumia, niin siinä on napannut.. ja se vaalenpunainen pyyhkäisy oli ilmeisesti kiinnittymistä. Aikaisin alkoi oireilu, eilen aloin jo aavistella kun selkä ja maha juhilii, rinnat kipeät ja lämmöt koholla. Voi apua.. sekaisin oon kuin seinäkello!! Toissa päivänä aloin totutella asiaa että yritetään ja nyt oonkin jo raskaana.. Ei voi millään tajuta. Oon onnellinen ja samalla pelonvallassa, pitää koittaa rauhoittua ja elää hetki kerrallaan ja nauttia aioin tästä raskaudesta, kesti se sitten 2 viikkoo tai 40 viikkoo.

Nyt plussia paljon pinoon niin saadaan toivottavasti pieniä tonttuja :)

Lumikukka ja varovainen 2+5 ( iiiiiiikkk!!! ) :)

Vierailija
15/516 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun mukaan, olen 27-vuotias ensikertalainen! Lopetin pillerit helmikuun alkupuolella, ja niiden lopettamisen jälkeen on nyt ollut (tavallaan) yksi kierto, joka alkoi tyhjennysvuodosta ja nyt alkoi toinen kierto. Olisin kyllä toivonut tärppäävän jo viime kierrosta, mutta ehkä nyt sitten :). Tällä hetkellä eniten jännitän sitä, jääkö kierto heti säännölliseksi ja kuinka pitkäksi se asettuu.

kp 1/30-31(?)

Vierailija
16/516 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki tutut ja uudet tuttavuudet!

Käynnissä yk 5 ja vihdoin tuntui hyvältä ajatukselta palata tähän pinoon. Kävin viime viikolla gynellä, tuloksena resepti lugeihin ja lähete verikokeeseen. Kovin meinasi, että nämä haaleat plussat ja lyhyt luteaali viittaisivat keltarauhasen vajaatoimintaan (ollut samaa vaivaa ennenkin). Nyt siis tämä kierto vielä ihan luomuna, loppukierrosta verikoe ja seuraavasta kierrosta luget.

Töissä yhtä tuskaa (kiire, stressi, epävarmuus jatkosta jne.), enkä tiedä, miten paljon kirjoittelen, mutta luen ainakin!

Plussamyrskyjä!

UUVE kp 12/23-30 yk 5

Vierailija
17/516 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin alkuun iso kiitos Marjanalle meidän listan päivittämisistä! Mukava nähdä missä kukin menee! :-) Näyttäs olevankin aika monella oviksen aika käsillä piakkoin tai juuri ollut, onnea oikein paljon kaikille! Ja alkupään naisten täytyy vielä vähän aikaa piinailla, tsemppiä piinailuun ja paljon hyviä oireita kaikille.

Tervetuloa uusille Lumikukalle, Hatulille ja Vealle sekä valitettavasti marraskuisista meidän sakkiin saapuneille Miirulle, Uuvelle ja Christabelille, plus niille jotka mahdollisesti nimeltä unohdin mainita..

Ja samantien Lumikukalle onnittelut plussasta!! Te olettekin joutuneet kokemaan paljon surua, toivottavasti nyt on ilon aika teidän perheessä taas :-)

Alexandra: kiitos vinkistä tallentaa ensin wordiin. Olen aina ennen viestin lähettämistä kopionut tekstin, mutta vain hiireen.. ja sen kerran kun sitten tuli ongelmaa lähettämisen kanssa, koko teksti häipyi kuin kuppa Töölöstä.. Näinhän sitä oppii, kantapään kautta ;-( Harmitus oli sen verran suuri, että enää en yritäkään ilman, että olen tallentanut tekstin toisaalle ensin.

).( oma napa

...hih joka ei ole tosiaankaan IHAN noin hoikka! ;-)

Viikko sitten ultrassa löytyi siis yksi "täydellinen" 18mm follikkeli, ja mullahan oli kp12 silloin. Valitettavasti ajoitus oviksen suhteen meni meillä pieleen, koska mies sairastui.. Ja vasta eilen kp18 päästiin taas puuhiin. Tää kierto on ollut outo - musta tuntuu, etten ovuloinut ollenkaan. Ja olisin luullut, että tällä kertaa ainakin ovuloin kun tohtori niin sanoi, ja oli se follikkelikin, ja sitäpaitsi tiistaina kp13 tuli limatulppa ekaa kertaa elämässäni! Eikö limatulppa enteile ovista? Tiedättekö kauanko limatulpasta menee ovikseen?

Se miksi epäilen, että ovista ei ehkä tapahtunutkaan on että viime viikolla mulla ei ollut MITÄÄN tuntemuksia? Ja mulla kun on niitä yleensä, vaikka muille jakaa.. Tarkoitan siis tuntemuksia (painoa, kipua, nippailua) alavatsalla, ja ne ovat yleensä aina oikealla. Tänään vasta nippailee todella pitkästä aikaa ja kunnolla(!). Mietinkin sellaista kuvioo (joka tuskin tulis muuta kuin vauvakuumeiselle mieleen..) ;-) että voisiko mitenkään olla, että toisella puolella lääkärin supernopeasti ohittama kp12 mittaukseen "aivan liian pieni follikkeli" (tohtorin sanat) oliskin kaikessa rauhassa jatkanut kasvuaan isoksi ja ovulaationi siirtynyt tänne asti?? Mullehan jäi tutkimuksissa sellanen olo, että tohtori TOSI/liian nopeasti ultras, vähän sohaisten vain, ja tämä "täydellinenkin" löytyi (hänelle) aivan vahingossa. Mies sanoi ohittaessaan pienen follikkelin "juu ei aivan liian pieni on tämä, ei kannata edes mitata" ja jatkoi vauhdilla ohi - must hän EI tsekannut oikeita munasarjoja kunnolla. Ja sitten vasemmalta löyty se tarpeeksi iso tyyliin "no mutta, ohhoh, siinähän onkin ihan täydellinen"! Kuin se olis suurikin ihme, että munasarjoissa vois olla follikkeleita… Ja se sitten oli lääkärille riittävä… Siinä tapauksessa herää vain kysymys, mihin se iso lupaava sitten jäi…?? :-P

Niin ja se limatulppa kyllä puhuu oviksen olleen ja menneen huomaamattani...

Oikeasti en pidä todennäköisenä, että olis tärpännyt kun niin vähän päästiin oikeaan aikaan iholle.. ja noitten ovistuntemusten puuttumisen takia, mutta toivossa on tunnetusti hyvä elää joten jännitetään nyt seuraaviin menkkoihin asti.. ;-)

Elämän ihmeellisyyttä miettien, ja oikein iloista viikkoa toivottaen

Gabriela kp19/25-31

18/516 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tintti: Meillä ässäillään myös yleisesti ottaen aina, kun on vapaata yhdessä, mutta monesti työvuorot sotkee hommat niin pahasti, ettei saateta nähdä viikkoon. Sitten on kelju homma, jos ovis sattuu siihen ajankohtaan.

Ja nyt on omanapainen ahdistus päällä. Olen tämän illan ollut kaksinkerroin, kun oikeaa munasarjaa vihloo niin penteleesti. Kauheita repäisykipuja. Ja tällaisia ne minun oviskivut on. En jaksa edes uskoa, että tämä olisi mitään muuta kipuilua. Pakko varmaan vain myöntää itselleen, että ovis oli kuitenkin näin myöhässä, vaikka niitä mahanippailuja oli jo monta päivää aiemmin. :(

Lähinnä tämä on siksi niin ankeaa, kun ässäilty on viime viikolla ma-to kaikkina päivinä, pe jäi väliin ja la ässäiltiin. Nyt su ja ma on jääneet väliin, kun on ollut vieraita. Eli käytännössä kaikki toivo on tuossa lauantaina puuhailussa. Se vähäinen toivo.

Marjana kp 22/31-37

19/516 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttis kp 24/38-43 yk 8

Marjana kp 23/31-37 yk 12

Miisku kp 23/29-34 yk 5

Sassu kp 22/28-30

Noaky kp 22/27-34 yk 1

Katjuli kp 22/31 yk 2

Alexandra kp 20/27-32 yk 3

Natalia kp 20/27-29 yk 6

Gabriela kp 20/25-31

Lumikukka kp 19

Tinneri kp 18/31-34 yk 6

Wilpuri kp 17/27 yk 12

Satin kp 14/32-46 yk 9

Risu kp 14/27-30

Uuve kp 13/23-30 yk 5

Tintti-tyy kp 10/26-28

Hatuli kp 9

Nalle-pöh/Cami kp 8/23-28

Miiru kp 6/29

Millie kp 5/28

Vea kp 2/30-31

Christabel

Timtam

Hkp

TERVETULOA UUSILLE JA VANHOILLE TUTUILLE!

Vierailija
20/516 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli on ja ei oo aurinkoinen.. ihana joo se plussa vaan sitä vaan miettii kun se ei ollut tumma. Ja se vaaleanpunainen vuoto paperissa kummittelee kans, mitä se oli, kiinnittymisvuotoa? Ei ole koskaan ollut niin mietityttää. Kiertopäivät kyl aikaiset vaan silti, jos ei pysykään mukana. Mies on niiiiin onnellinen vaikka oon sanonut että ei vielä juhlita niin se vaan sanoo että sinä oot raskaana ja piste. Hirveetä ois olla sanansaattajana jälleen jos menee mönkään :/

No, positiivista on että mahaa juilii ja menkkoja ei vielä juili joten on vaan koitettava olla positiivisin mielin vaikka vaikeeta onkin..

Milloin alkaa testihommat muilla? Mulla la sattuis joko 30.11 tai 1.12 vaan mielellään tottuketjussa oisin :)

Nyt pitää lähtee puuhastelemaan jottei ihan hulluks tule :)

Lumikukka 2+6