Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arbian Taika. Sopiiko jatkuvaan käyttöön?

Vierailija
21.02.2011 |

(arki)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin haluan että arkenakin esimerkiksi perunat, lihapullat ja lämmin lisuke on erikseen lautasella, eikä haittaa vaikka siihen mahtuisi kotioloissa raastekkin. Eikä niin että kaikki on päällekkäin.

Vierailija
2/8 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sinisestä Taika-sarjasta isot mukit ja leipälautaset käytössä lähes päivttäin aamupalalla. Pikku kulhoja käytetään myös. Yksi iso lautanen on paullavadiksi. Muut astiat on valkoista Teemaa ja 24h:ta.

Tykkään Taikasta, koska siitä tulee mieleen lapsena lukemani venäläiset satukirjankuvat:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lautasen pitää olla valkoinen, ettei kyllästy. Minua kyllästyttää se valkoinen jo kaupassa! ei ap

Vierailija
4/8 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni hieman kalliita arkikäyttöön. (moninkertainen hinta esimerkiksi halpaan teemaan verrattuna.)

Onko teillä kaikki astiat sitten taikaa, vai oletteko yhdistäneet jotain yksiväristä astiastoa niiden rinnalle?

saako niillä kauniita kattauksia? Oletteko kyllästyneet?

Vierailija
5/8 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 1,5-vuotias sekoaa pelkästää siitä, että pöydässä on yksi Taika-muki. Ne pöllöt on niin ihania :)

Muuten kyllä voisin harkita käyttäväni. En ehkä jokapäiväisinä ruokalautasina, mutta esim. aamiasella. Tuskin kyllästyisin.

Vierailija
6/8 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas ja kestävä astiastohan se arjessa pitää olla.

Mä ottaisin kyllä, jos ei olis jo hyvät astiat. En raski muuten vaan vaihtaa.

Vierailija
7/8 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita käytetään "sopivina hetkinä". Muki on mukavan suuri, mutta toisaalta lautaset on todella litteät ja isommat lautaset valtavan suuret. Eli eivät mielestäni sovi ruokalautasiksi (vai onko mulla sitten tapana uittaa ruoka kastikkeessa, en tiedä). Mutta em. syiden takia en käytä ruokalautasina vaan pulla-/voileipälautasina tms. Lisäksi varsinaisia syviä lautasia ei taida sarjassa olla ollenkaan, jos ei tykkää syödä kaikkea "murokulhoista".

Mutta ehkä ap tarkoittikin tätä kahvikalustoksi?

Itse en halua Taikaa enempää kuin nuo muutamat astiat, joilla voi halutessaan maustaa kattausta. Mutta jos tykkää niin miksi ei, antaa palaa! Arkielämän kamat täytyy mielestäni olla sellaiset joiden katselemisesta nauttii, koska niitä kuitenkin tuijottaa joka päivä.

Vierailija
8/8 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lähinnä lautasten ison koon takia enemmän sellaisina sunnuntailautasina, kuin ihan joka päivä. Taika-mukit ovat meillä ne arkisimmat mukit, erikseen on sitten hienot posliinikupit juhliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä