Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perkeleen perkele, olen taas raskaana!!!

Vierailija
21.02.2011 |

Meillä on jo 3 lasta ennestään, kaikki alle kouluikäisiä, ja vain ensimmäinen raskaus oli suunniteltu!!!

Vittu kun ei taas jaksaisi mutta pakko on jaksaa kun aborttiakaan en tee. Seuraavaksi sterilisaatio ihan varmasti.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan, miten sä käytät hormonikierukkaa oikein?

Meille syntyi tuttavapiiriin aivan hurmaava iltatähtityttö. Vanhemmiltra kyselin varovasti, että kuinka uskalsivat kun ikääkin jo oli, niin nainen kertoi kiroten, että hällä on kierukka ja miehellä piuhat poikki. Mitenkäs he on käyttänyt ehkäisyä väärin!?

Vierailija
2/76 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja gynekologi kehui, että parempi ehkäisymuoto kuin sterilisaatio. Ohjeissa tosin luki, että 9/1000 tulee raskaaksi. Eli aivan mahdollista on tuo raskautuminen...

Meidän kolmonen syntyi touhutipoista. Kyl mäkin kiroilin hetken kun tajusin olevani raskaana. Mutta onnellinen olen tuosta pikkulikasta! Ja kaikille kauhistelijoille. Tiesin, et voin tulla touhutipoista raskaaksi... Eli ei valistusta kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on kolme lasta. Eka ja kolmas vahinkoja, toka suunniteltu. Neljännenkin kerran raskautui vaikka oli tuplaehkäisy päällä. Neljännen abortoi. Sen jälkeen laittoi piuhat poikki ja silti ei uskalla ilman kondomia touhuta. Minkä toisaalta ymmärränkin :)

Vierailija
4/76 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs lapsi oli vahinko, 3,5 vuotta sterilisaation jälkeen niin vain iltatähti sai alkunsa. Olihan se kova järkytys aluksi.

Klipsi oli poikkaissut munanjohtimen ja johtimen päät kasvaneet uudelleen yhteen.

En ihmettele yhtään ehkäisyn pettämistä minkään ehkäisymuodon kohdalla

Vierailija
5/76 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on aina väliin pannut paljaalla ja luottanut tuuriin.Nyt sitten itketään kun ei taaskaan sitä tuuria ollut. On ihan salettia, ettei vahinko käy kolmesti ja vieläpä eri ehkäisymenetelmäillä. Kolme vahinkoa kertoo vaan siitä, ettei ehkäisyä viitsitä eikä osata käyttää.

En ole Ap mutta meillä on 4 lasta joista vain esikoinen suunniteltu.

kakkosta aloin odottaa kun minulla oli ehkäisykapseli(koteloitui jotenkin minulla eikä TOIMINUT NIINKUIN PITÄÄ) mutta mistäs minä SEN olisin voinut tietää.

kolmosen kohdalla minulla oli käytössä Mirena kierukka ja tulin raskaaksi kun kierukka oli ollut vajaa vuoden.

Kolmannenjälkeen minulle tehtiin sterilisaatio klipseillä ja kah kummaa 2v sterilisaation jälkeen olin taas PAKSUNA.klipsi oli irronnut

mikä siinä on niin VAIKEA uskoa että jotkut on vaan sikiävämpää sorttia kuin toiset.Minulle esim LÄÄKÄRI kertoi että HORMONIEHKÄISYT eivät sovi minulle kun elimistö niitä jotenkin hylkii.

Neljännen jälkeen tehtiin uusi sterilisaatio ja tällä kertaa piuhat katkaistiin,solmittiin ja vielä poltettiin umpeen

Tsemppiä AP

Vierailija
6/76 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menikö näilläluu kurkkuun jotka vouhkaavat että mitäs unohdit ehkäisyn.

Vierailija
7/76 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin huomiota tuohon, ettet saanut haluamaasi sterilisaatiota. Olen kokenut saman. En ole koskaan halunnut muksuja. Tiesin jo 15-vuotiaana, että minun aika ei lapsenpiikana kulu. Ensimmäisen kerran pyysin lähetettä sterilisaatioon 34-vuotiaana pillerien aiheuttaman ylipainon ja haluttomuuden tähden. Lääkäri viittasi kintaalla. Seuraavan kerran 37-vuotiaana. Lääkäri totesi yliolkaisesti: "Odota nyt vielä muutama vuosi." Lähes nelikymppiselle kaverilleni lääkäri suorastaan raivostui, että "niin niin, ja sitten sä tulet tänne muutaman vuoden päästä ja haluat, että ne piuhat yhdistetään!" Ei apuja. Olen nyt 44-vuotias ja kun taas kerran otin asian gynellä puheeksi, alkoi sanomaan, että se maksaa yksityisellä lääkäriasemalla 1500 euroa. So? Kysyinkö sitä? Olisin maksanut, mutta en päässyt sittenkään. Kaikki nämä kommentit sain eri gynekologeilta. Mistä tällainen kohtelu johtuu?

Vierailija
8/76 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"käytä oikein ehkäisyä huutelijat". Kyllä moni tosiaan tulee raskaaksi ehkäisystä huolimatta. Jos on lintsannut siinä lajissa, on turha ruikuttaa.

Minäpä en kyllä ole käyttänyt ehkäisyä huolellisesti, vaan harrastanut seksiä parikymmentä vuotta niin, että kierukka on ollut 3,5 vuotta, pillereitä olen syönyt puoli vuotta ja kondomi on ollut käytössä aina välillä (hormonaalinen ehkäisy ei sovi minulle kovinkaan hyvin) enkä siitä huolimatta ole saanut yhtään vahinkolasta vaan nyt on tulossa neljäs lapsi, joka syntyy yhtä toivottuna kuin nuo kolme aiempaankin. Vanhin lapsi on kymmenen, toinen seitsemän ja kolmas kaksi. Taidan olla harvinainen ihminen, joka pystyy tulemaan raskaaksi silloin kuin haluaa :D

No, nyt ikää ja lapsia alkaa olla sen verran, että tämän neljännen jälkeen en halua enää yhtään lasta. Toivottavasti sattuu kohdalle sellainen gynekologi, joka tajuaa, että minulta voi nuo piuhat laittaa ihan surutta poikki.

Mutta tseppiä ap:lle ja niille myös, jotka eivät tule raskaaksi kovasta yrityksestä huolimatta.

Vierailija
9/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo neljäs!! Olette varmasti jokin ylimaallinen ihme!! Voitte perustaa oman uskontokunnan.

Vierailija
10/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo neljäs!! Olette varmasti jokin ylimaallinen ihme!! Voitte perustaa oman uskontokunnan.

Vierailija
11/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteesi... Meillä on nimittäin pettänyt kerran kondomiehkäisy, kerran kierukka ja kerran minipillerit. Vaikka on käytetty oikein. Oon vaan sikiävää sorttia. Nyt käytössä tuplaehkäisy...

Vierailija
12/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapsi sai alkunsa kun söin minipillereitä ja esikoinen oli 5 kk. Tokan lapsen jälkeen otin kuparikierukan ja vittu joo se toimi 2 vuotta kunnes olin taas paksuna. Nyt on Mirena ja heipä hei, pullat uunissa taas!

En kai ole niin tyhmä että mua vituttaisi ja hämmästyttäisi raskaus jos ei oltaisi ehkäisty!

Joo ja olen ap.

Vierailija
13/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottiin että ei käy kun ollaan niin nuoria vielä (29 v tänä vuonna). Selibaattiin en aio alkaa eli kyllä ne helvetti vie saa katkaista multa piuhat tämän neljännen jälkeen!

Vierailija
14/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli saat sen kyllä. Tsemppiä kovasti! Kyllä se vielä iloksi muuttuu, olen siitä ihan varma!! :) On meilläkin muuttunut, vaikka välillä on ollut rankkaa ja yksi lapsi oltiin vähällä antaa adoptioon (suunniteltiin raskausaikana).

Vierailija
15/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suunniteltu esikoinen, kondomilapsi-keskimmäinen ja kuparikierukka-kuopus.

Vierailija
16/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka näet kun klikkaat tuosta vasemmalta "Keskustelut" ja sieltä ihan ylhäältä Online-keskutelu.

Se oli pitkään virkeä keskustelualue, jonka rakenne oli erilainen ja mainokset puuttuivat. Suuri osa käytti nikkejä.

Rekkaripakkoa ei ollut kuitenkaan.

Nyt me kaikki olemme täällä.

Vierailija
17/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt silti vituttaa ja lujaa. Miestä naurattaa, höröttää hulluna ja hokee että ei saatana, ei taas.

Toivottavasti tulisi TYTTÖ kun on ennestään poikia vaan, se lohduttaisi hiukan.

Vierailija
18/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo. Kuulostat Winkulta.

Vierailija
19/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaikea uskoa että tosielämässä tapahtuu ehkäisyn pettämistä eikä kaikki naiset ole aah ihanaa vautsi-fiiliksellä kun kusitikkuun tulee 2 viivaa???

Vierailija
20/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut ei ikinä saa niitä PERKELEEN lapsia vaikka haluais.ei huonoa omaatuntoa tartte potee mut kannattaa silti jokaisen miettiä miten puhuu viattomista pienistä!!