Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perkeleen perkele, olen taas raskaana!!!

Vierailija
21.02.2011 |

Meillä on jo 3 lasta ennestään, kaikki alle kouluikäisiä, ja vain ensimmäinen raskaus oli suunniteltu!!!

Vittu kun ei taas jaksaisi mutta pakko on jaksaa kun aborttiakaan en tee. Seuraavaksi sterilisaatio ihan varmasti.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ristissä ni ei tu vahinkoja

Vierailija
22/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ristissä ni ei tu vahinkoja

Älä välitä näistä, ap. Empatiakyvyttömiä ihmisiä. Tokikaan en arvosta sun alatyylistä kirjoitustapaa, mutta ymmärrän sen että nyt ottaa päähän ja lujaa. Eihän raskaana oleminen ja yövalvomiset ole varsinaisesti mukavia ja virkistäviä olotiloja, varsinkin kun on jo monta pientä.

Ja sun ei TODELLAKAAN tarvitse syyllistyä siitä että joku toinen ei lasta saa. Nimittäin kyllä sekin satuttaa, kun lukee jostain että voi voi voi kun kuukautiset taas alkaa ja miks ei meille lapsia tule, kun itse on aivan uupunut ja masentunut raskaudestaan. Tiedän tämän tunteen, kun erittäin hyvä ystäväni sai tiedon ettei ikinä voi biologisia lapsia saada, ja itse täysin loppuunpalaneena sain huomata ehkäisyn pettäneen jälleen kerran. Tätä puolta eivät vain ihmiset tunnu tajuavan.

JAKSAMISTA, AP!!!

Se kolmen vahinkolapsen ja muutaman muun äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mun vika ettei kaikki saa lapsia, ja mua saa silti vituttaa kun suunnitelmat menee taas uusiksi. On rankkaa kun ei saa itse päättää lapsiluvustaan meni se sitten mitenpäin tahansa eli niitä ei tule lainkaan tai niitä tulee liikaa!

Jalkojani en aatellut ristissä pitää, seksi on kivaa ja se kuuluu meidän parisuhteeseen yhtenä ihanana osana, ja olis hienoo jos löytyisi toimiva ehkäisy!

Vierailija
24/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi kotona miehen ja lasten kuullen sitten kiroilla ja saan pahimman turhautumisen purettua nyt täällä =)

Vierailija
25/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottiin että ei käy kun ollaan niin nuoria vielä (29 v tänä vuonna). Selibaattiin en aio alkaa eli kyllä ne helvetti vie saa katkaista multa piuhat tämän neljännen jälkeen!

Laki sanoo että sterin saa kolmannen lapsen jälkeen. Oisko kannattanu oikein vaatia?

Vierailija
26/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun lääkäri sanoi ettei anna lähetettä sterilisaatioon niin en kuule jaksanut lähteä vaatimaan, vaikka nyt tiedän että olisi pitänyt, mutta hormonikierukkaa markkinoitiin sterilisaation veroisena ehkäisynä!!!

Vierailija
27/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksei miehesi ole pistänyt piuhoja poikki? Pienempi juttuhan se on miehelle (noin niinku lääketieteelisessä mielessä, miehuuden päälle se saattaa ottaa).

Vierailija
28/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en taaskaan ole raskaana!! Eli tasan ei käy onnen lahjat, on se vaan perseestä. Tsemppiä kuitenkin, varmaan ottaa kupoliin, mutta olet sentää sikivää sorttia... Mä en osaa edes sitä... :(

Vierailija
29/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin 3 ja vain ensimmäinen oli suunniteltu. Saa haukkua ja jauhaa ehkäisystä, mutta aina ei vaan mee niinku haluais.

Olisin niiiiiiin paskana, jos taas olisin paksuna. Toivottavasti ei enää ikinä. Tsemppiä, ap.

Vierailija
30/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten itketään kun ei taaskaan sitä tuuria ollut. On ihan salettia, ettei vahinko käy kolmesti ja vieläpä eri ehkäisymenetelmäillä. Kolme vahinkoa kertoo vaan siitä, ettei ehkäisyä viitsitä eikä osata käyttää.

Vierailija
31/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten itketään kun ei taaskaan sitä tuuria ollut. On ihan salettia, ettei vahinko käy kolmesti ja vieläpä eri ehkäisymenetelmäillä. Kolme vahinkoa kertoo vaan siitä, ettei ehkäisyä viitsitä eikä osata käyttää.

Vierailija
32/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käytettiin ehkäisyä joo, eikö se vitun monesti jo tässä lue? Ja kun lääkäri sanoi ettei anna lähetettä sterilisaatioon niin en kuule jaksanut lähteä vaatimaan, vaikka nyt tiedän että olisi pitänyt, mutta hormonikierukkaa markkinoitiin sterilisaation veroisena ehkäisynä!!!

vasektomia ainoa oikea teille

Vierailija
33/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on aina väliin pannut paljaalla ja luottanut tuuriin. Nyt sitten itketään kun ei taaskaan sitä tuuria ollut. On ihan salettia, ettei vahinko käy kolmesti ja vieläpä eri ehkäisymenetelmäillä. Kolme vahinkoa kertoo vaan siitä, ettei ehkäisyä viitsitä eikä osata käyttää.

mutta pakko kysyä sinulta, että miten kupari- ja hormonikierukkaa ei viitsi tai osaa käyttää? Itselläni ei ole kyseisistä ehkäisymuodoista kokemusta, mutta olen käsittänyt, että koska ne asennetaan kohtuun pysyvästi, niitä on aika vaikeaa olla ottamatta (kuten pilleriä) tai unohtaa panna paikalleen yhdynnän ajaksi (kuten kondomia).

Vierailija
35/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro nyt meille, miten kierukkaa käytetään väärin!

Vierailija
36/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä niitä joka vuosi tehty, vanhimman ja nuorimman väliä on yli 17 vuotta. Eikö nykyiset ihmiset osaa hoitaa ehkäisyä. Minä käytin aluksi pillereitä ja sitten kierukkaa ja otatin pois kun halusimme vauvan ja sitten tämänkin raskauden jälkeen kierukkaa. Ei kannata kiroilla, jos järki ei riitä ehkäisyyn .

Vierailija
37/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä niitä joka vuosi tehty, vanhimman ja nuorimman väliä on yli 17 vuotta. Eikö nykyiset ihmiset osaa hoitaa ehkäisyä. Minä käytin aluksi pillereitä ja sitten kierukkaa ja otatin pois kun halusimme vauvan ja sitten tämänkin raskauden jälkeen kierukkaa. Ei kannata kiroilla, jos järki ei riitä ehkäisyyn .

Aika jännä, että sä osaat kuitenkin kirjoittaa!

Ap kertoi, että kaksi viimeistä raskautta ovat kierukkaraskauksia. Miten sen käyttämiseen tarvitaan järkeä? Kerro nyt sinä, kun tuo idiootti numerolla 28 ei osannut kertoa.

Vierailija
38/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kiroilla, jos järki ei riitä ehkäisyyn .

Vierailija
39/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaikea uskoa että tosielämässä tapahtuu ehkäisyn pettämistä eikä kaikki naiset ole aah ihanaa vautsi-fiiliksellä kun kusitikkuun tulee 2 viivaa???

Kusitikku :DDD

Tsemiä ja voimia. Kyllä minuakin vituttais.

Vierailija
40/76 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskonut vahinkoihin, mutta nyt on usko hetken koetuksella...