Huh miten seksikäs nainen!!
Tällaisen jos saisin niin kyllä olis vähän eri homma kuin se mursu jota vaimoksi kutsutaan
Kommentit (23)
mun mies pedofiili, kun näytän melkein samalta kuin videon tyttö :( ? Olen 30v, mutta näytän paljon nuoremmalta. Kaikialla kysytään esim. papereita kun ostan tupakkaa.
Mulle tuli tosi paha mieli kun luin teidän kommentteja.
AP olet aika paska mies. Vaimosi ehostaisi kyllä itseään jos olet sen arvoinen...ilmeisesti olet aika kaukana naisen ihanteesta...tyydy nettikuviin, kyllä se vaimos sut jättää kun parempi tulee tilalle ;)
ihmiseen tosielämässä, kuin kuolata pikkutyttöjen perään netissä. Ja vaikka ei teekään mitään, niin kyllä miehet pitävät seksikkäänä juuripa sen takia, koska jättää mielikuvituksen varaan niin paljon. Toihan on just tyypillinen, mitä varsinkin japanilaiset miehet kuolaavat. PIKKUTYTÖNNÄKÖINEN...
Eihän se tehnyt muuta kuin olla möllötti.. YouTuben kommenteissakin ihmeteltiin miten jälkeenjääneitä ne 6 miljoonaa fania voivat olla, en ihmettele yhtään.
Olisi vaikka kertonut päivästään tai laulanut, ihan mitä vain. Mutta tuollainen möllöttäminen oli vähän friikkiä! o_O
Ei vaan se on seksikästä. Se on sellainen seksikkyyden ja naisellisuuden ja tyttömäisyyden taso, jolle te mursut ette pääse vaikka mitä tekisitte. Tuon ihana tyttö katsoo silmiin niin signaali menee valonnopeudella suoraan sydämeen ja sieltä alas niin että munissa tuntuu. Muista mursu, sinunkin miehesi tulisi pelkästä katseesta tuon tytön kanssa.
mun mies pedofiili, kun näytän melkein samalta kuin videon tyttö :( ? Olen 30v, mutta näytän paljon nuoremmalta. Kaikialla kysytään esim. papereita kun ostan tupakkaa.
Mulle tuli tosi paha mieli kun luin teidän kommentteja.
AP olet aika paska mies. Vaimosi ehostaisi kyllä itseään jos olet sen arvoinen...ilmeisesti olet aika kaukana naisen ihanteesta...tyydy nettikuviin, kyllä se vaimos sut jättää kun parempi tulee tilalle ;)