Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei sano mitä haluaa

Vierailija
18.01.2012 |

Mikä on kun nainen ei kerro toiveitaan. Olen kysynyt useamman kerran vuosien aikana hänen toiveitaan; olisiko jotain erityistä kiinnostusta, fantasioita, leikkejä joita voisi toteuttaa. Myös käytännöllisemmistä asioista: haluaisiko hän enemmän sitä tai vähemmän tuota, millainen suuseksi tuntuu parhaalta, ja niin edelleen.

Mitään ihmeempää ongelmaa ei silti ole; seksi sujuu ja muutenkin menee mukavasti.

Kertokaa muut naiset, mistä johtuu että nainen ei halua puhua näistä. Ainakin pari vaihtoehtoa on itselle tullut mieleen:

A-naisen fantasiat ovat sellaisia joita ei voi toteuttaa eikä edes sanoa ääneen koska hän pelkää että suutun/loukkaannun/ilmoitan poliisille

B-nainen nimenomaan haluaa että minä miehenä otan vastuun kaikesta ja hän on vietävänä, ja kaikenlainen naiselta kyseleminen vie halut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sehän on vanhastaan tiedossa oleva juttu, että naiset eivät tiedä, mitä oikeasti haluavat. Siksi raiskaus pitäisi olla sallittua. Eihän sitä voi tietää, ennenkö kokeilee!

Vierailija
2/4 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa että viet ja hän vikisee. Tai sitten hän ei osaa sanoa mitä haluaa, koska ei tiedä.

Minun mies osaa ilman neuvojakin hoidella minut. Kyseli aluksi että kertoisin mitä haluan, mutta minulla ei ollut mitään kerrottavaa, mies osasi homman ilman minun neuvoja. Seksi on monipuolista ja kokeilevaa, kivaa ja ihanaa. Kokemusten lomassa vaihdamme mielipiteitä ja kokeilemme uutta, en osaa eritellä mitä mies voisi tehdä toisin koska nautin muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitoihin ja joskus kommentoin tyyliin "jatka" tai "ihanaa" tai "lisää". Vastaavasti joudun harvakseltaan sanomaan, jos joku tuntuu liian voimakkaalta tai muuten sattuu.

Olen kyllä kokeilunhaluinen eli osallistun itsekin toimintoihin, enkä ainoastaan odota valmista.

Vierailija
4/4 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen kaikki mitä olen ehdottanut, hän on ottanut vastaan ja usein hyvinkin mielellään. Sen verran olen palautetta saanut että kyllä hän sitten kertoo jos jokin ei miellytä. Mutta tosiaan uusien juttujen kokeilu on minun aloitteeni varassa.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi