Läski tässä terve!
No niin...läskihän minä olen, mitäs sitä kieltämään. Omaa pilluani en näe tämän läskivuoren alta, puhumattakaan edes varpaankärkiäni. Kaupan sovituskopissa tulee hiki, kun yritän sovittaa uusia housuja päälle. Sitten täytyy ottaa lahkeista liian pitkät housut että perse niihin mahtuu ja mahaläskit saan survoa sisään kenkälusikan avulla...perkele!
Varmaan mukava miehenkin nussia tämmöistä akkaa, joka muistuttaa löysää pullataikinaa.
Ajattelin kokeilla nutrilettia, kun siitä on niin paljon ollut tälläkin palstalla puhetta. Te jotka olette sillä laihtuneet, oliko jatkuvaa nälän tunnetta? Onnistuitteko? Paljonko pudotitte?
Nivelreumaa sairastavana en ole kyennyt ottamaan juoksuaskelia 8 vuoteen. Crossarilla tekeminen onnistuu,samaten pyöräily. Kun vaan saisi itseään niskasta kiinni...Tämä läski on vielä laiskakin!
Toinen raskauskin on haaveissa, mut mähän saan helvetti raskausajan diabeteksen tällä menolla. Pakkohan nää kilot on pudottaa. Pudotettavaa siis n.30 kiloa.Ääh! Hitto jos onnistun, niin en koskaan enää päästä itseäni puhelinkopin kokoiseksi! Juu, tiedän että pitäis kuluttaa enemmän kuin turpaansa ahtaa ja syödä terveellisemmin.
Kommentit (23)
ja induktiovaihe vaatii kyllä kieltäytymistä - sellaistakin, joka tuntuu typerältä. Jos en olisi tehnyt tätä kerran aiemmin, en ehkä saisi vastustettua himoani appelsiineihin, viinirypäleisiin ja ruisleipään... Onneksi himo menee ohi parissa päivässä ja kohtahan niitä voi taas vähän syödäkin. Mutta minusta nämä kaksi ekaa päivää ovat kamalia.
Kauppaan meni 85 euroa, pähkinöihin, juustoon, kanaan, kalaan, lihaan ja vihanneksiin.
t. se yllä kirjoittanut kohta-läski, joka aloitti karpin tänään
Mulle on nuo laardikilot kertyneet tässä pikkuhiljaa n.10 vuoden aikana. Vielä lukiossa terveydenhoitaja uhkaili et paino ei saa laskea yhtään tai pannaan seurantaan. Silloin painoa oli 52kg! Olen siis 162cm pitkä ja nyt on painoa melkein 90kg. Tään kokoiselle tatille hieman liikaa...En tavoittelekaan enää tollasia lukemia, mut joku 60-65kg olis aika kiva. Ei tuppais hiki pintaan koko ajan ja löytys kaupasta muutakin päällepantavaa kuin collecehousut. Niin...eikä meidän tyttärenkään tarttee sitten hävetä lihavaa äitiä, jolla kaksoisleuka tärisee ja hyllyy askelten tahtiin.
läski ja samn pitunenkin vielä.ei alkanut mun nutraus uudestaan tänäänkään. :(
hitsi ku oiski joku laihdutuskaveri joka "pakottaisi" kanssaan kävelemään tms.
nutrifastilla laihdutin aikanaan lähes normaalipainoon