Kräuterblutsaft -onko kokemuksia? onko pahaa, kallista?
Kommentit (5)
Imeytyy paljon paremmin kuin "apteekin valmisteet", ei ummeta eikä aiheuta muita neuvolan suosittamien tuotteiden sivuvaikutuksia.
Jos haluat hemoglobiinin ylös, suosittelen. Myydään myös apteekeissa.
Mulla oli huono hemoglobiini neuvolassa ja suositeltiin syömään rautavalmisteita mutta ei vielä tabletteja. Mulla on ummetusta niin kokeilen sen takia eka tuota!
ja ainakin meillä sekä neuvola että synnytyssairaala suosittelivat.
Itselleni eivät rautatabletit sovi (ummetus, eivät tehoa kunnolla), Kräuterblutsaftilla sain hb:n nousemaan 75:stä 130:een muutamavassa viikossa.
Ja tuohan parantaa muutenkin vastustuskykyä ja yleiskuntoa.
makuinen, joskaan ei kuitenkaan semmoinen mitä lasikaupalla tekisi mieli juoda. Mut siis ihan jees.
Mikään kaikista halvin rautavalmiste se ei ole, mutta toisaalta yksi pullo kestää kuitenkin aika kauan, joten eipä siitä päivää kohti paljoa hintaa tule. Saman rahan saa hetkessä menemään turhaankin.
Hintaa en muisa; maku on .... no ei nyt hyvä mutta ei minusta yököttäväkään. Itselleni yksi harvoista sopivista rautalääkkeistä.
Vaikka on yrttivalmiste; teratologisesta tietopalvelusta minulle sanottiin että voi ottaa raskausaikanakin sillä " tuote on ollut niin monta vuotta markkinoilla" Mutta ensisijaisesti lääketehtaiden rautatabletit on varmasti tasalaatuisia ja turvallisia