Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko fin-tv kaatunut?

Vierailija
21.02.2011 |

Kun ei ainakaan mun koneella päse sinne enää...

Kommentit (330)

Vierailija
61/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikskähän Fin-tv:n ylläpitäjä ei vaan voi jättää tekstit alkuperäiseen muotoonsa ja antaa kunnian niille jotka niitä ilmaiseksi tekee. Turkin poika ottaa tekstien tekijä- ja lähdetiedot pois ja lisää niihin omansa ja kerää rahat omaan taskuun. Miks hän saa tienata toisen työllä, eipä sinne varmaan kovin moni maksais vip maksuja jos leffoja/sarjoja ei olisi suomennettu, vai kuin?

Vierailija
62/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI munkaan koneella pääse eikä veljenkään mut viimeks ku näin tapahtui niin parin päivän päästä sinne taas pääsi joten kanttii käydä kokeilemassa sitten jonku päivän päästä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikskähän Fin-tv:n ylläpitäjä ei vaan voi jättää tekstit alkuperäiseen muotoonsa ja antaa kunnian niille jotka niitä ilmaiseksi tekee. Turkin poika ottaa tekstien tekijä- ja lähdetiedot pois ja lisää niihin omansa ja kerää rahat omaan taskuun. Miks hän saa tienata toisen työllä, eipä sinne varmaan kovin moni maksais vip maksuja jos leffoja/sarjoja ei olisi suomennettu, vai kuin?

Minkä ihmeen kunnian? Luuleeko tekstejä luolissaan vääntävä nörttilauma saavansa touhusta kunniaa? :D

Vierailija
64/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnian? Luuleeko tekstejä luolissaan vääntävä nörttilauma saavansa touhusta kunniaa? :D

Kyllä mä ainakin olen kiitollinen heille, jotka tekstejä kääntävät. Ja nörttilauma luolissaan? Voinpa itsekin tunnustautua jokuseen käännösprojektiin osallistuneeni, enkä mielestäni todellakaan mikään luolassa asuva nörtti ole. Ja kyllä se kunnia kääntäjille todellakin kuuluu, ei se homma niin helppoa ole kun kuvittelisi.

Vierailija
65/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tekijä kylläkin on turkkilainen, joka asuu suomessa, mutta osa videoista on venäläisellä palvelimella. Ei sillä palvelimen sijainnilla kylläkään sen ylläpitäjän sijainnin kanssa ole mitään tekemistä.. voithan itsekin perustaa sivusi vaikka kiinalaiselle serverille jos siltä tuntuu.

Vierailija
66/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkää en pääse, ihan tyhmää jos on ); nii kätevää tuolt on ollu kattooo

Vierailija
67/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minkä ihmeen kunnian? Luuleeko tekstejä luolissaan vääntävä nörttilauma saavansa touhusta kunniaa? :D

[/quote]

Kyllä minä ainakin käyn jättämässä kommentit hyvästä työstä monestikin divx:n sivuille.

Vierailija
68/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkä sivusto on vaa nii sanotulla " tauolla " ?

Vierailija
69/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. sivusto on kaadettu, ja jos ressukat olisitte yhtään asioista perillä niin tietäisitte, tämä liittyy meneillään olevaan suomentajien lakkoon ;P Ja turhaan odottelette sivujen aukeamista, ei tule tapahtumaan ;)

Voin myöntää, että en ole asioista perillä, jos tämä tieto on sen kriteeri.

Jospa te ressukat tietäisitte, että koko sivusto on Venäjältä käsin toimiva ja täysin laiton. Yhdenkään sieltä ladatun leffan tekijät eivät saa tekijänoikeuksia senttiäkään. Valitettavasti se edelleen toimii, koska siihen on viranomaisten mahdoton päästä käsiksi.

? toa äsken snaoit et se onn kaadettu ja nyt äsken että " valitettavasti se toimii " eli päättäisit jo ?

Vierailija
70/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa te ressukat tietäisitte, että koko sivusto on Venäjältä käsin toimiva ja täysin laiton.

"Fin-tv.com ei hostaa itse varsinaisia mediatiedostoja tai edes soitinohjelmia, vaan syvää ne omille sivuilleen. Varsinaiset soittimet ja tiedostot hostataan esimerkiksi MovSharessa ja Vkontaktissa, eli Venäjällä ja Ukrainalla suositussa Facebook-kloonissa.

Palvelun DNS-nimi on rekisteröity bulvaaniyhtiön (protecteddomainservices.com) ja itse palvelin sijaitsee Isle of Manin hallintoalueella Britanniassa. Serveri on hankittu turkkilaiselta Vps.Gen.tr:ltä ja kun muistaa miten heikkoa suomen kieltä palvelussa esiintyy, lie joku turkkia äidinkielenään puhuva mukana ylläpitoporukassa."

http://blogit.tietokone.fi/ossi/2010/08/fin-tv-comin-jaljilla/

Laiton varmasti on, mutta itse sivuston ylläpitäjö voi olla kyllä ihan missä päin maailmaa tahansa, kuule vaikka sun naapurissasi...

Vierailija
71/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaan perehtyisit itse asioihin tarkemmin niin voisit ymmärtää että fin tv ei ole millään lailla laiton, se vain linkittää elokuvia muilta sivustoilta

Vierailija
72/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun koneellakaa ei pääse fin.tv:seen mut aikasemmi kyl on päässy!! mistä tämä voi johtua? ;OO

Vierailija
73/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon täysin samaa mieltä. katon sieltä leffoi melkee joka toinen päivä

Vierailija
74/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just äsken loppu mulla ton toiminta. Tarkotus oli kattoa kaikki potterit läpi tänä yönä, ku kotona yksin eikä mitään tekemistä. Hitto että ärsyttää !

Vierailija
75/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te katsoisi yhtään mitään teksteillä ilman näitä vapaaehtoisia suomentajia! Miksi tää kaveri ei voi sitten jättää niitä alkuperäiseen muotoonsa? Luulis olevan helpompaakin. Eli kyllä tämä Fin-TV:n tyyppi haluaa itse kunnian suomennoksista. Ja varsin fiksua haukkua rasisteiksi suomentajia jotka vaan haluavat kunnian tehdystä työstä..

Vierailija
76/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toiminu hyvin

Vierailija
77/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe heh. Jaksatte siitä kunniasta jauhaa. Jos tekstittäjät ovat niin kovasti "kunnian" perään, miksi he käyttävät nimimerkkejä omien nimien sijasta?

Vierailija
78/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te katsoisi yhtään mitään teksteillä ilman näitä vapaaehtoisia suomentajia! Miksi tää kaveri ei voi sitten jättää niitä alkuperäiseen muotoonsa? Luulis olevan helpompaakin. Eli kyllä tämä Fin-TV:n tyyppi haluaa itse kunnian suomennoksista. Ja varsin fiksua haukkua rasisteiksi suomentajia jotka vaan haluavat kunnian tehdystä työstä..

ne suomentajat ei ole mitään vapaaehtoisia he tekevät sitä työkseen mieti mitä kirjoitat

Vierailija
79/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei päässy äskenkää enää niitten sivulle

Vierailija
80/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ainakaan mun koneella päse sinne enää...

Minäkään en pääse sinne, olisikohan se todellakin kaatunut ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme