Onko fin-tv kaatunut?
Kommentit (330)
Kauan ensin latasi.
Tiedä sitten jos on päivityksiä tai jotakin muuta?
ehkä se vuan haluuais
Tuherroo
haistappa paska imeppä munnaa vetäseppäs käteen nussi rakkias
raiskaa kattis vitun lumppu
vittu paska mesta ku ei toimi silloin ku pitäis toimia
hahahahah huora vetäseppäs käteen nussippa rakkias raiskaa kattias pistä kattila päähän sun ei tarvii hävetä
vittu paska mesta ku ei toimi silloin ku pitäis toimia
http://www.sedo.co.uk/search/details.php4?domain=fintv.com&language=fi&…
myytävänä! tämänkö vuoksi ei toimi?
Kyllä sen nyt ainakin on todella hyvin minun koneellani toiminut :)
Itse asiassa, suommenoksen teko tekijänoikeudella suojatusta materiaalista on laitonta.
Melkoisen huvittavaa, että piraattikääntäjät suuttuvat piraattipalvelulle. Mutta onhan se ennenkin huomattu, että tekijänoikeuksia rikkovat tahot usein ovat valmiita kyllä puolustamaan omia tekijänoikeuksiaan.
Törmäsin aika mielenkiintoiseen kilpailijaan.
Mitä tossa selailin niin näytti toimivan paremmin kun toi fn tv mutta en kerennyt tarkempaa vielä tutkia.
Niin ja osoite oli joku leffatverkossa.net tais olla tai sen tyylinen
Onko fin-tv taas suljettu vai mitä häh?? Ku ei sin taaskaa pääse (kokeili monel eri selaimel)
Olis iha nättii tietää et onk se lopetettu vai ei ni ei tarttis kokoaja kokeil uudestaa...Miks tän täytyy ol ain tälläst et kaik spekuloi hirveest ja kukaa ei tied mistää mitää! Hitto vie! Toivottavast se o iha normi hässäkkä ja huome toimii taas...
Ei pääse munkaa koneella? onko jollain tietoa asiasta?
ilmeisesti.. mulla sama vika.. harmi ei siis leffaa yöksi!!!
Taidat olla todellinen tietokoneguru..
Jos jotain ei kiinnosta ladata itse ja tonkia siihen sopivia subeja niin so what!
Joillakin ei aikaa odotella leffojen valmistumista ymym. Siinä mielessä Fin-Tv oiva apu..
Niinkuin jo tossa ylempänä mainitsin, fin-tv on kokonaan loppunut. Eli sivustohan oli täysin laiton ja ylläpitäjä keräsi kivat rahat myymällä vippejä ja mainostilaa sivulle. Ja tiedä sitten onko sivusto lopetettu viranomaisten johdosta tai sivuston ylläpitäjän, mutta selvää on se, että se on ohi nytten.
Mies kyllä latailee viikonlopuiksi pari leffaa, itselleen. Hänen elokuvamaku vaan ei mene minun makuuni. Joten fintv:n olemassaolo on pelastanut minut monet kerta.
Toivottavasti se ylläpitäjä nyt saisi herneen otettua pois nenästään...
Tämä on tietämättömien ja omaa neoliittista troglodyytin tummansävyisesti viestittämää yksilön henkilöitymää joka kaikessa sopimattomuudessaan on täällä kuin kotonaan.
Terv
trololollooololloo
Jotai positiivista
http://www.tietokone.fi/uutiset/fin_tv_elokuvasivusto_peruu_sulkeutumis…
ja toi fintv toimii välillä miten sattuu