Onko fin-tv kaatunut?
Kommentit (330)
Kun ei ainakaan mun koneella päse sinne enää...
Munkaan koneella ei pääse sinne... :/
Eiks se oo enää käytössä, vai häh?
vähän ärsyttävää kun en minäkään pääse sinne,eilen kyllä pääsi.mutta kun tossa oli puhetta että se on venäjältä turkista tai suomesta ja missä ylläpitäjä asuu jne niin mun mielestäni se on ihan sama missä asuu.
veikkaan että ne päivittää sivuja, ellei sit ole sattunut hakkerihyökkäys?
Ette te katsoisi yhtään mitään teksteillä ilman näitä vapaaehtoisia suomentajia! Miksi tää kaveri ei voi sitten jättää niitä alkuperäiseen muotoonsa? Luulis olevan helpompaakin. Eli kyllä tämä Fin-TV:n tyyppi haluaa itse kunnian suomennoksista. Ja varsin fiksua haukkua rasisteiksi suomentajia jotka vaan haluavat kunnian tehdystä työstä..
ne suomentajat ei ole mitään vapaaehtoisia he tekevät sitä työkseen mieti mitä kirjoitat
Pitäiskö itse miettiä mitä kirjoittaa ja ihan vaikka tutustua esim. www.divxfinland.org ja www.subsyndrome.com sivustoihin, suomentajat tekevät tätä vapaaehtoisesti ja täysin ilmaiseksi. Mitäpä itse olisit mieltä jos sinun tuntikausien työstä toinen ottaisi kunnian ja myös veloittaa siitä??? Ei varmaan tuntuis mukavalta, vai olenko täysin väärässä? Kovasti on puhuttu Vampyyripäiväkirjoista joiden tekstit on subsyndromen sivuilta, kovasti nyt itketään kun ei jaksoja olekaan katsottavissa Fin-tv:ssä ja ihan sen vuoksi kun suomentaja on lakossa, suomentais turkkilainen ite, kuinkahan kauan niitä jaksoja katottais....
mäkin tilasin eilen sen vipin ni on nyt kiva jos ei toimi -.-
Mäkään en pääse sinne, mutta jotkut kaverit kyllä pääsee.
Ei toimi... :/
Ja noille "laiton"-sivusto mutisijoille terveiset, et kattokaa te niit conan barbaareita hd laadulla.
Ei täällä kukaan hullu vuokraa ja maksa 5e per leffa, joka on tehty 2 vuotta sitten, jos useana iltana viikossa katsoo elokuvia/sarjoja.
Itse katselen pitkälti sarjoja fin-tv:ltä.
Tänne peräkylään kyseiset sarjat tulee monen vuoden viiveellä...
Reinikainen vaa pyörii aamusta iltaa ja sellasestakin pitäis ylelle maksaa?
No huh huh!!
Menen mielelläni leffaan katsomaan jos hyvä pätkä on kyseessä ja ostan dvd:lle, mut 80% leffoist on pjaskaa ja fin-tv on hyvä sivusto noitten kammotusten karsimiseen.
Moi kaikki.
Minäkään en pääse sivustoille ja toivon että tämä jatkuisi. Ajattetlen vaan tietämättömänä sitä että puuttuiko heiltä tuki? Me kaikki katseliat olisimme ehkä voineet olla tavallamme enemmän "tukijoita" tälle loistavalle sivustolle
jotta toiminta jatkuisi. Euro sulta ja multa ehkä vois jeesata ylläpitäjiä, voitais sitten jatkossakin nauttia räjähtävistä illoista.
Mikään ei oo ilmaista. Pienella panoksella pääsee alkuun...
Terkuin
MC / Toiminta
kerkesin vasta tutustua kyseiseen sivustoon ja ei ole klo 14.30 jälkeen pelannut ollenkaan!
Kiva sivusto oli ja näin ollen kiitti ylläpitäjille, toivottavasti saatte vielä sivuston pelaamaan :)
ei täältäkään pääse sinne. se on poistettu varmaan.
Te ootte tosi lapsellisia kaikki. Ihan naurattaa kun näitä rasisistisia ja typeriä kommentteja lukee. Ei oo kuulkaa noin vakavaa.
Iha Näin Sullekki kerron, että sivusto toimii Turkista eikä se ole LAITON! Kyseinen Sivusto Käyttää "ulkoisia palvelimia" ja lisää sinne elokuvia. Ja Lisää Ne Vain sivustolle Source/HTML coding. Kyseinen Sivusto välttää laittomuuden myös V.I.P osiossa, koska summa jonka hän tienaa on "kuulemma niin pieni". Kyseinen Ylläpitäjä Väittää, että suurin osa sivuston tienauksesta tulee sivulla toimivista mainoksista. Jolloin sivusto ei ole laiton(tai ainakaan ei riitäisi todisteeksi oikeudessa). Kyseinen Sivusto Olisi Laiton Jos sivu käyttäisi HENKILÖKOHTAISTA PALVELINTA ja ei pitäisi mainoksia peittääkseen "todelliset tienaukset"
Poliisin Tulisi Ottaa Yhteyttä noihin palvelimien omistajiin (vkontakte ja monet muut) Ja pyytää heitä sulkemaan Fin-Tv:n Käyttäjätili ja poistaa videot. Uskon Että Toiminta loppuisi tähän,(en ainakaan itse jaksaisi ladata 3000-elokuvaa takaisin.
Terveisin. Todella tapausta tutkinut
Asianajaja
EI SE OO NII KAUHEET JOS EI PÄÄSE KATTOO JOTAI ELOKUVIA. OSTAKAA OMII ELOKUVII!!
Päivittää sivuja kyllä se toimii kohta taas....
Meillä toimii fin-tv.Oon itte lisännyt joitain sarjoi ja elokuvii suosikkeihin fin-tv sivustolta.Ja tällä hetkellä näyttäs siltä ettei fin-tv:n sivusto toimi jos googlettaa sen,mutta kun painan sen sarjan/elokuvan suosikkien kautta niin hyvin toimii.Ja oon huomannut itsekin et fin-tv temppuilee vähän väliä.SIVUSTO EI OLE LOPETTANUT TOIMINTAANSA (ainakaan vielä).Luin jostain että sivustoa päivitetään ja fin-tv:n pitäisi toimia 1.3.--> normaalisti (varma en ole).
kyl se mun kaveril toimii mut ei se sit mulla vaa toimi ja se on ärsyttävää ://
Katsele niitä osoitteesta www.sidereel.com, sieltä jokaisen jakson kohdalta linkistä kannattaa valita Megavideon linkki, toimii parhaiten. Joillain jaksoilla tosi paljo linkkejä, osa ei toimi, mutta kun kärsivällisesti niitä plärää, ni aina joku toimii :)
Tekstityksiä ei tietty oo, mut mua se ei oo haitannu.