Mulla tulee kohta itku.
Jos olisin tiennyt minkälainen nimimaku miehellä on, olisin tehnyt lapset jonkun muun kanssa.
Miehen ehdotukset tytölle: Virpi, Ritva, Pirjo, Päivi ja Pirkko.
Minun ehdotukset: Mimosa, Alina, Lumia, Olivia ja Milana.
Ei voida millään löytää nimeä joka kelpaisi molemmille.
Kommentit (55)
niin ehdottaisin miehelle varmaan nimeä Kerttu. Mitähän mieltä sun miehesti olisi kyseisestä nimestä, entä sinä itse? Noita muita vanhempia nimiä en kyllä voisi kuvitella lapselleni, mutta Kerttu olisi sellainen suloinen pellavapäinen tyttö:)
t.n 20
Et oo tosissas? Kuin mäntsälästä sun miehes on?? Oikeesti otan osaa ja toivon, että pidät pääsi etkä anna miehelle tossa asiassa periksi. Noi nimet ovat retroja ehkä joskus 30v. kuluttua.
Ei pahalla, mutta ei nuo sinunkaan ehdottamat nimet ole mitään nättejä.
mut Päivi ja Virpi on ihan kauheita nimiä, oli kauheita jo silloin aikoinaankin. Pahin kaikista kuitenkin on VIRVE.
ensimmäisten viikkojen aikana kun tutustuttiin puhuttu nimistä, niin olisin varmasti vielä paennut ja etsinyt vähän kauemmin sitä kumppania.
Heittelin miehelle lisää ehdotuksia, mm: Annika, Anniina, Helena, Hannele, Minka, Tinja, Johannna...
Vaan kun ovat kuulemma pliisuja, en kestä.
Tästä suloisesta prinsessata ei varmasti tehdä mitään Pirjoa.
Merja ja Minna. Kamalia nimiä. Kertusta tykkäsin ennen mutta nyt tuo Haarjakaisen vaimo pilas sen.
minkä nimen se lapsi lopulta sai!
Jos olisin tiennyt minkälainen nimimaku miehellä on, olisin tehnyt lapset jonkun muun kanssa.
Miehen ehdotukset tytölle: Virpi, Ritva, Pirjo, Päivi ja Pirkko.
Minun ehdotukset: Mimosa, Alina, Lumia, Olivia ja Milana.
Ei voida millään löytää nimeä joka kelpaisi molemmille.
kotoisin Pohjois-Karjalasta? Eikös siellä anneta just tällaisia perinteisen "rumia" nimiä kuten Reijo, Kalevi yms.
Miten ois Martta? Ei oo pliisu, mutta silti söpö!
Miten olis Anna, Johanna, Joanna, Veera, Kristiina, Karoliina, Katariina, Maria, Marja tai joku muu "siitä väliltä"?
Jos olisin tiennyt minkälainen nimimaku miehellä on, olisin tehnyt lapset jonkun muun kanssa. Miehen ehdotukset tytölle: Virpi, Ritva, Pirjo, Päivi ja Pirkko. Minun ehdotukset: Mimosa, Alina, Lumia, Olivia ja Milana. Ei voida millään löytää nimeä joka kelpaisi molemmille.
kotoisin Pohjois-Karjalasta? Eikös siellä anneta just tällaisia perinteisen "rumia" nimiä kuten Reijo, Kalevi yms.
Ei paikkakunnalla ole merkitystä.
miten olis..
Liisa-Maija Aliina
Fiia-Lotta Linnea
Päivi Ilona
Sä olet tavis, mutta kyllä te vielä löydätte kivan nimen joka sopii molemmille.
Antaisin tytölle ellei mun äiti olisi Ritva:)
Samaa ikäkautta kun miehesi ehdotukset mutta silti herkkä ja sievä nimi.
vaan tein hänen kanssaan lisääkin lapsia :) Ekan lapsen nimi oli melkoinen kompromissi. Toinen nimi keksittiin helposti ja tykättiin siitä kaikki alusta asti. Kolmas oli taas tuskallisen pohdinnan ja neuvottelun tulos. Jos lapset olisivat yksin minun, kaikilla olisi eri nimi kuin nyt, mutta eipä siihen elämä ole kaatunut! Huumoria peliin ja jatkatte noita viiden nimen listoja niin kauan, että uupuneena päädytte lopulta johonkin vaan ;D
Aivan varmasti.. Meillä oli miehen kanssa viikko sitten kova vääntö tytön nimestä, hänestä siis piti tulla Viivi mutta päädyttiin sitten muuhun. Ja sekös vasta päänvaivaa aiheutti, kaikki ehdottamani nimet hylättiin heti. Tosin joitakin hyväksyttiin mutta minä en halua lapselle nimeä mistä ensimmäisenä tulee mieleen että se ei ole tuon tytön nimi. Lopulta laitoin paperille vain sellaisia nimiä mistä itse varmasti pidän ja joista voin hyväksyä minkä tahansa niin niistä sitten yksi oli sellainen mikä oli miehen mielestä hyvä, ja se nimi otettiin. Toiseksi nimeksi laitettiin miehen ehdotus ja sitten siihen vielä keksin kolmannen nimen että siitä tuli täydellinen :)
Ehdotapa Riinaa tai Ronjaa. R on reipas kirjain, mutta muuten nuo nimet menevät lähemmäksi omaa makuasi.
joopasen joo. Tosi hyvällä pohjalla suhde jos näin.