Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla tulee kohta itku.

Vierailija
20.02.2011 |

Jos olisin tiennyt minkälainen nimimaku miehellä on, olisin tehnyt lapset jonkun muun kanssa.

Miehen ehdotukset tytölle: Virpi, Ritva, Pirjo, Päivi ja Pirkko.

Minun ehdotukset: Mimosa, Alina, Lumia, Olivia ja Milana.

Ei voida millään löytää nimeä joka kelpaisi molemmille.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin.......

On sulla ongelmat -ei hyvää päivää!

Vierailija
2/55 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän tosissaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes vastaan tulee nimi joka kelpaa molemmille.

Miehesi ehkä ajattelee samoin sun nimimaustasi.

Vierailija
4/55 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirja, Virva, Helena, Inkeri tai vielä parempi, Inga.

Leena, Annukka, Anniina, Kristiina, Silja.

Vierailija
5/55 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitäisi päättää toiselle ihmiselle nimi joka olisi täydellinen.

Ehkä sulle on sitten ihan sama mikä sun muksus nimi on, mutta mulle sillä on paljonkin merkitystä.

Vierailija
6/55 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää kaikki nuo KAMALAT nimet rauhaan ja keksikää ihan jotain muuta...

Vierailija
7/55 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa yhdysnimiä.

Vierailija
8/55 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olisin myös ihan itkun partaalla, jos olisin samassa tilanteessa! :( miten olette yrittäneet löytää nimeä, josta molemmat tykkäisivät?

voisitte kokeilla ainakin näitä:

molemmat kirjoittavat paperille vaikka 15 itselleen mieleistä nimeä. sitten vaihdatte paperit ja numeroitte toisen paperista mieluisuusjärjestykseen. löytyisikö mitään, mikä olisi edes ihan kiva? siitä voisi keksiä vaikka muita nimiä?

me tehtiin myös raskausaikana sellain, että almanakoistamme molemmat alleviivattiin kaikki nimet, jotka voisi kuvitella lapselleen antavan. Näin löytyi meillä monta vaihtoehtoa toisiksi ja kolmansiksi nimiksi :)

tsemppiä ap! toivottavasti löydätte molempia miellyttävän nimen!!

Vierailija
9/55 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri niin että molemmat kirjoittivat itselleen viisi mieluisinta nimeä paperille.

Tähän asti olen ehdotellut nimiä ja mies on tyrmännyt kaikki, siksi ehdotin tämmöistä kokeilua ja selvisipä samalla sekin miksi minun ehdotukset ei miehelle kelvanneet.

Tämän jälkeen kelpaa melkein mikä hyvänsä kaunis ja soljuva nimi, mutta ei kyllä mikään miehen ehdotusten kaltainen.

Mitä muuten sitten tehdään jos vanhemmat ei pääse sopuun nimestä?

Vierailija
10/55 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuten sitten tehdään jos vanhemmat ei pääse sopuun nimestä?

Laput hattuun ja onnetar töihin.

Tai järjestätte lähisukulaisille äänestyksen.

Vierailija
11/55 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ne nimet kiertää, muutaman vuosikymmenen kierto nimissä, muutaman vuoden päästä ovat nuo miehesi suosikit hyvinkin yleisiä taas.

Vierailija
12/55 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei meidän silti tarvitse aloittamassa olla tätä "päivibuumia", noi on vaan niin rumia nimiä.

Vierailija
13/55 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noi sun miehen nimiehdotukset saattaa olla aika trendikkäitä lähivuosina :D Olkaa edelläkävijöitä! Nykyään kaikki tyttövauvat on nimeltään Lumia tai Milana, sama juttu kun muutama vuos sitten oli nää Jennat ja Jessicat...

Vierailija
14/55 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla lapsilla mies halusi välttämättä pojalle nimen joka minun mielestä oli ihan vanhan miehen nimi mutta lopulta suostuin ja parin vuoden päästä alkoikin sen nimisiä olla paljonkin ja itsekin muutaman päivän pähkäilyn jälkeen nimi alkoi tuntua just sopivalta pojalle:)

Parempi vanha nimi kuin nämä nykuajan Nicot ja Jessicat yms. noista sinun nimistäsi minun mieleen vain Alina, ja se on vanha nimi.

Vierailija
15/55 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka se tuntuu kornilta, mutta kun alkaa miettiä pikku-Pirkkoa, niin nimihän on loistava!

Ja todellakin olisitte trendikkäitä hetken päästä, jos antaisitte jokun Pirjon tai Ritvan nyt.

Mutta mites olisi joku täysin ajaton: Anna, Maria tai Katariina? Nuo nimet ei ole koskaan pois muodista.

Vierailija
16/55 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan osaa ajatella Virpiä oman lapseni nimenä.

Mies on 24, itse olen 19, jos se jotain vaikuttaa.

Anniina tai Helenakin olisi kivoja nimiä, niitä siis joku ehdotti, nättiä ja soljuvia, jotain sellaista haluan huudella hiekkalaatikolta kotiin.

Vierailija
17/55 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämmöiset ihmset tekee lapsia? voi ihmisyyttä.

Vierailija
18/55 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännettiin ja väännettiin, sitten sovittiin yksi joka jo ilmoitettiin sukulaisille. Olin jo ihan tottunut ajattelemaan lasta sillä nimellä. Sitten mies alkoi hannaamaan, hyvä etten hypännyt kiikkuun siinä paikassa. :D

Mutta sitten vain valittiin nimi, josta molemmat ihan tykättiin. Välillä mietin kaiholla niitä omia suosikkeja.. mutta tuo nimi kyllä jo sopii juuri meidän pojalle, on kasvanut lapsen mukana.

Vierailija
19/55 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kammottavia on..menevät muodista pois ennenkuin pieraset...

Vierailija
20/55 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika

Ni(i)na

Sanna

Katja

Elina

Susanna

Johanna

Tiia

Neea

Vilma

Ikävä tilanne tosiaan :( Mä olisin samassa tilanteessa aika hermona myös. Onneksi meillä on miehen kanssa hyvin samanlainen nimimaku.