Mitä vit**a, miksi lastenelokuva Karvinen 2 tulee tänään vasta klo 21:00 - 22:45?
Ja vielä suomeksi dubattuna! Meillä ainakin on isot itkut edessä, kun emme anna 4- ja 6-vuotiaiden lasten valvoa noin myöhään.
Kommentit (38)
Jos on tallentava digiboksi niin voi varmaan sanoa että kun ohjelma tulee niin myöhään niin tallennetaan ja katsotaan sitten muuna päivänä. Jos ei ole tallentavaa ja karvinen on ehdotonta nähdä niin eikö voi lasten kanssa sopia että käytte vuokraamassa sen jonain iltana?
Jos ohjelmaa on jo mainostettu tauoilla pitkään niin eikös tästä asiasta olis voinut keskustella jo ennen tätä iltaa?
johan tää asia olis ollut mahdollista käydä läpi ennen sunnuntaita vai mitä?
Ei tarvitse osata lukea mitään, kun tauoilla on mainostettu ohjelmaa jo pitkään!
Ja ne 4 ja 6 -vuotiaat osaa ilmeisesti molemmat sekä lukea että tuntevat kellon ja tutkivat ohjelmaluettelot lehdestä / tv:stä?
No tarviiko sitä olla niin riippuvainen tv:n tarjonnasta? Käyt vuokraamassa sen ja sillä selvä. Itse asiassa olisitte voineet katsoa sen tänään päivällä.Tuskin lapset ymmärtävät että juuri nyt on sunnuntai ja kello yhdeksän jos ovatkin kuulleet että elokuva tulee juuri silloin.
No tarviiko sitä olla niin riippuvainen tv:n tarjonnasta? Käyt vuokraamassa sen ja sillä selvä. Itse asiassa olisitte voineet katsoa sen tänään päivällä.Tuskin lapset ymmärtävät että juuri nyt on sunnuntai ja kello yhdeksän jos ovatkin kuulleet että elokuva tulee juuri silloin.
Meillä on se dvd:nä ja ovat katsoneet tuon monta kertaa.
että lapsia halutaan suojella siltä, mutta kanavan sopimus levittäjän kanssa edellyttää sen esittämistä?
(Kanavat ostavat usein leffoja ja sarjoja paketteina. Jotta saisi hyvää kamaa, on pakko ottaa myös paskaa.)
saa katsoa elokuvan päivällä kun on talentava digiboksi
Muistaako se nelivuotias nukkumaan mennessään että hei, nyt on sunnuntai ja kello 9, nyt tulee Karvinen 2?
Jos muistaa, onko vaikeaa selittää että nyt on nukkumaanmenoaika ja katsotte Karvisen joskus toiste.
Boksilta tai vuokrattuna. Elämä on juuri niin vaikeaa kuin siitä tekee.
Todella typerää, vaikkakin mulla on jo sen verran isot lapset, nauhoitin sen silti heille :)
olen kai ihan pihalla näistä jutuista.
Meillä on 3 telkkaria ja kyllä niissä on kaikissa tää digiboxiominaisuus itse telkkarissa.
katselee juuri kyseistä elokuvaa popcornipussi kädessä =) Valvokoot nyt kun ei tarvitse herätä huomenna aikaisin vaan saa nukkua niin pitkään kuin haluaa.
Joskin vähän epäilen, jaksaako muutenkaan katsoa loppuun asti...
Meillä on kaksi: tallentava dvd ja elisa-viihde.
Hankkikaa nyt herranjee tallennin!
Mutta, meillä katsotaan,2x6v ja yks 3v.
Eskarilaisilla herätys klo 7, mutta annoin nyt sitten periksi, koska tiesivät todellakin sen tulevan, ihan ilman lukutaitoa, koska mainostettu on koko ajan.
EI ne lapset nyt pilalle mene jos yhden illan valvoo, ja meillä ainakin tämä kohta 4v kohta nukahtaa tohon sohvalle:)
Mutta, minäkin ihmettelen tota ihmeellistä lähetys-aikaa... Kung fu pandan ymmärsin ku tuli englanniksi, mutta tätä suomeksi dupattua en ymmärrä, miksi tulee nyt näin myöhään...
taisi heidän mielestään olla vaan yksi elokuva muiden joukossa, ei mikään ylitse muiden, mikä olisi ehdottomasti nähtävä, kun ei kukaan ole edes kysellyt. Onko kaikki muut Karvisfaneja?
Ja vielä suomeksi dubattuna! Meillä ainakin on isot itkut edessä, kun emme anna 4- ja 6-vuotiaiden lasten valvoa noin myöhään.
kun Karvinen 2 ikäraja on 7v muutenkin.
jos perheessä on vain 4-ja 6-vuotiaat lapset, ei kouluikäisiä, ei kai siellä mitään hiihtolomia tunneta.