Herkkä päänahka - mitä tuotteita käytät?
Itsellä niin herkkä päänahan iho että en uskalla käyttää oikein mitään hiustenhoitotuotteita. Aina seuraa kutinaa, punoistusta ja hilsettä. Erisan shampoo ainoa joka ei ärsytä. Olisi kiva jotain muotoilutuotettakin ettei hiuksen menisi pitkin päänahkaa. Muita ja mitä käytätte?
Kommentit (3)
ja hilseestä eroon kun otin käyttöön apteekista SIM System 4-sarjan tuotteet. Shampoo, sekä satunnaisesti varsinkin saunassa tehoava hair mask olivat helpottava löytö. Aivan pahimpaan akuuttiin kutinaan auttoi "scalp tonic", jota ei ole enää tarvinnut onneksi. Muotoilutuotteita en käytä, joten en osaa suositella niitä. Aiemmin olen kokeillut erisanin samppoota, muttei sopinut minulle.
Tuota system 4 tuotesarjaa. Niitä saa kampaamoista (ei kaikista) Kysy kampaajalta neuvoa oikean shampoon ja hoitoaineen valinnassa (on useille eri hius ja päänahka laaduille)
Tämä on ainut sarja minkä shampoilla saa päänahkani kuntoon eikä satunnaisesti käytetyillä millä tahansa muotoilutuotteilla ole vaikutusta.
Sarjaan kuuluu ainakin hajusteeton muotovaahto ja hiuskiinne, niillä pääsee ainakin alkuun. Mulla ei päänahka kestä pidemmän päälle mitään hajusteita, joten käytän arkikäytössä Erisanin hajusteettomia tuotteita, jotta sitten satunnaisesti ja juhlatilanteissa voi käyttää vähän fiinimpiä tuotteita ilman, että päänahka on heti karrella. Erisan on ihan pelastus.