Jo saisit valita vain YHDEN meikkituotteen, jolla pitäisi pärjätä. Mikä se olisi?
Tämä nyt lähinnä suunnattua niille, jotka meikkaavat.
Kommentit (33)
silmille saa väriä / silmät saa paremmin piiloon, kun käyttää näyttäviä rillejä, mutta ihon epätasaiseen väriin ei tehoa mikään muu kuin peittävä aine.
Omani on joku "Tattoo" (vaalea tai jopa vaalein), vaikkei tatuointeja olekaan. Erinomainen peitevoide korjailuun (jos iho oikein kosteutettu), tarvitaan vain sipaisu . Huulten ja poskien verenkiertoa voi sitten auttaa ihan kevyesti hieromalla, ettei ole ihan kalmankalpea (kunhan voimakkuus ei ole tasoa "couperosa").
no se olisi kajali. siis sellainen jota voi vetää sisäpuolelle. korostaa kauniisti silmien väriä ja tarkentaa intensiivisen katseen!
Joko meikkivoide tai ripsiväri. En osaa valita. Ehkä tällä vanhenevalla iholla se meikkivoide. Mut st ei silmät näkyis... aargh!
Mulla on atooppinen iho, joka punoittaa aina. Värivoiteella saan punoituksen piiloon ja olen taas ihmisen näköinen!
Ihan ehdottomasti! Mulla melko pitkät ripset, mutta aika vaaleat varsinkin ne päät. Ilman ripsaria on ihan kalju olo. Seuraavana tulis peitevoide tms. Onneksi mulla on melko hyvä iho, joten ilmankin tulisin toimeen, mutta tummien silmien alle ja yksittäisten näppylöiden päälle ois tietty kiva jotain sipaista.
Mietin ensin pitkään ripsivärin ja meikkipuuterin välillä, mutta tajusin sitten, että kulmakynä on niitäkin tärkeämpi. Jos kulmat ja ripset värjäisi, niin sitten Kanebon meikkipuuteri.
mä olen ehta blondi ja ilman ripsaria, ei koko ripsiä edes näy, ovat siis niin valkoiset ja vöärittömät
samoin kulmakarvat
eli sitä ripsaria sit hilaisin niihin kulmakarvoihinkin hih
mun naama on tosi kukikas ja meikkivoide saa aivan uuden lookin aikaiseksi. Tokana tulee ripsari.