Onko teillä leipää?
Kommentit (43)
On, sillä Fazerin tai Vaasan leivät eivät muutenkaan kelpaa.
On leipää ja aina voi leipoa itse sämpylöitä, jos kaupasta loppuu. Ja näkkileipää on aina kaapissa.
On jotai Jussin leipää. Ostin kuivahiivaa, voin leipoa myös peltileipä.
Eilen ostin. Prismassa oli hyvät valikoimat.
Huomenna menen aamusta kauppaan. Jos ei ole tuoretta ruisleipää, pakastimesta löytyy pussillinen karjalanpiirakoita ja mämmiä 2 laatikkoa. Kaurapuuroa syön joka aamu. Eiköhän tästäkin selvitä. Yhden hengen talous.
On toki, tänään ostin tuoreen ruisleivän ja paketin paahtoleipää. Paikallisen leipomon tekemää, en osta Vaasan, Fazerin, tai Läntmannenin leipiä, enkä Oululaisenkaan. Suosin lähellä tuotettua, tuoretta, lähes lämmintä vielä aamupäivisin.
Pakastin täunnä vaikka lakkoilisivat loppuvuuden.
On, kun en muutenkaan osta noiden suurten leipomoitten leipiä.
Ei, koska en syö leipää kovin usein. Tai no pakastimessa saattaa olla joku leipäpussin loppu.
Kävin eilen kaupassa ja ostin yhden pussin ruispaloja. Pärjään sillä kyllä lakon yli
On. Tein eilen illalla sämpylätaikinan jääkaappiin ja heräsin 6.30 paistamaan niitä.
On, pakkasessa. Kaupassakin näytti eilen olevan, tosin tummaa leipää vähemmän, mutta muuta piisasi. Entä sinulla, meitä kiinnostaa.......
On, eilen oli kaupassakin vielä leipää. Ostin muutaman reissumiehen pakkaseen.
Pitääkö sitä perhanan leipää mussuttaa joka päivä? Eikö elämässä pärjää ilman? Eikö muka ihmiset osaa tehdä leipää itse?
Näin videon missä robootti teki leipää 24h. Sille ei maksettu palkkaa ja oli jo varmaan maksanut itsensä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sitä perhanan leipää mussuttaa joka päivä? Eikö elämässä pärjää ilman? Eikö muka ihmiset osaa tehdä leipää itse?
Mee vidduun mussuttamaan.
Ompi vasullinen leipää.