Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaumo syyttää ja haukku, vaikka

Vierailija
20.02.2011 |

toin sen ravintolasta kotiin. Hän kaatuui ja löi päänsä ja kaikki on minun syytä. Musta tunyuu etten jaksa enää

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene nukkumaan ja vaimo kans! Aamulla voi olla parempi jutella.

Vierailija
2/10 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei enää pysty kontrolloimaan itseään?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt vaan on sellasia. Vetää perseet ja ördää ja oksentelee. Eikä välitä mitään miehestä tai sen tunteista.

Nimim. Kokemusta on

Vierailija
4/10 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se pitää keskustella selväpäisenä, mitä et itsekään nyt ole.

Jos rakastatte toisianne, olkaa rehellisiä!

Vierailija
5/10 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaan toimii luontonsa mukaisesti, eli itsekkäästi ryllää ja ryssii. Miehen tunteet ei meinaa siinä mitään, ei vaikka kuinka yrittäisi osoittaa huolenpitoa ja välittämistä.

Nimim. Tää on koettu niin monesti. Ja olen muuten vesiselvä.

Vierailija
6/10 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat itsekkäitä paskoja, ja etenkin humalassa.

Kuvottavinta on se, kun naiset eivät noteeraa mitenkään miehensä positiivisia tekoja, vaan uskottelevat itselleen, että heillä on oikeus olla huomaamatta muuta kuin omat myönteiset tekonsa vain siksi, että joku nainen on joskus 1800-luvulla jossain tilanteessa kokenut vääryyttä jonkun miehen taholta.

Ikään kuin se oikeuttaisi huonon käytöksen nyt, 2010-luvulla. Kohta joku nainen huutaa tähän että "totta kai niin on, miessika!"

Vierailija
7/10 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti 7:lle kelpaa vain just se itsekäs paska-nainen, eikö? Miksi muuten valittaisit? Etkä osaa arvostaa sitä parempaa ja viisaampaa kun kohtaat.

Mitä se kertoo sinusta? Et ainakaan mies"sika"...;)

Vierailija
8/10 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt osoittaa arvostusta monen vuoden ajan. Olen hoitanut lasta, ollut myös hoitovapaalla - omasta tahdostani. Nainen syyttää silti mua siitä, mitä muissa suhteissa *ehkä* tapahtuu, eli että "naista sorretaan".

En ole enää varma, että tuo nainen on "viisaampi kuin kohtaan"...

Vierailija
9/10 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt osoittaa arvostusta monen vuoden ajan. Olen hoitanut lasta, ollut myös hoitovapaalla - omasta tahdostani. Nainen syyttää silti mua siitä, mitä muissa suhteissa *ehkä* tapahtuu, eli että "naista sorretaan".

En ole enää varma, että tuo nainen on "viisaampi kuin kohtaan"...

Säälin sinua, mies.

Vierailija
10/10 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksiselitteinen, tilastollinen tosiasia, että miehet juovat enemmän kuin naiset, ja he myös tekevät rikoksia paljon enemmän kuin naiset jne. Tämä ei TIETENKÄÄN kerro yksittäisistä mieheistä tai naisista mitään. Jos olet erehtynyt ottamaan omaksi epäonnistuneen yksilön, kannattaa vaihtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän