Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kyllä on murheet jokeri-faneilla
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vaan se, että nyt ne kiellettiin talviklassikko pelissä!!
Kuukausia niiden kanssa on uurastettu, käytetty suunnitteluun ja toteutukseen tunteja ja paljon euroja.
Tifot eivät olisi olleet ollenkaan vaarallisia, silti kiellettiin!!
Mieti itse: Suunnittelet tietyllä porukalla monta kuukautta jotain asiaa, teette sitä tyädelä sydämellä, uhraatte vapaa-aikaanne ja omasta pussista maksetaan... Sitten joku tulee ilmoittamaan: Tuo ei käy...
Ottaisiko itseäsi päähän??