Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen aikuinen ihminen käyttää Dr. Martensin kenkiä?

Vierailija
19.02.2011 |

Siis nainen varsinkaan?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko tosiaan sitä mieltä ettei 30v nainen voi enää käyttää pillidarkkuja ja ballerinakenkiä tai esim noita Martenseja? :D Oikeesti luuletko että kaikki kolmekymppiset haluavat vapaa-ajallakin pukeutua kävelypukuihin, mustiin suoriin housuihin ja kauluspaitoihin? Mä olen 36v eikä tulis mieleenkään ängetä ylleni mitään tätivaatetusta!

Vierailija
22/71 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät kaikki naiset 30v täytettyään muutu tädeiksi...eivät siirry kuuntelemaan iskelmää eivät ala käydä lavatansseissa eivätkä pukeudu jakkupukuihin muuten kuin olosuhteiden pakosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi.... mietin välillä olisiko ollut hyvä asia jos maailmanloppu olisikin tullut!

Vierailija
24/71 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes hajosivat. Teräskärkiset vieläpä :) Ostaisin vastakin jos raskisin, sillä oli hemmetin hyvät kävellä (tarpeeksi painavat).

Vierailija
25/71 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miksi. Mutta ostaa aina samaa mallia

Vierailija
26/71 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kivan näköiset. Luulen että käyttäjä on hiukan rock-taustainen tai tietää merkin niistä ympyröistä.

Mutta onhan tuommoinen miesten malli jo aika mainstreamia:

http://heppo.fi/sawyer-apache-102873-0099

Vierailija
27/71 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/71 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kaverini sanoi tänään tilanneensa sellaiset. En tiedä, miten suhtautua. Hän on melkein 30 ja töissä ns. pukuhommissa, eli töihin oukeutuu klassisen tyylikkäästi. Käyttää vapaa-ajalla conversen kenkiä, kesällä siis. Mietin että onkohan kaverillani jokin kehitysvaihe käymättä läpi, kun ei pysty pitämään aikuisten kenkiä. Käyttää myös sellaisia teepaitoja, joissa on joku printti/bändipaitoja joskus. Esimerkiksi kerran baarissa hänellä oli ballerinat, pillifarkut ja joku bändipaita.

Vierailija
29/71 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko esim. nämä jotenkin lasten tai teinien kengät?

http://www.spartoo.eu/Dr-Martens-JENNA-LEG-x39951.php

Jos vaan yksinkertaisesti tykkää tietylaisista vaatteista ja kengistä, mitä sitten? Ei minusta Dr. Martensit ole mitenkään ikäorientoituneita kenkiä, no ehkä lasten mallit joo, mutta muut ei. Ja minä olen sentäs jo 40v.

Vierailija
30/71 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuosia sitten hankitut mustat nahkaiset Dr. Martensin "kävelykengät", ihan varrettomat eivätkä tosiaan mitkään maiharit. Leveähköt toki lestiltään, mutta leveä on jalkanikin. Ovat olleet ehdottomasti yhdet kaikkien aikojen lempikengistäni! Enkä todellakaan ole mikään maiharityyppi. :)

Vierailija
31/71 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko esim. nämä jotenkin lasten tai teinien kengät?

<a href="http://www.spartoo.eu/Dr-Martens-JENNA-LEG-x39951.php" alt="http://www.spartoo.eu/Dr-Martens-JENNA-LEG-x39951.php">http://www.spartoo.eu/Dr-Martens-JENNA-LEG-x39951.php</a&gt;

Jos vaan yksinkertaisesti tykkää tietylaisista vaatteista ja kengistä, mitä sitten? Ei minusta Dr. Martensit ole mitenkään ikäorientoituneita kenkiä, no ehkä lasten mallit joo, mutta muut ei. Ja minä olen sentäs jo 40v.

Vierailija
32/71 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olal sitä että pitää niiden ulkonäöstä. Jotkut skeittikengät tai lenkkarit on myös mukavempia jalalle kuin "aikuisten kengät", converset ei kylläkään, mutta muodikkaat ovat aina. En sitoisi ikään kuka saa käyttää jotakin tiettyä kenkää.

Vierailija
33/71 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sanoa tuolle ukolleni että nyt loppu teinimeininki ja Martenssit roskiin. Ukko on 55v ja kehtaa kulkea teinimaiharit jalassa. Vissiin murkkuikä jäänyt päälle.

Nyt se yrittää vikistä tuossa että ne on niin hyvät kävellä, ei niitä saa pois laittaa. Ei auta, roskiin vaan!

Vierailija
34/71 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet nykyaikaiset, trendejä seuraavat kolmikymppiset naiset käyttävät Dr.Martenseja. Muiden muassa. Ei ole jäänyt kehitysvaihe välistä. Kaikki vain eivät heti 30 vuotta täytettyään leikkaa hiuksia lyhyiksi, ota permistä ja ala käyttää pelkkää tuulipukua.

Vierailija
35/71 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue kunnolla. kirjoitin että alkuperältään martensit ovat aikuisten ihmisten työkengät. tällä tarkoitin, että ne eivät todellakaan ole rajattu mihinkään tiettyyn ikään, ei ainakaan teini-ikään, vaan suunniteltu aikuisille työssäkäyville ihmisille.

minulla on kahdet martensit vielä laatikossa tallella nostalgia-syistä, mutta en vaan jaksa pitää niitä enää, koska ovat aika painavat! minulle martensit olivat tärkeä osa -punk-jotain alakulttuuri-identiteettiä silloin kaksikymppisenä ja kolmikymmpisenäkin. lisäksi ne ovat mielestäni hyvän näköiset kengät.

nyt ne eivät vaan enää kuulu identiteettiini eikä siinä ole mitään dramaattista. farkkuja taas en suostunut pitämään kaksikymmpisenä ollenkaan koska ne olivat aivan liian mainstreamia silloiselle punkkarille. nyt ne kyllä passaa. ihan työhousuinakin :)

Vierailija
36/71 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että "teinimeininki"... Tuleepa mieleen, että on ollut aika jolloin esimerkiksi rock/pop on ollut pelkkää nuorisomusiikkia ja aikuistuttua on ollut pakko alkaa kuuntelemaan "aikuisempaa musiikkia". Ja aika, jolloin tiettyyn ikään tullessa on ollut pakko asettua tietynlaiseen ulkopuolelta tulleeseen muottiin mm. ulkonäön ja pukeutumisen suhteen. Onneksi ajat ovat muuttuneet suvaitsevaisemmiksi. Itse olen 45-vuotias mieshenkilö ja aion kyllä vastedeskin käyttää maihareita tai tennareita, jos siltä tuntuu. Ja kuunnella punkkia ja olla välittämättä keinotekoisista rajoituksista, joiden avulla pyritään säätelemään, miten tietyn ikäinen ihminen "saa" pukeutua tai millainen hän saa olla. Samoin kuin antaa noiden muutaman korvissani olevan renkaan pysyä paikoillaan niin kauan kuin hengissä olen. Paitsi siksi, että ne ovat mukavia, niin myös ärsyttääkseni ahdasmielisiä ja turhantärkeitä nipottajia.

Vierailija
37/71 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkahattutätejä...

Minä olen 40v ja käytän Converseja ja Addun Superstareja, järkyttävää eikö?

Vierailija
38/71 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esim. tällaiset laskuvarjojääkärin kengät tuli ostettua ja hyvin ovat toimineet meikäläisissä sääolosuhteissa. Kesällä vähän turhan hikiset, mutta festareilla ihan must. Varsinkin Puntala-rockissa, siellä se lavanedusta muuttuu mutavelliksi alle aikayksikön.

t. O. 46v.

http://www.varusteleka.fi/product/maiharit-uudet-muut/mil-tec-para-maih…

Vierailija
39/71 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottas ukko maiharit jalkaan ja lähtis ettiin tyylikkäämmän naisen! Maiharit on upeita ja näyttää hyvälle. Asenne-tyypit niitä yleensä tajuaa käyttää. :)

Vierailija
40/71 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistän ne monesti näin talvella paksuihin sukkiksiin, hameeseen ja duffelitakkiin.

Minullakin on muuten niitä kavereita, jotka heti 25 täytettyään siirtyi toimimaan niinkuin "siinä iässä kuuluu"... Itse en kuulu heihin:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan