Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen aikuinen ihminen käyttää Dr. Martensin kenkiä?

Vierailija
19.02.2011 |

Siis nainen varsinkaan?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee ite roskiin! Martensit on parhaat kengät ja ei todellakaan mitkään teini maiharit.

Vierailija
2/71 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä kotiäidit suuria huolia! Antaa jokaisen pukeutua niinkuin haluaa, se ei kuulu kenellekään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr. Martensin kengissä ei taida olla minkäänlaista ikärajaa. Ite käyttänyt yli 20v. enkä merkkiä vaihda. Hyvät ovat. Oon yli 40, mutta silti edelleen punk soi! (punk ei ole muoti, vaan asenne)!

Vierailija
4/71 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juristi ja ekonomi

mulla on kahdet, punaset ja mustat itselläni

Vierailija
5/71 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperältään. Työkengät. Siis aikuisten fyysisessä työssä käyvien ihmisten kengät.

Rock-punk-Teinit vaan joskus ottivat ne omaan käyttönsä. Tietysti Martenseja voi haluta käyttää myös jos on jäänyt teiniys kokematta tai muuta sellaista keskeneräisyyttä ja kapinaa on vielä kokematta.

Käytin niitä kaksikymppisenä. Nyt tuntuvat aika raskailta.

Vierailija
6/71 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli ne viimeksi festareilla kun oli luvattu sadetta. Ei haittaa vaikka olisi 10 cm mutaa..

ja ikää minulla 45 v

Vierailija
7/71 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperältään. Työkengät. Siis aikuisten fyysisessä työssä käyvien ihmisten kengät.

Rock-punk-Teinit vaan joskus ottivat ne omaan käyttönsä. Tietysti Martenseja voi haluta käyttää myös jos on jäänyt teiniys kokematta tai muuta sellaista keskeneräisyyttä ja kapinaa on vielä kokematta.

Käytin niitä kaksikymppisenä. Nyt tuntuvat aika raskailta.

Et varmaan ole käyttänyt farkkuja sen jälkeen kun täytit 20?

Vierailija
8/71 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kaverini sanoi tänään tilanneensa sellaiset. En tiedä, miten suhtautua. Hän on melkein 30 ja töissä ns. pukuhommissa, eli töihin oukeutuu klassisen tyylikkäästi. Käyttää vapaa-ajalla conversen kenkiä, kesällä siis. Mietin että onkohan kaverillani jokin kehitysvaihe käymättä läpi, kun ei pysty pitämään aikuisten kenkiä. Käyttää myös sellaisia teepaitoja, joissa on joku printti/bändipaitoja joskus. Esimerkiksi kerran baarissa hänellä oli ballerinat, pillifarkut ja joku bändipaita.

Alunperin työkengiksi tarkoitettuja Dr Martenseja alettiin käyttämään jo 60-luvulla Modien ja vähän myöhemmin Skinheadien parissa ja sen jälkeen ne ovat saavuttaneet klassikon aseman siinä missä Conversen Chuck Taylor All-Starsitkin eli on ihan turha funtsia, voiko niitä enää käyttää jossain tietyssä iässä. Ole iloinen, että kaverillasi on tyylitajua ja ei ole niinkuin suurin osa Suomalaisista miehistä, jotka ei tajua kengistä yhtään mitään ;) Hyvää kevättä Dj Lord Fatty

Vierailija
9/71 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on siis nainen. Koulutettu, fiksu ja hyvässä työssä, siksi ihmettelen. On myös viettänyt normaalin teini-iän ja villit opiskeluvuodet niin sen takia ihmettelin.

ap

koska kaverini sanoi tänään tilanneensa sellaiset. En tiedä, miten suhtautua. Hän on melkein 30 ja töissä ns. pukuhommissa, eli töihin oukeutuu klassisen tyylikkäästi. Käyttää vapaa-ajalla conversen kenkiä, kesällä siis. Mietin että onkohan kaverillani jokin kehitysvaihe käymättä läpi, kun ei pysty pitämään aikuisten kenkiä. Käyttää myös sellaisia teepaitoja, joissa on joku printti/bändipaitoja joskus. Esimerkiksi kerran baarissa hänellä oli ballerinat, pillifarkut ja joku bändipaita.

Alunperin työkengiksi tarkoitettuja Dr Martenseja alettiin käyttämään jo 60-luvulla Modien ja vähän myöhemmin Skinheadien parissa ja sen jälkeen ne ovat saavuttaneet klassikon aseman siinä missä Conversen Chuck Taylor All-Starsitkin eli on ihan turha funtsia, voiko niitä enää käyttää jossain tietyssä iässä. Ole iloinen, että kaverillasi on tyylitajua ja ei ole niinkuin suurin osa Suomalaisista miehistä, jotka ei tajua kengistä yhtään mitään ;) Hyvää kevättä Dj Lord Fatty

Vierailija
10/71 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei, millainen ihminen sä oikein olet kun käytät Dr. Martensin kenkiä?"

Tule sitten tänne kertomaan, mitä hän vastasi!

Vierailija
11/71 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tää ketju kannattaa lukea. Hyvää huumoria kauttaaltaan :D

Vierailija
12/71 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mietin että onkohan kaverillani jokin kehitysvaihe käymättä läpi, kun ei pysty pitämään aikuisten kenkiä."

Siis voi Luoja, että oikein psykiatrinen ongelma näistä yksistä kengistä piti saada aikaseksi! Olen niin kurkkuani myöten täynnä tätä, että joka ikisestä asiasta pitää nostattaa hirveä hulabaloo, että onko tämä nyt jotain mielisairautta. Miten ihminen enää uskaltaa tehdä mitään, kun joka asiasta ollaan suljetulle kiidättämässä?

Vierailija
13/71 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen rasittavaa kitinää aloittajalta. Joillekin laumasieluille on liikaa, etteivät kaikki juokse sopulijonona samaan mereen. Itse suorastaan rakastan dr martensin maihareita ja ostaisin niitä vaikka joka värissä kunhan vaan olis valuuttaa niin paljon. Ja olen 30v.

Vierailija
14/71 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotitietoinen ja trendikäs ihminen käyttää nykyisin maihareita. Esimerkiksi Lontoossa näkyi viime keväänä todella paljon maihareita nuorten naisten jaloissa. Tänne syrjäiseen Suomeen muotitrendit tulevat aina vuoden- pari jäljessä, joten veikkaisin joka toisella vastaantulevalla naisella olevan maiharit reilun vuoden sisällä.

Vierailija
15/71 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun mielestä Dr. Martensenit on suoraan saatanasta! Pelkkiä mummojen potkijoita kaikki maihareitten käyttäjät! Mun mummo, Irmeli 49 (nimi muutettu) on kerran joutunut sellasen joukkion keskelle, kellä kaikilla oli maiharit ja jotkut vihreet maastokuvioiset vaatteet ja ne uhkas kävelyttää sen väkisin tien yli! Mummo raukka koitti vaan päästä lähi-siwaan hakemaan päivittäisen olut annoksensa, mutta joutui väkivalloin repimään itsensä irti noista yhteiskunnan hylkiöistä.

P.S. Päivi Räsänen on minun idoli! Kaikki pitää kieltää!

Vierailija
16/71 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytäisi lasten Dokkareita? Mahdetaankohan niitä edes valmistaa enää? Siskontytölle ostin kymmenen vuotta sitten Lontoon Carnaby Streetiltä dokkarit, tahtoisin omalle ekaluokkalaiselleni nyt samanlaiset.

Vierailija
17/71 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovat hyvännäköiset toisin kuin mitkään typerät pappamalliset kävelykengät. Ovat myös hemmetin kestävät laadukkaat ja kätevät!

Vierailija
18/71 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/71 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on muutenkin nuorekas ja tykkää seurata trendejä. Mä en ole koskaan käyttänyt kun ovat mun makuuni liian miehekkäät popot. Laadukkaat ne kyllä on mun miehellä on paritkin martensit jotka kestäneet 15v.

Vierailija
20/71 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi