Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellekään tullut jonkinsortin 'kriisiä' kun lapset saatu ja elämän pitäisi 'alkaa'??

Vierailija
19.02.2011 |

Olen 35-v, 3 lasta, mies, uusi okt, vakityö...jne..vain kultainen noutaja puuttuu...

Haluan elämääni jotain muuta...haluan elää...minä... vastuuntuntoinen olen toki kyllä mutta erota haluaisin miehestäni kun hän elää niin pienellä liekillä...ihme että vasta nyt sen tajusin ja hyväksyin.... miksi pitää 'pilata' kaikki jo saavutettu ja karata elämään... niin paljon haluan antaa ja saada....

Kriisiä vai todellinen tarve elämänmuutokseen? Kokemuksia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kriisin ainekset oli valmiina

Vierailija
2/12 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaatko sanoa, mitä olet vaille?

mikä tekisi elämästäsi parempaa? miksi et voi sitä nyt tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt "tyhjän päällä" eli sulla ei ole mitään suunnitelmia. Olet saanut haluamasi pitäisi keksiä uusia. Älä missään nimessä eroa miehestäsi ja riko lasten kotia vain sinun kriisisi takia. Elämä nyt vain on tälläistä, joskus on kivaa, joskus tylsää, joskus surullista. Mieti mitä haluat alkaa tehdä omalla elämälläsi, tarkoitan nyt lähinnä työtä, harrastuksia, parisuhteen uudelleen elävöittäminen...... Olit ehkä ajatellut elämää vain noihin suunniteltuihin eli talo, lapset, työ ja nyt ne on saavutettu. Sun pitää keksiä jotain uutta tilalle.

Vierailija
4/12 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeita kriisejäkin tulee t. 5o vuotias

Vierailija
5/12 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miehellä: otti ja lähti. Toivon hänelle pelkkää pahaa, kun halusi tuhota kaiken mihin yhdessä pyrittiin.

Itselläni kuitenkin kaikki nyt hyvin, myös uusi ihana parisuhde.

Vierailija
6/12 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen mieheni kanssa yksin nyt, olen jo vuosia ollut ja erittäin todennäköisesti tulen olemaan. Hänen käsityksensä hyvästä elämästä on paikalleen jämähtäminen, työssä käynti ja telkkarin katsominen. Muuta hän ei tarvitse, minä sitä vastoin tarvisten ihmisen, puolison ja haluan tuntea ja elää.

Tuntuu että olen ollut 'unessa' lapsenteko vuodet, jotenkin heräsin, että miehellä ei ole paukkuja jakaa tämä kanssani.

ap

Vierailija
7/12 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän se elo on ap

ps hanki harrastus ja sivubisness ja oma auto

Vierailija
8/12 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. remontti tai vaikka matka, jota käytte yhdessä suunnittelemaan.

Saatte yhteistä sisältöä elämään ja kun se haave täyttää hetkeksi elämäsi, niin elämä tuntuu mielenkiintoisemmalta ja kivalta.

Tietysti uusi harrastuskin varmaan toimisi ja jos se olisi miehen kanssa yhteinen, niin taas näkisit hänessäkin jotain kivaa. Menkää vaikka lavatanssikurssille.

Olet kenties saavuttanut lyhyessä ajassa niin paljon juttuja, että nyt kun ne in saavutettu, tuntuu tylsältä ja tyhjältä, kun on koko ajan kokenut ja saanut jotain uutta.

Vierailija
9/12 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap:n viestit niin kuulostavat kriisiltä ("haluan tuntea ja elää", OMG). Ap:n kannattaisi nyt miettiä ehkä vähän konkreettisemmin, mitä hän elämältään haluaa, ja miksei hän voisi sitä miehensä kanssa saavuttaa.

Tai toisaalta tuollaisiin kriiseihin yleensä auttaa kummasti se, että vähän vähentää sitä pohdintaa...

Vierailija
10/12 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala opiskella ranskaa tai mene lentotunneille, kyllä se siitä.

Tv kolmattaan odottava kolmikymppinen, joka harrastusten sijaan nyt on ostamassa sitä oma asuntoa.

Vierailija
11/12 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama tilanne ja samat "saavutukset", mutta tyhjä olo. Lapsista tulee iloa ja heidän tekemisistään vaihtelua. Työ jurppii ja se, että olen elänyt kaikkien kaavojen mukaan saavuttaen ne. Niinpä protestina haen opintovapaata ja lähden opiskelemaan toista alaa toiselle paikkakunnalle. Ilmeisesti sitten on kyse munkin kohdallani kriisistä. Mutta mulle tämä on vain yksi oma elämäni, enkä halua sitä tuhlata muiden toiveita täyttämällä.

Vierailija
12/12 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muista, että itse on itsensä tehtävä onnelliseksi, ei se onni miestä vaihtamalla löydy. Ala harrastaa näyttelemistä, laulamista, maalaamista tai jotain muuta, missä pääset ilmaisemaan itseäsi ja löydät muita samanhenkisiä "itsensä etsijöitä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän