Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit? Kuinka usein käytte baareissa?

Vierailija
19.02.2011 |

Viihteellä, bilettämässä, juhlimassa. Baarissa, ravintolassa, yökerhossa. Rakkaalla lapsella on monta nimeä:)

Itse olin viime lauantaina (kuskina ja join yhden pienen keskarin kokoillan aikana), menen tänään ja myös ensi viikon perjantaina.

Viime viikolla olin mieheni kanssa. Tänään ja ensi viikolla bestikseni kanssa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin en missään muualla käy.

Vierailija
2/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme-neljä kertaa kuussa.

Lähes aina siihen liittyy jonkun bändin tsekkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka meidän lapset on jo teinejä eli ei tarttes edes lapsenvahtia järjestää. Mies ei ole innostunut lähtemään ja sitten kuulin eräältä ihmiseltä, että 40+ ikäisiä ei kuulemma enää käy baareissa, joten se siitä sit :)

Vierailija
4/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no ehkä kerran vuodessa. Ei vois vähempää kiinnostaa yömyöhään kukkuminen. Käytän aikani mielummin nukkumiseen. ;)

Vierailija
5/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin nykyään.

viimeksi kohta kaksi vuotta sitten.

Vierailija
6/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kahden lapsen (11- ja 6-v. pojat) yh ja aiemmin kävin jonkin verran, mutta nyt en ole joulukuun alun jälkeen käynyt kertaakaan. Ei vain yksinkertaisesti kiinnosta känniset ihmiset ja niiden typerät jutut. Itsestänikin tulee vähemmän älykäs siideri-/kaljapäissään. :o)

Ajattelin itse asiassa kokeilla olla juomatta ihan koko vuoden, mutta voin silti baariin lähteä, jos siltä tuntuu.

Vierailija
7/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni kävisin useamminkin, mutta ei ole tarpeeksi aikaa ja sopivia tilaisuuksia. En nyt yksin mihinkään lähiöpubiin lähtisi:D

Vierailija
8/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on viimeiset 5v ollut aina niin pieniä lapsia kotona etten ole edes halunnut mennä. Sitten kun nämä kolme nuorimmaista tästä vähän kasvaa niin voi olla että käyn 2-3 kertaa vuodessa. Nuorena tuli menty niin paljon ettei enää oikein jaksa. :D

Vierailija
9/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kaksi vuodessa. En kyllä käynyt lapsettomanakaan yhtään sen useammin, paitsi ihan parikymppisenä.

Vierailija
10/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoteen käyn baarissa, ei vaan pysty kattoon sitä meininkiä...

Vierailija
11/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan olla jo aiva vanha :)

Työn puolesta esustan muutaman kerran vuodessa ja käy bilettämisestä minulle. Viime viikolla 3 kertaa.

Vierailija
12/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on tainnut vierähtää jo melkein puoli vuotta etten ole käynyt.

Joskus saatan käydä parikin kertaa kuukaudessa, joskus sitten tulee 2-8 kuukauden tauko.

Mahdollisuus olisi käydä vaikka joka viikonloppu, joskus arkisinkin.

Harvemmin huvittaa.

Vierailija
13/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tainnut hankkia muksut vähän liian aikaisin. Tuo on yksi syy, minkä takia lasten hankkimista pitäisi odottaa sinne 30+ puolelle, on se menojalan pahin vipatus jo laantunut.

Vierailija
14/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tainnut hankkia muksut vähän liian aikaisin. Tuo on yksi syy, minkä takia lasten hankkimista pitäisi odottaa sinne 30+ puolelle, on se menojalan pahin vipatus jo laantunut.

Meinaatko että kun täyttää kolmekymmentä, ei halua enää käydä missään =D Kuule, niitä on todella monia nelikymppisiäkin, jotka ravaavat vähän väliä juhlimassa.

Vierailija
15/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei yleensä edea kiinnosta...

jos mulla on omaa aikaa, käytän sen mieluummin muuhun, esim. hyvän kirjan lukemiseen tai yksinoloon!

Vierailija
16/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noi kaikki kuppilat täynnä niitä 30+ ihmisiä.

Se nyt vain on niin, että meitä on niin monenlaisia. Toiset käy baareissa ja toiset ei.

Itse käyn kerran kuussa, tai kahdessa keskimäärin, ja aina on kiva mennä.

Vierailija
17/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut lapset 17v-29v. Neljä kappaletta.

Aina olen saanut mennä, kun on menojalkaa vipattanut. Nyt ikää jo 40+. Menen, kun siltä tuntuu.

otin tämän asian esille nyt vain siksi, koska itse taas menossa j aollut ja tulossa näitä menoja. Toisinaan saattaa mennä useampi kuukausi ettei minua kiinnosta lähteä.

Vierailija
18/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa juovat eniten 30-49 vuotiaat.

Vierailija
19/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ny on aikaa vain lapsille.Ei vaan vois vähempää kiinnostaa lähtee johkin baariin.

Nykyään saan tarpeellisen sisällön elämään kaikesta muusta kun baareista.

Vierailija
20/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin nähty, ei mua kiinnosta.