Äidit? Kuinka usein käytte baareissa?
Viihteellä, bilettämässä, juhlimassa. Baarissa, ravintolassa, yökerhossa. Rakkaalla lapsella on monta nimeä:)
Itse olin viime lauantaina (kuskina ja join yhden pienen keskarin kokoillan aikana), menen tänään ja myös ensi viikon perjantaina.
Viime viikolla olin mieheni kanssa. Tänään ja ensi viikolla bestikseni kanssa.
Kommentit (34)
Kolme-neljä kertaa kuussa.
Lähes aina siihen liittyy jonkun bändin tsekkaus.
Vaikka meidän lapset on jo teinejä eli ei tarttes edes lapsenvahtia järjestää. Mies ei ole innostunut lähtemään ja sitten kuulin eräältä ihmiseltä, että 40+ ikäisiä ei kuulemma enää käy baareissa, joten se siitä sit :)
Tai no ehkä kerran vuodessa. Ei vois vähempää kiinnostaa yömyöhään kukkuminen. Käytän aikani mielummin nukkumiseen. ;)
Oon kahden lapsen (11- ja 6-v. pojat) yh ja aiemmin kävin jonkin verran, mutta nyt en ole joulukuun alun jälkeen käynyt kertaakaan. Ei vain yksinkertaisesti kiinnosta känniset ihmiset ja niiden typerät jutut. Itsestänikin tulee vähemmän älykäs siideri-/kaljapäissään. :o)
Ajattelin itse asiassa kokeilla olla juomatta ihan koko vuoden, mutta voin silti baariin lähteä, jos siltä tuntuu.
Mielelläni kävisin useamminkin, mutta ei ole tarpeeksi aikaa ja sopivia tilaisuuksia. En nyt yksin mihinkään lähiöpubiin lähtisi:D
Nyt on viimeiset 5v ollut aina niin pieniä lapsia kotona etten ole edes halunnut mennä. Sitten kun nämä kolme nuorimmaista tästä vähän kasvaa niin voi olla että käyn 2-3 kertaa vuodessa. Nuorena tuli menty niin paljon ettei enää oikein jaksa. :D
tai kaksi vuodessa. En kyllä käynyt lapsettomanakaan yhtään sen useammin, paitsi ihan parikymppisenä.
Mä alan olla jo aiva vanha :)
Työn puolesta esustan muutaman kerran vuodessa ja käy bilettämisestä minulle. Viime viikolla 3 kertaa.
nyt on tainnut vierähtää jo melkein puoli vuotta etten ole käynyt.
Joskus saatan käydä parikin kertaa kuukaudessa, joskus sitten tulee 2-8 kuukauden tauko.
Mahdollisuus olisi käydä vaikka joka viikonloppu, joskus arkisinkin.
Harvemmin huvittaa.
Ap on tainnut hankkia muksut vähän liian aikaisin. Tuo on yksi syy, minkä takia lasten hankkimista pitäisi odottaa sinne 30+ puolelle, on se menojalan pahin vipatus jo laantunut.
Ap on tainnut hankkia muksut vähän liian aikaisin. Tuo on yksi syy, minkä takia lasten hankkimista pitäisi odottaa sinne 30+ puolelle, on se menojalan pahin vipatus jo laantunut.
Meinaatko että kun täyttää kolmekymmentä, ei halua enää käydä missään =D Kuule, niitä on todella monia nelikymppisiäkin, jotka ravaavat vähän väliä juhlimassa.
Mutta ei yleensä edea kiinnosta...
jos mulla on omaa aikaa, käytän sen mieluummin muuhun, esim. hyvän kirjan lukemiseen tai yksinoloon!
Onhan noi kaikki kuppilat täynnä niitä 30+ ihmisiä.
Se nyt vain on niin, että meitä on niin monenlaisia. Toiset käy baareissa ja toiset ei.
Itse käyn kerran kuussa, tai kahdessa keskimäärin, ja aina on kiva mennä.
Olen saanut lapset 17v-29v. Neljä kappaletta.
Aina olen saanut mennä, kun on menojalkaa vipattanut. Nyt ikää jo 40+. Menen, kun siltä tuntuu.
otin tämän asian esille nyt vain siksi, koska itse taas menossa j aollut ja tulossa näitä menoja. Toisinaan saattaa mennä useampi kuukausi ettei minua kiinnosta lähteä.
ny on aikaa vain lapsille.Ei vaan vois vähempää kiinnostaa lähtee johkin baariin.
Nykyään saan tarpeellisen sisällön elämään kaikesta muusta kun baareista.
Muutoin en missään muualla käy.