Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äidit? Kuinka usein käytte baareissa?

Vierailija
19.02.2011 |

Viihteellä, bilettämässä, juhlimassa. Baarissa, ravintolassa, yökerhossa. Rakkaalla lapsella on monta nimeä:)

Itse olin viime lauantaina (kuskina ja join yhden pienen keskarin kokoillan aikana), menen tänään ja myös ensi viikon perjantaina.

Viime viikolla olin mieheni kanssa. Tänään ja ensi viikolla bestikseni kanssa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kotoa poistun, kyllä omaa aikaa/parisuhdeaikaa viettämään noin kerran viikossa elokuviin, syömään tm.

Meillä on kaksi vaikea vammaist lasta, joten pakko ottaa yhteistä aikaa!

Vierailija
22/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä usko, että kävisin siinäkään tapauksessa, että minulla ei olisi lapsia. Minusta se vaan on todella turhaa ja tylsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hyvä jos kerta vuoteen tulee mentyä.. Ei ole oikein mun juttu kun en itse niin välitä hirveesti juoda korkeintaan muutaman siiderin ni en oikein välitä niistä kännisistä ihmisistä.

Vierailija
24/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa per 1-2 kuukautta. Eli kerran kahdessa kuussa tai kaksi kertaa kuussa, vaihdellen mielenkiinnosta, menoista, ajasta, vapaasta yms.

Vierailija
25/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maaliskuussa. Tykkään enemmän istua iltaa kaveriperheiden kanssa ihan kotosalla, syödä hyvin, juoda vähän viiniä ja vaikka pelata jotain. Baareissa menee rahaa, seuraavana päivänä väsyttää, vihaan taksijonoja ja yöjunaa jne. Kivaa on kuitenkin joskus päästä tanssimaan!

Vierailija
26/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin ohjelmassa on yleensä teatteri/konsertti jonka jälkeen/ennen käydään syömässä hyvin. Sitä, milloin viimeksi olen ollut ravintolassa juomismeiningillä, en edes muista. Kuitenkin ennen lapsia...

Vierailija
27/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa, no enpä oikeastaan koskaan. Tai no ehkä kerran vuodessa. Ei vois vähempää kiinnostaa yömyöhään kukkuminen. Käytän aikani mielummin nukkumiseen. ;)

Mä allekirjoitan tän!

Vierailija
28/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tykkää yökerhoista.

Baarissa voin käydä yksillä tai kaksilla jos on hyvää seuraa.

kesällä on kiva käydä terassilla juomassa yhdet ja syödä vaikka kevyt lounas jos on sellainen paikka...

About 2x vuodessa tulee käytyä viihteellä. Nyt olen raskaana joten ei tule käytyä sitäkään.

eniten pidän lavatansseista, siellä ei ryypätä vaan tanssitaan, YES! Hyvä kakkonen ulkonakäymiseen on leffat tai jos oikein haluaa panostaa niin teatteri tms..

Nainen 30+

Vierailija
29/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan vois vähempää kiinnostaa. Minä juoksin baareissa kymmenen vuotta aktiivisesti ja sitten vaan tuli stoppi, se baarielämä alkoi tuntua superhyper typerältä touhulta. Terassille joku voisi saada minut houkuteltua joskus kesäkuumalla.. ehkä;)

Vierailija
30/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt siihen on tulossa muutos eli alan käymään usein, ehkä jopa pari kertaa/kk. Miehenikin kehoitti menemän omien kavereideni kanssa, lähtiessään tänään ulos.

Vierailija
31/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen tänää pitkästä aika. Viimeks olin ku vauva oli 4kk ikäinen, yt se on jo 7kk. Pääsen aika harvoin ny ku poika on viel pieni, harvoin pääse hoitoon

Vierailija
32/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan baareja&klubeja, on ihanaa kun on pitkä ilta edessä ja mitä vaan voi tapahtua, parhaat ystävät ympärillä ja lasi hyvää juomaa kädessä:)

yleensä ehkä n.2 kertaa/kk. Kävisin mieluiten sunnuntaisin mutta työ ikävästi häiritsee ma-aamuna.

Baarissa on KIVAA!tanssia!uusia ihmisiä!musiikkia!

Vierailija
33/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastukseni eli tietovisailu pidetään baarissa. Joskus jäädään sinne tiimin kans vielä iltaa istumaan. Yökerhoissa todella harvoin, max. kerran vuodessa.

Vierailija
34/34 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikää on 40 ja takana todella reipas biletys parikymppisenä opiskelijaelämässä ja nykyään tasapainoinen, erinomainen parisuhde ja perhe-elämä, niin ei viihteelle ole mitään tarvetta lähteä. Kotona nautimme hyvästä ruoasta ja viineistä ja kutsumme ystäviä.