Mitä ihmettä pukisin kesällä päälleni :( Kiloja riittää
Mulle jäi raskaudesta ja synnytyksestä kilot, jotka eivät tunnu lähtevän millään. Millä ihmeellä itsensä ensi kesänä taas verhoaisi, ettei kaikki makkarat ole esillä.
Vinkkejä kesävaatetukseen?
Persettä löytyy, samoin vatsaa, mutta myös pituutta (onneksi)
Kommentit (72)
Ja tiesitkö että minun mielestäni ei ole esteettisesti kaunista laihat ihmiset, Hirveitä henkaritelineitä, suorastaan rumia. En osaa sanoa sinulle mitään muuta kuin että kannattaa elää tätä elämää hiukan kauemmin ja nähdä muutakin kuin pelkkää mustaa ja valkoista. Harmillista kannaltasi että läski voi laihtua mutta sinä et ihmisenä parempaa sydäntä saa koskaan ja se on säälittävää. Nainen on naiselle susi... ajattelisin mielelläni että naiset olisivat "siskoja" toisille, erinäköisinä ja kokoisina. Olet säälittävä ja ilmeisesti laiha. Hyvä sulle.
Anteeksi mutta tuo kirjoittaja ei tdellakaan edusta kaikkia laihoja ihmisiä. Vaan lähinnä kaikkia sekopäitä ja säälittäviä ihmisiä. Itsekin olen laiha, ja annoin pari noista asiallisista vinkeistä. En näe syytä, että muut lähtee samalla haukkumalinjalle. Ei tässä ole laihat vs. lihavat ongelmaa, vaan ongelma on jotkut ääliöt. Vai kuinka?
Missähän kohta mä kirjoitin että en välitä yhtään mitä mieheni ajattelee?
Mä vaan en esim värjää tai leikkauta hiuksiani miehen käskyjen mukaan (kuten yksi naisystäväni tekee kaiken mitä mies ehdottaa)
Samoin en laihduttaisi tai lihottaisi jos mies käskisi. Itsestä ne asiat lähtee.
Enkä ole puhunut tikkulaihuudesta. Ymmärrättekö että tikkulaihan ja läskin välimuotoja on?
Eli pukeudu miten tykkäät. Ei kuitenkaan liian pieniä vaatteita.
Mä tsemppaisin sua myös tiputtamaan painoa! Ei siihen kauaa mene, olisit kesäksi jo kunnossa.
Mä aloitin kaksi viikkoa sitten syömään terveellisesti. Jätin herkut pois ja pienensin ateriakokoa. Tässä ajassa lähtenyt huomaamatta jo 3½ kg!
Mulla tavoitteeseen 2½ matkaa enää. Kuvittelin, että tähän menisi monta viikkoa.
Vaihda herkut ihaniin hedelmiin ja marjoista tehtyihin smoothie-juomiin!
Ihmeen aikaste ne tänä vuonna aloittaa, yleensä kesällä ovat vireimmillään. Kun läskeillä on vaatteita päällä ulkona ja se on ihan kamalaa.. =D
No, jos ei ole omaa elämää niin pitää kai elää toisten? =)
Ap:lle sanosin että erilaiset mekot ois varmaan sun päällä tosi nättejä! Ja vähän pidemmät paidat sekä caprit jne.
Olet kaunis! =) Ihanaa kesää!
Missähän kohta mä kirjoitin että en välitä yhtään mitä mieheni ajattelee?
Mä vaan en esim värjää tai leikkauta hiuksiani miehen käskyjen mukaan (kuten yksi naisystäväni tekee kaiken mitä mies ehdottaa)
Samoin en laihduttaisi tai lihottaisi jos mies käskisi. Itsestä ne asiat lähtee.
Enkä ole puhunut tikkulaihuudesta. Ymmärrättekö että tikkulaihan ja läskin välimuotoja on?En oo väittäny olevanikaan mikään kauhee läski, mulla on 10kg likaa, kaikki kylläkin mahassa ja näytän kuin odottaisin... Eli en tosiaan mikään läski vaan hieman lihava....Eli jos tiputan vaikka sen 10kg olen jo tikku....
Miksei haukuta samalla kaikkia rillipäitä?? Turha niiden on yrittää mitään Cuccin pokia ostaa, rillipää on rillipää vaikka miten yrittäis sitä peittää. Kauheen näköisitä kun ihmisillä on silmälasit, miten kehtaavat?? Tai vaikka blondit? Miten ne kehtaa missään kulkea kun jo päästä näkyy miten tyhmiä ne on?? Entä isonenäiset ihmiset? Ne ei saa sitä nenäänsä mihinkään ja mikään ei tietenkään ole kamalampaa kuin kulkea sellainen nenä naamassa, tajuasi pysyä kotona! Hirveitä on myös pottunenäiset ja liian pinei nenäiset, hävetkää! Ja brunetit.. ovat niin olevinaan blodeja parempia vaikkei se heidäånkään äö ole sen korkeampi. Ja punapäät, yrittävät olla jotian erikoisuuden tavoittelijoita, pah! Kelle se nyt sopii, punaiset hiukset, HAH! Tyhmyys on kaikista kamalinta mitä ihminen voi olla, se on salakavalaa eikä heti näy ulospäin, onneksi he kuitenkin AINA avaavat sen suunsa ensimmäisenä että sen kyllä huomaa ketkä tähän järkyttävään porukkaan kuuluu, hyi miten hävettävää heidän kanssa on liikkua! Voidaan pilkata samalla myös lukihäiriöiset, vammaiset, orvot ja köyhät.
Oletko varma ettei lääkitys ja elämäntilanne ole vain tekosyitä?
Oletko jotenkin onneton ihminen? Siksi tarjottavanasi on yksi malli, kaava, sapluuna ja muotti kaikille? Ap ansaitsee parempaa kuin tuo kommenttisi. Sorry nyt vaan.
Oletko varma ettei lääkitys ja elämäntilanne ole vain tekosyitä?
Oletko jotenkin onneton ihminen? Siksi tarjottavanasi on yksi malli, kaava, sapluuna ja muotti kaikille? Ap ansaitsee parempaa kuin tuo kommenttisi. Sorry nyt vaan.
Vaan toisinaan ne oikeasti voivat olla tekosyitä. Uskon, että ap olisi paljon onnellisempi, jos saisi laihdutettua, eikä olisi joka kesä saman ongelman edessä, sen sijaan, että tuhlaisi energiaa sellaisten vaatteiden etsintään, jossa ei näytä lihavalta tms. Helpompi olisi laihduttaa, ja koska ap itsekin tämän tietää, niin minua vain kiinnostaa, mikä laihduttamisen esteenä on.
http://www.shopninka.fi/xtwo-mallisto-koot-4660-c-22.html?osCsid=264014…
Olen duunissa Helsingin keskustassa ja näin jossain Mikonkadun liepeillä mainoksen uudesta naistenvaateliikkeestä. Muistelin, että se oli Zizzi. Googletin sen ja sain oheisen linkin tuloksen.
Löytyisikö niistä vaatteista ideaa.
Kuten moni - ei-imbesilli - on täällä jo todennut, korosta sitä mikä on kaunista sinussa.
Anna säärten näkyä, jos ovat hoikat, Empire-linjainen tunika on hyvä - saa olla kaula-aukkoakin, helternec-mekot tai -topit voisivat korostaa myös rintojasi. EN tarkoita tyrkkytissivaatteita, mutta rintojen muoto saa näkyä.
Ystäväni on ylipainoinen. Hänellä on kuitenkin aina kivoja omanlaisiaan vaatteita, nätti meikki ja kauniisti laitetut hiukset. Eivät nämä asiat hänen persettään pienennä, mutta kokonaisuutena hän näyttää kivalta. Sen lisäksi, että hän myös muuten nasta tyyppi.
Hyvää kevättä - 5 ylimääräisen raskauskilon kanssa taisteleva toinen av-mamma!
Hei ap, tsekkaas tämä linkki:
<a href="http://www.shopninka.fi/xtwo-mallisto-koot-4660-c-22.html?osCsid=264014…" alt="http://www.shopninka.fi/xtwo-mallisto-koot-4660-c-22.html?osCsid=264014…">http://www.shopninka.fi/xtwo-mallisto-koot-4660-c-22.html?osCsid=264014…;
Olen duunissa Helsingin keskustassa ja näin jossain Mikonkadun liepeillä mainoksen uudesta naistenvaateliikkeestä. Muistelin, että se oli Zizzi. Googletin sen ja sain oheisen linkin tuloksen.
Löytyisikö niistä vaatteista ideaa.
Kuten moni - ei-imbesilli - on täällä jo todennut, korosta sitä mikä on kaunista sinussa.
Anna säärten näkyä, jos ovat hoikat, Empire-linjainen tunika on hyvä - saa olla kaula-aukkoakin, helternec-mekot tai -topit voisivat korostaa myös rintojasi. EN tarkoita tyrkkytissivaatteita, mutta rintojen muoto saa näkyä.
Ystäväni on ylipainoinen. Hänellä on kuitenkin aina kivoja omanlaisiaan vaatteita, nätti meikki ja kauniisti laitetut hiukset. Eivät nämä asiat hänen persettään pienennä, mutta kokonaisuutena hän näyttää kivalta. Sen lisäksi, että hän myös muuten nasta tyyppi.
Hyvää kevättä - 5 ylimääräisen raskauskilon kanssa taisteleva toinen av-mamma!
Kiitos paljon tästä linkistä! :) Tilasin tuolta kokeeksi yhden paidan, katsotaan olenko siihen tarpeeksi iso! :)
t:ap
Ap tässä. Ei hitto, tästähän tuli ihan sairas ketju. :( (No on täällä muutamia asiallisuuksiakin välissä, kiitos niistä valopilkuista!)
Mä en edes ole mitenkään sairaalloisen ylipainoinen, n. 10 kiloa on liikaa. Olen pitkä, jalkani ovat tosi pitkät, olen kaunis kasvoiltani. Minulla _on_ vyötärö. Minulla _on_ rinnat, (joku kun ehti jo maalata täällä kuvan minusta läskin miehen oloisena ilmestyksenä...) mutta eivät ilmeisesti tarpeeksi isot isojen tyttöjen osaston vaatteisiin. Takamus on leveä (sitä se on ollut aina, hoikkanakin), nyt äidiksi tultuani olen saanut takapuolen lisäksi vatsaa.
Kyselin teiltä alunalkain ihan ilman taka-ajatuksia vinkkejä kesäpukeutumiseen. Mutta mitä sain vastaukseksi: aika helvetin paljon vittuilua ja paljon viestiä siitä, että on aivan sama mihin säkkiin verhoudun, kun olen tällainen läski rumilus.
Mutta sain onneksi myös positiivisia vinkkejä ja kannustusta! Av ei siis ole ihan läpeensä paha! :)
t:ap