Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä pukisin kesällä päälleni :( Kiloja riittää

Vierailija
19.02.2011 |

Mulle jäi raskaudesta ja synnytyksestä kilot, jotka eivät tunnu lähtevän millään. Millä ihmeellä itsensä ensi kesänä taas verhoaisi, ettei kaikki makkarat ole esillä.

Vinkkejä kesävaatetukseen?

Persettä löytyy, samoin vatsaa, mutta myös pituutta (onneksi)

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Vai liian pieni isojen puolelle.Seppälän GG vaatteet alkaa jotkut koosta 38. Milloin sä olet viimeksi käynyt vaatekaupassa?

Miksi ihmeessä tästä tulikin vittuiluketju?

Miksi sanoisin etten löydä isojen puolelta vaatetta, jos en olisi etsiny? En ole tarpeeksi iso niihin. Ei ole tarpeeksi tissejä vissiin. Läski on takapuolen ja vatsan alueella, pituutta riittää käsissä ja jaloissa.

t:ap

Vierailija
42/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko tosiaan vähentäneet kulutustanne ravinto-oppien mukaisesti, vaikka ette esim. ehtisi kauheasti liikkumaan? Olen minä itsekin joutunut laihduttamaan ja eihän se helppoa ole, mutta kyllä se oli sen arvoista. Nyt olen kyllä hoikka mutta liikunnan puutteessa päässyt lässähtämään, ja vaikka on monesti työn ja tuskan takana saada itsensä jonnekin salille, niin mietin vain mielessäni lopputulosta ja että joitakin asioita on vain pakko tehdä, ja sitten se on helpompaa. Luulen että motivaatio on se suurin ongelma, eikä niinkään itse laihdutus.

oli tuolloin lääkitys, joka teki jatkuvan ruokahalun, lopulta vaihdoin lääkettä, mutta ennen sitä yritin vain ajatella, että ei mulla oikeasti ole nälkä vaan se johtuu siitä lääkkeestä ja söin terveellisesti. Jatkuva nälän tunne on kyllä muutoin inhottavaa, mutta en oikein usko, että mielialalääkitys, joka mullakin oli, vaikuttaisi mitenkään aineenvaihduntaan vaan aiheuttaa nimenomaan sen nälän tunteen, ja sisään laitettavat mässyt on se mikä lihottaa. Joku kortisonilääkitys ym. on varmaan eri juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä päällesi pistät, läski olet ja siltä näytät. Jos et halua näyttää punkerolta, laihduta. Jos et halua laihduttaa, pukeudu mihin pukeudut.

Vierailija
44/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä päällesi pistät, läski olet ja siltä näytät. Jos et halua näyttää punkerolta, laihduta. Jos et halua laihduttaa, pukeudu mihin pukeudut.

LUE: Olet läski paska jolla ei ihmisarvoa. Pukeudu säkkiin ja sirottele tuhkaa päällesi. Parempi vielä jos menisit saunan taakse ja lopettaisit kurjuutesi ja pysyisit pois meidän laihojen silmistä. Älä jumalauta kehtaa korostaa hyviä puoliasia saati sitten olla tyytyväinen kurveihisi!

Vierailija
45/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen saa olla ihan miten lihava tahansa. Ap kuitenkin ihmettelee, minne saisi kaikki läskinsä taas tungettua, eikä se oikein kuulosta siltä, että hän olisi tyytyväinen kurveistaan. Lisäksi kurveilla yleensä tarkoitetaan suuria rintoja, hoikkaa vyötäröä ja pyöreää persettä, ei sitä, että on tasaisen iso joka puolelta. Se ei tarkoita, etteikö lihava voisi olla esim. kasvoiltaan kaunis, mutta olisi kuitenkin varmaan hänelle itselleen hedelmällisempää yrittää laihduttaa eikä epätoivoisesti etsiä vaatteita, jotka näyttää jotenkin järkeviltä.

Vierailija
46/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on törkeitä ihmisiä. Kukaan ei varmaan omalla nimellä tulis huutelemaan tällaisia.

Tsemppiä ap vaatehankintaan.

Vierailija
47/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä kuuntele noitä ilkeyksiä. Jollain on niin ankea elämä, että tuntevat tarvetta ilkeillä nimettöminä palstoilla. Niin säälittävien ihmisten loukkauksista ei kannata vaivautua loukkaantumaan.

Vierailija
48/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. nutraamalla saisit kesäksi pois jopa 20 kg. Eikö kiinnosta yhtään?

Nutraaminen on varmaan ainut kuuri mitä en ole kokeillut. Tuleeko siitä samanlainen olo kuin karppauksesta? Karpatessa mulla särkee päätä ja heikottaa. t:ap

sehän se mun ongelma on,että nutratessa päätäsärkee ja mulla ei pussit vie nälkää,eli oon ottanut pari tummaa leipää niitten kanssa.olo on kyllä keveä! kanakeitto on parhaimman makuista.

Vierailija
49/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mekoista vielä sellaiset empirelinjaiset. Nyt on todella paljon erilaisia, joten katsele vähän ympärillesi. Sun pitää nyt samalla tavoin tarkastella vaatekaappiasi kuin raskaana ollessasi. Silloinkaan kaikki vaatteet eivät olleet pukevia. Älä siis yritä pukeutua samanlaisiin vaatteisiin kuin aiemmin (mutta suurempiin), vaan pistä vaateajattelusi uusiksi. Yritä löytää erilainen tyyli.

Vierailija
50/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunikat ja mekot on todella hyviä Ja mekoista vielä sellaiset empirelinjaiset. Nyt on todella paljon erilaisia, joten katsele vähän ympärillesi. Sun pitää nyt samalla tavoin tarkastella vaatekaappiasi kuin raskaana ollessasi. Silloinkaan kaikki vaatteet eivät olleet pukevia. Älä siis yritä pukeutua samanlaisiin vaatteisiin kuin aiemmin (mutta suurempiin), vaan pistä vaateajattelusi uusiksi. Yritä löytää erilainen tyyli.

Kiitos! :)

t:ap

Vierailija
51/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ehdottomasti jotkut caprimittaiset leggarit ja siihen kiva tunika päälle. Niitähän on nettikaupat täynnä.

Itsellä läskit ovat juuri toisin, eli jalat ovat paksut ja yläkroppa suht hoikka, joten itse pidän paljon leveitä pellavahousuja (esim. H&M) ja siihen joku toppi kaveriksi.

Vierailija
52/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn sanojeni takana ja voisin ihan julkisesti omalla nimelläni sanoa että läski ei ole kaunista.

Se ei ole myöskään terveellistä.

Ja päivän parhaat naurut sain siltä joka kommentoi että kilot ei haittaa niin kauan kuin mies haluaa. Okei... Sekö on kiloissa pääasia, miehen halut? Mä kun itse olen laihduttanut ihan oman hyvinvointini takia plus sen että normaalipainoisena löytää vaatteita kivemmin. En siksi että ajattelisin ensisijaisesti miehen seksihaluja.

Vierailija
53/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aluksi hämmästelyä siitä miten ilkeitä ihmiset ovat! En koskaan edes halua tulla laihaksi jos sen seurauksena saa ilmeisesti noin ison vian päähän kuin täällä läskien inhoajilla on.

Mutta asiaan, eli raskauden jälkeen olen lihonnut 40 kiloa. Kyllä, 40. Olen nyt pudottanut painoa 10 kiloa siitä ja matka jatkuu alaspäin. Se ei kuitenkaan ollut pointti vaan se miten pukeudun kesäisin

Eli, itse suosin mustia/tummankuviollisia yläosia ja värikkäitä alaosia. Myös tunikat ovat ihania. Pidän hippityylistä ja sen tyyppisiä vaatteita löytyy isoissa koissa aika paljonkin.Erityisesti pidän hameista joiden helma on viisto tai rikottu.

Yksivärisen mustaan en pukeudu kuin ahuatajaisissa, ole värikäs persoona ja pukeutumisessa pitääkin aina olla jokun väriläiskä.

Pitkän aikaa piilouduin vaatteisiin ja pyytelin vähän anteeksikin olemassaoloani, mutta en enää. Tiedän olevani se sama iloinen ja ihana ihminen kuin 6 vuotta sitten jonka jälkeen olen lihonnut. Ostan kivoja vaatteita (kyllä isokokoisille on muitakin kuin telttoja) ja TÄRKEIN mitä itsesi päälle voit pukea on ITSEVARMUUS!

Silloin näytätä kaikinpuolin hyvälle ja monet eivät edes huomaa ylipainoasi. Hyvillä mielin kesää kohti!

Vierailija
54/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittavat tämän apn kohdalla tosiaan läskiä mahaa ja höllyvää persusta, ei mitään uhkeita rintoja, jos ei niitä kerran riitä isojen naisten kokoihin. Varmaan onkin hehkeä ja naisellinen ilmestys, iso maha ja pienet rinnat..vähän niin kuin läskeillä miehillä. Joo, teltta vaan pystyyn kesäksi. Kuvitteleeko joku oikeasti, että isot korut "vie huomion" läskeistä?? Tai jotkut vinoraidat? Kyllä sen ruman kropan näkee, ellei tosiaan burkhaan pukeudu.

Vierailija
55/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli "kurvit" tai "naismuodot" tarkoittavat tämän apn kohdalla tosiaan läskiä mahaa ja höllyvää persusta, ei mitään uhkeita rintoja, jos ei niitä kerran riitä isojen naisten kokoihin. Varmaan onkin hehkeä ja naisellinen ilmestys, iso maha ja pienet rinnat..vähän niin kuin läskeillä miehillä. Joo, teltta vaan pystyyn kesäksi. Kuvitteleeko joku oikeasti, että isot korut "vie huomion" läskeistä?? Tai jotkut vinoraidat? Kyllä sen ruman kropan näkee, ellei tosiaan burkhaan pukeudu.

Sydämesi sivistys ja sisäinen kauneutesi oikein huokuu tästä viestistä, jonka voi lukea myös näin:

"Rumat ihmiset, toivon ettette tule minun silmieni eteen! Muistakaa inhota itseänne mahdollisimman paljon. Älkää missään nimessä hyväksykö rumuuttanne mitenkään."

Ae miten ihanaa! Kaunista! Ystävällistä! Hoikkuus! Se on ainoa todellinen omaisuus maan päällä! ;)

Vierailija
56/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei haukuta samalla kaikkia rillipäitä?? Turha niiden on yrittää mitään Cuccin pokia ostaa, rillipää on rillipää vaikka miten yrittäis sitä peittää. Kauheen näköisitä kun ihmisillä on silmälasit, miten kehtaavat??

Tai vaikka blondit? Miten ne kehtaa missään kulkea kun jo päästä näkyy miten tyhmiä ne on??

Entä isonenäiset ihmiset? Ne ei saa sitä nenäänsä mihinkään ja mikään ei tietenkään ole kamalampaa kuin kulkea sellainen nenä naamassa, tajuasi pysyä kotona! Hirveitä on myös pottunenäiset ja liian pinei nenäiset, hävetkää!

Ja brunetit.. ovat niin olevinaan blodeja parempia vaikkei se heidäånkään äö ole sen korkeampi. Ja punapäät, yrittävät olla jotian erikoisuuden tavoittelijoita, pah! Kelle se nyt sopii, punaiset hiukset, HAH!

Tyhmyys on kaikista kamalinta mitä ihminen voi olla, se on salakavalaa eikä heti näy ulospäin, onneksi he kuitenkin AINA avaavat sen suunsa ensimmäisenä että sen kyllä huomaa ketkä tähän järkyttävään porukkaan kuuluu, hyi miten hävettävää heidän kanssa on liikkua!

Voidaan pilkata samalla myös lukihäiriöiset, vammaiset, orvot ja köyhät.

Vierailija
57/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei haukuta samalla kaikkia rillipäitä?? Turha niiden on yrittää mitään Cuccin pokia ostaa, rillipää on rillipää vaikka miten yrittäis sitä peittää. Kauheen näköisitä kun ihmisillä on silmälasit, miten kehtaavat?? Tai vaikka blondit? Miten ne kehtaa missään kulkea kun jo päästä näkyy miten tyhmiä ne on?? Entä isonenäiset ihmiset? Ne ei saa sitä nenäänsä mihinkään ja mikään ei tietenkään ole kamalampaa kuin kulkea sellainen nenä naamassa, tajuasi pysyä kotona! Hirveitä on myös pottunenäiset ja liian pinei nenäiset, hävetkää! Ja brunetit.. ovat niin olevinaan blodeja parempia vaikkei se heidäånkään äö ole sen korkeampi. Ja punapäät, yrittävät olla jotian erikoisuuden tavoittelijoita, pah! Kelle se nyt sopii, punaiset hiukset, HAH! Tyhmyys on kaikista kamalinta mitä ihminen voi olla, se on salakavalaa eikä heti näy ulospäin, onneksi he kuitenkin AINA avaavat sen suunsa ensimmäisenä että sen kyllä huomaa ketkä tähän järkyttävään porukkaan kuuluu, hyi miten hävettävää heidän kanssa on liikkua! Voidaan pilkata samalla myös lukihäiriöiset, vammaiset, orvot ja köyhät.

Kenenkään ei ole pakko syödä enemmän kuin kuluttaa, ei se ruoka sinne massuun itsestään kulje. Läski on läski koska éi jaksa olla mässyttämättä ja liikkua tarpeeksi. Lisäksi läskit aiheuttavat yhteiskunnalle niin paljon kuluja omilla valinnoillaan, että heitä sietää haukkua. Turhia ihmisiä, jotka ovat esteettinen ja yhteiskunnallinen haitta. Vain marginaalisella osalla ylipainoisista on todellinen terveydellinen syy lihomiseen. Mutta läskien mielestähän sellainen on kaikilla läskeillä

Vierailija
58/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiesitkö että minun mielestäni ei ole esteettisesti kaunista laihat ihmiset, Hirveitä henkaritelineitä, suorastaan rumia.

En osaa sanoa sinulle mitään muuta kuin että kannattaa elää tätä elämää hiukan kauemmin ja nähdä muutakin kuin pelkkää mustaa ja valkoista.

Harmillista kannaltasi että läski voi laihtua mutta sinä et ihmisenä parempaa sydäntä saa koskaan ja se on säälittävää.

Nainen on naiselle susi... ajattelisin mielelläni että naiset olisivat "siskoja" toisille, erinäköisinä ja kokoisina.

Olet säälittävä ja ilmeisesti laiha. Hyvä sulle.

Vierailija
59/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä päällesi pistät, läski olet ja siltä näytät. Jos et halua näyttää punkerolta, laihduta. Jos et halua laihduttaa, pukeudu mihin pukeudut.

LUE: Olet läski paska jolla ei ihmisarvoa. Pukeudu säkkiin ja sirottele tuhkaa päällesi. Parempi vielä jos menisit saunan taakse ja lopettaisit kurjuutesi ja pysyisit pois meidän laihojen silmistä. Älä jumalauta kehtaa korostaa hyviä puoliasia saati sitten olla tyytyväinen kurveihisi!

Sillä sinä itse sen kirjoitit. Osta sopivan kokoiset vaatteet. Mutta ei nekään taida sinun ongelmaasi auttaa, jos tunnet olosi läskinä noin huonoksi.

Vierailija
60/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn sanojeni takana ja voisin ihan julkisesti omalla nimelläni sanoa että läski ei ole kaunista.

Se ei ole myöskään terveellistä.

Ja päivän parhaat naurut sain siltä joka kommentoi että kilot ei haittaa niin kauan kuin mies haluaa. Okei... Sekö on kiloissa pääasia, miehen halut? Mä kun itse olen laihduttanut ihan oman hyvinvointini takia plus sen että normaalipainoisena löytää vaatteita kivemmin. En siksi että ajattelisin ensisijaisesti miehen seksihaluja.

sulle on ihan sama mitä miehesi haluaa?? Mun mies ei halua mitään tikkua mistä ei saa kiinni! Ei se silti tarkoita et en yrittäis muutamaa kiloa saada pois, mut helpommin sanottu kun tehty... Oon kokeillu nutrilett-kuuria, ei tehoa, nyt syön pelkkää salaattia..ei tehoa eli kait sit pitää pitäytyä kokonaan syömisestä ni ehkä näyttäisin muiden ihmisten silmissä sit just sellaiselle ku nykyihmisen pitää eli luut paistaa.....muut on sit lihavia....