Mitä ihmettä pukisin kesällä päälleni :( Kiloja riittää
Mulle jäi raskaudesta ja synnytyksestä kilot, jotka eivät tunnu lähtevän millään. Millä ihmeellä itsensä ensi kesänä taas verhoaisi, ettei kaikki makkarat ole esillä.
Vinkkejä kesävaatetukseen?
Persettä löytyy, samoin vatsaa, mutta myös pituutta (onneksi)
Kommentit (72)
No mutta siltikään en vaivaisi vielä päätäni kesän pukeutumisilla.
No aivan sama mulle mikä sun aikataulu on, mutta jos et ole sattunut huomaamaan niin kesän vaatteet on alkaneet tulla nettikauppoihin. Parhaat kesävaate valikoimat on keväällä, ei kesällä.
t:ap
Koska en tilaa nettikaupoista mitään vaatteita. Mielummin sovittelen ne kaupassa paikan päällä.
Mutta koska sinulla ei edes tunnu olevan halua yrittää, niin itselläni on tällä hetkellä useampikin tunika jotka on olleet kovassa käytössä. Myös sellaisia olkaintoppeja on olemassa joissa on alaosa löysä ja peittää vatsan. Sitten on pitkiä hameita yms. olemassa.
Joku vinoraitainen kietaisumekko voisi toimia. Raidat "harhauttavat" silmää ja mekon nauhat korostavat vyötäröä. On varmasti myös mukavan viileä ja helppo kesällä. Jos on viileämpi ilta niin voi laittaa legginssit sen kanssa.
Esim. tämän tyylinen, mutta tietysti pidempi ja raidat vinossa. En kyllä keksi, että mistä sellaisen löytää. Tuossa linkissä olevassa mekossa on myös kivat nuo kaulukset.
<a href="http://gearit.mycashflow.fi/product/201/w-boston-dress" alt="http://gearit.mycashflow.fi/product/201/w-boston-dress">http://gearit.mycashflow.fi/product/201/w-boston-dress</a>
Kiitos linkkivinkistä! :)
sopivan kokoiset vaatteet ja olen niissä. Ei läskejä millään voi piilottaa. Laita sellaiset vaatteet, että on hyvä olo.
Oletko varma ettei lääkitys ja elämäntilanne ole vain tekosyitä?
Katso täältä vinkkejä, vaikka onkin ulkomaalainen sivu, siitä mikä voisi näyttää kivalta:
http://www.lanebryant.com/plus-size-dresses-skirts/new-arrivals/4031c40…
Mikä lääkitys? Oletko varma ettei lääkitys ja elämäntilanne ole vain tekosyitä?
No sano niitä miksi haluat, mun arjessa lääkitys ja elämäntilanne tekevät laihduttamisesta haastavampaa kuin mitä se olisi ns. normaalitilanteessa.
Ap. nutraamalla saisit kesäksi pois jopa 20 kg. Eikö kiinnosta yhtään?
Nutraaminen on varmaan ainut kuuri mitä en ole kokeillut. Tuleeko siitä samanlainen olo kuin karppauksesta? Karpatessa mulla särkee päätä ja heikottaa.
Kiitän!
Minä tulen vähän surulliseksi ihmisten puolesta joilla on 10 kiloa läskiä.. Ei se edes näy peilissä että sen verran laihtuu. ;)
Lähinnä tuollanen 10 kilon laihduttaminen on pakkomielle, 5 kiloa on jo ihana tunne saada pois, eikä mene kesä pilalle!
Koittakaa nauttia itsestänne! Kesä ja kärpäset tulee, mutta oma olo on tärkeämpi kuin se onko 60 vai 70 kiloa painava.
Elämä (toivottavasti) jatkuu vielä monta kesää ja niistä tärkeämpää olisi nauttia, ei laihduttaa hampaat irvessä!
12
aina vähän ylimääräistä ;) Katso täältä vinkkejä, vaikka onkin ulkomaalainen sivu, siitä mikä voisi näyttää kivalta:
<a href="http://www.lanebryant.com/plus-size-dresses-skirts/new-arrivals/4031c40…" alt="http://www.lanebryant.com/plus-size-dresses-skirts/new-arrivals/4031c40…">http://www.lanebryant.com/plus-size-dresses-skirts/new-arrivals/4031c40…;
Kiitos! :)
kanssa lääkitys, ja oon yrittäny laihduttaa vaikka miten.. Mut ei kilot ei lähde millään synnytyksestä 8kk,kohta 9kk ja 10kg ois edelleen liikaa.... Oon kans miettiny mitä pukis kesällä, mut aivan sama en jaksa enää välittää... Oon läski mikä läski, niin kauan oon tyytyväinen kun ukko haluu joka päivä mua useampaankin otteeseen...
Mun "ongelma" on se, että en ole tarpeeksi iso isojen tyttöjen osastolle, vaan löydän vaatteeni juuri ja juuri isoimmista kooista normipuolelta.
Mistä sitä tietää vaikka jostain ihmeestä saisin hengen päälle ja laihtuisin kesäksi, mutta tässä on jo niin monta kesää mennyt tuskaillessa vaatteiden kanssa, että haluaisin kerrankin olla varautunut vaatteiden puolesta ottamaan kesän vastaan niin että tuntisin vaatteissa oloni hyväksi.
Ahaa, lääkityskortti otettiin esille kun ei muutakaan enää ollut :D
Jos et osaa/kykene/halua laihduttaa, pukeudut niihin ihaniin isojen tyttöjen telttoihin. Kaikki great girls ja big is beautiful yms. on läskien hömppää jolla yritetään aivopestä ihmiset ajattelemaan että ylipaino on ok mutta tosiasia on että läski nyt vaan ei sovi kenellekään.
t:ex-ylipainoinen, nyt onnellinen normaalipainoinen
No mutta eikö olisi paljon kivempi olla normaalipainoinen kuin tuskailla kuukausia etukäteen, että mitä sitä kesällä laittaa päälleen??
No aivan taatusti olisi kiva olla saman kokoinen kuin ennen äidiksi tuloa ja olla miettimättä että mihin verhoaisi läskinsä!
Asia vaan ei ole niin yksinkertainen kuin luulisi. Mulla on sellainen lääkitys ja elämäntilanne, että laihdutus ei ole mikään läpihuutojuttu. Yritetty on kaikenlaista. En jaksa elää lopun ikääni haikaillen koon 38 perään kun totuus on koko 44-46.
Olen itse ihan ok painoinen, mutta muutaman kilon voisi tiputtaa. Se ei vaan ole kaikille niin helppoa ja minulla ei ole edes lapsia, jotka veisivät aikaa esim. liikunnasta. Ei vaan huvita rampata jossain bodipampeissa enkä halua mitään hiton nutriletteja.
Tässä on ap:lla vielä jokin lääkitys, joka varmasti sotkee aineenvaihduntaa ja kerää ylimääräistä nestettä kehoon. Siskollani on mielialalääkitys ja hänelle tuli varmaankin pysyvästi n. 20kg ylimääräistä. Ei paljon auta hänelle sanoa, että otat vaan niskasta itseäsi kiinni ja laihdutat kun paino ei putoa, vaikka mitä tekisi. Hän on hyväksynyt asian ja nauttii elämästä kaikkine naismuotoineen ja pukeutuu silti trendikkäästi.
ja jos synnytyksestä ei vielä pitkä aika, niin miksi pitäisi olla timmissä kunnossa jo ensi kesänä?
Ole armollinen itsellesi, olet nyt äiti ja nauti siitä. Ei ulkonäkö ole tärkeintä elämässä. Ehdit hyvin muovautua vaikka mihin muottiin, jos tärkeänä sitä pidät.
Seppälän GG vaatteet alkaa jotkut koosta 38. Milloin sä olet viimeksi käynyt vaatekaupassa?
Ahaa, lääkityskortti otettiin esille kun ei muutakaan enää ollut :D
Jos et osaa/kykene/halua laihduttaa, pukeudut niihin ihaniin isojen tyttöjen telttoihin. Kaikki great girls ja big is beautiful yms. on läskien hömppää jolla yritetään aivopestä ihmiset ajattelemaan että ylipaino on ok mutta tosiasia on että läski nyt vaan ei sovi kenellekään.
t:ex-ylipainoinen, nyt onnellinen normaalipainoinen
Ja haista sinä piiiiiiiiiiiiiiiiitkäääääääääää paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ja kiitti vitusti!
oletteko tosiaan vähentäneet kulutustanne ravinto-oppien mukaisesti, vaikka ette esim. ehtisi kauheasti liikkumaan? Olen minä itsekin joutunut laihduttamaan ja eihän se helppoa ole, mutta kyllä se oli sen arvoista. Nyt olen kyllä hoikka mutta liikunnan puutteessa päässyt lässähtämään, ja vaikka on monesti työn ja tuskan takana saada itsensä jonnekin salille, niin mietin vain mielessäni lopputulosta ja että joitakin asioita on vain pakko tehdä, ja sitten se on helpompaa. Luulen että motivaatio on se suurin ongelma, eikä niinkään itse laihdutus.
nauvoa näkemättä, mutta yksi vinkki on että älä osta sitä vaatekokoa joka just menee päälle, vaan mieluummin se seuraava isompi koko. Hoikkakin ihminen näyttää "pullealta" jos on ahtautunut juuri ja juuri päälle menviin farkkuihin tai jakkuun. Ja todella monet tekee sen virheen, sillä kaupan myyjätkin saattavat suositella vaatetta jonka napit menee kiinni nipin napin ja vaakuutella että "istuu tosi hyvin".
Ja sellainen vielä,että hyvin väljät ja telttamaiset ja runsaskankaiset vaatteet (myös a-linjaiset topit ja mekot) näyttävät hyviltä vain tosi tosi hoikkine ja rinnattomien päällä. Ja juuri nitä tarjotaan usein pyöreämmille. Jos on vähänkin vatsaa niin sellainen päällä ihminen näyttää raskaanaolevalta.
No aivan taatusti olisi kiva olla saman kokoinen kuin ennen äidiksi tuloa ja olla miettimättä että mihin verhoaisi läskinsä!
Asia vaan ei ole niin yksinkertainen kuin luulisi. Mulla on sellainen lääkitys ja elämäntilanne, että laihdutus ei ole mikään läpihuutojuttu. Yritetty on kaikenlaista. En jaksa elää lopun ikääni haikaillen koon 38 perään kun totuus on koko 44-46.