Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos hyvää vauhtia alkoholisoitumassa oleva isäni soittaa minulle viikonloppukännissä

Vierailija
18.02.2011 |

niin onko minun vastattava puheluun? Muistaako hän jälkeenpäin jos en ole vastannut?

Miksi tunnen huonoa omatuntoa jos en vastaa, vaikka en voi sietää hänen humalaista puhettaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännisen örisijän kanssa ei tarvitse puhua. Voit vastata, kerran, mutta lopetat puhelun lyhyeen.

Vierailija
2/2 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"inhoan" häntä kun on ottanut,vaikka vain pullon olutta,en koskaan keskustele hänen kanssaan silloin eli älä vastaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi