Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etävanhemmiksipakotettujen syyllisyyden tunnetta käytetään hyväksi.

Vierailija
18.02.2011 |

Etävanhempaa syyllistetään jos hän ei halua lapsiaan tavata, lapset kuulemma vaurioituvat jos vanhempi hylkää kokonaan.

Kuitenkin eri viranomaisten mielestä toinen vanhemmista on parempi lähivanhempi.

Mikä pakko etävanhemmaksi pakotetun edes on lapsiaan tavata jos kerran on niin huonoa seuraa lapsilleen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyllistyyttä ja hyvä niin koska hänen lapsi ekasta liitosta on ihan kauhee ja näyttää ihan äidiltään. Se ettei hän tapaa lasta oli meidän yhteinen päätös ja meidän suhteen pelastus. Meidän perhettä ei ois muuten olemassakaan. Mun mielst kaikkien ei tosiaan tarvi olla entisten lasten kans tekemisissä jos siltä tuntuu!

Vierailija
2/7 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotellaan jännityksellä, kun säälittävät yh-mammat alkaa kiljua, kuinka ensimmäiset lapset on tärkeimpiä ja puoliso ei voi koskaan voittaa lapsia ja muuta skeidaa... Hohhoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyllistyyttä ja hyvä niin koska hänen lapsi ekasta liitosta on ihan kauhee ja näyttää ihan äidiltään. Se ettei hän tapaa lasta oli meidän yhteinen päätös ja meidän suhteen pelastus. Meidän perhettä ei ois muuten olemassakaan. Mun mielst kaikkien ei tosiaan tarvi olla entisten lasten kans tekemisissä jos siltä tuntuu!

Vierailija
4/7 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotellaan jännityksellä, kun säälittävät yh-mammat alkaa kiljua, kuinka ensimmäiset lapset on tärkeimpiä ja puoliso ei voi koskaan voittaa lapsia ja muuta skeidaa... Hohhoh.

tässä, ei tietenkään. Miehethän saa tehdä mitä tykkää.

Vierailija
5/7 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätös tuli jossa isällä on OIKEUS tavata lastaan.

(siis velvollisuutta ei ole kenelläkään nähdä jälikasvuaan, edes äidillä)

Onneksi ei mun exä ole halunut tavata lastaan. En siitä erottuani olis sen punakkaa läskiä naamaa jaksanut oven takana joka toinen viikonloppu katsoakkaan.

Kerran sen jätettyäni pääsin siitä peestä siis eroon lopullisesti.

Vierailija
6/7 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkojesi väliin. Et taida sinäkään mikään laatunarttu olla.

Vierailija
7/7 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuona hetkenä oli komee uros. Nyt läski juoppo.

Mulla on 13 vuotta nuorempi ollut jo 4 vuotta, eli taidan olla ihan laadukas vielä :)

jalkojesi väliin. Et taida sinäkään mikään laatunarttu olla.