Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielestä syön liian vähän, mitä olette mieltä?

Vierailija
18.02.2011 |

Mielestäni syön ihan normaalisti ja terveellisesti. Olen aina syönyt näin. MIeheni jaksaa kuitenkin nähdä vaivaa syömisestäni.

Esim eilen söin näin:

Aamupala: Ruisleipää voilla (päällä salaatinlehti ja kurkkua), lasi vettä, kuppi kahvia maidolla ja Aktivia jogurtti.

Lounas: Vihreä salaatti (useita erilaisia salaattilaatuja ja kurkkua) sinappikastikkeella. Lasi maitoa.

Päivällinen: Lautasellinen kalakeittoa, lasi maitoa.

Iltapala: Porkkana, vaniljajogurttia ja ruisleipä voilla ja lasi vettä.

Syönkö liian vähän? Olen 173 cm pitkä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää aamiaiseen vaikka hedelmä ja leivälle esim 3 kalkkuna leikkelettä.

Päivällä lounassalaattiin tonnikalaa/lohta/kanaa/juustoa/kananmunaa lisäksi

Proteiinia tulee nimittäin aika vähän sulla noista

Mielestäni syön ihan normaalisti ja terveellisesti. Olen aina syönyt näin. MIeheni jaksaa kuitenkin nähdä vaivaa syömisestäni.

Esim eilen söin näin:

Aamupala: Ruisleipää voilla (päällä salaatinlehti ja kurkkua), lasi vettä, kuppi kahvia maidolla ja Aktivia jogurtti.

Lounas: Vihreä salaatti (useita erilaisia salaattilaatuja ja kurkkua) sinappikastikkeella. Lasi maitoa.

Päivällinen: Lautasellinen kalakeittoa, lasi maitoa.

Iltapala: Porkkana, vaniljajogurttia ja ruisleipä voilla ja lasi vettä.

Syönkö liian vähän? Olen 173 cm pitkä.

Vierailija
2/25 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai viimeset 2 kk?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin, että syöt vähän. Ja tarkkailet syömisiäsi, ethän nyt muuten muistaisi listata niitä noin...

Saat tuosta hiukan päälle tuhat kaloria, määristä riippuen. Se on aika vähän aikuiselle naiselle. Laihdutusmäärä... Mutta sinähän laihdutat tai pyrit kontrolloimaan painoasi, etkä oikeasti ole huolissasi..

Vierailija
4/25 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä siis eiliset syömiseni. Se oli esimerkki päiväni syömisestä. Suht normipäivä. Kyllä mä muistan eilisen asiat.

Ihanko oikeasti tuosta tulee vain noin 1000 kaloria?!

Unohdin muuten, että söin välipalaksi omenan ja mandariinin tuohon lisäksi!

En tarkkaile painoani, mutta saman vainon kohteeksi olen joutunut mieheni suunnalta.

T: Ap

Vierailija
5/25 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä sitä, että laihdutatko vai miksi syöt niinkuin syöt.

Vierailija
6/25 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä muistan eilisen asiat.

En tarkkaile painoani, mutta saman vainon kohteeksi olen joutunut mieheni suunnalta.

Omena ja mandariini ei lisää tuohon kuin 100 kaloria.

Ei ihminen yleensä muista joka suupalaa, jollei kiinnitä niihin erityistä huomiota.

Eihän siinä mitään jos jaksat hyvin ja paino on normaali, mutta epäilen. Ei noilla määrillä ainakaan liikuntaa jaksa harrastaa, ja luulisi vireyden muutenkin kärsivän. Et taida tehdä juuri mitään? Varsinkin kun tuo ruoka ei ole mitenkään erityisen ravinnepitoista...

Tuo on omituisen vähän, siksi miehesi ihmettelee.

Vierailija
7/25 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olette siis mieheni kanssa samaa mieltä. Outoa.

Minä olen aina syönyt näin. EI tee mieli enempää tai epäterveellisempää. Toki voin joskus käydä mäkkärissä tms. En pihtaa itseltäni herkuttelua, ei vain tee mieli.

Mittojani en arvannut tarvittavan, siksi en niitä listannut. Ne ovat 173cm/58kg. Eli ihan normaalin painoinen olen. Olen ollut samoissa mitoissa 8. luokalta saakka.

Vierailija
8/25 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilen koiran kanssa ja elän ihan normaalia elämää.

Minulla on toisinaan heikotusta, huimausta jne. Voisivatko johtua tuosta kalorien vähyydestä? Tuntuu hullulta, kun kuitenkaan ei ole nälkä, eikä tee mieli syödä enempää ruokaa.

Kiitos vinkeistä, täytyy ihan oikeasti ruveta lisäämään hiukan kaloreita proteiineista päivään, jos kerran noin huonosti asianlaita on!

Vierailija
9/25 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat epäterveellisiä, koska niissä ei ole lainkaan proteiinia. Harrastatko mitään liikuntaa?

Vierailija
10/25 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika alarajoilla. Oletko aktiivinen, liikutko? Oletko pysynyt terveenä? Sairasteletko usein?

Jos koet jaksavasi ja olet terve, kaipa voit jatkaa noinkin. Mutta kyllä aika vähäisiä määriä syöt.

Vierailija
11/25 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli korjaa tosiaan ruokavaliosi, jos et halua sairastuttaa itseäsi

Aika alarajoilla. Oletko aktiivinen, liikutko? Oletko pysynyt terveenä? Sairasteletko usein?

Jos koet jaksavasi ja olet terve, kaipa voit jatkaa noinkin. Mutta kyllä aika vähäisiä määriä syöt.

Vierailija
12/25 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on aika vähäinen kulutus etkä ole mikään läpipasko niin sanotusti...luulisi nimittäin että noin vähäisellä syömisellä olisi hoikempi. Voi olla toki, että määrät ovat suurempia mitä arvioit niiden olevan.

Se tuossa vähän mietityttää, että kun sinulle tulee ikää ja (ilmeisesti jo ennestään hidas) aineenvaihduntasi hidastuu, joudut lisäämään kovasti liikuntaa ja edelleen karsimaan syömisiäsi jotta et liho. Tuossa kun ei ole kovasti karsittavaa, niin kuinka alhaisiin kalorimääriin joudut sitten siirtymään? Ravintoaineidenkin saanti tulee kärsimään kun se ei nytkään näytä olevan hyvällä tolalla.

Voisi tehdä hyvää lisätä ruokavalioon ravinnerikkaita ruoka-aineita. Lisää myös liikuntaa, se lisää ruokahalua ja vauhdittaa aineenvaihduntaa.

Vierailija
13/25 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä siis eiliset syömiseni. Se oli esimerkki päiväni syömisestä. Suht normipäivä. Kyllä mä muistan eilisen asiat.

Hyvä, että sentään syöt enemmän hedelmiä kuin aloituksestasi kävi ilmi. T. 3

Vierailija
14/25 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa harrastan tosiaan noin joka toinen päivä ja siihen lisäksi koirien lenkit päivittäin. Pitääkö muka vielä lisätä? Ei mulla riitä aika ;)

Täytyy lisätä proteiinia! Teen sen heti. Kiinnostavaa seurata, johtuiko oireet huonosta syömisestä. Olen tähän asti päästänyt miehen sanomiset toisesta korvasta ulos, mutta ehkä hän olikin oikeassa (tällä kerralla ;).

Syön hedelmiä tosi paljon! Ne on mun "heikkous", tänäänkin olen syönyt jo mandariinin ja omenan.

Hyvä, jos olen jonkun mielestä jo liian lihava näihin syömisiin nähden :D

Vierailija
15/25 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan ole yhtään lihavuuteen päinkään. BMI:n mukaan jos olisit pari kolme kiloa laihempi niin olisit jo alipainoinen. Mä olen 10 cm lyhyempi ja painan vain pari kiloa vähemmän ja silti minua pidetään joskus miesten taholta liian laihana. Ja minullakaan ei ole kovin kummoinen ruokahalu vaikka liikuntaakin harrastan, koitan vähän väkisin sitten syödä.

Vierailija
16/25 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä aika laiha olet. Itse olen 20cm lyhempi ja hiukan vähemmän painan vaikken mitenkään lihavalta näytä.

Lounallako söit vain salaattia? Ovako ruoka-annoksesi huomattavan pieniä, kuten kalakeittoa pieni kauhallinen tyyliin?

Vierailija
17/25 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkemyksiä tähän asiaan täältä, mutta kyllä musta tuntuu suoraan sanottuna hieman oudolta, että tuohon ikään menessä olet noin tietämätön ravitsemuksesta ja syömisestä ylipäätään.

Vierailija
18/25 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattia oli iso lautasellinen ja kalakeittoa ihan normaali keittolautasellinen.

Leivän päälle laitan oikeaa voita, en mitään kevyt tuotteita käytä muutenkaan.

Vierailija
19/25 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

proteiinia lisää

Vierailija
20/25 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä aihe mua muutenkaan kiinnosta sen enempää. Onko se muka kauhean epätavallista?

Salaattia oli iso lautasellinen ja kalakeittoa ihan normaali keittolautasellinen.

Leivän päälle laitan oikeaa voita, en mitään kevyt tuotteita käytä muutenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän