Mies tyhjentää sivuhistorian, ja varoo, etten näe esim. facebook sivujaan..
Minulla ei kävisi mielessäkään muuten epäillä pettämistä tms. mutta pistää se miettimään, miksi sivuhistoriat pitää tyhjentää säännöllisesti, ja joka kerta kun kävelen huoneeseen, facebooksivu pitää sulkea äkkiä. Tai jos on kirjautumassa sisään kun kävelen huoneeseen, ei kirjaudukaan, vaan vaihtaa eri sivustolle..
Aika selvä merkki, että salattavaa on :(
Vai, tuntuisiko teistä muista sille?
Kommentit (62)
jo siinä on jotain outoa tai on se ainakin hassua jos ei mies huoli kaveriksi fb:hen! :D
Minusta olis todella outoa tuollanen käytös ja vaatisin selityksen heti.
Jos olisin, niin minusta olisi hassua olla hänen kaverinsa netissä, kun asun hänen kanssaan saman katon alla.
Se, joka suositteli ap:lle että tämä kysyisi suoraan miksi mies käyttäytyy niinkuin käyttäytyy, puhui järkeä. Ja jokainen voi sitten mennä itseensä ja miettiä miksi ei luota siihen mieheen, jonka kanssa on mennyt yhteen ja tehnyt lapsia.
Eräs aiempi vastaaja, joka unohti numeronsa
Se, joka suositteli ap:lle että tämä kysyisi suoraan miksi mies käyttäytyy niinkuin käyttäytyy, puhui järkeä. Ja jokainen voi sitten mennä itseensä ja miettiä miksi ei luota siihen mieheen, jonka kanssa on mennyt yhteen ja tehnyt lapsia.Eräs aiempi vastaaja, joka unohti numeronsa
no ehkä siksi, että mies on alkanut käyttäytyä epäluotettavasti? Jos sinun miehesi vaikka alkaisi ravata baarissa kolme kertaa viikossa eikä tulisi koskaan yöksi kotiin ja alkaisi puhua uudesta kaveristaan Liisasta, niin sinun olisi pakko luottaa, koska olet tehnyt lapsia miehen kanssa?
en mä ainakaan ole mieheni kaveri facebookissa eikä siinä ole mitään outoa. Me kommunikoimme keskenämme ihan muilla tavoilla kuin facebookin kautta joten sitä emme tarvitse yhteydenpitoon ;) ja toistemme kuulumiset ym myös jaamme ihan keskenämme.
No näin mäkin aattelen. Musta ois outoa pikemminkin että oltais fb-kavereita, meillä ei juurikaan ole yhteistä kaveripiiriä joten toista ei kauheesti kiinnosta mitä joku toisen osapuolen kaveri siellä kommentoi.
Huvittavaa kun jotkut pariskunnat vuorotellen laittaa yhteisen lapsensa kuvia FB:n ja sit toinen on siinä heti "tykkäämässä". Häh?
Olen itse suhteessa, joka näkyy selvästi fb-profiilistani. Oikein ruvennut ihmetyttämään miten miehet kehtaa (minulla mm. vanhat koulukavrit jne) ehdotella viesteissä suoraan seksiä, elokuviin menoa, konsertteja jne. Ja pahimmat tapaukset ovat nimenomaan naimisissa. En kannata virtuaalipettämistä missään muodossa. Itselleni ei tulisi mieleenkään ehdotella samoin. Fb:ssä voi säätää, kuka näkee mitä jne. Joillekin se sivu taitaa toimia treffipalstana.
sillä on mitään välii jos toinen kattookin sivuhistoriat.Eri asia on jos on jotain sanomista siit...ei kellekkään tilittää tarvii miks on käynyt missäkin sivulla..
kysyminen suoraan ei auta! Eilen mies taas näpytteli läppärillä illan. Päivällä lähti heti pelaan jääkiekkoa ja sanoi menevänsä kaverille illaksi. Epäilen, että on muualla. On nykyään niin tarkka koneestaan ja puhelimestaan. hermoilee ja on rauhaton. työjutut venyy yllättävän paljon ja viihtyy yhtäkkiä työssään :/
kun selain suljetaan. Sen lisäksi meillä on perheessä kaikilla omat koneet, omat salasanat. Siltikään ei ole mitään salattavaa.
ja tietetään molemmat toistemme salasanat ihan jo paikkaan, oikeastaan meillä on käytössä vaan se yksi ja ainoa salasana :D
facebook kyllä tuntuu aiheuttavan mustasukkaisuutta, kyttäämistä ja pettämistä yllättävnkin paljon. muutenkin nettikäyttäytyminen tuntuu aiheuttavan närää moneen suhteeseen.
Ja yllättävän paljon tiedän naisia, joille se epäily olisi aiheellistakin. tiedän myös ystävättären, jolle naimisissa oleva mies ehdottelee seksisuhdetta.
kuulostaa tutulta. kaverillani on samanlainen tilanne ja mies on jäänyt kiinni ennenkin pettämisestä.
ja ärsyttää suunnattomasti ne naiset jotka siellä oikein hakemalla hakee huomiosta ja inbox viestittely seuraa, p***kele. Miehet nyt vastaa, ainakin mun vastas, toivottavasti ei kaikki. Jouduin kyllä lähettämään viestiä kyseiselle akalle miten asiat on, haluan kuitenkin vielä pitää miehestäni kiinni. Jos toi touhu jatkuu niin sitten kattelen uutta kämppää. Mutta jäi siis kiinni ja nainenhan oli just jotain "mafia wars" kavereita, hah, inboxissa oli pyyntöjä skypeen ja et saako tulla alasti sun viidakkoon ym ym...ja miehet p***kele siitäkin, menee vastaamaan. Tosi loukkaavaa, mutta lupasi että on loppu tuollainen kun loukkaa. En tiedä, mutta luulen että fb tulee aiheuttamaan ihan turhia eroja. Ei ne naiset sitten livejä niin kummosia ookkaan, kun miehelle väittää, LOL :D En tiedä, mutta kyllä toi sun miehen käytös vaikuttaa oudolta...ehkä on parempi ettet tiedä, tieto lisää tuskaa.
oikeinkirjoitus nyt vähän tuossa tökki kun niin pikasesti kirjoitin, mutta toiv siitä nyt saa selvää :D
mulla mies on joko läppärillä tai kännykällä näpräämässä. :(
No jos se on mukavampaa kuin sinun näprääminen, niin asialle pitäisi varmaan tehdä jotain :D
Tsekatkaa mitä tää on koneellenne säilönyt. Eivät poistu vaikka poistais "yksityiset tiedot" selaimesta
<a href="http://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/set…" alt="http://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/set…">http://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/set…;
naisille! Sano ääliölle ettet halua tuota tasoa olevaa dilleä tuttavaksesi!
Tsekatkaa mitä tää on koneellenne säilönyt. Eivät poistu vaikka poistais "yksityiset tiedot" selaimesta
<a href="http://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/set…" alt="http://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/set…">http://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/set…;
ei se auta vaikka olisit miehesi fb-kaverikaan. itse epäilen, että minä heitän juttua facebookin inboxin kautta naimisissa olevan/varatun miehen kanssa. en ole varma, mutta epäilen. esim. mies juttelee aina vain myöhään iltaisin. kerran kommentoin julkisesti jotain niin viestini poistui samantien hänen seinältään..jne. tutustuimme työpaikan kautta. kysyinkin parisuhdestatusta, sain epämääräisen vastauksen ja vaihtoi aihetta heti "mitä hän minulle haluaisi tehdä"-tasolle. ei näistä miehistä nykyään ota selvää :( en halua itse todellakaan olla mikään toinen nainen.
mitä mies tekee koneella kun tulen huoneeseen. Sivuhistoria on jokaisen oma asia, en tutki sitä. En tiedä tutkiiko mies historiaa mun käytyä koneella. Välillä jompikumpi tyhjentää sen.
Miksi vaanit miestäsi, ap? Tutkiiko mies kännykkäsi, vaatiiko tilille siitä missä olet netissä käynyt? Jokaisella on oikeus yksityisyyteen.