Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tyhjentää sivuhistorian, ja varoo, etten näe esim. facebook sivujaan..

Vierailija
18.02.2011 |

Minulla ei kävisi mielessäkään muuten epäillä pettämistä tms. mutta pistää se miettimään, miksi sivuhistoriat pitää tyhjentää säännöllisesti, ja joka kerta kun kävelen huoneeseen, facebooksivu pitää sulkea äkkiä. Tai jos on kirjautumassa sisään kun kävelen huoneeseen, ei kirjaudukaan, vaan vaihtaa eri sivustolle..

Aika selvä merkki, että salattavaa on :(

Vai, tuntuisiko teistä muista sille?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella omituista!

Vierailija
42/62 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan selvä että jos pyydät miestäsi avaamaan facebookinsa sinulle omilla tunnuksillasi niin hänen tulee se tehdä ja antaa sinun rauhassa tutkia kaikki mitä hänellä siellä on, hänhän on miehesi!

Siinähän se selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tykkää ja teen myös sitä että vaihdan sivua jos mies tulee paikalle kun olen fb:ssa ja lisäksi vielä poistan sivuhistoriankin!!

Ja niin tekee muuten mun mieskin, ei sen tietokoneella ole ikinä mitään jälkiä siitä millä sivuilla se käy.

Vaikea kuvauksen perusteella tietysti sanoa kun ei tunne, mutta ihmisiä on niin monenlaisia että ei noi merkit selkeästi mihinkään pettämiseen heti viittaa.

Vierailija
44/62 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä toi haittaa,mä en jaksa sitä tyhjentää...

Vierailija
45/62 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua myös päivittäin jahtaa facebookissa naimisissa oleva mies. kysyinkin siltä, että eikö vaimosi ihmettele sinun koneella olemista johon vastaus "todennäköisesti"...

Vierailija
46/62 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettämästäsi linkistä näen, mitä koneelle opn säilötty, eikö? Näenkö jostain milloin ja mihin ne on laitettu, tai ovatko edelleen tallessa jossain?

Samoin tuolta löytyy Website Privacy Settings panel, siinä näkyy siis sivut joilla on käyty? Mutta näenkö jostain milloin ko. sivuja on käytetty?

Tsekatkaa mitä tää on koneellenne säilönyt. Eivät poistu vaikka poistais "yksityiset tiedot" selaimesta

<a href="http://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/set…" alt="http://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/set…">http://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/set…;

Vierailija
47/62 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin ap kyttää miehensä, niin epäilisin että HÄNELLÄ on jotain salattavaa tai vaihtoehtoisesti psykiatrin tapaamisen tarve

Vierailija
48/62 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjaudukaan, vaan vaihtaa eri sivustolle..

Aika selvä merkki, että salattavaa on :(

Vai, tuntuisiko teistä muista sille?

tyhjennän sivuhistorian koska haluan pitä ihan omana tietona jos surffaan jossain ihan tyhmillä sivuilla :) Sivutolkulla vaikka jotain huutiksen vaatepaketteja, noloahan noitten katselu on ;)

FB:tä en myöskään esittele miehelle, saa liittyä sinne ihan itse jos sen sisältö kiinnostaa.

En ole pettämässä, en käy deittisivuilla enkä tee mitään "laitonta". kai ihmisellä saa edes jotain yksityisyyttä olla?

Vierailija
49/62 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon edellisen kysymyksen lähettäjä ei ole ap. Olis varmaan pitänyt kertoa että en ole aloittaja. Mua sitä paitsi kiinnostaa vakoilu teinin, ei miehen takia.

Meillä siis teini on rikkonut pariin kertaan lupauksensa ei-sallituilla sivuilla käymisestä. Nyttemmin on alkanut älytä tyhjentää sivuhistorian, joten en ihan suoraan näe onko lupauksissa pysytty.

Mistään yksityisten viestien tms. kyttäämisestä tässä ei siis ole kysymys, se ei ole teininkään kohdalla mielestäni hyväksyttävää.

Ja joo, olen huono äiti ja epäonnistunut lasteni kasvatuksessa. Teinin tottelemattomuushan on aivan ennenkuulumatonta... Kivittäkää rauhassa, mutta neuvojakin voisitte antaa siinä samalla.

Vierailija
50/62 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin missä mennään, en hiippailaisi vakoilemassa hänen nettikäyttäytymistään tai tutkisi hänen kännykkäänsä kun hän on vessassa! Se ei vain käy mulle, sori! En pilaisi mielenrauhaani kuvitelmilla ja mahdollisilla harhoilla. Jos mieheni tutustuisi uuteen ystävään, jonka nimi on Liisa, niin miten se sinänsä loukkaisi minua tai uhkaisi yhteistä elämäämme? Jos mieheni oikeasti rakastuisi Liisaan, tunne ja tilanne olisi hänelle niin vakava asia, että hän tuskin valehtelisi.

Jos taas mies päättäisi valehdella mulle, se olisi hänen valintansa, josta hän joutuisi ennemmin tai myöhemmin elämässään maksamaan.

Se numeronsa unohtanut

Se, joka suositteli ap:lle että tämä kysyisi suoraan miksi mies käyttäytyy niinkuin käyttäytyy, puhui järkeä. Ja jokainen voi sitten mennä itseensä ja miettiä miksi ei luota siihen mieheen, jonka kanssa on mennyt yhteen ja tehnyt lapsia.

Eräs aiempi vastaaja, joka unohti numeronsa

no ehkä siksi, että mies on alkanut käyttäytyä epäluotettavasti? Jos sinun miehesi vaikka alkaisi ravata baarissa kolme kertaa viikossa eikä tulisi koskaan yöksi kotiin ja alkaisi puhua uudesta kaveristaan Liisasta, niin sinun olisi pakko luottaa, koska olet tehnyt lapsia miehen kanssa?

Vierailija
51/62 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua yrittää fb:ssa naimisissa oleva mies,olen myös hänen vaimonsa kanssa kaveria siellä mutta ei se menoa estä...jotenkin huvittavaa että he ovat samaan aikaan linjalla ja mies lähettelee mulle seksi viestejä samalla kun vaimo on tekee siellä omia juttujaan.

Vierailija
52/62 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun selain suljetaan. Sen lisäksi meillä on perheessä kaikilla omat koneet, omat salasanat. Siltikään ei ole mitään salattavaa.

Vierailija
53/62 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin häiritsee jos mies tulee viereen kun olen fb:ssa tai kirjoittelemassa vaikka tyhmiä juttuja täällä vauva-palstalla. vaikka ei olekaan mitään salattaavaa, niin haluan kirjoitella rauhassa.

Mä kirjoittelen silloin tällöin sähköpostia erään ulkomaalaisen miespuolisen kaverin kanssa, mutta ihan vaan sen takia että olen kiinnostunut mitä hänelle kuuluu ja miten hänen taiteilija-uransa etenee. Hän oli ihastukseni kauan ennenkuin tapasin mieheni, mutta nykyään minusta on vain kiva pitää yhteyttä, koska hän on mielenkiintoinen tyyppi, ihan kaverimielessä. jos mieheni kyyläisi selän takana mitä kirjoitan ja kyselisi tästä tyypistä, niin en mä ainakaan suuttuisi takaisin, vaan selittäisin ettei ole vaaraa, koska ihan kaverimielellä ollaan

yhteyksissä. Jotenkin tuntuu että tuo vastahyökkäys on merkki siitä ettei ole ihan puhtaat jauhot pussissa!

Vierailija
54/62 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyminen suoraan ei auta! Eilen mies taas näpytteli läppärillä illan. Päivällä lähti heti pelaan jääkiekkoa ja sanoi menevänsä kaverille illaksi. Epäilen, että on muualla. On nykyään niin tarkka koneestaan ja puhelimestaan. hermoilee ja on rauhaton. työjutut venyy yllättävän paljon ja viihtyy yhtäkkiä työssään :/

Vierailija
55/62 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tuollaisia oikeasti miettiä... eikö ns. kirjesalaisuus kuulu niin fb ja txt viesteihin? Asiaahan voi kysyä suoraan jos jotain oikeasti epäilee... miksi pitää mieltään vaivata miettimällä toisen käytöstä? Kyse on kuiteskin luottamuksesta.

Itse olen ikävä kyllä huomannut että jos hälytyskellot alkavat soimaan niin useinmiten syytä on ollut, silloin olen ihan suoraan kysynyt missä mennään ja miksi toinen toimii niin epäilyttävästi tai oudosti.

Vaikkakin usein petetty niin aina muistutan itselleni että annetaan niitten toisten privaattijuttujen olla koska tulee ne luurangot kaapista kysymälläkin. Mielenrauhahan siinä järkkyy jos päivät pitkät asiaa miettii.

Vierailija
56/62 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mun omaa aikaa, eikä se kuulu kenellekään missä mä surffaan. Siä paitsi saatan katsella jotain työhön liittyviä juttuja kotonakin, niitä varsinkaan ei muut oikeastaan saakaan nähdä.

Vierailija
57/62 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vissiin niitä henkilöitä joka kyttää selän takana koko ajan mitä mies tekee.

Sivuhistoria ja välimuistit ynnämuut tyhjennetään sen takia että se selain toimii paremmin.

Videoita jos tujotan saatan tyhjätä selaimen parin tunnin välein.

Vierailija
58/62 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vissiin niitä henkilöitä joka kyttää selän takana koko ajan mitä mies tekee. Sivuhistoria ja välimuistit ynnämuut tyhjennetään sen takia että se selain toimii paremmin. Videoita jos tujotan saatan tyhjätä selaimen parin tunnin välein.

AP!mun mies on mun kaveri fbssa ja saa ihan rauhas nähä mun sivut,valitettavasti sun mies txt jonkun muijan kanssa eikä halua sun näkevän.on niiiiiin helppo ottaa ihmisiin yhteyttä nykyaikana.moraaliakaan ei enää ole esteenä-kyllä mkysyisin mieheltä mitä se touhuuu!!!

Vierailija
59/62 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se selvittää jo paljon.

Vierailija
60/62 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se nopeuttaa konetta +muuten hyvä että tekee rutiininomaisesti jos joskus käyttää työpaikalla tai julksissa tiloissa konetta niin tyhjentää automaattisesti sivuhistorian kun lopetttaa.

Ja pakko sanoa, että minua ahdistaa jos joku kyttää selän takana mitä teen netissä. Olkoon kyse Facebookista, sähköpostista, tai ihan mistä tahansa. Ei ole kiva jos toinen seisoo selän takana ja "vakoilee" vaikka mitään salattavaa ei olisi. Samaan tapaan jos lukisi kirjaa tai lehteä ja joku olisi kurkkimassa olan yli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi