G: Käyttääkö miehesi markettideodoranttia?
Siis tyyliin Axea tai Rexonaa?
Mun mies on aina käyttänyt merkkideodorantteja (mm. Ralph Lauren, Boss, Tommy Hilfiger) enkä voisi kuvitellakaan hänen ostavan jotain parin euron axepulloa :/
Itse asiassa en tunne ystäväpiiristäni ketään, joka noita markettikamoja ostaisi.
Kommentit (33)
vaatteet ovat pradaa ja armania mutta kainaloonsa kelpuuttaa vain nivean. Enkä provoile jos joku luulee niin.
En nyt ole tuota markettidödöjen käyttämistä kokenut suureksi rasitteeksi parisuhteellemme.
käyttää ja minä käytän myös. :) En voisi kuvitella ostavani mitään muuta.
Ihmisen oma tuoksu/haju on paljon luonnollisempi ja miellyttävämpi eikä aiheuta allergiaa itselle eikä muille. Tuoksut sensijaan voivat aiheuttaa allergiaa sekä käyttäjälle että ympäristön hajusteallergikoille.
minäkin. Ovat tehokkaita ja halpoja.
koska saa niitä työn puolesta ihan ilmaiseksi. Hyviä tuoksujakin on valinnut. JOskus olen ostanu lahjaksi jonkun kalliimman mutta aika rahan hukkaa.
Kunhan hiki ei haise, se on pääasia. Puhtaalle tuo mies yleensä tuoksuu muutenkin. Markettishampoilla ja -suihkusaippuoilla pestynä.
Mun mies saa allergisia oireita noista merkkidödöistä, niissä on niin paljon hajusteita tms. että kainalot on kirkkaanpunaisina. Tavallisesta Rexonasta ei tuu mitään, siispä sitä käytetään.
käyttänyt sekä markettikamaa että "merkki"dödöjä, milloin mitäkin. Ei niissä kummoisia eroja ole.
Mun mies on aina käyttänyt merkkideodorantteja (mm. Ralph Lauren, Boss, Tommy Hilfiger) enkä voisi kuvitellakaan hänen ostavan jotain parin euron axepulloa :/
Itse asiassa en tunne ystäväpiiristäni ketään, joka noita markettikamoja ostaisi.
Sinullahan on sitten vallan MAHTAVA mies ja ystäväpiiri.
Ja kyllä, meillä ALENNUTAAN ihan markettikamaan, molemmat:/
minä markettitavaraa.
Minä olen köyhä.
käyttänyt sekä markettikamaa että "merkki"dödöjä, milloin mitäkin. Ei niissä kummoisia eroja ole.
Mies käytti ennen merkkidödöjä, kunnes kerran kokeili perusrexonaa ja totesi, että ei ne calvinkleinit niin paljon laadukkaampia ole, että niistä kannattaisi maksaa. Mä olen ihan samaa mieltä (itse käytän ainoastaan hajusteettomia dödöjä).
mutta pitää noita kalliimpia parempina kyllä. Käyttää Axea noin yleensä mutta on niitä kalliimpia dödöjä kaapissa ehkä 5-6 kpl, jos haluaa jotain erityisempää käyttää.
Itse olen tolkuttoman herkkä kainaloista ja aikani kokeilin kaikenmoista, mutta parhaaksi osoittautui sitten Lumenen hajusteeton dödö, joka ei ärsytä. Eli markettikamaa mullakin...
eli Niveaa, Dovea, Body Shoppia tms. Kerran tai kaksi olen ostanut merkkidödön (Clinique ja Lancome), mutta en todellakaan huomannut eroa.
Mieheni väittää, että merkkideodorantit ovat parempia (liekö joskus teininä käyttänyt markettikamaa) eikä suostuisi muuta ostamaan. Onhan se nyt aika hurjaa maksaa deodorantista lähemmäs 40 euroa, mutta toisaalta itse ostelen lähemmäs satasen hajuvesiä... Eli tasoissa ollaan.
ap
Sinullahan on sitten vallan MAHTAVA mies ja ystäväpiiri.Ja kyllä, meillä ALENNUTAAN ihan markettikamaan, molemmat:/
Sen lisäksi käyttää tietysti kalliimpia partavesiä, jotain ihan järkkykalliita minusta, ite kun en hajuvesiä normipäivinä käytä.
suosimme molemmat tosin tuoksuttomia ja mietoja kuten Niveaa, herbinaa
haisuvesiä eikä partavesiä käytetä sen verran allergiaa on itselläkin eikä astmaatikkoja tahdota tukahduttaa
ja se ei pysty käyttämään ees noita "merkki"dödöj. Sen kainalot tulehtuu niistä mömmöistä. Mäkin käytän markettidödöj! ja hei... me ollaan akateemisia ja koulutettuja ihmisiä! ounou.
Ennen käytti aina, nykyisin ostaa välillä jotain kalliimpaakin. Ei niissä kyllä oikeasti ole teho-eroa. Minäkin monesti käytän ihan markettikamaa, välillä tosin hemmottelenkin itseäni vähän paremmalla, mutte edelleenkään en ole tehoeroa huomannut.
me käytetään molemmat apteekin dödöä Triple Dry. Eikä haista hielle